Δεν υπάρχει "Game Over" στο Beyond: Two Souls
http://playstationeu.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/653982i7B24107E22EA8C0F/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1
O Davic Cage έχει επιβεβαιώσει πως δεν υπάρχει κατάσταση game over στο Beyond: Two Souls.
"Πάντα ένιωθα ότι η κατάσταση game over είναι μία κατάσταση αποτυχίας πιο πολύ από τον σχεδιαστή του παιχνιδιού, παρά από τον παίχτη" είπε ο Cage. "Είναι σαν να δημιουργείς έναν φαύλο κύκλο λέγοντας ''Δεν έπραξες το παιχνίδι όπως ήθελα να το παίξεις, οπότε τώρα τιμώρησε και θα πας πίσω και θα το ξανακάνεις μέχρι να κάνεις αυτό που θέλω να κάνεις'. Σε ένα παιχνίδι δράσης, το καταλαβαίνω αυτό -- γιατί όχι? Βασίζεται στις ικανότητές σου. Αλλά σε ένα παιχνίδι το οποίο βασίζεται στην ιστορία, αυτό δεν βγάζει νόημα."
Λαμβάνοντας υπόψιν ότι η προϋπόθεση του Beyond: Two Souls είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από συμβατική, δεν μας ξαφνιάζει το γεγονός ότι επιλεκτικές μηχανικές του παιχνιδιού, απορρίπτονται. Όπως και το Heavy Rain πριν από αυτό, οι συνέπειες από τις αποφάσεις που θα κάνει ο παίχτης δεν θα είναι μαύρες και άσπρες. Εάν ο παίχτης 'αποτύχει', ένα άλλο μονοπάτι αφήγησης θα ανοίξει, παρά μία οθόνη που θα τους λέει να συνεχίσουν από το τελευταίο checkpoint...
Η ερώτηση όμως παραμένει, τι θα γίνει εάν η πρωταγωνίστρια Jodie...πεθάνει?
"Είναι ένα παιχνίδι για τον θάνατο, οπότε μπορείτε να καταλάβετε ότι ο θάνατος παίζει κάποιον ρόλο σε όλο αυτό. Βασικά, είναι μία από τις μεγάλες ανακαλύψεις -- ένα από τις μεγάλα μυστήρια στο παιχνίδι είναι να ανακαλύψουμε τι υπάρχει στην άλλη μεριά. Και σίγουρα δεν είναι μία μαύρη οθόνη."
Πηγή
community.eu.playstation.com