Ένα ακόμα βιντεάκι που δείχνει την δύναμη τού Vulkan
blog.imgtec.com/powervr/gnomes-per-second-in-vulkan-and-opengl-es
Με τον Vulkan η κίνηση είναι πολύ ομαλότερη, τα FPS κρατούνται ψηλά συνεχώς, η cpu είναι απίστευτα χαμηλωμένη και χρησιμοποιούνται όλοι οι πυρήνες.
Άλλα θαυμαστά που κάνει ο Vulkan είναι ότι θα μπορούν να συνδυαστούν πολύ αποτελεσματικότερα περισσότερες gpu και επιπλέον θα μπορούν να συνδυαστούν διαφορετικές gpu (nvidia, amd, intel μεταξύ τους). Οι σημερινοί τρόποι επιβάλλουν οι gpu να είναι ίδιες αλλά επίσης έχουν και πολλούς περιορισμούς, για παράδειγμα αν έχεις δυο gpu με 2GB μνήμη κάθε μία συνολικά έχεις 2GB γιατί η μνήμη γίνεται mirror ενώ με τον vulkan θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και τα 4GB.
Σημειώση για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με το OpenGL αλλά αναγνωρίζουν το DirectX. Η τεχνολογική αντιστοιχία είναι στο περίπου:
OpenGL 1 ~ Direct3D 8
OpenGL 2 ~ Direct3D 9
OpenGL 3 ~ Direct3D 10
OpenGL 4 ~ Direct3D 11
OpenGL ES 3 ~ OpenGL 4 χωρίς την προς τα πίσω συμβατότητα (στο android έχουμε OpenGL ES)
Vulkan ~ Direct3D 12
Αλλά το Vulkan θα παίζει σε όλες τις πλατφόρμες (windows 7, 8, 10, Linux) ενώ το DX12 θα είναι μόνο για τα windows 10 χωρίς κανένα πλεονέκτημα.