Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Τεχνολογικά νέα

More
12 Jul 2007 23:32 #35146 by Πάτροκλος Κόντος
γιατι ειναι τα υλικα πανακριβα? εμενα μου ακουγεται σαν να μικριναν το μηκος του διαυλου και να αυξησαν το "πλατος" του (αυτο το γραφει).

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • a Guest
  • Visitor
  • Visitor
12 Jul 2007 23:52 #35149 by a Guest
Replied by a Guest on topic Τεχνολογικά νέα

patrox\ wrote: γιατι ειναι τα υλικα πανακριβα? εμενα μου ακουγεται σαν να μικριναν το μηκος του διαυλου και να αυξησαν το "πλατος" του (αυτο το γραφει).


Kai gia na symvei ayto, mikrynan to megethos twn pn epafwn sta merika nanometra, eftiaksan kalwdia (traces) merikwn nanometrwn, evalan prostateytiko monwtiko coating gia na mhn exoume diarroes logw twn mikrwn apostasewn anamesa sta traces kok. Gia sygkrish to anthrwpino mati exei diakritikh ikanothta 200micrometrwn... Kai an thelete kai kati allo, ena nanometro xwraei 5 - 10 atoma pyritioy.
Des gia paradeigma poso akrivoterh einai h cache apo thn dram...

Parola ayta to link poly tha to ektimousa...

edit: Kai epeidh yparxei kai to zhthma ths fysikhs, se aytes tis mikres diastaseis, nanometra, emfanizontai poly entona ta quantika fainomena kai idiws to tunnel effect, to opoio kai katastrefei tous hmiagwgous.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jul 2007 13:22 #35162 by Kiriakos
Αυτο μου φέρνει λιγο απο Χημεία(κβαντικά δεν λες?)!
Τεσπα παντος σε όλα τα μηνήματα εκτος απο το τελευταιο δεν βλέπω Φυσικα η Χημικα φαίνομενα... Το οτι τα υλικα ειναι πανακριβα κτλ δείχνει αυτο που είχε πει ο ToFonikoAgouri στο πρωτο μηνημα! Δεν ηταν και τόσο δυσκολο να το ανακαλύψουν αυτο(αν δεν το είχαν ανακαλύψει πιο πριν γιατι απο οτι βλέπω το μεγαλο πρόβλημα ηταν 8έμα καθαρά οικονομικό)!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • a Guest
  • Visitor
  • Visitor
13 Jul 2007 13:40 #35163 by a Guest
Replied by a Guest on topic Τεχνολογικά νέα

NACastillo\ wrote: Αυτο μου φέρνει λιγο απο Χημεία(κβαντικά δεν λες?)!
Τεσπα παντος σε όλα τα μηνήματα εκτος απο το τελευταιο δεν βλέπω Φυσικα η Χημικα φαίνομενα... Το οτι τα υλικα ειναι πανακριβα κτλ δείχνει αυτο που είχε πει ο ToFonikoAgouri στο πρωτο μηνημα! Δεν ηταν και τόσο δυσκολο να το ανακαλύψουν αυτο(αν δεν το είχαν ανακαλύψει πιο πριν γιατι απο οτι βλέπω το μεγαλο πρόβλημα ηταν 8έμα καθαρά οικονομικό)!


Nai ayto einai fysikh kyriws alla den einai tou parontos.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jul 2007 15:27 #35171 by Πάτροκλος Κόντος

CTT\ wrote:

patrox\ wrote: γιατι ειναι τα υλικα πανακριβα? εμενα μου ακουγεται σαν να μικριναν το μηκος του διαυλου και να αυξησαν το "πλατος" του (αυτο το γραφει).


Kai gia na symvei ayto, mikrynan to megethos twn pn epafwn sta merika nanometra, eftiaksan kalwdia (traces) merikwn nanometrwn, evalan prostateytiko monwtiko coating gia na mhn exoume diarroes logw twn mikrwn apostasewn anamesa sta traces kok. Gia sygkrish to anthrwpino mati exei diakritikh ikanothta 200micrometrwn... Kai an thelete kai kati allo, ena nanometro xwraei 5 - 10 atoma pyritioy.
Des gia paradeigma poso akrivoterh einai h cache apo thn dram...

Parola ayta to link poly tha to ektimousa...

edit: Kai epeidh yparxei kai to zhthma ths fysikhs, se aytes tis mikres diastaseis, nanometra, emfanizontai poly entona ta quantika fainomena kai idiws to tunnel effect, to opoio kai katastrefei tous hmiagwgous.


αυτα τα προβληματα εμφανιζονται και λυνονται σε καθε συγχρονο επεξεργαστη , η cache ειναι πιο ακριβη επειδη ειναι κατασκευαστικα διαφορετικη , οπως κατασκευαστικα διαφορετική πιο αργη και πιο φτηνη ειναι η RAM και ακολουθουν οι δισκοι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Feb 2008 18:38 #40316 by Petros
Η Nvidia φαίνεται πως πετυχαίνει ακόμα μια σημαντική νίκη με την απόκτηση της AGEIA Technologies.

Η AGEIA Technologies Πρόκειται για μια εταιρεία η οποία είναι γνωστή για τη δημιουργία της PhysX, μιας μηχανής κανόνων φυσικής που έχει χρησιμοποιηθεί σε αρκετά παιχνίδια . Η AGEIA αρχικά έδειξε το ενδιαφέρων της στης κάρτες γραφικών φτιάχνοντας δικές τις, η οποίες λειτουργούσαν με την μηχανή Physx,

Με την εξαγορά της AGEIA από την Nvidia δείχνει ότι θα ενσωματωθούν στις Nvidia το Chip της Phys.

Αναμφίβολα αυτό πάει να πει οτι η Ati έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα , θα δούμε οι καινούργιες σείρες 9 της NVIDIA η οποίες μπορεί να έχουν ενσωματωμένη το Chip αυτό.

Εσείς τη νομίζετε; θα γίνει τίποτα η θα είναι μια αδιάφορη κίνηση;

STEAM: TheGamerUrsoEAOrigin: TheGamerUrso
UPlay: GamerUrso Battle.net: GarfangGR

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Feb 2008 13:26 #40332 by Μπάμπης Χαραλάμπους
Θα έχει τους λογους της η NVidia.. Δε αγοραζουν ολοκληρες εταιιες ετσι στα ξεκαρφωτα!

I am you and you are me. Carry that with you wherever you go. Thank you, my friend. From here on out, you're Big Boss.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Feb 2008 22:55 #40353 by CTT
Replied by CTT on topic Τεχνολογικά νέα
δεν μπορει να την ενσωματωσει ακομα... λογικα σκεπτώμενος ειναι δυσκολο να αντικαταστήσεις ολοκληρη καρτα με ενα chip

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Feb 2008 23:37 #40354 by Petros

Freak\ wrote: δεν μπορει να την ενσωματωσει ακομα... λογικα σκεπτώμενος ειναι δυσκολο να αντικαταστήσεις ολοκληρη καρτα με ενα chip


Στις μελλοντικές τις κάρτες μάλλον ^ ^ Ο χρόνος θα δείξει

STEAM: TheGamerUrsoEAOrigin: TheGamerUrso
UPlay: GamerUrso Battle.net: GarfangGR

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Feb 2008 14:32 #40361 by o poutsoklis
_hdh_ h nv exei physics stis kartes ths (opws kai h ati).

an exeis sli 'h crossfire, mporeis na setareis th 1 apo tis 2 kartes na leitourgoun ws ppu (anti gia gpu).
einai logiko auto, mias kai oi kartes gfx einai sthn ousia vector stream processors.
to api pou ulopoieitai kai apo thn nv kai apo thn ati einai to pio eurews diademeno (to havoc).
kai edw pou ta leme, polla apo auta 8a metafer8oun stis cpus otan autes e3elix8oun arketa (pio polloi purhnes, ubridikh arxitektonikh -- gi' auto kai exw pei oti to ps3 einai mprosta. plhsiazei auto to modelo).
outws 'h allws auto pou xreiazetai mia monterna gaming platforma einai:

- oso to dunaton perissoteres scalar stream processor units (oi antistoixes vector einai pio akribes). (arketa) teleutaia, oi cpus den einai mono gia processing scalar mege8wn, alla kai gia vector (mmx/sse/3dnow!)

- oso to dunaton perissoteres vector stream processor units (TO PIO ANAGKAIO). ta grafika einai ws epi to pleiston parallhlopoihsimoi algori8moi, opote autes oi units einai o,ti prepei. to rolo auto ton exoun oi gpus twra. h fysikh anhkei se authn thn kathgoria, opote einai logiko authn th stigmh na ulopoieitai ekei (kai h ai ekei 8a paei me tous ubridikous epe3ergastes, mias kai de 8a exeis toso megala bus bottlenecks).

- dunath monada/monades dsp. paizei to rolo ths kartas hxou (pisteuw mellontika mporei na xrhsimopoih8ei kai gia video. oi kartes hxou kai oi kartes video (prosoxh! oxi oi kartes grafikwn, alla oi kartes video) einai sthn ousia dsps). kai h karta diktuou ekei paei.

- basiko i/o (gia controllers ktl)

- arketh mnhmh (eite system ram eite video ram eite kati allo). mnhmh exei to susthma (system ram) kai h ka8e unit apo tis parapanw pou periegraya. einai apo ta pio shmantika pragmata, (giati se sundiasmo me tis antistoixes units) ola ginontai gia swsto branch prediction kai liga cache misses. an de ginoun auta swsta, tote to polu na trexei to susthma sas me thn taxuthta enos 386@40MHz

ara, fantasteite oti exete mia ubridikh cpu me 64 purhnes. tote mporei na tous xrhsimopoihsete ws e3hs (auto pou grafw einai polu aplh proseggish kai de lambanei up'oyin paragontes opws cpu affinity):
- 32 cores gia vector processing (animation, grafika, fusikh, ai)
- 8 cores gia scalar processing (sthn ousia boh8eia tou vector processing/dsp. epishs i/o me sklhro disko/usb as poume kai suntonismos ths rohs tou programmatos (event handling))
- 22 cores gia dsp (diktuo, hxos, video)
- 2 gia i/o (input controllers)
e3artatai apo ton programmatisth. epishs, analoga me to fortio, auto to configuration mporei na allazei run-time. ara, einai polu pio flexible sto na prosarmozetai sthn ekastote efarmogh.
se liga xronia pisteuw na ta doume kai idiois omasoi...

poutsoklis -- debian gnu/linux: apt-get into it!

Please Log in or Create an account to join the conversation.