Neil Druckmann προς Naughty Dog: "Ποιος τους γαμάει τους haters?"
Μετά τις βαθμολογίες από τα reviews για το The Last of Us Part II ο συγγραφέας και σκηνοθέτης Neil Druckmann έστειλε ένα email στην ομάδα του για να τους ευχαριστήσει για τη σκληρή δουλειά τους. Ο Druckmann λοιπόν μίλησε τώρα στο κοινό όσον αφορά το τι έλεγε μέσα σε αυτό το email, το οποίο συμπεριλαμβάνει και την απάντησή του προς τους haters.
Μιλώντας στον ηθοποιό Troy Baker, ο οποίος παίζει τον Joel στο παιχνίδι, ο Druckmann είπε πως αρχικά ήθελε να στείλει στον κάθε developer ξεχωριστά ευχαριστώ, όμως το τεράστιο μέγεθος της ομάδας καθιστούσε τη σκέψη του αδύνατη. Ο σκηνοθέτης είπε πως ενώ έγραφε ένα κείμενο προς τον άλλο σκηνοθέτη John Sweeney - με τον οποίο ήρθαν πολλές φορές σε κόντρα κατά τη διάρκεια την ανάπτυξης του παιχνιδιού, ξεκίνησε να κλαίει.
O Druckmann αναφέρει τα εξής: "Όταν έφτασαν τα reviews, ήταν ένας από τους τους πρώτους ανθρώπους που σκέφτηκα να του γράψω προσωπικά. Ξεκινάω λοιπόν να γράφω αυτό το κείμενο για εκείνον. Όσο γράφω ξεκινάω να κλαίω, και δεν μπορούσα καν να καταλάβω γιατί. Συνειδητοποίησα ότι δεν μπορούσαν να στείλω σε όλους στην ομάδα, υπάρχουν τόσα άτομα εκεί μέσα. Έπρεπε να γράψω ένα email σε όλη την ομάδα και δεν είμαι πολύ καλός σε αυτά τα πράγματα."
Ο Druckmann λέει πως δεν θυμάται ακριβώς τι έγραψε στην ομάδα του, αλλά έμεινε στο γεγονός ότι οι άνθρωποι πρέπει να καταλάβουν ότι το δημιούργημα του The Last of Us Part 2 ήταν μία συλλογική προσπάθεια. Επίσης, είπε στην ομάδα του ότι ποτέ δεν ήταν περήφανος για κανένα παιχνίδι που είχε κάνει. Μέσα σε όλα αυτά είχε και ένα μήνυμα για τους haters.
Συγκεκριμένα ο Druckmann είπε τα εξής: "Δεν θυμάμαι ακριβώς τι έγραψα, αλλά έγραφα για τους φόβους μου όπως ας πούμε ότι παίρνω όλα τα εύσημα και ότι ο κόσμος δεν κατανοεί ότι είναι ένα ομαδικό project αλλά είναι ένα παιχνίδι της Naughty Dog με κάθε έννοια της λέξης. Μου διαφεύγει το πως το έκλεισα, όμως ήταν κάτι του τύπου “Οι βαθμολογίες των reviews είναι καλές, αλλά το να βλέπω εσάς παιδιά περήφανους είναι αυτό για το οποίοι ζω."
Ο σκηνοθέτης συνέχισε λέγοντας: "Τα reviews ήταν απίστευτα και είναι τέλειο το να ακούω από τον κόσμο ότι αγαπάνε το παιχνίδι και το πόσο μεγάλη απήχηση έχει σε αυτούς, αλλά τίποτα δεν το φτάνει σε σύγκριση με το όταν ακούω από εσένα ή τη Laura ή τον John ή οποιοδήποτε μέλος της ομάδας που μου έχει στείλει ένα email από τότε που βγήκε το παιχνίδι και μου είπε ότι είναι το καλύτερο παιχνίδι που έχω δουλέψει ποτέ. Ποιος τους γαμάει τους haters; Από όλα αυτά για τα οποία έχω δουλέψει στη ζωή μου τίποτα δεν με κάνει πιο περήφανο από αυτό το παιχνίδι."
Επίσης, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ο Druckmann είπε ότι δεν επικεντρώνεται τόσο στις πωλήσεις. Ελπίζει μόνο να βγάλει αρκετά λεφτά για να πείσει τη Sony να επιτρέπει στη Naughty Dog να κάνει αυτό που κάνει.