To Elden Ring θα έχει performance και quality modes
Αλλά στα PC θα τρέχει μέχρι τα 60 fps.
Το Dark Souls κυκλοφόρησε στα PC τον Αύγουστο του 2012 και ήταν λίγο χαοτικό.
Εκτός από την απαίτηση να έχετε Games For Windows Live, είχε επίσης μέγιστο
frame rate
30 fps. Αυτός ο περιορισμός δεν έχει επηρεάσει κανένα παιχνίδι της From Software που κυκλοφόρησε για PC έκτοτε, αλλά εξακολουθεί να είναι ανακουφιστικό το νέο ότι το Elden Ring θα τρέχει "έως" τα 60 fps. Όπως και στο Dark Souls 3, δεν θα μπορείτε να ξεπεράσετε τα 60 fps εκτός και αν χρησιμοποιήσετε mod. Ομοίως, 4K είναι η μέγιστη ανάλυση, αν και το Elden Ring θα υποστηρίζει
HDR
.
Το raytracing θα έρθει και στο Elden Ring
, αν και θα έρθει "ως μέρος
patch
". Δεν είναι σαφές αν θα έρθει στο
launch
ή αργότερα.
<youtube>JldMvQMO_5U</youtube>
Περαιτέρω λεπτομέρειες προδιαγραφών δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη, και δεδομένου ότι το closed network test αυτής της εβδομάδας δεν θα έρθει στα PC, πιθανότατα θα χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να μάθουμε τι θα χρειαστείτε για να παίξετε το Elden Ring. Μετά από χρόνια αναμονής, επιτέλους είδαμε 15 λεπτά του Elden Ring στα τέλη της περασμένης εβδομάδας. Η Bandai Namco αποκάλυψε και τις πέντε Classes του RPG.
Σύμφωνα με τη σελίδα του collector’s edition στο GameStop των ΗΠΑ
, οι παίκτες του Elden Ring στο PS5 θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 2 modes προβολής. Αυτή η επιλογή έχει γίνει κοινό χαρακτηριστικό πολλών games των τελευταίων 12 μηνών, αλλά είναι πάντοτε καλό να αναγνωρίζουμε στο Elden Ring ότι δίνει επιλογές στους παίκτες. Η Performance Mode σας επιτρέπει να "τρέχετε" το παιχνίδι με στόχο τα 60 fps, ενώ το Graphic Mode εστιάζει στην υψηλή ανάλυση, δίνοντας 4Κ ανάλυση με χαμηλότερο frame rate. Στο gameplay βίντεο 20 λεπτών, το Elden Ring "τρέχει" σε PC στα 60 fps, οπότε μπορούμε να περιμένουμε ότι θα κάνει το ίδιο στο PS5.
Το Εlden Ring θα κυκλοφορήσει στις 25 Φεβρουαρίου 2022 για PC, PS5, Xbox Series X, PS4 και Xbox One.