Gameplay στο Bad Company 2 είναι πρωτίστως μια ομάδα που βασίζεται first-person shooter. Παρόμοια με τους προηγούμενους τίτλους της σειράς παίζεται το παιχνίδι επί μεγάλο χάρτες και τα οχήματα, αεροσκάφη, turrents, UAV, και πολλά άλλα, όπως παίζονται στοιχεία. Διαφοροποιεί το ίδιο από τα άλλα παιχνίδια αυτού του είδους ο παίκτης επιτρέπεται μεγαλύτερη ελευθερία από ό, τι είναι τυπική. Οι παίκτες μπορούν να κερδίσουν πόντους από την εκτέλεση πολλών εργασιών που δεν συνδέονται άμεσα με τους παίκτες ασκούν αντιπολίτευση. Για παράδειγμα, το "μηχανικός" τάξη πόντους μπορεί, μέσω της επισκευής των διαφόρων μηχανημάτων και οχημάτων, ή την "γιατρού" τάξη επούλωση ομάδα του. Ένα βασικό χαρακτηριστικό του παιχνιδιού που θεσπίστηκε με τον προκάτοχό του, Bad Company, είναι φθαρτά περιβάλλοντα. Το βελτιωμένο σύστημα ονομάζεται «Καταστροφή 2,0". Επιτρέπει στους παίκτες να καταρρεύσει τελείως ένα κτίριο, σε αντίθεση με μόνο πνέει από τοίχους. Όταν η colapses κτίριο, όλα αυτά μέσα σε πεθαίνουν. [8] Το παιχνίδι εισάγει επίσης πτώση σφαίρα, μια βαρυτική επίδραση που προκαλεί πλάνα από τα περισσότερα όπλα για να μειωθεί σε μεγάλες αποστάσεις.