Έρευνα Covid-19: Οι μισοί game developers έχουν μικρότερη παραγωγικότητα όταν δουλεύουν από το σπίτι
Δουλεύουν όμως περισσότερες ώρες.
Σύμφωνα με έρευνα του Game Developers Conference, οι developers έχουν θέμα παραγωγικότητας κατά την περίοδο του κορωνοϊού COVID-19, καθώς οι μισοί από αυτούς δήλωσαν ότι δεν είναι το ίδιο παραγωγικοί σε σχέση με πριν.
Στην έρευνα ρωτήθηκαν 2.500 άτομα. Από τις απαντήσεις προκύπτει ότι σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες δουλεύουν περισσότερες ώρες αλλά είναι λιγότερο παραγωγικοί σε σχέση με πριν την πανδημία, όταν δούλευαν εντός του γραφείου.
Η έρευνα δείχνει ότι "η κακή επικοινωνία, η απομόνωση και η έλλειψη επιτυχίας" είναι ορισμένες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι developers αυτή τη στιγμή. Επίσης, το 1/3 των developers είχαν μειωμένη δημιουργικότητα όσο εργάζονταν από το σπίτι (κάποιοι μάλιστα είναι ακόμα σε καραντίνα σε ορισμένες πόλεις). Ενώ η παραγωγικότητα και η δημιουργικότητα μειώθηκαν, οι μισοί developers δουλεύουν περισσότερες ώρες σε σχέση με πριν.
Το 19% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η δημιουργικότητά τους αυξήθηκε αυτή την περίοδο που δουλεύουν από το σπίτι, γιατί στο γραφείο έχουν πράγματα που τους αποσπούν την προσοχή, άρα είναι πιο συγκεντρωμένοι. Το πιο σημαντικό πρόβλημα ωστόσο είναι η επίλυση προβλημάτων, που αφορά είτε το brainstorming που γίνεται στα γραφεία για ζητήματα development, είτε το πως θα λύσει κάθε developer ένα πρόβλημα που θα προκύψει, ζητώντας βοήθεια από συνάδελφο. Το γεγονός αυτό παίρνει ώρα.
Το 32% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η δημιουργικότητά τους μειώθηκε λόγω της εργασίας από το σπίτι, ενώ το 9% δήλωσε ότι η παραγωγικότητα μειώθηκε στον υπέρτατο βαθμό. Το 24% δήλωσε ότι η παραγωγικότητα αυξήθηκε και το 8% ότι αυξήθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Το 41% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δουλεύουν τις ίδιες ώρες σε σχέση με πριν. Επίσης ένα 41% δήλωσε ότι δουλεύει περισσότερες ώρες και το 14% λιγότερες.
Τι γίνεται με τα έσοδα
Όσον αφορά στα έσοδα κάθε επιχείρησης, το 34% των ερωτηθέντων είδαν την επιχείρησή τους να έχει μειωμένα έσοδα, το 37% έμεινε στα ίδια και το 31% είδε αύξηση αφού οι gamers παίζουν περισσότερο, λόγω του κορωνοϊού. Συνεπώς εδώ τα ποσοστά ήταν μοιρασμένα. Τέλος, ένα ποσοστό κοντά στο 10% απολύθηκε κατά την περίοδο της καραντίνας και το 26% είχε μειωμένα έσοδα στην οικογένειά του.
Μία στις τρεις εταιρείες είχαν καθυστέρηση στην κυκλοφορία των νέων τους gamers, λόγω του κορωνοϊού. Το πιο εντυπωσιακό νούμερο όμως, είναι ότι μόλις το 10% των ερωτηθέντων αισθάνονται ασφαλείς να επιστρέψουν στο γραφείο και προτιμούν να εργάζονται από το σπίτι.