Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Εντυπώσεις/Παράπονα από εταιρείες που έχετε επιλέξει

More
28 Dec 2013 23:07 #138183 by Γιώργος Λόλας
Αυτά είναι! Να φανταστώ πάει σφαίρα τώρα ε; Εγώ δυστυχώς δε μπορώ να πάω σε VDSL ακόμα γιατί είμαι 1.4 χιλιόμετρα από το κεντρικό του ΟΤΕ. Από Cyta μου είπαν σε κάνα δίμηνο μάλλον θα υποστηρίζεται και η περιοχή μου αλλά χλωμό το κόβω (τώρα είμαι HOL).

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Dec 2013 00:12 #138185 by Σταύρος Δήμου
Public: Έκανα το κόπο και πέρασα πολλές φορές από το κατάστημα τους στο Σύνταγμα,και τις περισσότερες φορές που έτυχε να ρωτήσω υπαλλήλους αν υπάρχει stock από κάτι μου είπαν ένα ξερό "όχι" χωρίς καν να κοιτάξουν. Μετά από λίγο ψάχνοντας στο κατάλληλο ράφι το βρήκα μόνος μου... (υπήρχε τελικά)

Πλαίσιο: Παλιά ήταν όλα all right με το Πλαίσιο,είχε τεράτια ποικιλία ειδών και το service όσων αφορούσε ελαττωματικά προιόντα ήταν άψογο. Σε 1 εώς 4 ώρες έλεγχαν το εξάρτημα που τους πήγαινα,και μου πιστώναν τα λεφτά στο λογαριασμό.Από κάποια στιγμή και έπειτα άρχισε να φέρνει προιόντα από όλο και λιγότερες εταιρίες μέχρι που τώρα έχει πολύ μικρή ποικιλία για να διαλέξει κανείς. Το service δυστυχώς από εκεί που κρατούσε κάποιες ωρίτσες και γινόταν αυθημερόν τώρα κρατάει εβδομάδες, εως και πάνω από μήνα,γιατί πρώτα ελέγχουν το εξάρτημα οι ίδιοι 1-2 βδομάδες,και μετά το στέλνουν στην εταιρία που το έφτιαξε (άλλες 1-3 βδομάδες να το ελέγξουν και αυτοί) και μετά μεσολαβεί άλλο διάστημα μέχρι να σταλεί εξάρτημα για αντικατάσταση από την εταιρία (άλλες 1-2 βδομάδες) με αποτέλεσμα να περνάν εως και 2 μήνες χωρίς να σου έχουν αντικαταστήσει το προιόν. Τραγικό το service τους πλέον. Καμία σχέση.

Steam: Φοβερές τιμές,πραγματικές εκπτώσεις,δυστυχώς δεν δέχεται επιστροφές προιόντων.

Wind: Από τον περασμένο Ιούλιο, κάθε εβδομάδα με παίρνουν τηλέφωνο προσπαθόντας να με πείσουν να βάλω Wind για σταθερό. Μα ΚΑΘΕ ΒΔΟΜΑΔΑ. Και τι δεν τους έχω πει,συνεχίζουν και με παίρνουν εδώ και 6 μήνες τηλέφωνο μπας και αλλάξω γνώμη...

Cyta: Τα ίδια ακριβώς με τη Wind. Ούτε συνεννοημένοι να ήταν.

ΟΤΕ: Οι υπάλληλοι στα OTE shops μου έχουν πει επανειλημμένα ψέματα όσων αφορά τις χρεώσεις των πακέτων. Τα προσπέκτους τους έχουν ΨΕΥΤΙΚΕΣ τιμές,και λένε ΨΕΜΑΤΑ ότι οι τιμές που σου παρουσιάζουν περιέχουν ΦΠΑ,γιατί στον λογαριασμό το ΦΠΑ χρεώνεται ξεχωριστά.
Από "14 ευρώ το μήνα" ο λογαριασμός κάθε δίμηνο μου έρχεται 80 ευρώ. (τα κινητά κτλπ τα έχω αφαιρέσει)

AMD: Value for money αλλά καίνε πολύ ρεύμα τα προιόντα τους,και οι drivers συχνά έχουν προβλήματα που σπαν τα νεύρα.

Microsoft: Το hardware για το PC που βγάζουν είναι ultra durable και άριστης ποιότητας,με το ποντίκι της Microsoft των 14 ευρώ που είχα πάρει το 2008 να κρατά γερά 6 χρόνια μετά. Το hardware στις κονσόλες τους όμως πάσχει. Και xbox πήρα και μου χάλασε ο HDD του,και xbox360 πήρα και έπαθε RROD. Από software,φαίνεται να ισχύει ο αστικός θρύλος πως μια έκδοση τον Windows θα είναι καλή και μια μάπα,εναλλάξ.

Coolermaster: Κορυφαία ποιότητα,ωραίο design,εργονομικός σχεδιασμός.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Dec 2013 00:57 #138191 by Γιώργος Κύρος
SevenSpot

Επικό...

Έψαχνα σε διάφορα μαγαζιά το steelbook του MGS3 για το PS2. Βλέπω λοιπόν στα SevenSpot να το έχει 10€ (μεταχειρισμένο). Το ψιλοσκέφτηκα, λέω ντάξει μωρέ klein μεταλική είναι η θήκη, και να είναι λίγο γρατζουνισμένο το CD δεν πειράζει. Το παραγγέλνω.
Μετά από καμιά βδομάδα με παίρνουν τηλέφωνο να με ρωτήσουν αν το θέλω ακόμα (Σημ. δεν ήξερα ότι αν παραγγείλεις σε παίρνουν για επιβεβαίωση :icon applaud: ) γιατί θέλει λίγο καθαρισμό το CD. Ντάξει λέω κανένα πρόβλημα και τότε μου έρχεται (πάλι καλά) να ρωτήσω αν είναι σε καλή κατάσταση η μεταλλική θήκη και το manual. Τους ρωτάω και η απάντηση είναι η εξής:
-Δεν έχει μεταλλική θήκη, είναι στο κανονικό κουτί του και δεν έχει manual
Μετά τους λέω ότι στο site λέει πως είναι το steelbook και τα σχετικά και φτάνει η επιστημονική απάντηση:
-Όχι είναι στο κανονικό του κουτί
Εντάξει εκνευρίστηκα όσο δεν πάει τους είπα να την ακύρωσουν και τους το έκλεισα.

Αυτό που είναι ακόμα πιο ωραίο είναι ότι αν δεν με έπαιρναν τηλέφωνο θα μου στέλνανε ένα παιχνίδι που όχι μόνο δεν ταιριάζει στην περιγραφή, αλλά και είναι και μισό και το έχω κιόλας.
Εγώ πάντως μετά από αυτό δεν το ξαναπροτιμώ για αγορά με τίποτα το συγκεκριμένο κατάστημα

Please Log in or Create an account to join the conversation.