Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Έπεσε το Playstation Network

More
28 Apr 2011 04:18 #92591 by Γιώργος Λόλας

Μηνύσεις κατά Sony για το PSN
Η υπόθεση διαρροής δεδομένων οδηγείται στα δικαστήρια.

Απ' τη στιγμή που η Sony ενημέρωσε ότι οι κωδικοί των πιστωτικών καρτών στους λογαριασμούς του Playstation Network δεν είναι ασφαλείς , επόμενο ήταν να υπάρξουν αντιδράσεις απ' τους χρήστες της που είδαν ότι τα προσωπικά τους δεδομένα τέθηκαν σε κίνδυνο.

Ένα από αυτούς, ο Kristopher Johns, κάτοικος της Αλαμπάμα των ΗΠΑ, άσκησε αγωγή προς την Sony μέσω του δικαστηρίου της πολιτείας του, "εκ μέρους του ίδιου και των άλλων χρηστών PS3", όπως ο ίδιος αναφέρει. Η δικογραφία κάνει λόγο για "αποτυχία της εταιρείας να προστατέψει επαρκώς τα προσωπικά και οικονομικά δεδομένα του καταναλωτή, στα οποία συμπεριλαμβάνονται και πληροφορίες πιστωτικών καρτών που έχουν αυτή τη στιγμή περίπου 77 εκατομμύρια χρήστες του δικτύου".

Σύμφωνα με τον Johns, η Sony αγνόησε την προστασία δεδομένων, καθώς δεν φρόντισε να έχει ένα επαρκές firewall αλλά κι ένα σύστημα ασφαλείας που θα αποκρύψει τα δεδομένα των χρηστών στους servers της. Επεσήμανε δε ότι η εταιρεία γνώριζε ότι το σύστημά της ήταν ευάλωτο για αρκετό διάστημα, ωστόσο δεν έκανε κάτι για να το προστατέψει. Εκτός αυτού, δεν προειδοποίησε έγκαιρα τους χρήστες της για το πρόβλημα υποκλοπής δεδομένων παρά μόνο αρκετές ημέρες μετά.

Εν κατακλείδι, ο Kristopher Johns δηλώνει ότι μαζί με τους δικηγόρους του θα επιχειρήσει να πάρει μια απόφαση που θα εκπροσωπήσει όλους τους χρήστες του Playstation Network. Ζητάει μάλιστα πλήρη επιστροφή χρημάτων των υπηρεσιών του Playstation Network που έχει πληρώσει, καθώς και κάλυψη εξόδων παρακολούθησης των συναλλαγών των πιστωτικών καρτών που κινδυνεύουν με υποκλοπή.

Πέραν αυτής της υπόθεσης, η Rothken Law Firm κατέθεσε κι αυτή με τη σειρά της αγωγή κατά της Sony. Το δικηγορικό αυτό γραφείο, το οποίο ασχολείται με θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας, ισχυρίζεται στο δικαστήριο ότι "η Sony απέτυχε να κρυπτογραφήσει και να προστατέψει τα προσωπικά κι ευαίσθητα δεδομένα των χρηστών, με αποτέλεσμα αυτά να «πέσουν» στα χέρια τρίτων".

Το FBI στην αναζήτηση των hackers
Προς το παρόν, η Ιαπωνική εταιρεία ζήτησε την βοήθεια του FBI, με σκοπό να ανακαλύψει τις διευθύνσεις των χρηστών που κατάφεραν να σπάσουν την ασφάλεια του Playstation Network. Την υπόθεση διερρευνούν ήδη οι αρχές της Αμερικής και του Καναδά.

Η κατάσταση έχει ξεφύγει για την Sony και όσο το Playstation Network βρίσκεται offline, σίγουρα ο χρόνος μετράει εναντίον της.

Η Sony για την ασφάλεια δεδομένων
Άγνωστο ακόμη το αν εκλάπησαν δεδομένα καρτών. Τουλάχιστον μία εβδομάδα θα χρειαστεί για μερική επαναφορά του PSN.

Μόλις δύο ημέρες μετά την ανακοίνωση περί ενδεχόμενης υποκλοπής δεδομένων πιστωτικών καρτών κατά το hacking του Playstation Network κι ύστερα από δεκάδες χιλιάδες εκκλήσεις, η Sony κάνει πλήρη εκτίμηση της κατάστασης και μιλάει ανοιχτά για το τι συνέβη. Ανακοινώνει λοιπόν τώρα ότι όλα τα δεδομένα ήταν εξ αρχής κρυπτογραφημένα. Παραδέχεται δε δημόσια, ότι τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών έχουν κλαπεί. Όσον αφορά όμως τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών, για τα συγκεκριμένα η εταιρεία δεν δείχνει 100% σίγουρη σχετικά με το τι συνέβη.

Το ενθαρρυντικό στοιχείο σύμφωνα με την Sony, είναι ότι μετά από μία εβδομάδα πτώσης του δικτύου, δεν έχουν παρατηρηθεί υποκλοπές σε πιστωτικές, άρα η κατάσταση "ίσως" να είναι ασφαλής. Η πολύ απλά οι hackers ήθελαν μόνο να ρίξουν το δίκτυο και να το παίξουν "Ρομπέν των Δασών". Στο επίσημο Playstation Blog, υπάρχει από σήμερα ένα νέο Q&A στο οποίο εξηγούνται όλες οι πιθανές απορίες που μπορεί να έχουν οι χρήστες για την ασφάλειά τους. Η κίνησή αυτή έρχεται λίγες ώρες μετά τις πρώτες μηνύσεις, προφανώς με στόχο να καθησυχαστεί ο κόσμος.

Οι προγραμματιστές της Sony δουλεύουν πάνω σε ένα νέο firmware update, το οποίο θα παρέχει αυξημένη προστασία. Παράλληλα, με την επαναφορά του Playstation Network (σ.σ. την ακριβή ημερομηνία δεν την γνωρίζουμε ακόμη) θα σας ζητηθεί να αλλάξετε τους κωδικούς σας για λόγους ασφαλείας. Σύντομα θα σταλεί e-mail στους 77 εκατομμύρια registered χρήστες του δικτύου σχετικά με την πρόοδο της διαδικασίας.

Τα σημαντικότερα σημεία του Q&A είναι τα εξής:
- Η Sony επισκεύδει τις διαδικασίες για τον εντοπισμό των hackers που έριξαν το δίκτυό της.
- Τα προσωπικά δεδομένα όλων των χρηστών του PSN ήταν αποκρυπτογραφημένα αλλά η ασφάλειά τους παραβιάστηκε απ' τους hackers. Σχετικά με τις πιστωτικές κάρτες, τα δεδομένα τους ήταν επίσης αποκρυπτογραφημένα αλλά "δεν υπάρχουν στοιχεία" ότι εκπλάπησαν πληροφορίες.
- Η Sony "δεν αποκλείει την πιθανότητα να έχουν κλαπεί δεδομένα πιστωτικών καρτών" και συγκεκριμένα ο αριθμός της κάρτας και η ημερομηνία λήξης. Όχι όμως και το security code που βρίσκεται στο πίσω μέρος της κάρτας, καθώς (για καλή σας τύχη) η Sony ποτέ δεν το ζητούσε σε online αγορές.
- Σε περίπτωση που λάβετε spam mail που να δείχνει στον αποστολέα το όνομα "Sony" και να ζητάει επιβεβαίωση στοιχείων της κάρτας σας (και ειδικά security code) θα πρέπει να το διαγράψετε καθώς δεν θα προέρχεται από την ίδια την εταιρεία.
- Για να δείτε ποια πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα χρησιμοποιήσατε στο Playstation Network, ψάξτε στα e-mail σας για τον αποστολέα "DoNotReply@ac.playstation.net", ο οποίος στέλνει επιβεβαίωση όποτε κάνετε αγορές.
- H Sony δηλώνει ότι δουλεύει σημαντικά πάνω στην προστασία του δικτύου της. Εκτός από δουλειά σε software, μεταφέρει τα μηχανήματά της σε μια νέα, πιο ασφαλή τοποθεσία, ώστε να σιγουρέψει ότι προστατεύονται ακόμα και από άτομα εντός της εταιρείας.
- Κάποιες από τις υπηρεσίες του Playstation Network εκτιμάται από την Sony ότι θα έχουν ανέβει σε μία εβδομάδα από τώρα. Το πότε θα ανέβουν όλες οι υπηρεσίες είναι μέχρι στιγμής άγνωστο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Apr 2011 13:24 #92617 by Βασίλης Βασιλός
Δεν αγχωνεται κανεις...Λιγη αποτοξινωση ποτε δεν βλαπτει..Ακουσατε ομως τι εκανε η Microsoft??Δεν ξερω αν ειπωθηκε πουθενα στο forum αλλα ξε-ban-αρε ολους τους αποκλεισμενους χρηστες του XBOX-Live

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Apr 2011 15:08 #92631 by Μπάμπης Χαραλάμπους

TensaZangetsu wrote: Δεν αγχωνεται κανεις...Λιγη αποτοξινωση ποτε δεν βλαπτει..Ακουσατε ομως τι εκανε η Microsoft??Δεν ξερω αν ειπωθηκε πουθενα στο forum αλλα ξε-ban-αρε ολους τους αποκλεισμενους χρηστες του XBOX-Live


Καταλάθος. Παλι ban εγιναν ολοι.

I am you and you are me. Carry that with you wherever you go. Thank you, my friend. From here on out, you're Big Boss.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Apr 2011 10:52 #92663 by TheMetalhead111
Εμένα σήμερα το πρωί μου έστειλε mail η playstaytion και μου έλεγε πως χάκερς μπήκαν στο προφίλ μου. :?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Apr 2011 12:20 #92664 by Νίκος Καραχάλιος
Η παραβίαση του PSN μπορεί να κοστίσει στην Sony τουλάχιστον 24 Δις Ευρώ!
Σύμφωνα με το παραπάνω δημοσίευμα η Sony, όσο περνάνε οι μέρες, χάνει πάρα πολλά χρήματα καθώς ακόμα και ο δείκτης της Sony στο διεθνές χρηματιστήριο έχει πέσει κατά 5,4% την τελευταία εβδομάδα!Πραγματικά έχω αρχίσει να την λυπάμαι...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Apr 2011 12:45 #92666 by giannis18
Ξέρετε αν όταν ανοίξει το PSN θα μπορώ να κάνω κατευθίαν εγγραφή ?? Πήρα το PSP Go και δεν έχω ούτε ένα παιχνίδι και μόνο μέσο PlaystationStore μπορώ να αγοράσω.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Apr 2011 13:55 #92670 by Κωνσταντίνος Μιχαηλίδης
Εμένα μου ήρθε το εξής e-mail εχτές:

Αξιότιμε πελάτη του PlayStation Network/Qriocity:

Όπως διαπιστώσαμε, μεταξύ 17ης και 19ης Απριλίου 2011 ορισμένες πληροφορίες λογαριασμών χρηστών στις υπηρεσίες PlayStation Network και Qriocity τέθηκαν σε κίνδυνο λόγω μιας παράνομης και μη εξουσιοδοτημένης εισβολής στο δίκτυό μας. Σε απάντηση στην εν λόγω εισβολή, προβήκαμε στις εξής ενέργειες:
Απενεργοποιήσαμε προσωρινά τις υπηρεσίες PlayStation Network και Qriocity,
Αναθέσαμε σε μια ανεξάρτητη, αναγνωρισμένη εταιρεία ασφάλειας να διεξαγάγει διεξοδική έρευνα, προκειμένου να διαπιστωθεί τι ακριβώς συνέβη, και
Λάβαμε ταχύτατα μέτρα για την ενίσχυση της ασφάλειας και της υποδομής του δικτύου μας, ανακατασκευάζοντας το σύστημά μας, ώστε να διασφαλίσουμε ότι σας παρέχουμε τη μέγιστη δυνατή προστασία των προσωπικών σας πληροφοριών.
Εκτιμούμε βαθύτατα την υπομονή και την κατανόησή σας ενώ εμείς προβαίνουμε σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για την επίλυση των ζητημάτων αυτών όσο το δυνατό πιο σύντομα και πιο αποτελεσματικά.

Παρότι οι λεπτομέρειες του περιστατικού ακόμη ερευνώνται, πιστεύουμε ότι ένα μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο απέκτησε παράνομα τις ακόλουθες πληροφορίες που μας έχετε παράσχει: όνομα, διεύθυνση (πόλη, νομός/δήμος, ταχυδρομικός κωδικός), χώρα, διεύθυνση email, ημερομηνία γέννησης, κωδικός πρόσβασης, όνομα χρήστη για σύνδεση στο PlayStation Network/Qriocity, και ψευδώνυμο/online ID (ηλεκτρονικό αναγνωριστικό) για το PSN. Σε κίνδυνο επίσης ενδέχεται να έχουν τεθεί τα δεδομένα του προφίλ σας, συμπεριλαμβανομένου του ιστορικού αγορών και της διεύθυνσης τιμολόγησης (πόλη, νομός, ταχυδρομικός κωδικός), καθώς και οι ερωτήσεις ασφάλειας για τον κωδικό πρόσβασης στα PlayStation Network/Qriocity. Εάν είχατε εξουσιοδοτήσει ένα δευτερεύοντα λογαριασμό για προστατευόμενο μέλος σας, το εν λόγω μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο ενδέχεται να έχει αποκτήσει και τα αντίστοιχα στοιχεία του προστατευόμενου μέλους σας. Αν και προς το παρόν δεν έχουμε πληροφορίες για παράνομη πρόσβαση σε στοιχεία πιστωτικών καρτών, δεν είμαστε σε θέση να αποκλείσουμε αυτό το ενδεχόμενο. Εάν έχετε παράσχει τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας μέσω του PlayStation Network ή του Qriocity, σας προειδοποιούμε, για δική σας ασφάλεια, ότι ενδεχομένως ο αριθμός πιστωτικής κάρτας (εκτός του κωδικού ασφαλείας) και η ημερομηνία λήξης να έχουν αποκτηθεί παράνομα από ένα μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.

Για δική σας ασφάλεια, σας προτρέπουμε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με δόλιες επικοινωνίες μέσω email, τηλεφώνου και ταχυδρομείου που ενδέχεται να σας ζητήσουν προσωπικά ή ευαίσθητα δεδομένα. Η Sony δεν θα επικοινωνήσει με κανέναν τρόπο μαζί σας, ούτε μέσω email, για να ζητήσει τον αριθμό της πιστωτικής σας κάρτας, τον προσωπικό σας αριθμό κοινωνικής ασφάλισης, τον ΑΦΜ σας, παρεμφερή αριθμό ή άλλα προσωπικά σας στοιχεία. Εάν σας ζητηθούν τέτοιες πληροφορίες, σας διαβεβαιώνουμε ότι το πρόσωπο που σας τις ζητά δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τη Sony. Όταν ολοκληρωθεί η αποκατάσταση των υπηρεσιών PlayStation Network και Qriocity, σας συνιστούμε να συνδεθείτε και να αλλάξετε τον προσωπικό σας κωδικό πρόσβασης. Επιπλέον, εάν χρησιμοποιείτε το προσωπικό σας όνομα χρήστη/κωδικό πρόσβασης PlayStation Network ή Qriocity για άλλες μη σχετιζόμενες υπηρεσίες ή λογαριασμούς, σας συνιστούμε να τα αλλάξετε και εκεί.

Προκειμένου να αποφευχθεί τυχόν κατάχρηση ταυτότητας ή άλλη οικονομική απώλεια, σας προτρέπουμε να παραμένετε σε επιφυλακή, παρακολουθώντας τακτικά τις καταστάσεις λογαριασμού/πιστωτικής κάρτας σας και τα λοιπά σχετικά έγγραφα.

Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας διερεύνησης του εν λόγω περιστατικού και σας ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση. Οι ομάδες μας δουλεύουν εντατικά πάνω στο θέμα και οι υπηρεσίες μας θα αποκατασταθούν το συντομότερο δυνατό. Η Sony αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά το θέμα της προστασίας των πληροφοριών και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε ώστε να διασφαλίσουμε τη λήψη πρόσθετων μέτρων για την προστασία των προσωπικών σας στοιχείων. Η παροχή ποιοτικών και ασφαλών υπηρεσιών ψυχαγωγίας στους πελάτες μας αποτελεί σταθερά πρώτη μας προτεραιότητα. Εάν έχετε επιπλέον απορίες, επικοινωνήστε μαζί μας στο gr.playstation.com/psnoutage.

Με εκτίμηση,
Η ομάδα της Sony Network Entertainment και της Sony Computer Entertainment



Η Sony Network Entertainment Europe Limited (πρώην PlayStation Network Europe Limited) είναι θυγατρική της Sony Computer Entertainment Europe Limited, υπεύθυνης ελέγχου των προσωπικών δεδομένων PlayStation Network/Qriocity.

Why so serioys?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Apr 2011 14:08 #92671 by TheMetalhead111
Και εμένα ακριβώς το ίδιο μου ήρθε αλλά δε το έγραψα όλο
Πάντως με το που το είδα άλλαξα κοδικο

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Apr 2011 16:49 #92694 by natasaki82
καλησπερα σε ολους ειμαι καινουργια στο forum εχθεσ αγορασα το playstation 3 kai to παιχνιδι buzz παγκοσμιο kouiz και απ οτι βλεπω υπαρχει μεγαλο προβλημα γνωριζει κανεισ ποτε θα λυθει το θεμα για να μπορεσσω να το παιξω on line? παρεπιπτωντωσ βλεπω οτι υπαρχει ακομα ενα θεμα οτι δεν μπορεισ να βρεισ ευκολα ελληνεσ online για να παιξεισ μαζι τουσ οποτε οποιοσ θελει ευχαριστωσ να τον κανω add

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Apr 2011 18:09 #92697 by Vasilis Mavrikis
Καλησπέρα. Διάβασε εδώ όσα είπανε στη Sony.

Σε καμιά βδομάδα υπολόγισε αν κι εγώ δεν τους πιστεύω γιατί μας πάνε από βδομάδα σε βδομάδα. :bduh:

Please Log in or Create an account to join the conversation.