Καμια απολυτως σχεση.
ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΟΜΩΣ.
Και πως εκανες αυτη τη συσχετιση μονο εσυ το ξερεις.
Και οχι το ps3 δεν ειχε χασει τη παρτιδα μονο το 2008 - 2009 αλλα ΟΛΑ τα χρονια κυκλοφοριας του ητανε πισω σε σχεση με τις πωλησεις του xbox360 και μονο τα 2 τελευταια χρονια της προηγουμενης γενειας κονσολων το εφτασε και το περασε.
Εν ολιγης για 4-5 χρονια ηταν μπροστα το xbox360 και για 1-2 χρονια περασε το ps3.
Εγω απλα αναφερα τι εγινε στη προηγουμενη γενεια κονσολων ΔΕΝ το συγκρινα με τη τωρινη γενεια κονσολων.
Και μιας και αναφερες το αποκλειστικο titanfall 1 παιχνιδι για το xbox να σε παραθεσω για ακομα μια φορα
εδω
που παρολο που το παιχνιδι οπως λες εκμεταλευεται τους cloud servers και ειναι και αποκλειστικο μαντεψε ποια ειναι η native αναλυση του????
Ναι δεν ειναι 1080p(1920x1080) αλλα μαντεψε 762p.
Ακομα και το knack που για εμενα προσωπικα ειναι ενα αθλιο παιχνιδι μαντεψε τι native resolution εχει?
Ναι καλα μαντεψες 1080p και οχι 762p και ειναι απο τα πρωτα αποκλειστικα παιχνιδια που κυκλοφορησαν στο ps4 ετσι.
Τρομερη τεχνολογια και native resolution για εναν αποκλειστικο τιτλο που εκμεταλευεται και τους cloud servers.
Απο την αλλη παλι για δες λιγο τις native resolutions & fps των αποκλειστικων παιχνιδιων του ps4 σχεδον ολα ειναι σε 1080p/60fps.
Και μονο απο αυτο φαινετε για το ποια κονσολα ειναι δυνατοτερη σε hardware και οπως φαινετε μεχρι τωρα τουλαχιστον και στα παιχνιδια.
Τρανταχτο παραδειγμα ειναι το τελευταιο assassins creed unity που η ubisoft αρχικα ηθελε να βγαλει και τις δυο εκδοσεις κονσολων στα 720p για να ειναι το ιδιο και στις δυο και αυτο γιατι μια εξ' αυτων δεν μπορουσε να σηκωσει μεγαλητερη αναλυση και μαντεψε ποια ητανε αυτη??
Ναι το xbox one.
Και επειδη ο κοσμος την καραεκραξε και πολυ καλα εκανε την ubisoft γι' αυτο της το ατοπιμα το αναιρεσε και ΜΑΝΤΕΨΕ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ σε ποια απο της δυο κονσολες το παιχνιδι εχει μεγαλυτερη native resolution.
Και για να σε προλαβω περα τα ενα καρο προβληματα που ειχε το παιχνιδι σε ολα τα φορματ(pc, ps4, xbox one) δεν παυει να ειναι ενα παραδειγμα για το πως η καθε εκαστοτερε εταιρια κατασκευης παιχνιδιων κατασκευαζει παιχνιδια για την καθε κονσολα και το κατα ποσο η καθε κονσολα εχει τη δυναμη να βγαλει οτι θελει η καθε εταιρια.
Και οπως εσυ λες αφου το titanfall1 πηγε τοσο καλα στις κονσολες της ms γιατι δεν πηρανε σαν αποκλειστικο τιτλο και το titanfall2 και το αφησαν να γινει multiplatform και να κυκλφορησει και στο ps4?
Αν οπως λες ηταν τιτλος που εκανε κονσολες xbox one να πουλησουν τοτε η ms θα ειχε κανει τα αδυνατα-δυνατα για να παρει σαν αποκλειστικο τιτλο και το 2 μερος του παιχνιδιου.
Εχω μηπως αδικο και σε αυτο?
Οκ το δεχομαι οπως κι εσυ εχεις παραδεχτει οτι εισαι υπερμαχος της ms οσο αφορα τις κονσολες ενω εγω απο την αλλη δεν θα ελεγα οτι ειμαι τοσο υπερμαχος μιας εταιριας μιας και οπως ηδη εχω πει στη προηγουμενη γενεια κονσολων υποστηριζα το xbox360 ενω σε αυτην το ps4.
Αυτο μονο υπερμαχο μιας εταιριας δεν με κανει.
Και επειδη ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ κανενας απο τους δυο μας να παραδεχτει το οτι ο αλλος εχει δικιο καθοτι και οι δυο ειμαστε υπερμαχοι(fans με τη καλη εννοια) μιας εταιριας θα προτεινα να το ληξουμε εδω γιατι δεν προκειτε να τελειωσουμε ποτε αυτη την αντιπαραθεση.