Dartis wrote: Η εξυπηρέτηση έχει να κάνει με το σημείο πώλησης. Τα μεγάλα καταστήματα συνήθως αναλαμβάνουν εκείνα την διαμεσολάβηση μεταξύ αντιπροσωπείας και πελάτη οπότε τέτοια θέματα με έξοδα αποστολής δεν υπάρχουν.
Άλλα καταστήματα απλά τελούν χρέη μεταπωλητή και μετά νίπτουν τας χείρας τους, ρίχνοντας το φταίξιμο στον αντιπρόσωπο. Δεν είναι έτσι όμως. Εφόσον πουλάς κάτι πρέπει να έχεις και ένα στοιχειώδες after sales support.
ΥΓ. Συνήθως πάντως τα έξοδα αποστολής δεν καλύπτονται από καμία εγγύηση, απ' όσο ξέρω εγώ. Γι' αυτό όταν μένεις στην επαρχία είτε επιλέγεις ένα τοπικό κατάστημα που μπορεί να σε εξυπηρετήσει σε τέτοιες περιπτώσεις ή πληρώνεις έξοδα αποστολής. Είναι λογικό αυτό.
Τα είπες πολύ σωστά και συμφωνώ. Όπως συμφωνώ και με τα λεγόμενα του Pokemon.
Για την Toshiba, επειδή έχει ο πατέρας μου, λέω ευτυχώς δεν έπαθε ακόμα κάτι με αυτά που διαβάζω εδώ.
1 χρόνο εγγύηση έγραφε πως είχε αλλά είχα και το πρόγραμμα No matter what απο το site της Toshiba που καλύπτει για 2 χρόνια το λαπτοπ και μάλιστα για τον πρώτο χρόνο ακόμα και αν σου πέσει και σπάσει πάλι το καλύπτει! Οπως και τα έξοδα! Δεν έγινε κάτι για δοκιμάσω κατα πόσο ισχύει κάτι τέτοιο αλλά διάβασα λεπτομερώς τα πάντα όσον αφορά αυτό το πρόγραμμα.
Τέλος, όσον αφορά τις εγγυήσεις, πρέπει σαν καταναλωτές να μάθουμε να απαιτούμε τα δικαιώματα μας. Η οδηγία της ΕΕ έγινε και νόμος και αναφέρει πως όλα τα ηλεκτρονικά πρέπει να συνοδεύονται απο 2ετή εγγύηση. Οπότε και 1 χρόνο να λένε αυτοί είναι υποχρεωμένοι να σε καλύψουν με την επίδειξη της απόδειξης αγοράς. Αλλιώς καταγγελία κλπ
Επίσης, κανείς δεν δίνει μηχάνημα αντικατάστασης, δεν μπορώ να ξέρω ακριβώς για πιο λόγο, γεγονός είναι πως κανείς δεν τους αναγκάζει. Το θέμα της εγγύησης ενός μηχανήματος είναι πολύ σοβαρό και θα πρέπει να του δίνουμε περισσότερο βάρος πριν αγοράσουμε κάτι γιατί πέρα απο κάποια στανταρ που ισχύουν για όλου μετά το πρώτο λόγο τον έχει η εταιρία και πόσο καλό service έχει (ταχύτητα, εξυπηρέτηση, αποτελεσματικότητα).