Όσοι έχετε παίξει το Heavy Rain και σας άρεσε αυτό το στυλ του Cinematic Adventure που προσφέρει η Naughty Dog, πιστεύω ότι θα μείνετε ικανοποιημένοι απ' το Beyond: Two Souls. Αν δεν σας άρεσε το Heavy Rain δεν θα σας αρέσει ούτε το Beyond.
Είναι προφανές ότι η Quantic Dream έχει εφαρμόσει την ίδια ακριβώς συνταγή του στυλ "Πατήστε το right stick όταν εμφανιστεί η κουκίδα στην οθόνη" ή ακόμα χειρότερα σας βάζει να συνομιλήσετε με άλλους πρωταγωνιστές, αλλά ότι κι αν πείτε το story θα συνεχίσει τις περισσότερες φορές ως έχει! Καμία σχέση δηλαδή με το Heavy Rain όπου αλλάζατε πρωταγωνιστή, σκοτώνατε κάποιον, συνεχίζατε με άλλον κτλ.
Εδώ το σενάριο είναι πιο linear και με εξαίρεση κάποιες αποστολές Action/Stealth (όχι Shooter, απλά χρησιμοποιείτε αριστερό analog stick κι ένα κουμπί, το Χ, για να στραγγαλίσετε εχθρούς) τις περισσότερες φορές απλά θα κινείτε την Jodie και θα την βοηθάτε με τον Aiden, μια μαγική οντότητα που είναι κατά βάση 2η ψυχή που ζει μέσα της.
Πατώντας το Δ αλλάζετε στην κάμερα του Aiden που αιωρείται πάνω από το κορίτσι κι είναι δεμένο μαζί της με έναν "αόρατο" ομφάλιο λόρο. Μετά απλά πατάτε L1 και χρησιμοποιείτε τα δύο analog sticks για να πετάξετε αντικείμενα, να σκοτώσετε εχθρούς, να εισβάλετε μέσα τους και να τους ελέγξετε, να θεραπεύσετε πληγές κτλ. Δυστυχώς τo gameplay επαναλαμβάνεται, όμως η ιστορία είναι ενδιαφέρουσα και μπορεί να σας κρατήσει έως το τέλος.
Το Beyond: Two Souls αντιμετωπίζεται περισσότερο ως ταινία παρά ως παιχνίδι. Ακριβώς όπως το Heavy Rain. Όσο για τις κακές κριτικές που πήρε από τον διεθνή τύπο, πιστεύω ότι αυτό συνέβη διότι οι reviewers έχουν κουραστεί βλέποντας την Quantic Dream να υιοθετεί την ίδια συνταγή εδώ και χρόνια. Για μένα ήταν μια απολαυστική εμπειρία αλλά για αγορά σκεφτείτε το σοβαρά...ίσως η ενοικίαση να συμφέρει περισσότερο σε τέτοιες περιπτώσεις, όπως σωστά είπατε και στα σχόλιά σας.
"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)