Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Half-Life: Alyx

More
27 Jan 2021 00:59 #245213 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Half-Life: Alyx
Gabe Newell: “Το επόμενο βήμα στον χειρισμό των games είναι με το μυαλό”
Ο επικεφαλής της Valve μίλησε για το μέλλον του gaming και το λογισμικό αλληλεπίδρασης εγκεφάλου και υπολογιστή.


Ο επικεφαλής της Valve, Gabe Newell, σε συνέντευξή του στο δίκτυο News One της Νέας Ζηλανδίας μίλησε για το λογισμικό αλληλεπίδρασης εγκεφάλου και υπολογιστή γνωστό ως BCI (Brain-Computer Interface) και το πώς αυτό θα αλλάξει το gaming στο μέλλον.

Σύμφωνα με τον Newell, εδώ και μερικά χρόνια η Valve μελετάει κι επεξεργάζεται την χρήση των BCI. Ο όρος περιγράφει ουσιαστικά τον σύνδεσμο ανάμεσα στο μυαλό ενός χρήστη και του υπολογιστή του, ο οποίος επιτρέπει στοιχεία από το ένα να επηρεάζουν το άλλο κι αντιστρόφως. Ίσως ακούγεται σαν κάτι βγαλμένο από το Cyberpunk 2077, αλλά δεν είναι. Τα BCI είναι πραγματικά και οι εφαρμογές που έχει κατά νου ο Newell μπορούν δυνητικά να αλλάξουν τον τρόπο που παίζουμε games κι αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο.

Προκειμένου να φέρει τα BCI στο ευρύ κοινό, η Valve αναπτύσει ήδη ένα open-source λογισμικό BCI που θα επιτρέπει στους developers να δουν τι συμβαίνει μέσα στο κεφάλι ενός παίκτη ενώ αυτός παίζει. Στις περιπτώσεις αυτές, το BCI θα είναι ενσωματωμένο σε ένα VR headset. “Εργαζόμαστε πάνω σε ένα open-source project ώστε όλοι να έχουν τεχνολογίες ανάγνωσης [νοητικών σημάτων] σε υψηλή ανάλυση ενσωματωμένες στα headsets, σε διάφορα modalities” είπε ο Newell. Σε αναζήτηση αυτού, η Valve συνεργάζεται με την OpenBCI, μια εταιρεία που αναπτύσσει συγκεκριμένα λογισμικό BCI. Η εταιρεία πρόσφατα δημιούργησε ένα headset ονόματι Galea, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί με VR headsets, μεταξύ των οποίων και το Index της Valve.


Με την χρήση ενός BCI headset, οι developers μπορούν να καταλάβουν εάν κάποιος παίκτης βαριέται, ενθουσιάζεται ή λυπάται. Οι ενδείξεις αυτές στην συνέχεια μεταφέρονται στον υπολογιστή, ο οποίος αλλάζει το παιχνίδι ανάλογα με το πώς νιώθει ο παίκτης. Ωστόσο, η επικοινωνία δεν είναι μονόδρομος. Ο Newell αναγνώρισε ότι τα BCI θα έχουν την δυνατότητα να εγγράφουν αντίστοιχα σινιάλα στο μυαλό των χρηστών. Αυτό στην ουσία θα κάνει τους παίκτες να βλέπουν και να νιώθουν αυτά που συμβαίνουν στα παιχνίδια τους, σε σύγκριση τουλάχιστον με αυτό που ο Newell ονόμασε “σάρκινα περιφερειακά”, δηλαδή τα μάτια και τα αυτιά τους.

“Έχετε συνηθίσει να αντιλαμβάνεστε τον κόσμο μέσα από τα μάτια, αλλά τα μάτια δημιουργήθηκαν από αυτόν τον μειοδότη που δεν ενδιαφερόταν για failure rates και RMAs. Και αν χαλάσει δεν υπάρχει τρόπος να το επιδιορθώσει κανείς αποτελεσματικά, το οποίο έχει απόλυτη λογική από εξελικτικής σκοπιάς, αλλά δεν αντανακλά καθόλου τις προτιμήσεις των καταναλωτών” ανέφερε.


Με την χρήση των BCI, ο Newell πιστεύει ότι τα games μπορούν να χαρίσουν οπτικές εμπειρίες που θα φαίνονται ακόμη καλύτερες από την πραγματικότητα. “Ο πραγματικός κόσμος θα φαίνεται επίπεδος, άχρωμος, θολός σε σύγκριση με τις εμπειρίες που θα μπορεί κανείς να δημιουργήσει στα μυαλά του κόσμου” είπε. Κι αν αυτό μπορεί να ακούγεται κάπως ηθικά προβληματικό, τα BCI πάνε ακόμη παραπέρα όταν ο Newell περιγράφει το πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αλλάξουν ανθρώπους.

Σύμφωνα με τον Newell, τα BCI θα επιτρέπουν να αλλάζετε τα ίδια σας τα συναισθήματα ή ακόμη και να ελέγχετε πόσες ώρες κοιμάστε το βράδυ. Μπορούν ακόμη να χρησιμοποιηθούν για την καταστολή ορισμένων συναισθημάτων για θεραπευτικούς λόγους, αν κι όλα αυτά απέχουν ακόμη αρκετά. Ο Newell δεν σκοπεύει να αρχίσει να πουλάει BCI μέσω της Valve ακόμη, μιας και υπάρχει αρκετή ακόμη σχετική έρευνα επ’ αυτών που πρέπει να προηγηθεί.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Oct 2021 23:25 #256099 by Stathis Moose Stathopoulos
Πλέον μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα in-game pens

Υπάρχουν κάποια mods που σας επιτρέπουν αν παίζετε το Half-Life: Alyx χωρίς το headset. Ένα από αυτά αναπτύσσεται από τον SoMNst και πρόσφατα δημοσίευσε ένα νέο update σχετικά με το στάδιο που βρίσκεται το mod.
Πλέον με αυτό το mod από τον SoMNst θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε τα στυλό. Θα μπορείτε να ζωγραφίζετε με το ποντίκι σας, κάτι που μπορείτε να δείτε και στο βίντεο παρακάτω:





Ακόμα, το εν λόγω update θα έχει καλύτερη ανίχνευση συγκρούσεων, βελτιώσεις το UI, custom items, μερικές αλλαγές σε πιο πολύπλοκους γρίφους που δεν θα δούλευαν καλά χωρίς VR και βελτιωμένο in-game menu. Φυσικά, μερικά mechanics και σκηνές χάνουν αρκετά λόγω της “μετάφρασης” αυτής, όπως εκεί που σας ζητάνε να σηκώσετε τα χέρια σας ψηλά. Το mod του SoMNst δεν είναι ακόμα διαθέσιμο, όμως μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία του στο κανάλι του στο YouTube .

Δείτε τα gameplay videos του Half-Life: Alyx.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Apr 2022 01:29 #262847 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life: Alyx
Half-Life: Alyx Levitation mod




Θα περιέχει campaign διάρκειας πέντε ωρών.

Το Half-Life: Alyx Levitation, είναι ένα επερχόμενο mod, το οποίο θα περιέχει campaign που θα διαρκεί 4-5 ώρες.

Στο Levitation θα παίζετε ως Alyx και θα ψάχνετε τους επαναστάτες Maya και Barry, οι οποίοι αγνοούνται αφού είδαν ένα κτήριο να αιωρείται στον Sector X. Το συγκεκριμένο mod είναι δημιουργία του animator Corey Laddo και του level designer Shawn Snelling .

Δείτε το τρέιλερ:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Apr 2022 08:13 #263261 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life: Alyx
Half-Life 2 Blue Fox mod: Η voice actor της Krystal απ' το Star Fox επιστρέφει 17 χρόνια μετά




Βγήκε απ' τη σύνταξη για το mod!

Η Estelle Ellis, voice actor της Krystal του Star Fox, είχε να υποδηθεί χαρακτήρα σε video game από το 2005, όταν και...συνταξιοδοτήθηκε μετά από το Perfect Dark Zero που είχε κυκλοφορήσει εκείνη τη χρονιά! Τελικά, επέστρεψε για χάρη του Half-Life 2: Blue Fox mod!



Μία σέξι μπλε αλεπού (Blue Fox) παίρνει την θέση της Alyx Vance στο Half-Life 2: Blue Fox mod. Το mod κυκλοφόρησε αρχικά το 2017 και έλαβε μια σημαντική αναβάθμιση στις αρχές του 2018, αλλά η Estelle Ellis, voice actor της Krystal, ξεχωρίζει με την συμμετοχή της. Για το mod αυτό, η Estelle Ellis έχει νέες ατάκες, ώστε να ταιριάζουν καλύτερα στο προφίλ της Krystal από το Star Fox.



Ο modder Gagnetar μιλούσε με την ηθοποιό για αρκετά χρόνια και τελικά κατάφερε να την πείσει να συμμετάσχει. Της αγόρασε ένα αξιοπρεπές μικρόφωνο και εκείνη έπιασε δουλειά. Επίσης είπε ότι η voice actor ζήτησε...μείωση στα physics του στήθους της Blue Fox, γι' αυτό (όπως λέει) και ορισμένες πτυχές της κίνησης της Krystal είναι πιο συγκρατημένες.

Διαβάστε περισσότερα για το Half-Life: Alyx Levitation mod.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 May 2022 19:02 #264431 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life: Alyx
Γραφίστας δημιούργησε το σαλόνι του στο Half-Life: Alyx




Και το κατέστρεψε σε μάχη με τους Combine.

Ο 3D artist Graham Rust δημιούργησε το σαλόνι του στο Half-Life: Alyx, το οποίο κατέστρεψε με σε μάχη με τους Combine.

Ο Rust δήλωσε σχετικά με την δημιουργία του σαλονιού του:"Παίρνω τις διαστάσεις ενός αντικειμένου και δημιουργώ ένα 3D μοντέλο στο Autodesk Maya και τα textures στο Adobe Photoshop. Επιπλέον δημιουργώ και μία πιο απλή έκδοση του κάθε μοντέλου ώστε να χρησιμοποιηθούν physics . Τέλος τα εισάγω στο mod editor του Half- Life: Alyx και χρησιμοποιώ το virtual programming system για να αλληλεπιδράσω με τον κόσμο".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jun 2022 16:58 #264965 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life: Alyx
Half-Life Alyx: Το Levitation mod επεκτείνει το βασικό campaign




Κατά 4-5 ώρες.

Το Levitation mod του Half-Life: Alyx επεκτείνει την διάρκεια του campaign για 4-5 ώρες.

Το mod δημιουργήθηκε από τους FMPONE και Corey Laddo και παρουσιάζει  τι συμβαίνει μετά τα γεγονότα του Alyx. Στο mod αυτό, η Alyx βρίσκεται σε αναζήτηση για μερικούς επαναστάτες που προφανώς έχουν πάρει τον ρόλο των κακών. Παράλληλα με αυτό, υπάρχει ένα μυστηριώδες πλωτό κτίριο στον τομέα Χ που ερευνά. Στο σενάριο υπάρχουν και αναφορές στον Gordon Freeman.



Το gameplay θα είναι οικείο σε όποιον έχει παίξει το Half-Life: Alyx με πολλούς από τους ίδιους μηχανισμούς και μάχες, αλλά και νέες τοποθεσίες. Το Half-Life Alyx Levitation mod θα κυκλοφορήσει εντός του 2022.

Μπορείτε να διαβάσετε την κριτική Half-Life: Alyx του GameSpot ακολουθώντας τον σύνδεσμο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Apr 2023 10:46 #270622 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life: Alyx
Νέο mod για να παίξετε χωρίς VR headset



Οι modders της ομάδας GB_2 Development έφτιαξαν ένα νέο mod με το οποίο μπορείτε να παίξετε το Half-Life: Alyx χωρίς VR headset. "Αυτό είναι το μεγαλύτερο upgrade μας και συνεχίζουμε την ανάπτυξη με γρήγορους ρυθμούς. Τώρα μπορείτε να παίξετε όλο το παιχνίδι με Gravity Gloves (σ.σ. χωρίς VR)".
Κατεβάστε το Half-Life Alyx: No VR mod .



Το mod δεν έχει τελειώσει ακόμη και οι developers δήλωσαν ότι υπάρχουν bugs , οπότε αν συναντήσετε κάποια θα πρέπει να κάνετε reload προηγούμενο save.

Please Log in or Create an account to join the conversation.