Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Elder Scrolls V: Skyrim

More
17 May 2021 11:49 #251094 by Giorgos Tsolaridis
Παίκτης του Skyrim σκότωσε τα πάντα στο παιχνίδι, από εχθρούς και ζώα, μέχρι τους NPC Πως τους πετσόκοψε και τους 4.600;

  Ο Redditor Jaeinskyrim σκότωσε όλους τους Nords, τα Elves και τα Beasts στο The Elder Scrolls: Skyrim και πλέον ζει...μόνος στο παιχνίδι.

 Ο κόσμος του Skyrim είναι πραγματικά πολύ μεγάλος και συνήθως όσοι έχουν ξοδέψει εκατοντάδες ώρες έχουν φτάσει στο σημείο να σκοτώσουν τα περισσότερα τέρατα. Ωστόσο, ο συγκεκριμένος χρήστης το πήγε ένα επίπεδο πιο πάνω, αφού σκότωσε όχι μόνο τους εχθρούς, αλλά και όλους τους NPC! Για την ακρίβεια, σκότωσε κάθε ζωντανό πλάσμα στο Skyrim. Ο παίκτης εξόντωσε τους NPCs κάθε πόλης, χωριού ή φρούριου, αλλά και όλα τα ζωάκια. Συνολικά σημείωσε 4.601 kills, εκ των οποίων 2.201 NPCs και 2.400 πλάσματα. Τώρα μπορεί να χρησιμοποιήσει mods για να εμφανίσει NPCs και εχθρούς. Ο μόνος εχθρός που δεν σκότωσε είναι ο Paarthurnax.

 Για την διαδικασία αυτή, ο Jaeinskyrim χρειάστηκε ένα μήνα.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 May 2021 21:25 - 31 May 2021 21:25 #251786 by Giorgos Tsolaridis
Σε νέο mod του Skyrim, εμφανίζεται γυμνός ο Geralt από την σειρά The Witcher Αποδίδονται πιστά οι μύες του.
 Ο modder matthouss δημιούργησε στο Skyrim το Unique SOS body type and skin  textures  for Geralt follower, ένα mod το οποίο αναπαριστά πειστικά τους μύες του Geralt of Rivia από τη σειρά The Witcher. 


Παρόλο που έχουν υπάρξει παρόμοια mods στο παρελθόν, δεν είχαν καταφέρει να δείξουν τους έντονους μύες που έχει ο Witcher. Για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε το mod, το οποίο είναι προς το παρόν διαθέσιμο μόνο στη Special Edition του Skyrim, θα πρέπει να έχετε εγκατεστημένα τα Geralt of Rivia voiced follower και SOS: Slongs of Skyrim mods.
  Μπορείτε να βρείτε το συγκεκριμένο mod κάνοντας κλικ εδώ .

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 31 May 2021 21:25 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Jul 2021 21:06 #253383 by Ερμής Δερβίσης
Mod του Skyrim εισάγει ray-tracing και βελτιώσεις στα γραφικά
Εκσυγχρονίζει αρκετά τον τίτλο του 2011.


Modders δημιούργησαν ένα mod το οποίο εισάγει ray-tracing και εκσυγχρονίζει αρκετά τον τίτλο του 2011.

Με τη βοήθεια του ray-tracing οι φωτισμοί έχουν βελτιωθεί αρκετά και αντανακλούν στις επιφάνειες, όπως το νερό. Δείτε το στο παρακάτω βίντεο:
Για να μπορέσετε να αποκτήσετε το συγκεκριμένο mod θα πρέπει να είστε μέλος στη σελίδα των modders στο Patreon.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Jul 2021 01:11 #253393 by Γεώργιος Χιντζιδης-Τοπαλιδης
Υπέροχα γραφικά και θα μας κάνει πολλούς να επιστρέψουμε  δυναμικά.. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Aug 2021 22:37 #254788 by Stathis Moose Stathopoulos
Skyrim: Οι αλεπούδες οδηγούσαν κατά λάθος στους θησαυρούς και...το περίεργο bug με το κάρο



Οι developers αποκαλύπτουν bugs 10 χρόνια μετά.

Ο Joel Burgess, developer του Skyrim, αποκάλυψε 10 χρόνια μετά την αρχική κυκλοφορία του επικού αυτού Action RPG της Bethesda, ότι οι αλεπούδες μπήκαν...κατά λάθος στο παιχνίδι.

Οι αλεπούδες μας καθοδηγούσαν σε κρυφά βραβεία, λόγω του navmesh, ενός 3D sheet με πολύγονα στο περιβάλλον που καθοδηγεί τι μονοπάτια θα ακολουθήσει το AI. Ο burgess λέει ότι οι αλεπούδες στο Skyrim είχαν απλό AI. Είχαν προγραμματιστεί μόνο να φεύγουν μακριά όταν τις πλησίαζαν. Οπότε γιατί να φεύγουν προς τις περιοχές θησαυρού; Απλά επειδή τα σημεία των θησαυρών, όπως τα campsites και τα ερείπια, περιελάμβαναν περισσότερο περίπλοκα τρίγωνα απ' ότι οι τοποθεσίες της φύσης. Οπότε αν μια αλεπού ήταν προγραμματισμένη να τρέχει σε 100 τρίγωνα, τότε θα μαγνητιζόταν ως προς το να τρέχει σε περιοχές με πολλά τρίγωνα, οι οποίες ήταν συνήθως πολύπλοκες περιοχές, όπως τα ερείπια και τα camps. Γι' αυτό και αν ακολουθούσατε μια αλεπού, καταλήγατε συνήθως σε κρυμμένους θησαυρούς.


Alright, so inspired by @NPurkeypile 's bee post yesterday, here is one of my favorite bits of Skyrim oral history - the myth of the treasure fox.

I've told this story before in talks/etc, but I don't think I've shared it with twitter. Here goes. pic.twitter.com/7uaUlbpmQ8

— Joel Burgess (@JoelBurgess) August 18, 2021

Η ιστορία αυτή έχει αρκετή πλάκα και δείχνει πως ένα παιχνίδι με τέτοια production values -όπως το Skyrim- μπορεί να έχει τέτοια κενά. 

Το...έντομο (bug) που εκτόξευε το κάρο στον αέρα
Ένας άλλος developer του Skyrim, ο Nate Purkeypile, δήλωσε ότι η περίφημη εναρκτήρια βόλτα με το κάρο, το cutscene με το οποίο ξεκινάει το παιχνίδι, είχε αρκετά bugs και ταλαιπώρησε τους developers κι αυτό διότι όταν το κάρο έβρισκε πάνω σε ένα αντικείμενο, όπως μια πέτρα, τότε άρχιζε να πετάει έξω από την τροχιά του. Οι developers ανακάλυψαν ότι μία μέλισσα (ένα... in-game bug!) έκανε το κάρο να εκτοξεύεται σαν πύραυλος στον αέρα.


So, I have a story about the Skyrim Intro and how hard game development is.

That intro is famous now, but back then, it was just that one thing that we had to keep working and working on forever. I lost track of how many times I've seen that cart ride. Easily hundreds. (thread) pic.twitter.com/D0E0oZ5uX8

— Nate Purkeypile (@NPurkeypile) August 17, 2021

Ένα προγενέστερο bug fix στη μέλισσα, δεν έγινε σωστά και λόγω του collision που μπήκε στο έντομο, γινόταν σύγκρουση με αντικείμενα όπως το κάρο, η μέλισσα όταν συγκρουόταν με το κάρο γινόταν αντικείμενο που δεν γινείται κι έτσι το κάρο δεν συνέχιζε ευθεία, αλλά εκτοξευόταν στον ουρανό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Aug 2021 22:38 #254790 by Stathis Moose Stathopoulos
10 χρόνια Skyrim: Η Bethesda ετοιμάζει Anniversary Edition, συναυλία και κρυφό project



Στείλτε τα βίντεο και τις δημιουργίες σας.

Στις 11 Νοεμβρίου συμπληρώνονται 10 χρόνια από την κυκλοφορία του The Elder Scrolls V: Skyrim. Η Bethesda ανακοίνωσε ότι θα μας έχει τουλάχιστον τρία projects εκείνη την ημέρα, προς τιμή του ιστορικού αυτού Action RPG, το οποίο κατά πολλούς θεωρείται το καλύτερο όλων των εποχών.

Πρώτον θα κυκλοφορήσει την The Elder Scrolls V: Anniversary Edition . Θα περιλαμβάνει την βασική έκδοση του παιχνιδιού και περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από τους παίκτες στο Creation Club. Θα υπάρχουν πάνω από 500 quests, dungeons, bosses, όπλα και spells. Ακόμη, θα υπάρχει το Dragonborn Add-on που θα μας ταξιδέψει στο Morrowind, νησί του Solstheim, όπου θα βρούμε νέες πόλεις, dungeons και quests, αλλά και τα Dawnguard και Hearthfire expansions τα οποία ως add-ons θα προσθέσουν νέα quests.





Δεύτερον, θα διοργανώσει συναυλία στο Alexandra Palace Theatre του Λονδίνου, στις 11 Νοεμβρίου και ώρα 21:00 με την Συμφωνική Ορχήστρα του Λονδίνου και το London Voices Choir. Θα παιχτεί το soundtrack του παιχνιδιού. Η συναυλία θα προβληθεί live μέσω των καναλιών της Bethesda στο YouTube και το Twitch.

Τρίτον, η Bethesda δουλεύει σε ένα ειδικό project το οποίο θα αποκαλύψει φέτος και θέλει οι παίκτες να αποτελέσουν μέρος αυτού, στέλνοντάς της σύντομα βίντεο και ιστορίες, artwork , cosplays και άλλες δημιουργίες σχετικές με το Skyrim. Από όσα στείλουμε λογικά θα επιλέξει τα καλύτερα. Τα βίντεο θέλει να έχουν διάρκεια 15-30 δευτερόλεπτα και οι φωτογραφίες να έχουν υψηλή ανάλυση.

Η  The Elder Scrolls V: Anniversary Edition θα κυκλοφορήσει σε PC και κονσόλες στις 11 Νοεμβρίου.
The following user(s) said Thank You: Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Aug 2021 17:55 #254848 by Απόστολος Μητσακούλης
Μάλλον γιαυτό τον λόγο έιχε πεσει πάρα πολύ η τιμή του skyrim τις τελέυταιες μέρες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Sep 2021 17:40 #255247 by Blood Prince
Καθώς έχω δεί πως κυκλοφορεί mods σχετικά με το Lord of the Rings για το οποίο διαβάζω το βιβλίο αυτές τις μέρες, σκέφτομαι να το ξαναβάλω το Skyrim κάποια στιγμή.

Μέσα από τα mods μπορώ να ταξιδέψω σε ένα εντελώς διαφορετικό σύμπαν , από την Tamriel στην Μέση Γή.

Τελευταία φορά που έπαιξα ήταν το 2018 πρίν τρία χρόνια αν θυμάμαι καλά.

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Sep 2021 18:53 #255248 by Απόστολος Μητσακούλης
Θα το ξεκινήσω πάλι κάποια στιγμή αλλα στο ps4. Θέλω να δω κατα πόσο είναι καλό στην κονσόλα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Sep 2021 20:43 #255659 by Stathis Moose Stathopoulos
Η Bethesda ετοιμάζει Skyrim σεντόνια, πετσέτες, μαξιλαροθήκες και άλλα λευκά είδη



Σύμφωνα με κατοχύρωση πατέντας.

Η Zenimax Media, μητρική εταιρεία της Bethesda, κατοχύρωσε πατέντα ευρεσιτεχνίας , σύμφωνα με την οποία ετοιμάζει μαξιλαροθήκες, κουβέρτες για μωρά, πετσέτες για το σπίτι σας και άλλα λευκά είδη.

Αν είστε fans του Skyrim τότε σίγουρα αυτό θα σας φανεί ενδιαφέρον. Πάντως, το ότι κατοχυρώνονται πατέντες, δεν σημαίνει ότι η Bethesda θα κυκλοφορήσει και τα προϊόντα αυτά στην αγορά. Μπορεί να θέλει π.χ. να κινηθεί νομικά ενάντια σε όσους φτιάχνουν ανάλογα προϊόντα. Οι πατέντες αυτές κατοχυρώθηκαν στις 6 Σεπτεμβρίου.





Αξίζει να αναφέρουμε ότι στις 11 Νοεμβρίου το The Elder Scrolls V: Skyrim κλείνει 10 χρόνια ζωής! Ίσως η Bethesda να ετοιμάζει κάτι μεγάλο, άρα μεταξύ όλων των εκπλήξεων να πουλάει λευκά είδη μέσω του shop της. Μακάρι και έπιπλα να προσθέσουμε με την σειρά μας!

Δείτε τι ετοιμάζει η Bethesda για τα 10 χρόνια Skyrim.

Η  The Elder Scrolls V: Anniversary Edition θα κυκλοφορήσει σε PC και κονσόλες στις 11 Νοεμβρίου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.