The Last Of Us: Ισορροπία δυνάμεων
Μάχες με ένταση και στρατηγική.
Ο Arne Mayer, community strategist της Naughty Dog, δίνει μερικά νέα στοιχεία πάνω στο gameplay του παιχνιδιού The Last Of Us. Συγκεκριμένα, εξηγεί αυτό που στην ομάδα της ονομάζουν "σύστημα ισορροπίας δυνάμεων" και το πώς ελέγχει τη ροή της μάχης και τη συμπεριφορά των χαρακτήρων στο παιχνίδι.
Το σύστημα ισορροπίας δυνάμεων έχει σχεδιαστεί για να προσδίδει ένα αυξημένο επίπεδο έντασης κατά τη διάρκεια της μάχης με άλλους ανθρώπους που συναντάτε στο παιχνίδι. Κάθε τύπος όπλου έχει ένα επίπεδο επικινδυνότητας, το οποίο κάνει τους αντιπάλους να συμπεριφέρονται διαφορετικά στην απειλή του. Επειδή τα πυρομαχικά είναι ελάχιστα και δύσκολο να βρεθούν, οποίος κατέχει πιστόλια βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση, ενώ όσοι χρησιμοποιούν όπλα για κοντινές επιθέσεις (μαχαίρια, ρόπαλα, δοκάρια κλπ) είναι σ πιο αδύναμοι και κινούνται ανάλογα με τις επιλογές τους.
Ένα παράδειγμα του συστήματος δείχνει τον Joel να κρύβεται από έναν αντίπαλο που τον απειλεί, με πιστόλι. Για να τον βγάλει από αυτή την κατάσταση, η Ellie δημιουργεί αντιπερισπασμό πετώντας ένα τούβλο στον αντίπαλο, έτσι ώστε να δώσει στον Joel μια ευκαιρία να επιτεθεί.
O Mayer επισημαίνει επίσης ότι υπάρχει μια πιθανότητα ένα όπλο να έχει δύναμη ακόμα κι όταν δεν έχει σφαίρες. Οι χαρακτήρες θα μπορούσαν να μπλοφάρουν με την απειλή ενός όπλου και να ελπίσουν ότι οι αντίπαλοι θα τους πιστέψουν. Αν όμως η σκανδάλη πατηθεί και το όπλο δεν εκπυρσοκροτήσει, η μπλόφα διαλύεται και οι αντίπαλοι επιτίθενται, ξέροντας ότι έχουν το πλεονέκτημα. Αυτές οι ιδέες έχουν παρατηρηθεί και στα τρέιλερ του παρόμοιου post apocalyptic simulator "I Am Alive” της Ubisoft, άλλα και στο Uncharted 3: Drake's Deception, όπου ο ήχος ενός άδειου όπλου κάνει τους εχθρούς να κατακλύζουν τον Nathan Drake.
Το The Last Of Us αναμένεται να κυκλοφορήσει τέλη του 2012 με αρχές του 2013, αποκλειστικά για το Playstation 3.
Παναγιώτης Σεντουκάς