Διαρροή τεχνικών χαρακτηριστικών
Το
Digital Foundry
του Eurogamer αναφέρει ότι έχει στα χέρια του επίσημο έγγραφο που περιγράφει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του επερχόμενου Project Scorpio. Το συγκεκριμένο έγγραφο εστάλει από την Microsoft σε developers αμέσως μετά την ανακοίνωση της κονσόλας κατά την διάρκεια της περυσινής E3, οπότε πολλά μπορεί να έχουν αλλάξει από τότε έως και σήμερα.
Το Digital Foundry λέει χαρακτηριστικά ότι η ESRAM που είχαμε συναντήσει στο Xbox One δεν θα υπάρχει στο Project Scorpio. Το τελευταίο φέρεται ότι θα διαθέτει 12GB GDDR5 RAM με bandwidth που θα φτάνει τα 320GB το δευτερόλεπτο. Επιβεβαιώνεται επίσης η ενσωμάτωση κάρτας γραφικών στα 6 TFLOPs, ενώ ο επεξεργαστής φαίνεται να είναι ο ίδιος με αυτόν του Xbox One, χρονισμένος όμως σε υψηλότερη συχνότητα.
Ταυτόχρονα, φαίνεται πως η Microsoft θα χρησιμοποιήσει την ίδια checkerboard τεχνική που χρησιμοποιείται στα PC και το PS4 Pro για upscaling όπου χρειάζεται. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι η Microsoft έχει δηλώσει πολλές φορές ότι το Project Scorpio θα προσφέρει γραφικά σε native 4K ανάλυση, όπως μπορείτε να διαβάσετε και στο προηγούμενο update του άρθρου. Ο Phil Spencer μάλιστα (διευθυντής του τμήματος Xbox) ανέφερε σήμερα
μέσω του Twitter
ότι δοκίμασε μια πρώιμη έκδοση της κονσόλας και ότι δεν έχουν “κλειδωθεί” ακόμα τα τελικά τεχνικά χαρακτηριστικά του Project Scorpio, οπότε πολλά μπορεί να έχουν αλλάξει από τότε που η Microsoft έστειλε το σχετικό έγγραφο στους developers.