Δύο κάτοχοι Playstation 3, οι οποίοι έκαναν το system upgrade της κονσόλας τους, στην έκδοση 3.0 ή στην 3.01 (που κυκλοφόρησε λίγες ημέρες μετά), αποφάσισαν να κάνουν μήνυση στη Sony. Αιτία της μήνυσης ήταν ότι η κονσόλα τους παρουσίασε σοβαρά λειτουργικά προβλήματα και δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί! Όταν λοιπόν βρέθηκαν εκτός εγγύησης και η μήνυσή τους κόστιζε περίπου όσο η τιμή της κονσόλας, τότε δικαιολογημένα οι δύο αυτοί χρήστες δεν το πολυσκέφτηκαν και αποφάσισαν να πάνε με την Ιαπωνική εταιρεία στα δικαστήρια.
Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι ανάλογο, καθώς το 2006, ένας κάτοχος Xbox 360 μήνυσε την Microsoft, γιατί λόγω ενός system update η κονσόλα του δεν μπορούσε πλέον να λειτουργήσει. Τελικά η Microsoft «τα βρήκε» με τον χρήστη…εκτός δικαστικής αίθουσας (με το ανάλογο αντίτιμο βέβαια).
Οι κάτοχοι PS3 που μήνυσαν την Sony αυτές τις μέρες, προέρχονται από την Αμερική. Στην λεπτομερή μήνυσή τους αναφέρουν ότι μετά το firmware update, ανά διαστήματα δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το χειριστήριό της κονσόλας, είχαν δυσλειτουργίες στο Blu-Ray drive, ενώ υπήρξαν και φορές που η κονσόλα τους δεν μπορούσε να λειτουργήσει καθόλου. Η Sony ζήτησε από τον καθένα 150 δολάρια για να πραγματοποιήσει επισκευή, κάτι που φυσικά δεν δέχτηκαν και γι’ αυτό προχώρησαν σε μηνύσεις. Μένει λοιπόν να δούμε πως θα εξελιχθούν και αυτές οι υποθέσεις, οι οποίες περισσότερο κοστίζουν στη φήμη μιας εταιρείας και λιγότερο στον οικονομικό τομέα.
YΓ. Η εικόνα πρέπει να είναι από φούρνο μικροκυμάτων.