Πρώην παραγωγός Dragon Age: "Στη Bioware δεν κάνουν καν πρόοδο στην ανάπτυξη των games"
Ο Mark Darrah τα "έχωσε" για τα καλά.
Ο Mark Darrah, πρώην παραγωγός του Dragon Age, έκανε δημόσια δήλωση για την BioWare, λέγοντας...τα χειρότερα για την εταιρεία και την πρόοδο που δίνεται στο
development
, την οποία θεωρεί πολύ αργή. Μάλιστα αναφέρθηκε ειρωνικά στον όρο "BioWare Magic", μία περίοδο
crunch
, όπου οι
developers
δουλεύουν πιο εντατικά.
Ο Darrah είπε χαρακτηριστικά για τον όρο BioWare Magic: «Τα πράγματα γίνονται πολύ αργά και βελτιώνονται πολύ αργά. Αυτό είναι τραγικό, σωστά; Το πρόβλημα που επιδεινώνεται είναι ότι υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα σχετικά με το πότε μπορεί να ξεκινήσει αυτό το στάδιο ανάπτυξης του BioWare Magic. Δεν ξέρετε πότε θα συμβεί. Θα συμβεί αμέσως και θα αρχίσετε να κάνετε τα πράγματα πολύ γρήγορα; Ή μήπως θα είναι διέξοδο στο μέλλον και θα καθυστερεί για πάντα αυτή τη διαδικασία αργής ανάπτυξης; Δεν ξέρουμε. Και αυτή είναι η πραγματικότητα. »
"Το σύστημα είναι μια ηλιθιότητα"
«Στην τελική τι είναι το BioWare Magic; Το BioWare Magic είναι μια ηλιθιότητα», είπε ο Darrah. «Είναι το να βάζεις ένα όνομα σε κάτι που λέει, "Μην ανησυχείς, μην φρικάρεις, γιατί γνωρίζουμε ότι σε μια μελλοντική ημερομηνία, όλα θα γίνουν πιο γρήγορα και όλα θα λειτουργήσουν". Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι το «να δουλεύεις. Από εκεί προέρχεται το crunch και από εκεί προέρχονται τα games με καθυστέρηση. Το BioWare Magic είναι ηλιθιότητα, τουλάχιστον το ότι χρησιμοποιείται με αυτόν τον τρόπο."
Ο Darrah αναγνώρισε ότι ξεχωρίζει την BioWare λόγω της ιστορίας του με την εταιρεία, αλλά παρατήρησε ότι έτσι λειτουργεί σε πολλές εταιρείες ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένης της εταιρείας ανάπτυξης CD Projekt Red, των The Witcher και Cyberpunk. Ο Darrah, ο οποίος αποχώρησε από την BioWare το 2020, είπε ότι η ιδέα του BioWare Magic είχε ως επί το πλείστον σταματήσει στη BioWare τη στιγμή που έφυγε, αν και χρησιμοποιήθηκε από τουλάχιστον ένα άτομο για την ανάπτυξη του Anthem.
Αυτός ο τύπος κατάστασης μπορεί να διορθωθεί, είπε ο Darrah. Εάν τα στούντιο μπορούν να βρουν τρόπους να εντάξουν τον "επείγοντα χαρακτήρα ολοκλήρωσης" σε ένα χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης νωρίτερα στη διαδικασία, οι ομάδες μπορεί να είναι σε θέση να αποφύγουν τη δυσκολία στο τέλος ενός project. Το πλήρες βίντεο αξίζει να το παρακολουθήσετε για να μάθετε περισσότερα για την πραγματικότητα της ανάπτυξης παιχνιδιών από κάποιον με καλή εμπειρία στον τομέα.
Η BioWare έχει μια σειρά από δημοφιλή projects επί του παρόντος στα σκαριά, συμπεριλαμβανομένων των νέων παιχνιδιών Mass Effect και Dragon Age. Πρόσφατα, ο νέος γενικός διευθυντής της BioWare συζήτησε πώς η εταιρεία προσπαθεί να ξαναχτίσει τη φήμη της και υποσχέθηκε ότι η εταιρεία θα κυκλοφορήσει μόνο τα games "υψηλής ποιότητας" στο μέλλον.