Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Vulkan

More
17 Feb 2016 00:53 #176838 by Myrmidon
Replied by Myrmidon on topic Vulkan
Ναι σήμερα βγήκε .Το σχόλιο ("μπηχτή' προς Apple και Microsoft) του Gabe κάτω κάτω έχει ενδιαφέρον :lol: Λέτε τώρα να δούμε Half Life 3 :woohoo:

Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Feb 2016 09:22 #176853 by Πας Παρτού
Replied by Πας Παρτού on topic Vulkan
η ARM ανακοίνωσε ότι οι επεξεργαστές της για κινητά (και με την βοήθεια τού Vulkan) το 2017 θα ξεπερνάνε σε δυνατότητες το ps4 και το xbox one

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Feb 2016 18:08 - 19 Feb 2016 18:11 #176904 by Myrmidon
Replied by Myrmidon on topic Vulkan
Θα μπορούσε το Vulkan στις κονσόλες 4ης γενιάς να δώσει καθολικά τα πολυπόθητα 60Hz σε 1080p;
Last edit: 19 Feb 2016 18:11 by Myrmidon.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Feb 2016 21:11 #176985 by Myrmidon
Replied by Myrmidon on topic Vulkan

lucinos wrote: η ARM ανακοίνωσε ότι οι επεξεργαστές της για κινητά (και με την βοήθεια τού Vulkan) το 2017 θα ξεπερνάνε σε δυνατότητες το ps4 και το xbox one


Κάπως έτσι.........(MWC 2016 Samsung)


Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Mar 2016 13:46 - 02 Mar 2016 13:48 #177411 by Πας Παρτού
Replied by Πας Παρτού on topic Vulkan

Myrmidon wrote: Θα μπορούσε το Vulkan στις κονσόλες 4ης γενιάς να δώσει καθολικά τα πολυπόθητα 60Hz σε 1080p;


όχι ακριβώς.

Ένα νέο API (και το να βρεθείς κοντύτερα στο μέταλλο) δεν αυξάνει την ισχύ τής κάρτας γραφικών. Το πόσα FPS σε ποια ανάλυση θα πιάσεις εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από την ισχύ τής gpu και σε αυτό δεν γίνεται τίποτα. Το κέρδος δεν είναι στην gpu αλλά στην cpu καθώς μπορείς να δώσεις πολύ ακριβέστερες οδηγίες. Τις οδηγίες τις δίνει η cpu. Δηλαδή το κέρδος το έχεις επειδή η gpu δεν περιμένει την cpu. επειδή μπορείς να χρησιμοποιήσεις περισσότερους πυρήνες και το αποτέλεσμα είναι ότι μπορείς να έχεις ακριβέστερο και ομαλότερο παιχνίδι και να κάνεις περισσότερα οπότε ο νέος αυτός πλούτος θα σημαίνει πολύ πιο ultra γραφικά με χαμηλότερο κόστος.

Επιπλέον ειδικά για τις κονσόλες το θέμα είναι ότι πχ το ps4 απολάμβανε ήδη ένα χαμηλού επιπέδου API το οποίο όμως ήταν αποκλειστικότητα τού ps4. Δηλαδή αν ένα παιχνίδι φτιαχνόταν ειδικά για το ps4 ήδη θεωρητικά θα μπορούσε να απολαμβάνει αυτά που προσφέρουν τα νέα API. Η διαφορά είναι ότι σε αυτήν την περίπτωση θα ήταν αποκλειστικότητα τού ps4 και θα ήθελε πολύ δουλειά για να παίξει αλλού και με ενδεχόμενα προβλήματα ενώ τώρα που όλα τα λειτουργικά έχουν κάτι ανάλογο σημαίνει ότι (τεχνικά τουλάχιστον) είναι πολύ ευκολότερο να περάσει ένα παιχνίδι από την μία πλατφόρμα στην άλλη. Αυτό σημαίνει ότι αφενός τα παιχνίδια τού ps4 θα είναι πολύ ευκολότερο να περάσουν στα windows και στο linux και τα παιχνίδια σε windows και linux θα είναι ευκολότερο να περάσουν στο ps4. Δηλαδή θα υπάρχουν περισσότερα παιχνίδια σε όλες τις πλατφόρμες χωρίς να υπάρχουν προβλήματα στις μεταφορές.

πέτυχα και ένα βιντεάκι από unreal
Last edit: 02 Mar 2016 13:48 by Πας Παρτού.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Mar 2016 14:33 #177830 by Myrmidon
Replied by Myrmidon on topic Vulkan
Ο νέοι drivers και από τις δύο μεγάλες εταιρίες υποστηρίζουν Vulkan. Εκεί στην Intel τι κάνουν;




Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 May 2016 13:08 - 20 May 2016 13:09 #181548 by Πας Παρτού
Replied by Πας Παρτού on topic Vulkan
Σχετικά με τις επιδόσεις των διαφόρων API μέχρι στιγμής έχουμε κατά κανόνα (από τα χειρότερα προς τα καλύτερα)

nvidia:
OpenGL (Windows) < OpenGL (Linux) < Vulkan (Windows) < DirectX11 (Windows) < Vulkan (Linux)

amd:
OpenGL (Windows) < OpenGL (Linux) < DirectX11 (Windows) < Vulkan (Linux) < Vulkan (Windows)
Last edit: 20 May 2016 13:09 by Πας Παρτού.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 May 2016 15:19 #181555 by Myrmidon
Replied by Myrmidon on topic Vulkan

lucinos wrote: Σχετικά με τις επιδόσεις των διαφόρων API μέχρι στιγμής έχουμε κατά κανόνα (από τα χειρότερα προς τα καλύτερα)

nvidia:
OpenGL (Windows) < OpenGL (Linux) < Vulkan (Windows) < DirectX11 (Windows) < Vulkan (Linux)

amd:
OpenGL (Windows) < OpenGL (Linux) < DirectX11 (Windows) < Vulkan (Linux) < Vulkan (Windows)


Ε καλά, η διαφορά στις επιδόσεις μεταξύ 1ου και τελευταίου δεν ξεπερνάει το 5-7%. Συν τοις άλλοις αν ξεπερνάει τo Refresh rate της οθόνης, δεν έχει και μεγάλο νόημα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 May 2016 12:27 - 21 May 2016 13:07 #181579 by Πας Παρτού
Replied by Πας Παρτού on topic Vulkan

Myrmidon wrote: Ε καλά, η διαφορά στις επιδόσεις μεταξύ 1ου και τελευταίου δεν ξεπερνάει το 5-7%. Συν τοις άλλοις αν ξεπερνάει τo Refresh rate της οθόνης, δεν έχει και μεγάλο νόημα.


περίπου, κατ αρχήν όπως εξήγησα πιο πάνω, αν σού πω τρέξε, η ταχύτητά σου «λογικά» δεν εξαρτάται από την γλώσσα που μιλάμε. Δηλαδή αν αυτό που μετράμε είναι απομονωμένα η *ταχύτητα* (fps) «θεωρητικά» όλα τα api θα είχαν την ίδια ταχύτητα. Είναι επειδή κάπου αλλού σκαλώνει η δουλειά και πχ στην μάχη ogl vs dx η δουλειά πάντα σκάλωνε ότι οι μηχανές φτιάχνονταν με βάση το dx και μεταφράζονταν σε ogl και αυτό δεν ήταν πολύ καλό (και άλλοι λόγοι αλλά ας μείνουμε στο πιο απλό).

Τα νέα api φτιάχνονται για νέες δυνατότητες και όχι για να τρέξουν ταχύτερα τα υπάρχοντα παιχνίδια.

Το ενδιαφέρον σε αυτές τις συγκρίσεις είναι ακριβώς με βάση την παραπάνω λογική ότι δεν θα έπρεπε καν να υπάρχουν διαφορές είναι ότι δείχνει πόσο καλοί είναι οι drivers έστω και σε αυτό το πρώϊμο στάδιο και πόσο άνετες είναι οι μεταφράσεις σε vulkan από dx καθώς αυτός είναι ο δρόμος που ακολουθήθηκε.

Δηλαδή ενώ το αναμενόμενο θα ήταν ίσως να δυσκολεύεται πολύ ένα νέο api σε αυτήν την σύγκριση βλέπουμε ότι είναι άνετα συγκρίσιμο και αυτό είναι το πρώτο σημαντικό αποτέλεσμα.

Τώρα οι διαφορές στην nvidia είναι όντως μικρές από αριστερά προς τα δεξιά. το σημαντικό είναι ότι αν και στα διαγράμματα στα windows φαίνεται να έχει κάποια απώλεια σε σχέση με dx11 καταφέρνει και ρεφάρει στο linux οπότε ο vulkan εμφανίζεται πάλι πρώτος.

Οι διαφορές στην amd κατά μήκος τού άξονα είναι πολύ μεγάλες. Ακόμα περισσότερο εδώ ο Vulkan είναι τεράστιο όφελος με πιο ωφελημένους τούς χρήστες λίνουξ ακόμα και αν χάνουν απέναντι στα windows (με vulkan όμως)
Last edit: 21 May 2016 13:07 by Πας Παρτού.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Jun 2016 16:30 #182120 by Myrmidon
Replied by Myrmidon on topic Vulkan
Για ετοιμάστε τα πορτοφόλια σας. Διέρρευσε benchmark με Polaris να τρέχει DOOM σε Vulkan mode. Μην το ψάχνετε πια έχει ήδη σβηστεί δεν πρόλαβα ούτε screen capture να κάνω. :whistle:

Please Log in or Create an account to join the conversation.