Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Εγγυήσεις σε laptops: Γενική συζήτηση

More
25 Feb 2013 16:11 - 02 May 2018 22:06 #120933 by Chris Kasta
Σε αυτό το forum topic θα συζητάμε για τις εγγυήσεις που ισχύουν στα laptops και τις εμπειρίες/εντυπώσεις μας.

Είχα άγοράσει ένα toshiba satellite πριν ένα χρόνο επειδή το είχα βρει προσφορά σε πολύ καλή τιμη. Όταν πήγα να το πάρω απο τον αντιπρόσωπο με διαβεβαίωσε πως εχει ένα χρόνο εγγύηση και πως ότι χαλάσει απο την μπαταρια, σκληρο κτλπ το αντικαθιστουν αρκει να έχω την απόδειξη πληρωμης, την οποία και φύλαξα.
Πριν κανα μήνα έσπασε ο διάολος το πόδι του και μου χάλασε η μπαταρια οποτε επικοινωνόντας πρώτα με τον αντιπρόσωπο έμπορο μου είπε πως η αντικάσταση γίνεται μέσω της Toshiba europe και πως ο ίδιος δεν μπορεί να ανακατευτεί - απλά μου είπε παρε τηλ στην αντιπροσωπεία και αυτοι θα στείλουνε ένα κούριερ να το παραλαβει και να το στείλει για επισκευη (αλλαγη μπαταριας) και θα το επιστρέψει ξανα μέσω κουριερ.
Έλα όμως που στην εγγυηση δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολησ δλδ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΣΤΟΧΙΑ ΥΛΙΚΟΥ ΤΗΣ TOSHIBA ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ 20 ΕΥΡΩ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΛΑΠΤΟΠ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΝΩ ΕΠΑΡΧΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝΕ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ !

Μάλιστα επικοινωνόντας με την αντιπροσωπο του service μου είπε πως αυτοί οι όροι περιγράφονται στην εγγύηση που υποτίθεται υπέγραψα όταν αγόρασα το λαπτοπ !!!
Και σαν να μην έφτανε αυτό, η εταίρεία δεν αναλαμβάνει ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ για τυχόν απώλεια δεδομενων που θα πραγματοποιηθεί κατά την επισκευή ούτε σου δινει κάποιο λαπτοπ για να κάνεις την δουλειά σου !!!!

www.ideal.gr/pdf/International_L ... ebooks.pdf

Ερωτήματα
1. Γιατι θα πρέπει να πληρώσω έξοδα αποστολής για μια αστοχία υλικού της εταιρείας απο την στιγμή που δεν ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑ! Για έναν άνεργο, 20 ευρώ νταβατζίλικι για ένα λαπτοπ που αγόρασε πριν χάσει την δουλεια του είναι ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΛΛΑ ΛΕΦΤΑ
2. Γιατι θα πρέπει ο ΕΠΑΡΧΙΏΤΗς να πληρώσει 20 ευρω μεταφορικά όταν ο Αθηναίος κάνει την δουλειά του τζάμπα μεταφέροντας ο ίδιος το λαπτοπ στην εταιρεία επισκευής. Γιατι να μην υπάρχε και 2η αντιπροσωπια επισκευής έστω στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ?
3. γιατι θα πρέπει ο ΑΝΕΡΓΟΣ να αγοράσει και άλλο ένα λαπτοπ για να στέλνει βιογραφικά όσο το λαπτοπ του βρίσκεται στην αθηνα ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ. Ωραίαο after sales service έχει η toshiba. Εγώ ξέρω πως όλες οι αντιπροσωπίες αυτοκινητων και οι ασφαλιστικές σου δίνουν αυτοκινητο να πας στην δουλεία σου όσο το δικο σου βρίσκεται για επισκευή. ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ Κ ΜΕ ΤΑ ΛΑΠΤΟΠ?
3. Γιατι θα πρέπει ο ΑΝΕΡΓΟΣ να αγοράσει κ έναν φορητό σκληρό για να περάσει όλα τα γιγα του λαπτοπ σε μπακαπ για την περίπτωση που γίνει καμια στραβή κατά την επισκευη (ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ)



ΑΠΑΝΤΗΣΗ
1. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΟΡΑΣΩ TOSHIBA SATELLITE ή άλλο επώνυμο ΜΗΧΑΝΗΜΑ
2. Το επόμενο λαπτοπ θα το αγοράσω 200 ευρώ απο το ebay και θα το φορτώσω με ubuntu

ckin2u
Last edit: 02 May 2018 22:06 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Feb 2013 16:45 #120938 by Χριστιάνα Θάνου
Μόλις διάβασα το post σου και έχω να πω ότι έχεις δίκιο σε όλα όσα είπες. Η Toshiba γενικά δεν είναι αξιόπιστη εταιρία στα λάπτοπ και το ξέρω αυτό από φίλους μου. Τώρα δεν περίμενα να ήταν τόσο αγενείς και να σου πούνε να πληρώσεις μεταφορικά και να μείνεις χωρίς λάπτοπ για τόσο καιρό. Εκτός αυτού, τι σημαίνει "η εταιρία δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια δεδομένων κατά την επισκευή"; Λίγο ύποπτα είναι όλα αυτά και κατά την γνώμη μου αν δεν μείνεις ευχαριστημένος από μια εταιρία, μην την ξαναπροτιμήσεις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Feb 2013 17:03 #120939 by Βασίλης Καμακάρης
Καλός ήρθες στην σκληρή πραγματικότητα!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Feb 2013 17:24 #120945 by Μάνος Γρυπάρης
Είναι πραγματικά τραγικό. Εγώ όταν είχα πάθει κάτι ανάλογο με το Acer το έστειλαν στην Ιταλία (δεν εχουμε αντιπροσωπεία Acer) και κάλυψαν οι ίδιοι τα έξοδα. Η Toshiba απ' ότι φαίνεται όχι δεν μας υπολογίζει καν, αλλά μας..."τιμωρεί" κιόλας.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Feb 2013 18:56 #120952 by Kostas Milonas
Περιεργο μου φαινεται που σου καλυπτει την μπαταρια στην εγγυηση, συνηθως αυτες θεωρουνται αναλωσιμες οποτε και δε καλυπτονται. Τωρα για το κοστος μεταφορας σε καταλαβαινω αλλα λιγες εταιριες καλυπτουν το κοστος μεταφορας αν δεν μπορεις να το παραδωσεις μονος σου.

Αν θες service στον χωρο σου την επομενη εργασιμη μερα χωρις χρεωση παρε για επομενο laptop Dell, που ειναι εξαιρετικη σε αυτο τον τομεα.

Οσον αφορα για τον ορο που αναφερει πως δεν εχουν καμια ευθυνη για τυχον απωλεια δεδομενων ειναι συνηθως τυπικο και δε σου σβηνουν τιποτα, απλα το αναφερουν για να ειναι καλυμμενοι αν γινει τιποτα στραβο. Θα μπορουσες να ρωτησεις αν γινεται στειλεις το laptop χωρις τον σκληρο δισκο ωστε να εισαι καλυμμενος οσον αφορα τα δεδομενα σου.

Τωρα για laptop αντικαταστασης περα απο το οτι δε γνωριζω αν το κανει κανεις αυτο λογω του μεγαλου κοστους, ειναι ανουσιο και για τον λογο πως αν εχουν stock την μπαταρια σου, μια που θα το δουν το laptop σου και μια που θα το επιστρεψουν.

http://gamercard.xboxresource.com/xbox_modern/asmilonGR

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Feb 2013 23:34 #121020 by Ανδρέας Γρυπάρης

Glamorous wrote: Εκτός αυτού, τι σημαίνει "η εταιρία δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια δεδομένων κατά την επισκευή"; Λίγο ύποπτα είναι όλα αυτά και κατά την γνώμη μου αν δεν μείνεις ευχαριστημένος από μια εταιρία, μην την ξαναπροτιμήσεις.

Τι δεν καταλαβαίνεις;
Σε όποια εταιρία πληροφορικής να πας, ένα οποιοδήποτε υπολογιστή η laptop, δεν υπάρχει εγγύηση για τα περιεχόμενα του σκληρού δίσκου. Το ότι έκανες backup πριν είναι μια ευθύνη αλλά αν δεν επισημάνεις ότι θες τα αρχεία τότε το θεωρούν αυτονόητο ότι μπορούν να πατήσουν recovery και να ξανά περάσουν windows.

Και εγώ είχα ένα acer, που κάηκε η motherboard μετά από 2 χρόνια και 1 μήνα. (Μόλις έληξε η εγγύηση) Αλλά δε το κάνω θέμα, δόξα το θεό τα έβγαλε τα λεφτά του 2 χρόνια και αγόρασα επόμενο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Feb 2013 00:52 #121030 by Χριστιάνα Θάνου

Pokemon wrote:

Glamorous wrote: Εκτός αυτού, τι σημαίνει "η εταιρία δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια δεδομένων κατά την επισκευή"; Λίγο ύποπτα είναι όλα αυτά και κατά την γνώμη μου αν δεν μείνεις ευχαριστημένος από μια εταιρία, μην την ξαναπροτιμήσεις.

Τι δεν καταλαβαίνεις;
Σε όποια εταιρία πληροφορικής να πας, ένα οποιοδήποτε υπολογιστή η laptop, δεν υπάρχει εγγύηση για τα περιεχόμενα του σκληρού δίσκου. Το ότι έκανες backup πριν είναι μια ευθύνη αλλά αν δεν επισημάνεις ότι θες τα αρχεία τότε το θεωρούν αυτονόητο ότι μπορούν να πατήσουν recovery και να ξανά περάσουν windows.

Και εγώ είχα ένα acer, που κάηκε η motherboard μετά από 2 χρόνια και 1 μήνα. (Μόλις έληξε η εγγύηση) Αλλά δε το κάνω θέμα, δόξα το θεό τα έβγαλε τα λεφτά του 2 χρόνια και αγόρασα επόμενο.


Τι δεν καταλαβαίνω; Και εγώ είχα πάει ένα από τα laptop μου για φτιάξιμο και όταν τους είπα ότι δεν θέλω να χάσω τίποτα από ότι είχα μέσα, μου είπαν ότι μας προειδοποιούν ότι μπορεί να χάσουμε δεδομένα αλλά στην ουσία δεν είναι λογικό να συμβεί. Οπότε, αν προσέχουν λίγο και κάνουν καλά την δουλειά τους, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Feb 2013 04:07 #121040 by Δημητρης
οντως το επιβεβαιωνω κ γω σαν κατοχος toshiba η εταιρια εχει απαραδεκτη τεχνικη υποστηριξη,παντα το πρωτο πραγμα που κανουνε οι τεχνικοι ειναι φορματ,αν δεν θες να χασεις τα δεδομενα σου

θα πρεπει να τους το εχεις πει εκ των προτερων,το κακο ειναι οτι για καποιον που δεν το ξερει,και δεν ειναι δουλεια του να το ξερει αλλα δουλεια της εκαστοτε εταιριας να ενημερωνει τον πελατη (Το αυτονοητο δλδ),τα δεδομενα του χανονται.

ps.η μπαταρια οντως εχει ενα χρονο εγγυηση,αλλα τα υπολοιπα υποσυστηματα νομιζω 2,δεν ξερω αν αλλαξε κατι

tip.εμενα με ειχαν παρει τηλ και μου ειχαν πει οτι αν θελω τα δεδομενα να μην χαθουν θα πρεπει να πληρωσω ενα πολυ σεβαστο ποσο αν θυμαμαι καλα 100 με 150,αλλα εχει περασει αρκετος χρονος κ δεν θυμαμαι ακριβως

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Feb 2013 09:03 #121042 by Kostas Milonas
Τι λες βρε φιλε 100 με 150€ για να σου παρουν backup τα δεδομενα που δεν υπαρχει λογος να χαθουν? Πρωτη φορα το ακουω αυτο και αν οντως ισχυει ειναι απαραδεκτο. Να ειναι ο αλλος μια μεγαλη επιχειρηση και θελει να εχει διασφαλισμενα σημαντικα αρχεια ας πουμε οτι το καταλαβαινω -αν και σε αυτη την περιπτωση πρεπει ηδη να κανει backup- στον απλο ιδιωτη τι πας και ζητας τοσα χρηματα?

http://gamercard.xboxresource.com/xbox_modern/asmilonGR

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Feb 2013 13:00 #121047 by Νίκος Θωμάδης
Η εξυπηρέτηση έχει να κάνει με το σημείο πώλησης. Τα μεγάλα καταστήματα συνήθως αναλαμβάνουν εκείνα την διαμεσολάβηση μεταξύ αντιπροσωπείας και πελάτη οπότε τέτοια θέματα με έξοδα αποστολής δεν υπάρχουν.

Άλλα καταστήματα απλά τελούν χρέη μεταπωλητή και μετά νίπτουν τας χείρας τους, ρίχνοντας το φταίξιμο στον αντιπρόσωπο. Δεν είναι έτσι όμως. Εφόσον πουλάς κάτι πρέπει να έχεις και ένα στοιχειώδες after sales support.

ΥΓ. Συνήθως πάντως τα έξοδα αποστολής δεν καλύπτονται από καμία εγγύηση, απ' όσο ξέρω εγώ. Γι' αυτό όταν μένεις στην επαρχία είτε επιλέγεις ένα τοπικό κατάστημα που μπορεί να σε εξυπηρετήσει σε τέτοιες περιπτώσεις ή πληρώνεις έξοδα αποστολής. Είναι λογικό αυτό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.