Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Oculus Rift

More
24 Sep 2017 09:37 #205870 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
VR πορνό με ρομποτικό βραχίονα


Ο Palmer Luckey, ιδρυτής της Oculus VR και πρώην εργαζόμενος της Facebook, έκανε δηλώσεις σχετικά με το πορνό στο Virtual Reality.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το PC Gamer, δήλωσε ότι "Οι μεγάλες εταιρείες VR προσποιούνται ότι το adult VR δεν υπάρχει. Οι Facebook και Valve δεν βοηθούν το VR να αναπτυχθεί. Αν βρισκόμουν ξανά σε μια μεγάλη εταιρεία που ασχολείται με το VR, τότε θα χρηματοδοτούσα κρυφά το VR πορνό. Η πορνογραφία είναι ένας σημαντικός οδηγός στη σύγχρονη εποχή των μέσων. Οι developers στις εταιρείες VR γουστάρουν το VR πορνό αλλά όταν μιλούν στα συνέδρια των game developers κάνουν ότι ποτέ δεν το άκουσαν".

Γιγάντιο ρομποτικό χέρι για VR πορνό
Ο Luckey πρόσθεσε πως: "Πέρα από το ότι πρέπει να έχουμε περισσότερο VR πορνό, οι VR developers θα πρέπει να συνδεθούν περισσότερο με YouTubers και streamers. Αλλά το θέμα είναι πως θα παρουσιάσουν πικάντικα πλάνα σε YouTube και Twitch με αυτές τις πολιτικές που υπάρχουν. Επίσης θα πρέπει να υπάρξουν και περιφερειακά. Θα ήθελα να αναπτύξω ένα εργοστασιακό ρομποτικό βραχίονα για πορνό, σαν αυτό που χρησιμοποιείται για να φτιάχνονται αυτοκίνητα. Έτσι για πειραματισμό. Αν κάποιος γνωρίζει κάποιο μέρος να βάλω ένα γιγάντιο ρομποτικό βραχίονα για να το δανειστούν οι developers της VR πορνογραφίας για να φτιάξουν τα ανάλογα παιχνίδια, στείλτε μου ένα μήνυμα να σκεφτώ τι μπορούμε να κάνουμε".

Πέρα από την VR πορνογραφία, ο Luckey εργάζεται αυτή την περίοδο και στη στρατιωτική τεχνολογία. Συγκεκριμένα αναπτύσσει τεχνολογία επιτήρησης με βάση το Lidar (καταμετρητής απόστασης), που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για περιπολίες συνόρων.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Sep 2017 10:34 #206161 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Ο Palmer Luckey ιδρύει την δική του VR εταιρεία

Ο ιδρυτής της Oculus VR μετά την αποχώρησή του από την Facebook, δήλωσε ότι θα ιδρύσει την δική του εταιρεία που θα ασχολείται με την τεχνολογία virtual reality.

Κατά την διάρκεια του Tokyo Game Show, ο Luckey βρέθηκε στο stage του HTC Vive και ανέφερε ότι ασχολείται ακόμα με το VR, αποφεύγοντας να αποκαλύψει τα ακριβή σχέδιά του ή την ονομασία της εταιρείας του. Χαριτολογώντας όμως, είπε πως η αγορά του VR είναι μικρή για αυτό πρέπει όλες οι πλευρές να συνεργαστούν για να την μεγαλώσουν και μετά θα μπορούν να... σκοτώσουν ο ένας τον άλλον, όταν πλέον θα υπάρχουν αρκετά λεφτά στον τομέα του VR.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Oct 2017 10:22 #206691 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Ανακοινώθηκαν τα δύο μοντέλα

Το Facebook παρουσίασε δύο νέα VR headset. Βασικά δεν είναι ακριβώς νέα αλλά βελτιωμένες εκδόσεις αυτών που ήδη υπάρχουν. Το πρώτο μοντέλο είναι αυτό για το οποίο σας είχαμε μιλήσει και παλαιότερα. Ονομάζεται Oculus Go και θα κοστίζει μόλις 200 ευρώ. Όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι, δεν θα χρειάζεστε PC για να το χρησιμοποιήσετε καθώς το hardware βρίσκεται ήδη μέσα στο headset. Επίσης, δεν θα απαιτούνται ακουστικά καθώς και αυτά υπάρχουν εντός του Oculus Go. Όπως σας είχαμε ενημερώσει, το νέο VR headset θα δουλεύει από την πρώτη ημέρα με τα applications του Gear VR και θα το χειρίζεστε με ασύρματο χειριστήριο. Τα development kits του Oculus Go θα διατεθούν τον Νοέμβριο ενώ η συσκευή αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2018.

Η δεύτερη VR συσκευή ονομάζεται Project Santa Cruz και αποτελεί πιο high end μοντέλο καθώς θα είναι ένα ασύρματο Oculus. Θα υπάρχουν κάμερες εντός του Project Santa Cruz και σένσορες με αποτέλεσμα να μην χρειάζεστε εξωτερικούς αισθητήρες. Επίσης τα χειριστήρια του Project Santa Cruz μοιάζουν ιδιαίτερα με τα Touch controllers. Τα development kits θα διατεθούν εντός του 2018 χωρίς όμως να γνωρίζουμε ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας αλλά και τιμή.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Mar 2018 14:21 #213249 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Τα Oculus Rift VR headsets σταμάτησαν να δουλεύουν


Τα Oculus Rift VR headsets ανά τον κόσμο σταμάτησαν να δουλεύουν , λόγω τεχνικού θέματος από την πλευρά της Oculus.

Το πρόβλημα οφείλεται στον client της Oculus, ο οποίος δεν μπορούσε να τρέξει και είχε διάφορα errors, όπως τα "Can't Reach Oculus Runtime Service" και "Failed to initialise with Oculus: Signature Invalid". Το πρόβλημα οφείλεται στο αρχείο OculusAppFramework.dll, το οποίο περιέχει ένα πιστοποιητικό ασφαλείας που έχει λήξει και έτσι δεν επιτρέπει στο πρόγραμμα της Oculus να τρέξει.

Η Oculus δήλωσε ότι "Έχει λάβει γνώση για το πρόβλημα που εμποδίζει τους χρήστες των Oculus VR headsets να χρησιμοποιήσουν το πρόγραμμα και δουλεύει πάνω στην επίλυσή του". Μέχρι να βρεθεί λύση αν απενεργοποιήσετε το "Automatically set System date and time" στα Windows και να γυρίσετε τον χρόνο πίσω για κάποιες ημέρες, αλλά και να επανεκινήσετε την υπηρεσία Oculus runtime. Βέβαια αυτό θα δημιουργήσει θέματα στα Windows automatic updates.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Dec 2018 13:51 #221080 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Oculus Rift
Μήνυση της ZeniMax στην Oculus VR
Οι δύο εταιρείες κατέληξαν σε συμβιβασμό.


Οι Zenimax και Facebook ήρθαν σε συμβιβασμό, όπως αναφέρει το vg247. Το ποσό που συμφωνήθηκε δεν είναι γνωστό, αλλά λαμβάνοντας υπόψη τα ποσά που εκδικάστηκαν (500 εκατομμύρια αρχικά και 250 εκατομμύρια δολάρια μετά την έφεση) κατά πάσα πιθανότητα θα κυμαίνεται ανάμεσα στα δύο.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Apr 2019 21:01 - 13 Apr 2019 21:02 #224665 by Άκης Ζαχαριάδης
Κυκλοφόρησαν Oculus Touch Controllers που περιείχαν κρυφά μηνύματα στο εσωτερικό τους


Πρόκειται για σφάλμα των δημιουργών τους.



Ένας τεράστιος αριθμός από κρυφά μηνύματα συμπεριλήφθηκε σε ορισμένα προϊόντα της σειράς Oculus Touch Controllers.

Ο Nate Mitchell, συνιδρυτής του Oculus αποκάλυψε μέσω Facebook πως η εταιρεία παραγωγής των Oculus Touch Controllers κυκλοφόρησε ορισμένα προϊόντα έχοντας τοποθετήσει κατά λάθος στο εσωτερικό τους ορισμένα “αστεία μηνύματα”. Μεταξύ άλλων υπήρξαν φράσεις “This Space For Rent” ή “The Masons Were Here” εκτυπωμένες στο μέσα μέρος των χειριστηρίων, ωστόσο υπήρξαν και άλλες περιπτώσεις που χαρακτηρίστηκαν φρικιαστικές από τους αγοραστές αφού ανέγραφαν “Big Brother is Watching” και “Hi iFixit! Wee See You”. Όπως αντιλαμβάνεστε, προκλήθηκε έντονη αναστάτωση από όσους έσπευσαν να αγοράσουν τα εν λόγω προϊόντα.



Το λάθος της Facebook κρύβεται στο ότι αυτά το prototypes δεν προορίζονταν για τους καταναλωτές, αλλά αποτελούσαν δοκιμαστικές εκδόσεις εντός της εταιρείας, ωστόσο έγιναν, με κάποιο τρόπο, διαθέσιμα στην αγορά. Για το λάθος τους αυτό ο Mitchell συμπλήρωσε: “Ενώ εκτιμώ τα easter eggs, αυτά ήταν ακατάλληλα και έπρεπε να είχαν αφαιρεθεί”, παραδεχόμενος φυσικά το τεράστιο σφάλμα τους.
Attachments:
Last edit: 13 Apr 2019 21:02 by Άκης Ζαχαριάδης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Jul 2019 14:23 #225978 by Σταύρος Αντωνόπουλος
H Oculus θέλει να διαπραγματευτεί με την Sony για exclusives

Σκοπός η ανταλλαγή PSVR games.

Όσο πρωτοφανής και να φαίνεται μια τέτοια ανταλλαγή παιχνιδιών μεταξύ της Oculus και της Sony για το PSVR, ο επικεφαλής της Oculus, Jason Rubin, δήλωσε πως θα του ήταν πολύ ευχάριστο να ανταλλάξει exclusive τίτλους με ια εταιρία σαν την Sony.

O πρώην επικεφαλής της Naughty Dog δήλωσε μέσω του Kotaku ότι: Έχουν πολύ καλά projects τα όποια έχουν χρηματοδοτήσει, όπως το ίδιο κάνουμε και εμείς". H συγκεκριμένη δήλωση προφανώς παραπέμπει και στο κύριο νόημα των δηλώσεων του Jason Rubin, υπονοώντας ότι εάν οι άνθρωποι του PlayStation έδιναν έναν τίτλο όπως το Blood & Truth στο Oculus Rift, τότε αντίστοιχα και η Oculus θα έδινε έναν τίτλο σαν το Lone Echo, στο PSVR. Ωστόσο ο μόνος συνδετικός κρίκος των δυο εταιριών αυτή την στιγμή, είναι η χρήση της εικονικής πραγματικότητας με πολύ αξιόλογο τρόπο.

Η Sony έχει δώσει την έγκριση της για την μεταφορά πρωτοκλασάτων τίτλων του PSVR σε PC, μέσω του software, Quantic Dream. Παρ’ όλα αυτά, τίτλοι όπως το Astro Bot Rescue Mission, είναι αποκλειστικά συνδεδεμένο με την χρήση του DualShock 4, πράγμα που καθιστά πολύ δύσκολη την μεταφορά του σε PC.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Sep 2019 17:15 #226620 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Oculus Rift
Νέο FPS VR από την Respawn Entertainment
Θα αποκαλυφθεί τον Σεπτέμβριο.


Η Respawn Entertainment θα μας αποκαλύψει επιτέλους το φιλόδοξο FPS VR παιχνίδι της τον Σεπτέμβριο.

Η αποκάλυψη και παρουσίαση του παιχνιδιού θα γίνει κατά την διάρκεια της έκθεσης Oculus Connect 6, σύμφωνα με blog post της Oculus, η οποία θα λάβει χώρα στις 25 και 26 Σεπτεμβρίου. Πέρα από την παρουσίαση του παιχνιδιού, θα υπάρχει διαθέσιμο και playable demo στην έκθεση.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Jun 2020 16:49 #235942 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Oculus Rift
Το Oculus Go διακόπτει την παραγωγή του αυτή την χρονιά
Έχει αντικατασταθεί από το Oculus Quest.


Η επιτυχία του Oculus Quest φαίνεται πως είναι αυτή που θα σταματήσει την πορεία του Oculus Go, του πρώτου standalone headset της Oculus VR.


Το Oculus Quest προσφέρει έξι γωνίες ελευθερίας, ακολουθώντας τις κινήσεις σώματος και κεφαλιού ενώ το Go ακολουθεί μόνο του κεφαλιού. Μπορεί να συνδεθεί σε υπολογιστή και να χρησιμοποιηθεί για περισσότερα παιχνίδια και πιο βαρύ λογισμικό. Ταυτόχρονα όμως είναι και πιο ακριβό σε σχέση με το Oculus Go που προσφέρει μια φτηνή εμπειρία για όσους θέλουν να μπουν στον κόσμο του VR.


Με το κλείσιμο της παραγωγής του Oculus Go, η Oculus VR σκοπεύει να επικεντρωθεί στις υπόλοιπες συσκευές της και ανακοίνωσε ότι θα ανοίξει το Quest στους developers για να δημιουργήσουν παιχνίδια στην συσκευή χωρίς να περάσουν από το κατάστημα.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Oct 2023 09:46 #273095 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Oculus Rift
Το 40-70% των gamers που παίζουν σε VR headset νιώθουν ναυτία




Μέσα σε 15 λεπτά.

Σύμφωνα με το τεύχος 386 του περιοδικού PC Gamer που κυκλοφόρησε τον Ιούλιο του 2023, το 40-70% των gamers που παίζουν σε VR headset, κάποια στιγμή νιώθουν ναυτία.

Τα τελευταία στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από το 2022 υπολογίζουν ότι μεταξύ 40-70% των χρηστών εμφανίζουν ναυτία εντός 15 λεπτών από την ώρα που θα φορέσουν ένα VR headset. Ειδικά για τις γυναίκες, το ποσοστό είναι ακόμη υψηλότερο, έως και 80%.

Η ναυτία που νιώθουμε με ένα VR headset είναι όντως μια μορφή ναυτίας. Απλά ο εγκέφαλος που παρακολουθεί την θέση και την κίνησή μας δίνει αυτό το σήμα. Όπως π.χ. όταν παίζετε VR games με...τρενάκι του λούνα παρκ και ανακατεύεστε. Τα δεδομένα που δίνουν τα μάτια μας είναι ότι βρισκόμαστε σε κίνηση, είτε βρισκόμαστε σε πλοίο σε ασταθή νερά, είτε σε αυτοκίνητο, είτε σε ΩΡ headset, αλλά σε κάθε περίπτωση το ίδιο το σώμα μας είναι ακίνητο. Η καλύτερη θεωρία που έχουμε για το γιατί αυτή η αποσύνδεση μεταξύ της αντιληπτής και της πραγματικής κίνησης προκαλεί ναυτία είναι ότι το σώμα μας νομίζει ότι έχουμε "δηλητηριαστεί".

Είναι απλώς μια θεωρία. Και μάλιστα, μια θεωρία από το 1977. Επιπλέον, δεν γνωρίζουμε γιατί μερικοί άνθρωποι είναι πιο ευαίσθητοι από άλλους. Οι γυναίκες, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, είναι πιο πιθανό από τους άνδρες να αισθανθούν ναυτία με VR. Οι Ασιάτες είναι πιο πιθανό από άλλες εθνότητες να εμφανίσουν ναυτία γενικά. Η ηλικία είναι ένας άλλος παράγοντας—είναι πιο πιθανό να τη βιώσουμε μεταξύ 12 και 21 ετών παρά στην ενήλικη ζωή μας... μέχρι να φτάσουμε στα 50 μας, οπότε η πιθανότητα αυξάνεται ξανά.

Ωστόσο, η Apple δεν αναφέρει αυτά τα στοιχεία όταν ανακοινώνει ένα VR headset. Ούτε φυσικά η Facebook με τα Oculus και Meta Quest. Επενδύουν δισεκατομμύρια και χρεώνουν τα προϊόντα τους πανάκριβα χωρίς να υπολογίζουν την πρακτική χρησιμότητα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.