Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Cyberpunk 2077

More
28 Jun 2022 11:36 #265307 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077 mod προσθέτει ιπτάμενα αυτοκίνητα




Great Scott!

Τα ιπτάμενα αυτοκίνητα είναι ένα μεγάλο θέμα προς συζήτηση για το κατά πόσο θα μπορούν να υπάρξουν στο μέλλον. Μέχρι τώρα τα έχουμε δει...μόνο στο cinema και συγκεκριμένα στο Back to the Future 2 το έτος...2015 (σ.σ. η ταινία βγήκε όμως 30 χρόνια πριν).

Τελικά το 2015 πέρασε και τα ιπτάμενα αυτοκίνητα δεν έγιναν πραγματικότητα, τουλάχιστον σε μια ευρείας κλίμακας χρήση. Ωστόσο, ένα Cyberpunk 2077 mod, μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο του παιχνιδιού σε...ιπτάμενο. Και όχι μόνο αυτοκίνητα, ακόμα και μηχανές.



Ο Jack Humbert δημιούργησε το mod "Let There Be Flight", το οποίο βρίσκεται σε ανάπτυξη από τον περασμένο Δεκέμβριο. Η πιο πρόσφατη έκδοσή του που κυκλοφόρησε στα τέλη Μαΐου λειτουργεί αρκετά καλά. Οι YouTubers άρχισαν πρόσφατα να το κατεβάζουν για να επιδεικνύουν ακόμη περισσότερες από τις αναξιοποίητες (και αναμφίβολα μη πρακτικές) δυνατότητες του Cyberpunk 2077.

Με το Let There Be Flight μπορείτε να επιβιβαστείτε σε ένα αυτοκίνητο, να μεταβείτε σε λειτουργία πτήσης και να...απογειωθείτε. Ο Humbert πρόσθεσε ακόμη και ένα μίνι animation που δείχνει τα ελαστικά να γυρίζουν στο πλάι και να εκπέμπουν μικρούς μπλε πίδακες εξάτμισης. 

Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε το mod .

Η έλλειψη ιπτάμενων αυτοκινήτων ήταν επίσης κάτι που απογοήτευσε τους gamers, αλλά αυτό είναι το λιγότερο μπροστά στα bugs , τα glitches, το ανά διαστήματα βαρετό story και πολλά ακόμη προβλήματα που είδαμε στο λανσάρισμα. Το δε expansion του Cyberpunk 2077 αναμένεται πλέον...μέσα στο 2023.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Jun 2022 11:36 #265309 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Cyberpunk 2077
Επιτραπέζιο Cyberpunk 2077: Gangs of Night City




Θα περιλαμβάνει αρκετούς γνωστούς χαρακτήρες.

Η εταιρεία επιτραπέζιων CMON, δημιουργός του Zombicide: Undead or Alive ξεκίνησε μία νέα καμπάνια στο Kickstarter για το Cyberpunk 2077: Gangs of Night City .

Στο εν λόγω επιτραπέζιο θα μπορείτε να επιλέξετε μία από τις συμμορίες Tyger Claws, Valentinos, Maelstrom και Voodoo Boys για να γίνεται κυρίαρχοι του εγκλήματος της Night City. Για να το καταφέρετε αυτό θα πρέπει να προσλάβετε Edgerunners, δηλαδή γνωστούς χαρακτήρες όπως οι Jackie Welles, Johnny Silverhand και Judy Alvarez, oι οποίοι θα κατακτούν περιοχές και θα κάνουν nethacks για να συλλέξουν πληροφορίες και street cred.



Το Cyberpunk 2077: Gangs of Night City αποτελεί την 51η καμπάνια της CMON στο Kickstarter και όταν ολοκληρωθεί αναμένεται να έχει μαζέψει 240.000 δολάρια, δηλαδή πολλά περισσότερα από τον αρχικό στόχο των 100.000.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Jun 2022 10:58 #265347 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Cyberpunk 2077
Διευθυντής εταιρείας QA του Cyberpunk 2077: "Ο κόσμος δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει testing"




Κατηγόρησε την CDPR ότι έπρεπε να τεστάρει πιο εκτενώς το παιχνίδι.

Το Cyberpunk 2077 κυκλοφόρησε γεμάτο bugs και σίγουρα αρκετούς μήνες πριν, καθώς δεν ήταν 100% έτοιμο. Κατά τα άλλα, η Ρουμάνικη εταιρεία Quantic Lab που ανέλαβε το QA κατηγορήθηκε από τον YouTuber Upper Echelon Gamers ότι παραπλάνησε την CDPR καθώς δεν έκανε καλό testing, μέσω 72-σέλιδου αρχείου QA testing που διέρρευσε. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Stefan Seicarescu, απάντησε δημόσια.

Η ομάδα υποτίθεται ότι αποτελούνταν από «βετεράνους δοκιμαστές», ανθρώπους που είχαν «εκτενή εμπειρία με τη διασφάλιση ποιότητας που κατανοούσαν τη διαδικασία και τη ροή εργασίας», δήλωσε η UEG. Ωστόσο, εκείνοι που εμφανίστηκαν φέρεται να ήταν «νεότεροι δοκιμαστές» που είχαν λιγότερο από ένα χρόνο ή, σε ορισμένες περιπτώσεις, μόλις έξι μήνες εργασίας στον τομέα. Σύμφωνα με την πηγή της UEG, η CD Projekt Red δεν γνώριζε αυτήν την ομάδα junior tester, αντίθετα πίστευε ότι έπαιρναν πολύπειρους QA testers από την Quantic Lab που είχαν εργαστεί στο The Witcher 3. Η Quantic Lab ζητούσε από κάθε εργαζόμενο να υποβάλει "κατ' ελάχιστο 10 bugs τη μέρα" για να αυξήσει την παραγωγικότητά τους. Ωστόσο, οι QA testers έστελναν πολύ μικρά λάθη, όπως textures ή πληροφορίες που έλλειπαν, χωρίς να κάνουν εκτενές testing.



Καταρχήν οι περισσότεροι δεν γνωρίζουμε ότι υπήρχε όντως εταιρεία που ανέλαβε το QA του παιχνιδιού, την στιγμή που μεγάλες εταιρείες σαν την CD Projekt Red οφείλουν να έχουν δικό τους τμήμα QA με έμπειρα άτομα. Όπως και να έχει, ο Seicarescu είπε ότι το όλο θέμα ήταν μια παρεξήγηση. Δεν φάνηκε να αρνείται ή να απευθύνεται σε κανέναν από τους ισχυρισμούς συγκεκριμένα. Αντίθετα, διευκρίνισε ότι οι ισχυρισμοί που έγιναν στο βίντεο ήταν γεμάτοι ανακρίβειες σχετικά με τις δοκιμές QA. Συγκεκριμένα δήλωσε: «Το βίντεο που δημοσιεύτηκε στα social media, όπως αναφέρεται στο άρθρο σας, ξεκινά με λανθασμένες δηλώσεις σχετικά με την ιστορία της Quantic Lab. Φαίνεται να υπάρχει έλλειψη κατανόησης στη διαδικασία του τρόπου δοκιμής ενός παιχνιδιού πριν από την κυκλοφορία του στην αγορά.»

Ο Seicarescu είπε ότι κανένας publisher δεν βασίζεται σε μία μόνο ομάδα QA, υποδηλώνοντας ότι η CD Projekt ενδέχεται να είχε στρατολογήσει πολλαπλές ομάδες για τον εντοπισμό bugs στο Cyberpunk 2077. «Η Quantic Lab υποστηρίζει πάνω από 200 projects ετησίως από πολλούς παγκόσμιους publishers και συνεχίζει να διατηρεί μια ποιοτική προσέγγιση σε όλη τη δουλειά που αναλαμβάνουμε. Όλες οι συμφωνίες πελατών μας είναι εμπιστευτικές, αλλά γενικά, οι publishers συνεργάζονται με πολλές εταιρείες εξωτερικής ανάθεσης QA, χωρίς να εξαρτώνται αποκλειστικά από μία, επιπλέον των εσωτερικών πόρων QA σε επίπεδο προγραμματιστή στις περισσότερες περιπτώσεις. Κάθε project που αναλαμβάνουμε είναι μοναδικό όσον αφορά τις απαιτήσεις. Η κατεύθυνση του έργου συμφωνείται και προσαρμόζεται ανάλογα σύμφωνα με τις απαιτήσεις σε πραγματικό χρόνο με τους πελάτες μας. Η Quantic Lab προσπαθεί πάντα να εργάζεται με διαφάνεια και ακεραιότητα με τους συνεργάτες του κλάδου μας».

Δείτε τι χαμός γινόταν με τα bugs του Cyberpunk 2077.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Oct 2022 14:53 #267142 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Cyberpunk 2077
Η πρώην πορνοστάρ Sasha Grey θα είναι voice radio DJ στο Cyberpunk 2077 Phantom Liberty DLC




Διαγωνισμός για να βάλετε το τραγούδι σας και να κερδίσετε 3.000 δολάρια.

Η Twitch streamer, μοντέλο και πρώην ηθοποιός ταινιών πορνό Sasha Grey, αποκάλυψε ότι θα εκφωνήσει τον χαρακτήρα της Ash στο επερχόμενο DLC του Cyberpunk 2077, Phantom Liberty.

Η Ash θα είναι ραδιοφωνική παραγωγός στον σταθμό 89.6 Growl FM που θα υπάρχει μέσα στο παιχνίδι. Θα μπορείτε να τον ακούσετε...καθώς θα οδηγάτε. Την είδηση αυτή μας την είπε η ίδια στο Twitter.


Hi, I'm ASH ? t.co/fn1pblenVY

— Sasha Grey (@SashaGrey) October 15, 2022

Η CD Projekt Red ζήτησε επίσης από τους fans της να δημιουργήσουν τα δικά τους μουσικά κομμάτια εμπνευσμένα από τα βίντεο στα οποία έκανε τα φωνητικά η Sasha Grey. Έτσι, οι μουσική θα μπορέσουν να έχουν την μουσική τους εντός του παιχνιδιού και η Πολωνική εταιρεία ανάπτυξης να γλιτώσει το να πληρώσει ακριβά μουσικά δικαιώματα σε μεγάλες δισκογραφικές εταιρείες. Έξυπνο, έτσι;

Όσοι μουσικοί ενδιαφέρονται μπορούν να υποβάλουν αίτηση μέχρι τις 30 Νοεμβρίου. Θα επιλεγούν 12-15 νικητές και η Sasha Grey ως ραδιοφωνική παραγωγός θα κάνει εκπομπή για τα κομμάτια αυτά. Οι νικητές θα λάβουν 3.000 δολάρια ο καθένας και τσάντες με θέμα το Cyberpunk 2077.



Δηλώστε συμμετοχή για τον διαγωνισμό κάνοντας κλικ εδώ .

Διαβάστε περισσότερα για το Cyberpunk 2077 sequel και τις τρεις επόμενες εκδόσεις του The Witcher.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Dec 2022 02:38 #267906 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077 Game of the Year Edition




Θα έχει και το expansion Phantom Liberty. Δεν θα κυκλοφορήσει σε PS4 και Xbox One.

Στην CD Projekt Red σίγουρα πρέπει κάτι να έχουν πάθει...εγκεφαλικά! Δεν εξηγείται αλλιώς διότι δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία του Cyberpunk 2077 αποφάσισαν...ξαφνικά να κυκλοφορήσουν μία...Game of the Year Edition. Ποια;

Πήρε το Cyberpunk 2077 κάποιο βραβείο Game of the Year σε event και δεν το θυμόμαστε; Όπως και να 'χει, το πακέτο θα περιλαμβάνει το βασικό παιχνίδι και το expansion που ονομάζεται Phantom Liberty και αναμένεται το 2023, αλλά και όλα τα DLC. Ο πρόεδρος της CD Projekt Red Adam Kiciński: «Είναι η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων». Όχι. Φυσική εξέλιξη θα ήταν αν το παιχνίδι κυκλοφορούσε μέσα στο 2021 ολοκληρωμένο, χωρίς bugs και τότε έπαιρνε κάποια βραβεία Game of the Year.



Το Phantom Liberty expansion θα κυκλοφορήσει μόνο για PC, PS5 και Xbox Series X/S, κάτι που σημαίνει ότι η επερχόμενη έκδοση Cyberpunk 2077 Game of the Year Edition θα περιοριστεί και σε αυτές τις πλατφόρμες. Μετά από το expansion, η CDPR θα ασχοληθεί με το sequel του. Στο expansion θα προστεθεί μια νέα συνοικία της Night City. Η ιστορία αναφέρεται ως "Spy Thriller".

Διαβάστε περισσότερα για την...Sasha Grey, την γνωστή πρώην πορνοστάρ, η οποία θα συμμετάσχει στο Phantom Liberty expansion

Διαβάστε περισσότερα για το Cyberpunk 2077 sequel και τις τρεις επόμενες εκδόσεις του The Witcher.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Dec 2022 02:39 #267910 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Cyberpunk 2077
CD Projekt Red για το Cyberpunk 2077: "Δεν βάλαμε multiplayer γιατί είχαμε προβληματικό λανσάρισμα"




Θέλει να συνδέσει online όλα τα games της.

Η CD Projekt Red έδωσε εξηγήσεις στο γιατί δεν έβαλε multiplayer mode στο Cyberpunk 2077, όπως είχε αρχικά υποσχεθεί.

Η Πολωνική εταιρεία ανάπτυξης, δήλωσε ότι λόγω των bugs και της κακής απόδοσης του παιχνιδιού, κατά τους πρώτους μήνες έπρεπε να δώσει βάση στην single-player εμπειρία, άρα το multiplayer να μείνει στην απ' έξω. «Χρειαζόμασταν πραγματικά να δούμε ποιες ήταν οι προτεραιότητες για το Cyberpunk μετά την κυκλοφορία του», είπε ο Philipp Weber, lead missions designer στο Cyberpunk 2077. Σήμερα, είναι lead narrative designer στο νέο The Witcher με την κωδική ονομασία Polaris.

Η CDPR εξέταζε και την κυκλοφορία του multiplayer σε ξεχωριστό παιχνίδι, ωστόσο ο Weber είπε: «Η προτεραιότητα ήταν ότι η κύρια εμπειρία θα πρέπει να τρέχει σε πολύ καλή κατάσταση. Θέλαμε να κάνουμε πολλά αλλά αυτό ήταν το σημαντικότερο μέρος». Παλιότερα ο Adam Kicinski, CEO της εταιρείας είχε σκεφτεί ότι το επόμενο triple-A της θα ήταν ένα Cyberpunk multiplayer και το είχε δηλώσει κιόλας σε meeting επενδυτών ωστόσο κατέληξε στο ότι: «Αποφασίσαμε να επανεξετάσουμε αυτό το σχέδιο, δεδομένης της νέας, πιο συστηματικής και ευέλικτης προσέγγισής μας. "Αντί να επικεντρωνόμαστε πρωτίστως σε μια μεγάλη online multiplayer εμπειρία ή παιχνίδι, εστιάζουμε στο να φέρουμε online όλες τις σειρές μαζί κάποια στιγμή. Χτίζουμε μια online τεχνολογία που μπορεί να ενσωματωθεί απρόσκοπτα στην ανάπτυξη των μελλοντικών μας games».



Είπε επίσης: "Ας το τονίσουμε αυτό εδώ: η CD Projekt Red φτιάχνει single-player RPG, βασισμένα στην ιστορία και triple-A - αυτό δεν αλλάζει. Αυτό που αλλάζει είναι η μακροπρόθεσμη προσέγγισή μας στο online και με αυτό εννοούμε να διασφαλίσουμε είμαστε κατάλληλα προετοιμασμένοι να εφαρμόσουμε online στοιχεία στα games μας όπου έχουν νόημα. Δεν θέλουμε να υπερβούμε τα όρια ή να χάσουμε το DNA μας που είναι το single-player. Θέλουμε να λάβουμε προσεκτικά βήματα για να δημιουργήσουμε ισχυρές online δυνατότητες."

Το 2013 η CDPR είχε πει ότι ετοίμαζε multiplayer για το Cyberpunk 2077. Ωστόσο, όλα αυτά μάλλον βρίσκονται στο καλάθι των σκουπιδιών τα τελευταία χρόνια και δεν ξέρουμε αν θα μπορούσε να αλλάξει κάτι στο μέλλον, έστω μέσω του modding community. Πάντως το Grand Theft Auto Online της Rockstar μια χαρά απέδωσε.

Διαβάστε περισσότερα για την Cyberpunk 2077 Game of the Year Edition.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Jan 2023 01:22 #268913 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Cyberpunk 2077
Εξωδικαστική επίλυση με 1,85 εκατομμύρια δολάρια



Η CD Projekt Red έλυσε εξωδικαστικά τις αγωγές από τους επενδυτές της με 1,85 εκατομμύρια δολάρια αποζημίωση, την οποία και εισέπραξαν, ανάλογα με τις μετοχές που είχαν ο καθένας. Επομένως η υπόθεση δεν θα οδηγηθεί τελικά στα δικαστήρια.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Jun 2023 10:45 #271607 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Cyberpunk 2077
Η CD Projekt Red αύξησε τα PC requirements του Cyberpunk 2077, τώρα θέλει SSD




Λόγω του Phantom Liberty expansion.

Η CD Projekt Red αύξησε τις απαιτήσεις του Cyberpunk 2077 στα PC, λόγω του Phantom Liberty expansion.

Το παιχνίδι τώρα για να τρέξει χρειάζεται σκληρό δίσκο SSD.



Δείτε όλες τις απαιτήσεις:

Ελάχιστες απαιτήσεις:
In-game graphics preset: low
Ανάλυση: 1080p
Expected FPS: 30
OS: 64-bit Windows 10
Επεξεργαστής: Core i7-6700 or Ryzen 5 1600
Κάρτα γραφικών: Geforce GTX 1060 6GB or Radeon RX 580 8GB or Arc A380
Vram: 6 GB
Ram: 12GB
Χώρος στο σκληρό δίσκο: 70 GB SSD

Προτεινόμενες:
In-game graphics preset: high
Ανάλυση: 1080p
Expected FPS: 60
OS 64-bit Windows 10
Επεξεργαστής: Core i7-12700 or Ryzen 7 7800X
Κάρτα γραφικών: Geforce RTX 2060 Super or Radeon RX 5700 XT or Arc A770
Vram: 8 GB
Ram: 16 GB
Χώρος στο σκληρό δίσκο: 70 GB SSD

Ultra:
In-game graphics preset: ultra
Ανάλυση: 2160p
Expected FPS: 60
OS: 64-bit Windows 10
Επεξεργαστής: Core i9-12900 or Ryzen 9 7900X
Κάρτα γραφικών: Geforce RTX 3080 or Radeon RX 7900 XTX
Vram: 12 GB
Ram: 20 GB
Χώρος στο σκληρό δίσκο: 70 GB NVME

Ray tracing requirements:
Ray tracing Ελάχιστες απαιτήσεις:
In-game graphics preset: ray tracing low
Ανάλυση: 1080p
Expected FPS: 30
OS: 64-bit Windows 10
Επεξεργαστής: Core i7-9700 or Ryzen 5 5600
Κάρτα γραφικών: Geforce RTX 2060 or Radeon RX 6800 XT or Arc A750
Vram: 8 GB
Ram: 16 GB
Χώρος στο σκληρό δίσκο: 70 GB SSD

Ray tracing recommended:
In-game graphics preset: ray tracing ultra
Ανάλυση: 1080p
Expected FPS: 60
OS: 64-bit Windows 10
Επεξεργαστής: Core i9-12900 or Ryzen 9 7900X
Κάρτα γραφικών: Geforce RTX 3080Ti or Radeon RX 7900 XTX
Vram: 12 GB
Ram: 20 GB
Χώρος στο σκληρό δίσκο: 70 GB NVME

Ray tracing Overdrive:
In-game graphics preset: ray tracing overdrive
Ανάλυση: 2160p
Expected FPS: 60
OS: 64-bit Windows 10
Επεξεργαστής: Core i9-12900 or Ryzen 9 7900X
Κάρτα γραφικών: Geforce RTX 4080
Vram: 16 GB
Ram: 24 GB
Χώρος στο σκληρό δίσκο: 70 GB NVME

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Jun 2023 05:41 #271810 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Cyberpunk 2077
CD Projekt: "Έγινε cool το να μην γουστάρει κάποιος το Cyberpunk 2077 όταν κυκλοφόρησε"




«Πήγαμε από τα ψηλά στο μηδέν πολύ γρήγορα».

Ο αντιπρόεδρος δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας της CD Projekt Red, Michał Platkow-Gilewski, δήλωσε στο GamesIndustry ότι ο κόσμος εκμηδένισε πολύ εύκολα την Πολωνική εταιρεία στο λανσάρισμα του Cyberpunk 2077.

Συγκεκριμένα δήλωσε: «Πιστεύω πραγματικά ότι το Cyberpunk κατά την κυκλοφορία ήταν πολύ καλύτερο από ό,τι το σχολίασε ο κόσμος. Ακόμη και τα πρώτα reviews ήταν θετικά. Έγινε cool το να πει κάποιος κάτι αρνητικό για το παιχνίδι. Από εκεί που μας αποθέωναν μας εκμηδένισαν πολύ γρήγορα. Αυτή ήταν η δύσκολη στιγμή. Δεν ξέραμε τι συνέβαινε. Ξέραμε ότι το παιχνίδι είναι υπέροχο, μπορούμε να το βελτιώσουμε, πρέπει να αφιερώσουμε χρόνο για να το κάνουμε και πρέπει να ξαναχτίσουμε κάποια πράγματα».



Αυτό συνέβη για διάφορους λόγους, μεταξύ των οποίων τα bugs που έκαναν το παιχνίδι unplayable περισσότερο σε κονσόλες σε σύγκριση με τα PC. Η Platkow-Gilewski επιμένει ότι η CDPR έχει μάθει από τα λάθη της. «Τα επόμενα games βρίσκονται σε διαφορετικά στάδια. Δεν είναι ότι τα κάνουμε όλα αυτά την ίδια στιγμή στο ίδιο στάδιο, γιατί θα ήταν πολλή δουλειά. Σκεφτόμαστε τη στρατηγική για τα επόμενα χρόνια. Μας ενδιαφέρoυν πραγματικά οι σειρές μας, θέλουμε να αναπτύξουμε, Θέλουμε να δημιουργήσουμε games μέσα σε αυτές, αλλά επίσης, θέλουμε να φροντίζουμε να είμαστε συγκεντρωμένοι όλη την ώρα».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Sep 2023 10:07 #272991 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077: Ο Elon Musk δεν υπήρξε ποτέ στο παιχνίδι




Σύμφωνα με την CD Projekt Red.

Υπάρχει ένας αστικός μύθος ότι ο Elon Musk υπάρχει ως NPC στο Cyberpunk 2077 και μετά αφαιρέθηκε ή ότι τουλάχιστον υπάρχει ένας NPC που έχει/είχε εμπνευστεί από τον συγκεκριμένο επιχειρηματία.

Η CD Projekt Red δήλωσε μέσω του quest designer της, ότι δεν υπήρξε ποτέ ο Elon Musk στο Cyberpunk 2077, βάζοντας ουσιαστικά τέλος στις φήμες που υπήρχαν εδώ και σχεδόν τρία χρόνια.


It's funny, 'cause I have Elon's name on my mute list I can't even see the replies to my tweet. No big loss, I'm sure, but behave in there, kids. (Throw a wild party, chooms)

— Patrick K. Mills (@PKernaghan) September 22, 2023

Ο Patrick Mills, Senior Quest Designer, έκανε share ένα tweet από τον χρήστη @_Virus_Kid_ που έλεγε"Ω Θεέ μου αφαίρεσαν τον Elon Musk που είχε cameo εμφάνιση, από την έναρξη του Cyberpunk 2077". Ο Mills, εμφανώς εξοργισμένος, δήλωσε: "Ποιος σκέφτηκε αυτή την βλακεία; Είναι αστείο, γιατί έχω το όνομα του Elon στη λίστα με τα άτομα που έχω mute (στο Twitter) και δεν μπορώ να δω καν τις απαντήσεις στο tweet μου. Δεν είχαμε καμία μεγάλη απώλεια, είμαι βέβαιος, αλλά δείξτε χαρακτήρα παιδιά".

Please Log in or Create an account to join the conversation.