Σε αυτό το topic μπορείτε να γράφετε τις εντυπώσεις και τα παράπονα από τις εταιρείες στις οποίες ήσασταν ή εξακολουθείτε να είστε πελάτης.
Οι εντυπώσεις σας πρέπει να αφορούν:
1)Αγορές games ή hardware: Τιμές, κατάσταση αγοράς κτλ.
2)Εξυπηρέτηση
3)Επιστροφή χρημάτων
4)Άλλα σχόλια, π.χ. ταλαιπωρία με Internet provider.
Γράψτε με bold το όνομα της εταιρείας και από κάτω την παράγραφο που θέλετε με όλα τα σχόλιά σας. Μην φοβηθείτε να πείτε την αλήθεια. Περιμένουμε όχι μόνο αρνητικά αλλά και θετικά σχόλια, ώστε ο κόσμος να ενημερωθεί για το τι συμβαίνει.
Η δικιά μου λίστα:
Καταστήματα
EasyBuyWorld: Highly recommended. Οι καλύτερες τιμές της αγοράς. Έχω αγοράσει πολλές φορές games από εκεί.
MSystems.gr: Γρήγορη εξυπηρέτηση και πολύ καλές τιμές σε hardware. Κι ότι έχω αγοράσει πραγματικά μου έχει κρατήσει για χρόνια χωρίς να βγάλει το παραμικρό πρόβλημα.
Δήσιος: Έχει κυριολεκτικά ΟΤΙ μπαταρία φαντάζεστε, από UPS μέχρι ψηφιακών μηχανών. Ο άνθρωπος μου άλλαξε δωρεάν την μπαταρία ενός παλιού UPS (microdowell) ενώ είχε πελατεία στο μαγαζί. Και τιμές εξαιρετικές
Internet providers
HOL
Ήμουν επί 5 χρόνια συνδρομητής και παρά το ότι είχα αναφέρει προβλήματα εξαιρετικά χαμηλών ταχυτήτων, δεν κατάφεραν να μου τα λύσουν και αποχώρησα.
Forthnet
Έκλεισα ένα χρόνο στο Forthnet και πραγματικά η εμπειρία μου είναι κάτι παραπάνω από τραγική. Να σημειώσω ότι είχα Forthnet μέχρι πριν από περίπου 5 χρόνια, όταν και άλλαξα σε HOL. Επειδή όμως η HOL είχε εξαιρετικά χαμηλές ταχύτητες και μετά από ερώτημα στο Facebook με παροτρύνατε να αλλάξω σε Forthnet λόγω υψηλών ταχυτήτων, αξιοπιστίας κτλ. έτσι προχώρησα σε αυτή την αλλαγή.
Όλα λοιπόν ήταν μια χαρά μέχρι που πριν από 2 μήνες άρχισαν τα παρατράγουδα. Η καλωδίωση του σπιτιού μου μπορεί να είναι 25 ετών αλλά αυτό δεν εμποδίζει τη γραμμή του αδερφού μου (HOL) να παρέχει κανονικά Internet σε όλο το σπίτι. Δυστυχώς η Forthnet δεν ανταποκρίνεται το ίδιο. Πολλές λευκές οθόνες, disconnections και άλλα τέτοια δράματα ανήκουν στο καθημερινό μου ρεπερτόριο. Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι ο τεχνικός που με επισκέφθηκε για να δει την καλωδίωση μου είπε ότι θα πρέπει να περάσω νέα καλωδίωση (άραγε η HOL πως λειτουργεί ήδη?) ενώ κατόπιν επικοινωνίας με το τεχνικό τμήμα δεν βλέπω να αποζημιώνομαι γιατί θεωρούν ότι θα πρέπει να έχω εταιρικό λογαριασμό (άρα να πληρώνω περισσότερα).
Έχω απογοητευτεί τόσο που σκέφτομαι να το ξαναγυρίσω σε HOL.