Νέες πληροφορίες για τους εχθρούς
Ο principle machine designer του Horizon Forbidden West, Blake Politeski μίλησε στο PlayStation Blog για την διαδικασία του σχεδιασμού των νέων μηχανών που θα συνυπάρχουν με αυτές που έχουμε ήδη γνωρίσει.
Σκοπός της Guerilla Games είναι να δημιουργηθεί ένα πιστευτό οικοσύστημα. Για παράδειγμα τώρα υπάρχει πλέον το ιπτάμενο Sunwing για το οποίο ο Politeski δήλωσε: "Θέλαμε μία μεγαλύτερη ιπτάμενη μηχανή από το Glinthawk και το αποτέλεσμα είναι το Sunwing, όμως έπρεπε να έχει ένα ρόλο στον κόσμο. Μελετήσαμε διάφορα ιπτάμενα ερπετά και πτηνά και καταλήξαμε στην ιδέα των φτερών που αντλούν ηλιακή ενέργεια. Αυτό δημιούργησε έναν ενδιαφέροντα μηχανισμό gameplay, όπου τα φτερά θα είναι ευάλωτα όταν αντλούν ηλιακή ενέργεια όμως θα προσελκύουν περισσότερους εχθρούς".
<youtube>wQATS4HOxdo</youtube>
Ένας ακόμα νέος εχθρός είναι το Tremortusk, το οποίο είδαμε στο gameplay trailer του Horizon Forbidden West. Η Asset Art lead, Maxim Fleury δήλωσε: "Το Tremortusk είναι βασισμένο σε ένα μαμούθ και σε προϊστορικούς ελέφαντες. Έχει πολλές διαφορετικές επιθέσεις και το σώμα του είναι καλυμμένο από όπλα. Επιπλέον μπορεί να χρησιμοποιεί το περιβάλλον για επιθέσεις". Ο Politeski δήλωσε: "Για να επανέλθουμε στο οικοσύστημα των μηχανών, δημιουργήθηκε ώστε να κρατάει την ισορροπία στη Γη και να εμποδίζει τους ανθρώπους από το να την καταστρέψουν πάλι. Τα Tremortusks δημιουργήθηκαν ως μηχανές μάχης για να προστατεύουν τις υπόλοιπες μηχανές".
Ένας μεγάλος παράγοντας για τους σχεδιασμούς των μηχανών είναι οι νέες ικανότητες της Alloy. H Fleury δήλωσε: "Χωρίς να κάνω
spoilers
, κάθε μηχανή έχει πολλούς τρόπους για να αντιμετωπιστεί. Θέλαμε να το κάνουμε ξεκάθαρο προς τους παίκτες μέσω των σχεδιασμών των μηχανών και έτσι προσθέσαμε
textures
για φαίνονται τα αδύναμα σημεία. Θα πρέπει να μελετήσετε κάθε μηχανή, ώστε να βρείτε τους σωστούς τρόπους για να την αντιμετωπίσετε".
Το Horizon Forbidden West θα κυκλοφορήσει στις 18 Φεβρουαρίου 2022 για PS5 και PS4.