Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Sony: Γενική Συζήτηση

More
17 Dec 2020 14:20 #242632 by Antonis pap
Σε ευχαριστώ πολυ
The following user(s) said Thank You: Giorgos Tsolaridis

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Dec 2020 14:54 #242634 by Blood Prince

Antonis23 wrote: Παιδιά μια ερώτηση λίγο έως πολύ άκυρη βέβαια , γέμισε το PS4 slim μου και θέλω να πάρω ένα εξωτερικό .
Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος και να μου πει αν ο παρακάτω κάνει ?
www.kotsovolos.gr/computing/storage-hard-disk-drives-and-usb...so-memory-case-320gb-usb-30-25


Πιστεύω πως κάνει.Εγώ ευτυχώς έχω το PS4 Slim 1 TB και δεν έχει γεμίσει μέχρις στιγμής.

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

The following user(s) said Thank You: Antonis pap

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Dec 2020 09:26 #242652 by Giorgos Tsolaridis

Blood Prince wrote:
Πιστεύω πως κάνει.Εγώ ευτυχώς έχω το PS4 Slim 1 TB και δεν έχει γεμίσει μέχρις στιγμής.

Κατέβασε το Warzone να δεις για πότε γεμίζει. xD

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Dec 2020 10:24 #243198 by Giorgos Tsolaridis
H Sony εξερευνούσε το ενδεχόμενο ανάπτυξης remake ή remaster των God of War και Uncharted στο PS5

Σύμφωνα με τον πρώην επικεφαλής της Sony San Diego Studio.

To 2018, το God of War κυκλοφόρησε ως remaster και έκτοτε έχει παραμείνει στις καρδιές των gamers ως ένα από τα καλύτερα PS4 games. Παρά το ότι δεν γνωρίζουμε πολλά για την επόμενη προσθήκη της σειράς προς το παρόν, γνωρίζουμε ότι το επόμενο God of War θα κυκλοφορήσει μέσα στο επόμενο έτος για PS5.

Ένας πρώην εργαζόμενος της Sony, μίλησε προσφάτως για τις εμπειρίες του ως μέλος μιας συγκεκριμένης ομάδας ανάπτυξης του PlayStation και ανέφερε ότι τα Uncharted και God of War υπολογίζονταν ως πιθανά remasters με σύγχρονα γραφικά. Ο Michael Mumbauer, πρώην επικεφαλής της Sony San Diego Studio, συζήτησε σε πρόσφατη συνέντευξη με τον David Jaffe, director των Twisted Metal και God of War και κατά την διάρκεια της συζήτησης οι δύο αναφέρθηκαν στις διαφορετικές πτυχές του ρόλου του Mumbauer ως εργαζόμενος στην Sony San Diego Studio, όπως επίσης για το πως η δουλειά του τον οδήγησε στην επίβλεψη μίας ομάδας visual arts η οποία υποστήριζε άλλες ομάδες ανάπτυξης της Sony. Σταδιακά ο Mumbauer άλλαξε πορεία και κατευθύνθηκε περισσότερο προς τα remakes και τα remasters.


Όταν ο Mumbauer ερωτήθηκε από τον Jaffe αν θα μπορούσε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, ο πρώτος απάντησε: "Τα remakes και τα remasters ήταν το επίκεντρο της δουλειάς μου. Για αυτό τον λόγο χτίστηκε η ομάδα ανάπτυξης. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι αυτό ήταν που κυνηγούσα, διότι πίστευα ότι υπάρχει αξία στην ανάπτυξη ενός remake του God of War με την γραφική απεικόνιση του σήμερα. Ή ένα remake του Uncharted 1".

Ο Michael Mumbauer μπορεί να μην εργάζεται πλέον για την Sony, όμως η ομάδα ανάπτυξης υπάρχει ακόμη και απαρτίζεται από συνολικά 200 άτομα και αυτή την περίοδο εργάζονται σε ένα μη ανακοινωμένο project. Αυτό σίγουρα γεννά ερωτήματα για το αν η ομάδα συνέχισε το όραμα του Mumbauer σχετικά με τα remasters/remakes ή αν τα σχέδια της αλλάξανε και εργάζεται επάνω σε κάποιο νέο project. Η κυκλοφορία του Demon's Soul's στο PS5 ενδεχομένως να δείχνει μία τάση της Sony να επαναφέρει τα κλασικά games της στο προσκήνιο, με τις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών.

Για την ώρα δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από την Sony για την ανάπτυξη remaster/remake των God of War, Uncharted.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Jan 2021 04:34 #243975 by Giorgos Tsolaridis
Η Sony δίνει επιστροφές χρημάτων σε χρήστες που αγόρασαν το Maneater
Επειδή το έβαλε στα PS Plus games Ιανουαρίου.


H Sony ανακοίνωσε χθες τα PS Plus games Ιανουαρίου, στα οποία συγκαταλέγεται και το Maneater για PS5.

Ως εκ τούτου, αποφάσισε να ανακοινώσει επιστροφή χρημάτων σε χρήστες που έχουν ήδη αγοράσει το συγκεκριμένο open world Action με τον απειλητικό καρχαρία. Η είδηση προέρχεται από τον Αμερικανό κάτοχο του παιχνιδιού με το nickname BraeWhyit, ο οποίος δήλωσε στο Reddit ότι η Sony του πρότεινε refund.

Πέρα από την επιστροφή χρημάτων, θα μπορεί να κατεβάσει το παιχνίδι ως συνδρομητής PS Plus και να το διατηρήσει στο λογαριασμό του. Θυμίζουμε ότι τα games που κατεβάσατε μέσω PS Plus μπορείτε να συνεχίσετε να τα παίζετε εφόσον είστε συνδρομητές. Πέρα από το μήνυμα του συγκεκριμένου χρήστη, αρκετοί ακόμη δήλωσαν ότι έχουν λάβει παρόμοιο μήνυμα.

Το ερώτημα είναι πόσοι από τους κατόχους του παιχνιδιού έχουν δεχθεί refund. Όλοι ή όσοι το αγόρασαν τον τελευταίο μήνα; Πάντως το να αγοράζει κάποιος ένα παιχνίδι και μετά να το βλέπει στο PS Plus είναι ένα παράπονο αρκετών χρηστών, μιας και τα δωρεάν games κάθε μήνα ανακοινώνονται πάντοτε μόλις λίγες μέρες πριν.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Jan 2021 04:34 #243976 by Giorgos Tsolaridis
Φήμη: Η Sony θα βγάλει στην αγορά 16.8-18 εκατομμύρια PS5 τo 2021
Σύμφωνα με φήμη από Ταϊβανέζικο site.


Η Sony έχει πουλήσει γύρω στα 3,4 εκατομμύρια PlayStation 5, μέχρι σήμερα, σύμφωνα με φήμη που προέρχεται από το DigiTimes.

Το site με έδρα την Ταϊβάν, ανέφερε επίσης ότι "Η Sony θα κατασκευάσει και θα διοχετεύσει στην αγορά 16,8-18 εκατομμύρια PS5 μέσα στο 2021". Το Digitimes βέβαια δεν έχει κάποιο σταθερά θετικό ιστορικό στις φήμες, για να μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι είναι αξιόπιστο (μάλιστα έχει θέση 47.000 στην Alexa), απλά δηλώνει ότι έχει πηγή μέσα από την gaming βιομηχανία, η οποία του ανέφερε το παραπάνω γεγονός.

Στόχος της Ιαπωνικής εταιρείας είναι να πουληθούν όλες οι παραπάνω κονσόλες. Προς το παρόν όμως θα πρέπει να καλυφθεί αντίστοιχα και η ζήτηση.

Παρά τα προβλήματα του κορωνοϊού, οι εταιρείες θα πρέπει να βρουν τρόπο να αυξήσουν τα αποθέματα των κονσολών στην αγορά, διότι οι περισσότεροι χρήστες έχουν προπαραγγείλει κονσόλα αλλά δεν την έχουν λάβει στα χέρια τους, καθώς υπάρχει μεγάλη έλλειψη,

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Feb 2021 11:21 - 24 Feb 2021 11:23 #246761 by Giorgos Tsolaridis
Η Sony δεν επιτρέπει τον διαμελισμό ανθρωπίνων άκρων στα video games Σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές.
Σύμφωνα με  αναφορές , η Sony λογοκρίνει τις βίαιες απεικονίσεις στα video games. Ο βαθμός της βίας στα video games είναι ένα αμφιλεγόμενο θέμα εδώ και καιρό και πολλοί υποστηρίζουν ότι τα video games θα έπρεπε να είναι λιγότερο βίαια ώστε να απευθύνονται σε μεγαλύτερο κοινό. Παρόλα αυτά, αρκετές εταιρίες ανάπτυξης έχουν συμπεριλάβει έντονες απεικονίσεις βίας στα games τους.Σύμφωνα με μια αναφορά, η Sony ζητάει από τις εταιρίες ανάπτυξης να αφαιρέσουν τις βίαιες απεικονίσεις από τα video games. Ο πρόεδρος και CEO της ιαπωνικής Cyberconnect2, Hiroshi Matsuyama, δηλώνει ότι η Sony τους υποχρέωσε να κάνουν αλλαγές στη σειρά Naruto Ultimate. Ένας από τους χαρακτήρες στο παιχνίδι, ο Minato Namikaze, στο original δεν είχε χέρι, ωστόσο στην τελική έκδοση είχε χέρι.

Ο Matsuyama στην συνέχεια αναφέρει ότι ο λόγος που στην τελική έκδοση ο Minato είχε χέρι ήταν διότι η Sony Interactive Entertainment δεν επέτρεπε χαρακτήρες που έχουν ανθρώπινη εμφάνιση να μην έχουν άκρα. Στο video game, ο Minato πρακτικά δεν είναι άνθρωπος, αφού είχε αναστηθεί. Ωστόσο, επειδή η εμφάνιση του ήταν ανθρώπινη, η απουσία άκρου δεν επιτρεπόταν. Το περίεργο είναι ότι η SIE είχε επιτρέψει την απώλεια άκρων στο Dragon Ball Z Kakarot, όπως επισημαίνει ο Matsuyama. Ειδικότερα, η σκηνή στην οποία το χέρι του Nappa διαμελίστηκε υπήρχε στην τελική έκδοση του παιχνιδιού.

Η στάση αυτή της Sony είναι ιδιαίτερα περίεργη, αναλογιζόμενοι πως μερικά από τα games της έχουν αρκετά έντονο το “σκοτεινό” στοιχείο. Για παράδειγμα, το The Last of Us 2 είχε αρκετές gory στιγμές, όμως παρόλα αυτά δέχτηκε διθυραμβικές κριτικές.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 24 Feb 2021 11:23 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Feb 2021 14:53 #246779 by Blood Prince
Αυτό το διαπίστωσα παίζοντας Resident Evil 2 Remake στο PS4. 

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Feb 2021 17:49 #247025 by Απόστολος Μητσακούλης
Στη σκηνή που ακρωτιριάστηκε ο Tien απο τον Nappa, το έδιξε πολύ έξυπνα τότε. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Mar 2021 16:08 - 02 Mar 2021 16:11 #247126 by Giorgos Tsolaridis
Η Sony οδηγεί την Japan Studio προς κλείσιμο Αποτέλεσε την παλαιότερη εταιρεία ανάπτυξής της.Η Sony αποφάσισε να οδηγήσει σε σταδιακό κλείσιμο την Japan Studio, την παλαιότερη εταιρεία ανάπτυξής της.

Η Sony Japan Studio, που ιδρύθηκε το 1993 και ανέπτυξε μεταξύ άλλων τα  Ape Escape Knack  και  Gravity Rush , δεν ανανέωσε τα συμβόλαια για τους περισσότερους develoeprs της, όσον αφορά το επόμενο οικονομικό έτος της Sony, το οποίο ξεκινάει την 1η Απριλίου.Μετά τις απολύσεις των developers, τα μόνα τμήματα που θα μείνουν, θα είναι αυτό του localization (σ.σ. μεταφραστικό) και το εμπορικό. Η εταιρεία ανάπτυξης Asobi Team, η οποία έφτιαχνε τα games με τον Astro Bot, θα συνεχίσει να υφίσταται εντός της Sony, αλλά ως ξεχωριστή εταιρεία ανάπτυξης. Οι developers που απέμειναν χωρίς δουλειά από την Japan Studio, θα συνεχίσουν στην Asobi, ενώ άλλοι θα ενταχθούν στην Bokeh, μια νεοσύστατη εταιρεία από τον director του Gravity Rush, Keiichiro Toyama.

Το κλείσιμο της Japan Studio ήταν καθαρά για λόγους εξοικονόμησης χρημάτων, μιας και η εταιρεία δεν ήταν κερδοφόρα τα τελευταία χρόνια, ενώ παράλληλα η ισχύς της υπηρεσίας PlayStation Now έχει μεταφερθεί στα κεντρικά της Sony στην Αμερική. Πάντως, η Sony Japan έχει βοηθήσει ως συνδημιουργός και σε πολλά ακόμη σημαντικά games, όπως τα  The Last Guardian , Everybody's Golf και  Bloodborne .

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 02 Mar 2021 16:11 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.