Take-Two: "Το gaming δεν είναι για Virtual Reality"
O διευθύνων σύμβουλος της Take-Two, Strauss Zelnick, δήλωσε πως δεν πιστεύει ότι το Virtual Reality gaming μπορεί αυτή τη στιγμή να έχει απήχηση.
"Θα πρέπει να δούμε καταρχήν την απήχηση των headset και πως θα καταφέρουμε να τους μεταφέρουμε μια καλή εμπειρία. Έχουμε τις ανησυχίες μας. Δεν θέλουμε οι gamers να νιώθουν ναυτίες. Κι επειδή έζησα αυτή την εμπειρία, δεν ξέρω για πόσο διάστημα μπορείς ως gamer να φοράς ένα headset στο κεφάλι σου".
Παρόλα αυτά ο Zelnick τόνισε ότι αν θελήσουν οι gamers να στραφούν προς τα headset τότε θα φροντίσει ως Take-Two να λανσάρει τα ανάλογα games. Προς το παρόν δήλωσε πως η Take-Two "δεν βλέπει κανένα νόημα στο να μπει σε μια τέτοια αγορά".
Η αλήθεια είναι πως κάθε απόπειρα δημιουργίας Virtual Reality headset έχει αποτύχει μέχρι σήμερα. Τόσο το Virtual Boy της Nintendo, όσο και το Oculus Rift, δεν έχουν πείσει από πλευράς πωλήσεων. Το Oculus Rift ωστόσο, παρότι πωλείται μέσω του site του (στα 350 δολάρια), έχει λανσάρει δύο development kits, δεν έχει δώσει στα game sites επίσημα κάποια headset και τα οποιαδήποτε tests προκύπτουν συνήθως από αγορά ή μέσω διαγωνισμών που διοργανώνονται σε ορισμένα communities.
Το Oculus Rift αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2015 και η εταιρεία κατασκευής του έχει αγοράσει την αντίστοιχη κατασκευάστρια εταιρεία του Xbox 360 controller. Tο Project Moprheus της Sony δεν έχει ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας.
Σχόλιο: Η Take-Two έχει την Rockstar κι αρκετές ακόμη εταιρείες. Μένει να δούμε ποια θα είναι η απόφαση αρκετών ακόμη publishers. Για τα θέματα ναυτίας ή κούρασης/πονοκεφάλου, κάθε χρήστης αναφέρει τα δικά του.
Άραγε θα καταφέρει το Oculus Rift να πετύχει σε πωλήσεις και να αντικαταστήσει με επιτυχία τις οθόνες μας? Είναι κάτι που θα το δούμε. Προσωπικά πάντως δεν πιστεύω στις πωλήσεις οποιουδήποτε VR headset.
"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)