Co-Director του The Last of Us: Part 2: "Το να βάλεις πόρτες σε ένα video game είναι ότι πιο δύσκολο"...
Έχουν πολύπλοκους μηχανισμούς αλληλεπίδρασης.Αν νομίζατε ότι το σύστημα μάχης και το
A.I.
στα games είναι τα πιο δύσκολα κομμάτια τους, τότε...θα εκπλαγείτε.Ο co-game director του The Last of Us: Part 2, Kurt Margenau,
δήλωσε
ότι οι πόρτες είναι ότι πιο δύσκολο, γιατί έχουν κάθε είδους
bugs
, κυρίως γιατί έχουν δυναμική διοχέτευση και μπλοκάρουν το
pathfinding
. Μπορεί επίσης να είναι κλειδωμένες ή να καταστρέφονται, αλλά και γενικά γιατί στέκονται ανάμεσα σε οποιαδήποτε αλληλεπίδραση ανάμεσα σε δύο χαρακτήρες ή για μετάβαση από το ένα σημείο στο άλλο.
Το tweet του ήταν
η απάντηση στο
αρχικό tweet
του
developer
Stephan Hövelbrinks, ο οποίος παρατήρησε επίσης ότι η σειρά Assassin's Creed έχει ελάχιστες πόρτες. Ο Kurt Margenau είπε μάλιστα ότι οι παίκτες θα πρέπει να ανοίγουν και να κλείνουν τις πόρτες την ώρα που θα τρέχουν για μία αποστολή, θα τρέχουν να ξεφύγουν από τους εχθρούς ή θα κάνουν sneak σε άγνωστη περιοχή. Η Naughty Dog έπρεπε να σκεφτεί ένα νέο μοντέλο φυσικής για αντικείμενα, το οποίο θα μπορούν οι παίκτες να σπρώξουν ή να τραβήξουν.Ο Margenau πρόσθεσε ακόμη πως: "Την ώρα της μάχης οι πόρτες θα πρέπει σιγά-σιγά να κλείνουν αυτόματα. Αυτό είναι υπέρ του παίκτη αφού με τις πόρτες οι παίκτες μπλοκάρουν το A.I. πιο αποτελεσματικά. Όταν δεν υπάρχει μάχη, τότε οι πόρτες μένουν ανοιχτές.