CD Project Red: "Καλά κάναμε κι αφαιρέσαμε πράγματα από το Cyberpunk 2077"
Με αφορμή συζητήσεις σχετικά με περιεχόμενο που τελικά αφαιρέθηκε από το Cyberpunk 2077 κατά τη διαδικασία ανάπτυξης, ο Miles Tost, senior level designer του επερχόμενου RPG δήλωσε ότι η αυξημένη γνώση όσων δεν θα μπουν στην τελική μορφή του παιχνιδιού οφείλεται στο πόσο ανοιχτή έχει υπάρξει η CD Projekt Red κατά την όλη διαδικασία της ανάπτυξής του.
“Η αφαίρεση ιδιοτήτων και εύρους είναι ένα πολύ φυσιολογικό μέρος της ανάπτυξης. Μπορείτε να το δείτε τόσο ανοιχτά με το παιχνίδι μας, επειδή υποχωρούμε με ευχαρίστηση στις επιθυμίες της κοινότητας και σας το δείξαμε με το demo το 2018. Για σκεφτείτε το λιγάκι. Το παιχνίδι, δύο ολόκληρα χρόνια πριν την κυκλοφορία του” λέει ο Tost.
Η δυνατότητα του τρεξίματος σε τοίχους, κάτι που είχε εμφανιστεί στο demo εκείνο, είναι ένα παράδειγμα αυτών που τελικά κόπηκαν από την τελική μορφή του Cyberpunk 2077, με την επίσημη αιτιολογία να είναι “λόγοι σχεδιασμού”, εν ολίγοις δηλαδή ότι κρίθηκε πως προκαλούσε περισσότερα προβλήματα κατά την εφαρμογή της από ότι άξιζε. Άλλα πράγματα που υπονοήθηκαν αλλά αργότερα κόπηκαν περιλαμβάνουν τη δυνατότητα να κάνετε customize τα οχήματά σας, να κρατάτε ταυτόχρονα δύο όπλα και το Flathead Spiderbot companion για τους χαρακτήρες που ανήκαν στο Techie class.
“Φυσικά και επανεξετάζουμε και αλλάζουμε διάφορα και φυσικά θα έχουμε και ιδέες που ακούγονται τέλειες στη θεωρία αλλά μετά καταλήγουν να μη λειτουργούν καλά στο παιχνίδι μαζί με όλα τα υπόλοιπα. Καταλαβαίνω ότι είναι απογοήτευση για όλους όταν συμβαίνει και δύσκολο να γίνει αντιληπτό χωρίς γνώση όλου του υπόλοιπου περιβάλλοντος της ανάπτυξης, αλλά σε αυτή την περίπτωση ζητώ ευγενικά την εμπιστοσύνη σας” συνεχίζει ο Tost.
Ο ίδιος επισημαίνει ότι ορισμένα χαρακτηριστικά πειράχτηκαν για να λειτουργούν καλύτερα και πως η αφαίρεση ορισμένων στοιχείων δε σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι το προϊόν συνολικά πλήττεται. Για την ακρίβεια υπερασπίζεται ότι συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Ο Tost δίνει έμφαση ότι όλα αυτά ήταν “σκληρές αποφάσεις” για developers που πραγματικά αγαπούν αυτό πάνω στο οποίο εργάζονται, στο τέλος όμως η ρήση ότι πρέπει να σκοτώνεις τις αγάπες σου έχει εφαρμογή τόσο στην ανάπτυξη games όσο και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική και καλλιτεχνική απόπειρα. Εν τέλει, ωθεί τους παίκτες που ακόμη είναι επιφυλακτικοί να περιμένουν τα reviews κατά την κυκλοφορία του επερχόμενου RPG προτού αποφασίσουν.
Η δήλωση του Miles Tost έγινε αρχικά στον Discord server του Cyberpunk 2077, πλέον όμως έχει αναρτηθεί επίσης και στα forums της CD Project Red. Εκτός από όσα κόπηκαν, αναφέρεται επίσης στο γεγονός ότι δεν έχει υπάρξει ακόμα επίσημη ανακοίνωση ως προς τη διάρκεια του παιχνιδιού, καθώς η εταιρεία φαίνεται να είναι επιφυλακτική όσον αφορά τέτοιες δηλώσεις, μιας στην περίπτωση του Witcher 3 είχε αναφερθεί σε 100 ώρες όταν οι 180 φαίνονται εν τέλει πιο κοντά στην πραγματικότητα.