DoUzOs wrote: Τεράστιο το ποσοστό ανικανότητάς τους. Αν ισχύει, τότε κρίμα, γιατί μία τόσο καλή σειρά κονσολών (αναφέρομαι στην οικογένεια του Xbox One) δεν έχει το κατάλληλο support από πίσω της, όσον αφορά το Tech Support σ' Ελλάδα και λοιπό κόσμο. Αν θυμάμαι καλά, πάντως, αυτό με τα tickets που είχε προτείνει ο snikefriend λειτουργούσε άψογα, μιας και πολλά από τα tickets που έγραφαν χρήστες/ιδιοκτήτες Xbox One κονσόλας (και όχι μόνο) δεν περνούσαν απαρατήρητα, αλλά βοηθούσαν στην διόρθωση πολλών bugs κτλ. Οπότε, θα μπορούσες ν' απευθυνθείς εκεί, όπως σου πρότεινε και το support που κάλεσες.
Δεν είναι καθόλου κακό το Support της Microsoft, μια χαρά είναι και δίνουν σωστή καθοδήγηση. Το τηλεφωνικό support είναι πρώτου είδους αντιμετώπισης προβλημάτων, δηλαδή για να επιλύει θέματα αγορών, λογαριασμών, καρτών κλπ. Είναι προφανέστατο ότι δεν γνωρίζουν να αντιμετωπίζουν τέτοια ζητήματα με το λειτουργικό σύστημα, ούτε ότι ξέρουν συνεχώς τι bugs και features έχουν τα τελευταία updates. Αυτό συμβαίνει σε κάθε εταιρία τέτοιου εύρους, και το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στη Sony. Η καθοδήγηση είναι απολύτως σωστή, καθώς τα forums και το Twitter @XboxSupport ελέγχονται από τους «Mister» (gamertags που ξεκινούν με το Mister/Misses) οι οποίοι έχουν γνώση επί τέτοιων θεμάτων και καταγράφουν και επιλύουν τα bugs. Εγώ ο ίδιος τις προάλλες έκανα forum posts για θέμα με τα club, μου απάντησαν και επιλύθηκε μετά από 1 ή 2 updates.
Το μόνο που μπορούν να κάνουν στο τηλεφωνικό support είναι να αναφέρουν το ζήτημα αυτό αλλά και πάλι μέχρι να φτάσει στους αρμόδιους θα περάσει αρκετός καιρός. Αντίθετα, στο chat support μπορείς να ζητήσεις follow up από την ειδική ομάδα των Rangers για τέτοια ζητήματα και στο Twitter support επίσης είναι διαφωτιστικοί. Οργάνωση
= κακοί στη δουλειά τους.