Ίσως περάσουν αρκετά χρόνια μέχρι να δούμε physics τέτοιου επιπέδου μέσα σε κάποιο game. Δεν ξέρω εάν τα χρειαζόμαστε κιόλας σε όλα τα παιχνίδια. Σε ένα παιχνίδι όπως το Unreal Tournament ας πούμε, και να υπήρχαν μάλλον δε θα τα παρατηρούσαμε και τόσο λόγω της ταχύτητας του ίδιου του gameplay.
Κατά την γνώμη μου το gameplay είναι το σημαντικότερο στοιχείο ενός game, αλλά και τα γραφικά είναι σημαντικά για να υπάρξει το απαραίτητο immersion. Εννοώ ότι, οι εταιρείες προσπαθούν να σε κάνουν να "χάνεσαι" όταν παίζεις, να μην καταλαβαίνεις (όσο είναι αυτό δυνατό) ότι παίζεις ένα game. Με αυτόν τον τρόπο βυθίζεσαι πιο εύκολα στον κόσμο του παιχνιδιού.
Αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο είναι δύσκολο γιατί εκτός από τα γραφικά, υπάρχουν τόσοι άλλοι παράγοντες που πρέπει να πάρουμε υπόψιν μας. Ο ήχος του παιχνιδιού, η μουσική, τα physics, ο ίδιος ο χειρισμός. Ακόμα και τα loading screens που οι developers προσπαθούν να εξαφανίσουν.
Βέβαια, δεν χρειάζονται τελείως ρεαλιστικά γραφικά για να καταφέρεις κάτι τέτοιο. Για παράδειγμα, το Legend of Zelda: The Wind Waker στο Gamecube. Είχε καρτουνίστικα γραφικά, αλλά οι εκφράσεις του προσώπου του Link σε έκαναν να "δένεσαι" με τον χαρακτήρα.
Μπορεί ένας τίτλος να έχει πολύ καλό σενάριο, ενδιαφέρουσα πλοκή και χαρακτήρες, αλλά να στερείται ρεαλιστικών physics. Θα είναι ένα πολύ καλό game, αλλά πάντα θα σε ενοχλεί το γεγονός ότι σκοτώνοντας έναν εχθρό, το πτώμα του θα πέφτει κάτω σαν καρπούζι.
Σίγουρα τα games υπάρχουν για να προσφέρουν διασκέδαση. Ο καθένας βέβαια εκλαμβάνει αυτόν τον όρο σύμφωνα με τα δικά του γούστα και τις δικές του προτιμήσεις. Εδώ οι ίδιοι οι developers ψάχνουν ακόμα την χρυσή τομή και πειραματίζονται συνεχώς.
Το θέμα σηκώνει πάρα πολύ συζήτηση