Myrmidon wrote: Ε καλά, η διαφορά στις επιδόσεις μεταξύ 1ου και τελευταίου δεν ξεπερνάει το 5-7%. Συν τοις άλλοις αν ξεπερνάει τo Refresh rate της οθόνης, δεν έχει και μεγάλο νόημα.
περίπου, κατ αρχήν όπως εξήγησα πιο πάνω, αν σού πω τρέξε, η ταχύτητά σου «λογικά» δεν εξαρτάται από την γλώσσα που μιλάμε. Δηλαδή αν αυτό που μετράμε είναι απομονωμένα η *ταχύτητα* (fps) «θεωρητικά» όλα τα api θα είχαν την ίδια ταχύτητα. Είναι επειδή κάπου αλλού σκαλώνει η δουλειά και πχ στην μάχη ogl vs dx η δουλειά πάντα σκάλωνε ότι οι μηχανές φτιάχνονταν με βάση το dx και μεταφράζονταν σε ogl και αυτό δεν ήταν πολύ καλό (και άλλοι λόγοι αλλά ας μείνουμε στο πιο απλό).
Τα νέα api φτιάχνονται για νέες δυνατότητες και όχι για να τρέξουν ταχύτερα τα υπάρχοντα παιχνίδια.
Το ενδιαφέρον σε αυτές τις συγκρίσεις είναι ακριβώς με βάση την παραπάνω λογική ότι δεν θα έπρεπε καν να υπάρχουν διαφορές είναι ότι δείχνει πόσο καλοί είναι οι drivers έστω και σε αυτό το πρώϊμο στάδιο και πόσο άνετες είναι οι μεταφράσεις σε vulkan από dx καθώς αυτός είναι ο δρόμος που ακολουθήθηκε.
Δηλαδή ενώ το αναμενόμενο θα ήταν ίσως να δυσκολεύεται πολύ ένα νέο api σε αυτήν την σύγκριση βλέπουμε ότι είναι άνετα συγκρίσιμο και αυτό είναι το πρώτο σημαντικό αποτέλεσμα.
Τώρα οι διαφορές στην nvidia είναι όντως μικρές από αριστερά προς τα δεξιά. το σημαντικό είναι ότι αν και στα διαγράμματα στα windows φαίνεται να έχει κάποια απώλεια σε σχέση με dx11 καταφέρνει και ρεφάρει στο linux οπότε ο vulkan εμφανίζεται πάλι πρώτος.
Οι διαφορές στην amd κατά μήκος τού άξονα είναι πολύ μεγάλες. Ακόμα περισσότερο εδώ ο Vulkan είναι τεράστιο όφελος με πιο ωφελημένους τούς χρήστες λίνουξ ακόμα και αν χάνουν απέναντι στα windows (με vulkan όμως)