Skyrim: Οι αλεπούδες οδηγούσαν κατά λάθος στους θησαυρούς και...το περίεργο bug με το κάρο
Οι
developers
αποκαλύπτουν bugs 10 χρόνια μετά.
Ο Joel Burgess, developer του Skyrim, αποκάλυψε 10 χρόνια μετά την αρχική κυκλοφορία του επικού αυτού Action RPG της Bethesda, ότι οι αλεπούδες μπήκαν...κατά λάθος στο παιχνίδι.
Οι αλεπούδες μας καθοδηγούσαν σε κρυφά βραβεία, λόγω του navmesh, ενός 3D sheet με πολύγονα στο περιβάλλον που καθοδηγεί τι μονοπάτια θα ακολουθήσει το AI. Ο burgess λέει ότι οι αλεπούδες στο Skyrim είχαν απλό AI. Είχαν προγραμματιστεί μόνο να φεύγουν μακριά όταν τις πλησίαζαν. Οπότε γιατί να φεύγουν προς τις περιοχές θησαυρού; Απλά επειδή τα σημεία των θησαυρών, όπως τα campsites και τα ερείπια, περιελάμβαναν περισσότερο περίπλοκα τρίγωνα απ' ότι οι τοποθεσίες της φύσης. Οπότε αν μια αλεπού ήταν προγραμματισμένη να τρέχει σε 100 τρίγωνα, τότε θα μαγνητιζόταν ως προς το να τρέχει σε περιοχές με πολλά τρίγωνα, οι οποίες ήταν συνήθως πολύπλοκες περιοχές, όπως τα ερείπια και τα camps. Γι' αυτό και αν ακολουθούσατε μια αλεπού, καταλήγατε συνήθως σε κρυμμένους θησαυρούς.
Alright, so inspired by
@NPurkeypile
's bee post yesterday, here is one of my favorite bits of Skyrim oral history - the myth of the treasure fox.
I've told this story before in talks/etc, but I don't think I've shared it with twitter. Here goes.
pic.twitter.com/7uaUlbpmQ8
— Joel Burgess (@JoelBurgess)
August 18, 2021
Η ιστορία αυτή έχει αρκετή πλάκα και δείχνει πως ένα παιχνίδι με τέτοια production values -όπως το Skyrim- μπορεί να έχει τέτοια κενά.
Το...έντομο (bug) που εκτόξευε το κάρο στον αέρα
Ένας άλλος developer του Skyrim, ο Nate Purkeypile, δήλωσε ότι η περίφημη εναρκτήρια βόλτα με το κάρο, το
cutscene
με το οποίο ξεκινάει το παιχνίδι, είχε αρκετά bugs και ταλαιπώρησε τους developers κι αυτό διότι όταν το κάρο έβρισκε πάνω σε ένα αντικείμενο, όπως μια πέτρα, τότε άρχιζε να πετάει έξω από την τροχιά του. Οι developers ανακάλυψαν ότι μία μέλισσα (ένα...
in-game
bug!) έκανε το κάρο να εκτοξεύεται σαν πύραυλος στον αέρα.
So, I have a story about the Skyrim Intro and how hard game
development
is.
That intro is famous now, but back then, it was just that one thing that we had to keep working and working on forever. I lost track of how many times I've seen that cart ride. Easily hundreds. (thread)
pic.twitter.com/D0E0oZ5uX8
— Nate Purkeypile (@NPurkeypile)
August 17, 2021
Ένα προγενέστερο bug fix στη μέλισσα, δεν έγινε σωστά και λόγω του collision που μπήκε στο έντομο, γινόταν σύγκρουση με αντικείμενα όπως το κάρο, η μέλισσα όταν συγκρουόταν με το κάρο γινόταν αντικείμενο που δεν γινείται κι έτσι το κάρο δεν συνέχιζε ευθεία, αλλά εκτοξευόταν στον ουρανό.