Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Εγγυήσεις σε laptops: Γενική συζήτηση

More
27 Feb 2013 13:39 #121053 by Φίλιππος Δαουκόπουλος

Dartis wrote: Η εξυπηρέτηση έχει να κάνει με το σημείο πώλησης. Τα μεγάλα καταστήματα συνήθως αναλαμβάνουν εκείνα την διαμεσολάβηση μεταξύ αντιπροσωπείας και πελάτη οπότε τέτοια θέματα με έξοδα αποστολής δεν υπάρχουν.

Άλλα καταστήματα απλά τελούν χρέη μεταπωλητή και μετά νίπτουν τας χείρας τους, ρίχνοντας το φταίξιμο στον αντιπρόσωπο. Δεν είναι έτσι όμως. Εφόσον πουλάς κάτι πρέπει να έχεις και ένα στοιχειώδες after sales support.

ΥΓ. Συνήθως πάντως τα έξοδα αποστολής δεν καλύπτονται από καμία εγγύηση, απ' όσο ξέρω εγώ. Γι' αυτό όταν μένεις στην επαρχία είτε επιλέγεις ένα τοπικό κατάστημα που μπορεί να σε εξυπηρετήσει σε τέτοιες περιπτώσεις ή πληρώνεις έξοδα αποστολής. Είναι λογικό αυτό.


Τα είπες πολύ σωστά και συμφωνώ. Όπως συμφωνώ και με τα λεγόμενα του Pokemon.
Για την Toshiba, επειδή έχει ο πατέρας μου, λέω ευτυχώς δεν έπαθε ακόμα κάτι με αυτά που διαβάζω εδώ.
1 χρόνο εγγύηση έγραφε πως είχε αλλά είχα και το πρόγραμμα No matter what απο το site της Toshiba που καλύπτει για 2 χρόνια το λαπτοπ και μάλιστα για τον πρώτο χρόνο ακόμα και αν σου πέσει και σπάσει πάλι το καλύπτει! Οπως και τα έξοδα! Δεν έγινε κάτι για δοκιμάσω κατα πόσο ισχύει κάτι τέτοιο αλλά διάβασα λεπτομερώς τα πάντα όσον αφορά αυτό το πρόγραμμα.

Τέλος, όσον αφορά τις εγγυήσεις, πρέπει σαν καταναλωτές να μάθουμε να απαιτούμε τα δικαιώματα μας. Η οδηγία της ΕΕ έγινε και νόμος και αναφέρει πως όλα τα ηλεκτρονικά πρέπει να συνοδεύονται απο 2ετή εγγύηση. Οπότε και 1 χρόνο να λένε αυτοί είναι υποχρεωμένοι να σε καλύψουν με την επίδειξη της απόδειξης αγοράς. Αλλιώς καταγγελία κλπ

Επίσης, κανείς δεν δίνει μηχάνημα αντικατάστασης, δεν μπορώ να ξέρω ακριβώς για πιο λόγο, γεγονός είναι πως κανείς δεν τους αναγκάζει. Το θέμα της εγγύησης ενός μηχανήματος είναι πολύ σοβαρό και θα πρέπει να του δίνουμε περισσότερο βάρος πριν αγοράσουμε κάτι γιατί πέρα απο κάποια στανταρ που ισχύουν για όλου μετά το πρώτο λόγο τον έχει η εταιρία και πόσο καλό service έχει (ταχύτητα, εξυπηρέτηση, αποτελεσματικότητα).

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Mar 2013 12:17 #121145 by Ανδρέας Γρυπάρης
τι να πω, είστε από τις απειροελάχιστες περιπτώσεις που διαβάζω ότι η toshiba έχει προβλήματα.

Εγώ Toshiba προτείνω συνήθως και μετά Acer.
Αν και ποιο πολύ toshiba qosmio έχουν γνωστοί μου, έχει βγεί πολύ καλύτερο από αυτό που είχα.
Σε κατάστημα που δούλευα, ζήτημα αν 1 στα 100 να ήταν toshiba που όντως να είχε πρόβλημα. Σε turbo-X, sony και dell γινόταν πραγματικά πανικός!

Όσο αφορά αντικατάσταση άλλου λάπτοπ όσο το προηγούμενο είναι service, αυτό το προσφέρει τα καταστήματα Multirama με Support pack. Με πληρωμή πάντα του πακέτου γιατί είναι optional.
Τιμή δεν θυμάμαι αλλά εγώ είχα δώσει 100 αν δε κάνω λάθος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Mar 2013 14:26 #121152 by Βασίλης Σπετσιέρης

Glamorous wrote: Μόλις διάβασα το post σου και έχω να πω ότι έχεις δίκιο σε όλα όσα είπες. Η Toshiba γενικά δεν είναι αξιόπιστη εταιρία στα λάπτοπ και το ξέρω αυτό από φίλους μου.



8 χρόνια,την έχω βγάλει με 2 Toshiba laptop (18 ώρες μ.ό. την ημέρα ανοιχτό-11 μήνες το χρόνο).Και το πρώτο laptop ''πέθανε'' λόγω χτυπήματος στην υποδοχή φόρτωσης - δεν έκανε επαφή το καλώδιο μετά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Mar 2013 14:43 #121154 by Μπάμπης Χαραλάμπους
Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω κάτι άλλο. Η μπαταρία χάλασε, γιατί έστειλες όλο το laptop;

I am you and you are me. Carry that with you wherever you go. Thank you, my friend. From here on out, you're Big Boss.

Please Log in or Create an account to join the conversation.