Οι developers δουλεύουν εξαήμερο για την ολοκλήρωση του Cyberpunk 2077
Η CD Projekt Red είχε αρχικά αναφέρει ότι δεν θα προβεί σε crunching των developers (υπερωρίες δηλαδή) αλλά αυτό φαίνεται ότι θα αλλάξει με την κυκλοφορία του παιχνιδιού να πλησιάζει.
Το Bloomberg μέσω ρεπορτάζ του
, αναφέρει ότι υπάλληλος της εταιρείας ο οποίος θέλει να κρατήσει την ανωνυμία του δήλωσε ότι μέρος του προσωπικού δουλεύει νύχτες και Σαββατοκύριακα για πάνω από έναν χρόνο. Επίσης το ίδιο πρακτορείο αναφέρει ότι μέσω email, ο υπεύθυνος της ομάδας ανάπτυξης της CD Projekt Red, Adam Badowski είπε σε όλο την ομάδα ανάπτυξης ότι το crunch time χρειάζεται για να τελειοποιηθεί το Action RPG. Στο email αναφέρεται: ‘’ Ξεκινώντας από σήμερα, όλη η ομάδα ανάπτυξης θα δουλεύει υπερωρίες’’. Αυτό σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι, πλέον της πενθήμερης εργασίας, θα δουλεύουν μια ημέρα ακόμα η οποία θα πληρώνεται, όπως ορίζει ο νόμος της Πολωνίας.
Πάντως ο Badowski είχε δηλώσει νωρίτερα μέσα στο έτος ότι οι υπερωρίες δεν θα είναι μέρος της διαδικασίας ανάπτυξης του Cyberpunk 2077. Ο Badowski δήλωσε: ‘’ Θα είναι δική μου ευθύνη οποιαδήποτε τέτοια τροπή’’. Πλέον ο επικεφαλής υποστηρίζει για τα νέα εργασιακά δεδομένα: ‘’ Ξέρω ότι αυτή η απόφαση έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την πάγια θέση μου για το crunching και την μη αναγκαιότητα αυτού, αλλά πλέον δεν έχουμε άλλο τρόπο για να ελέγξουμε την κατάσταση.
Το crunching είναι μεγάλο θέμα στην ανάπτυξη των video games. Εξάλλου το 2019 σε συνέντευξή του ο πρόεδρος της CD Projekt Red, Marcin Iwiński, ρωτήθηκε αν οι εργαζόμενοι θα δουλεύουν τα σε λογικές οκτάωρες βάρδιες για να απαντήσει ότι ΄΄ ήδη αυτή είναι η πρόθεσή μας’’.
Ο John Mamais, πρόεδρος της CDPR Krakow, δήλωσε σε συνέντευξη του 2019: ‘’ Θυσιάζεις κάποια πράγματα για να μην προβείς στο crunching, όπως ένα μέρος της παραγωγικής διαδικασίας. Πολλοί από τους developers είναι νέοι στην βιομηχανία και δεν συνειδητοποιούν τι χρειάζεται για να κυκλοφορήσει ένα παιχνίδι. Πολλοί από τους νέους εργαζόμενους πελαγοδρομούν ενώ άλλοι που μπορεί να έχουν δουλέψει για την Rockstar Games θεωρούν ότι αυτό δεν είναι καν crunching.’’
O CEO Adam Kicinski πάντως, είχε δηλώσει τον Ιανουάριο του 2020 ότι θα χρειαστούν υπερωρίες μέχρι κάποιο σημείο παρόλο που η εταιρεία του προσπαθεί στην τελική ευθεία για την κυκλοφορία του Cyberpunk 2077 να μην κάνει υπερβολές σε αυτό το κομμάτι. Η CDPR είχε κατηγορηθεί και το 2014 για crunching στους developers με την κυκλοφορία του The Witcher 3, χωρίς πάντως να αρνείται εντελώς τις κατηγορίες.