Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Half-Life: Alyx

More
26 Mar 2020 17:51 #232809 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Half-Life: Alyx
Η Valve αναμένει mods που θα αφαιρέσουν την VR λειτουργία από το Half-Life: Alyx
Δείτε ακόμη τις πλάκες που έκαναν οι developers μεταξύ τους.


Η συντριπτική πλειοψηφία των gamers δεν έχει VR headset, κάτι απόλυτα λογικό.

Ο Robin Walker, lead designer του Team Fortress 2 και developer του Half-Life: Alyx, δήλωσε στο VGC, δηλώνει ότι "Ένα mod που θα αφαιρούσε το VR από το Half-Life: Alyx δεν θα ήταν κακή ιδέα. Το αναμένω. Σχεδόν τρολάρω τους συναδέλφους μου που ανησυχούν κιόλας για κέτι τέτοιο".

Ο Walker πρόσθεσε ότι κατανοεί το γεγονός ότι πολλοί fans της σειράς Half-Life αναρωτιούνται για την απόφαση της εταιρείας να κάνει το νέο Half-Life VR, αλλά πιστεύει ότι όταν θα το παίξουν θα καταλάβουν. Όσο για το mod που θα αφαιρέσει τις VR δυνατότητες δήλωσε: "Είμαι σίγουρος ότι αυτό που θα γίνει είναι το ότι ο κόσμος που αγόρασε το παιχνίδι έχοντας VR headset, όταν παίξει την πετσοκομμένη έκδοση του Half-Life: Alyx χωρίς το VR θα καταλάβει γιατί κάναμε αυτή την επιλογή. Οι πλάκες που κάναμε μεταξύ μας είχαν να κάνουν περισσότερο για την ανακοίνωση του παιχνιδιού, παρά για την ολοκλήρωσή του. Σχετικά με την ολοκλήρωσή του πάντως, πιστεύαμε ότι αν το παιχνίδι ήταν πολύ καλό ο κόσμος θα μας συγχωρούσε κι αν δεν ήταν ε ποιος νοιάζεται; Απλά θα είχαμε αποτύχει. Πάντως, προσπαθήσαμε να κάνουμε το παιχνίδι όσο καλύτερο μπορούσαμε."

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Mar 2020 17:56 #232813 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Half-Life: Alyx
Αμερικανός δάσκαλος μαθαίνει στους μαθητές του γεωμετρία με το Half-Life: Alyx
Το βίντεο με το VR του εντυπωσιάζει.


Ένας Αμερικανός δάσκαλος gamer από το San Diego πήγε την διδασκαλία...στο επόμενο level, καθώς διδάσκει τους μαθητές του γεωμετρία με το Half-Life: Alyx.



Πολλά σχολεία δεν λειτουργούν λόγω του κορωνοϊού κι έτσι ο Charles Coomber, ο οποίος κάνει μάθημα στην έβδομη τάξη του Αμερικανικού σχολείου (την αντίστοιχη 1η τάξη του Γυμνασίου σε εμάς), αποφάσισε να διδάξει στα παιδιά απ' το σπίτι τους ένα online μάθημα γεωμετρίας με το Half-Life: Alyx.

Δείτε τον στο παρακάτω βίντεο:


Ο Charles Coomber χρησιμοοποιεί τα παράθυρα του Half-Life: Alyx ως πίνακα διδασκαλίας. Φυσικά για να το κάνει αυτό εννοείται ότι έχει VR headset και το παιχνίδι.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Mar 2020 18:16 #232820 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Half-Life: Alyx
Modder επιχείρησε να παίξει το Half-Life: Alyx χωρίς VR headset
Χάρις στο debug mode που κατά λάθος περιέλαβε η εταιρεία υπάρχει μια ποικιλία επιλογών.


Η εταιρεία ανάπτυξης του Half-Life: Alyx ήξερε εξ αρχής ότι οι modders θα πέσουν απευθείας με τα μούτρα στο game για να καταφέρουν να το κάνουν playable χωρίς VR, παρά τις δηλώσεις τις εταιρείας ότι το game θα δουλεύει μόνο σε VR.

Ο Tyler McVicker είναι ανάμεσα στους πρώτους που προσπαθούν να δουν αν υπάρχει κάποια πτυχή του Half-Life: Alyx η οποία να μπορεί να εξερευνηθεί χωρίς την χρήση ενός VR headset και από ότι φαίνεται η Valve έχει παραχωρήσει μαζί και ένα debug mode μαζί με το Half-Life: Alyx που επιτρέπει μια ποικιλία από επιλογές. Έκτοτε το debug mode έχει αφαιρεθεί από το game όμως όχι πριν αντιληφθεί την ύπαρξη του ο McVicker. Επίσης στην προσπάθεια του ανακάλυψε ότι με την χρήση της εντολής “vr_enable_fake_vr_test” τα χέρια της Alyx γίνονται ορατά, επιτρέποντας την αλληλεπίδραση με τα αντικείμενα.

Δεν είναι σχεδιασμένα με τον ίδιο τρόπο που εμφανίζονται όταν χρησιμοποιείται headset και motion-tracked controllers φυσικά, όμως υπάρχουν και έξω από το VR. Σε αυτό το στάδιο δεν λειτουργούν τα Gravity Gloves.

Το debug mode επιτρέπει μια σειρά από επιλογές που παραλείπουν τα VR motions μετατρέποντας τα σε διαδικασίες που γίνονται με κουμπιά. Οι πόρτες για παράδειγμα μπορούν να ανοιχτούν πατώντας το E ενώ κανονικά θα έπρεπε να πιάσετε το πόμολο της πόρτας και να το στριφογυρίσετε. Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρο το stream του McVicker παραπάνω.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Mar 2020 01:51 #232866 by Μάνος Γρυπάρης
Επειδή στο GameWorld δεν έχουμε VR Headset, δείτε το Angry Review του Angry Joe και της παρέας του για το Half-Life 3.


[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Mar 2020 18:04 #232878 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Half-Life: Alyx
Modder επιχείρησε να παίξει το Half-Life: Alyx χωρίς VR headset
Βίντεο που αναλύει τι συμβαίνει χωρίς το VR.

Το Valve News Network αναλύει στο νέο του βίντεο πως θα ήταν το Half-Life: Alyx χωρίς υποστήριξη VR και τι θα πρέπει να κάνουν οι modders.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Apr 2020 00:50 #232934 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Half-Life: Alyx
Half-Life: Alyx mod με opening σκηνή από το Half-Life 2
Έρχεται στο VR η στιγμή που ο Gordon Freeman εισέρχεται στη City 17.


Ένας modder χρησιμοποιήσε την Source 2 engine του Half-Life: Alyx για να αναπαραστήσει την εισαγωγική σκηνή του Half-Life 2, όπου ο Gordon Freeman βγαίνει στo προαύλιο χώρο της City 17.

Ο modder με ψευδώνυμο Vect0R ανέβασε τους καρπούς της δουλειάς του στο Youtube, δείχνοντας τις βελτιώσεις που έγιναν από την αρχική Source engine του Half-Life 2 από το 2004. Το mod, προς το παρών είναι ένα showcase demo και δεν είναι διαθέσιμο προς το κοινό. Δείτε παρακάτω το βίντεο


Ο modder επίσης δήλωσε ότι δυσκολεύτηκε καθώς το SDK Source 2 της Valve δεν είναι ακόμη δημόσια διαθέσιμο.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Apr 2020 01:50 #232955 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Half-Life: Alyx
Η ομάδα ανάπτυξης του Half-Life: Alyx έχει επικεντρωθεί στην κυκλοφορία του level editor
Τα δημιουργημένο περιεχόμενο θα μπορεί να κοινοποιηθεί στο community.


Όταν η Valve ανακοίνωσε το Half-Life: Alyx είχε αναφέρει ότι ο level editor θα είναι διαθέσιμος για το κοινό, μια δέσμευση η οποία παραμένει στο επίσημο site. Η δήλωση γράφει: “Μία σειρά εργαλείων του Source 2 για την δημιουργία νέων level θα είναι διαθέσιμη για το game, επιτρέποντας σε κάθε παίκτη να χτίσει και να συνδράμει νέα περιβάλλοντα για το community. Το Hammer, το εργαλείο level authoring, έχει αναβαθμιστεί με τα εργαλεία για το VR gameplay.”

Ο developer Jake Rodkin , επιβεβαίωσε στο Resetera ότι η δέσμευση ισχύει και ότι αυτή τη στιγμή ο level editor είναι η πρώτη προτεραιότητα της ομάδας ανάπτυξης. Συγκεκριμένα αναφέρει: “Είναι η προτεραιότητα της ομάδας τώρα που έχει κυκλοφορήσει το game. Θα υπάρξει ενημέρωση σύντομα όμως ακόμα εργαζόμαστε πάνω σε αυτό. Συγνώμη αλλά δεν έχω κάποια ημερομηνία να αναφέρω πέρα από αυτό, όμως είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξει ενημέρωση σύντομα. Το μεγαλύτερο μέρος της τελευταίας εβδομάδας επενδύθηκε στην προετοιμασία της κυκλοφορίας και του tech support.”

Οι modders έχουν ήδη πιάσει δουλειά, προσπαθώντας να αφαιρέσουν την προϋπόθεση χρήσης VR headset. Ενδέχεται η κυκλοφορία των εργαλείων editing να δώσουν νέες δυνατότητες στους modders.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Apr 2020 00:25 #233072 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Half-Life: Alyx
Valve: “Θέλαμε να προσφέρουμε νοσταλγία με το Half-Life: Alyx”
Developer μας εξηγεί τους λόγους που επικεντρώθηκαν σε prequel.


Όταν η Valve άρχισε να σκέφτεται να δημιουργήσει ένα Half-Life game στο VR, χρειάστηκε να δανειστεί και να συνδυάσει πολλά στοιχεία από το Half-Life 2 για να δημιουργήσει ένα πρωτότυπο. Όπως η περιοχή στην City-17 που μπορούν να κινηθούν τριγύρω στο VR.

Υπήρχε θετικό feedback από τους testers του παιχνιδιού, όπου δήλωσαν ότι βίωσαν με αυτό το γεγονός την νοσταλγία από την σειρά των Half-Life. Αυτός ήταν και ο μεγαλύτερος λόγος σύμφωνα με developer,για τον οποίο η Valve αποφάσισε να κάνει ένα prequel αντί για ένα sequel της σειράς.

Ο Robin Walker προγραμματιστής στην Valve δήλωσε « Ακούγαμε από τους ανθρώπους να λένε ότι είναι πολύ ωραίο να είμαι σε ένα μέρος που είναι πολύ γνώριμο για εμάς. Έχουμε βρεθεί στο κόσμο του Half-Life πολλές φορές, έχουμε ακούσει τους ήχους, έχουμε δει τα textures και πολλά άλλα. Για αυτό πήραμε στοιχεία από το Half-Life 2. Έτσι αισθανθήκαμε πραγματικά ότι αυτό ήταν ένα σημαντικό κομμάτι του παιχνιδιού. Αισθανόμασταν ότι έπρεπε να επικεντρωθούμε στην νοσταλγία και να προσφέρουμε παράλληλα και κάτι καινοτόμο».

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Apr 2020 00:30 #233205 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Half-Life: Alyx
Παίξτε το Half-Life: Alyx χωρίς VR headset μέσω mod
Κυκλοφόρησε ένα καλό mod για να το χρησιμοποιήσετε.

Μία ομάδα από modders βρήκε τρόπο να παίξει το Half-Life: Alyx χωρίς την ανάγκη VR Headset. Ένα mod στο GitHub που σας δίνει πλέον αυτή την δυνατότητα.

Ήταν σχετικά προφανές ότι το συγκεκριμένο mod αργά η γρήγορα θα έπαιρνε σάρκα και οστά μιας και πολύ γρήγορα το community ανακάλυψε τα console commands που προσέφεραν σε κάποιο βαθμό την συγκεκριμένη δυνατότητα, πλέον και επίσημα όμως υπάρχει mod για αυτή την δουλειά. Το mod χρησιμοποιεί στο έπακρο το προσεγμένο movement του παιχνιδιού και ταυτόχρονα αντιστοιχεί όλα τα κουμπιά που υπάρχουν στο controller του VR, σε κουμπιά πληκτρολογίου.

Μπορείτε να βρείτε και να κατεβάσετε το mod στη σελίδα του στο GitHub, αν και χρήστες που το δοκίμασαν προειδοποιούν ότι το installation θέλει προσοχή και χρειάζεται αρκετή ώρα για να ολοκληρωθεί.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 May 2020 01:36 #233693 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Half-Life: Alyx
To 1,9% των χρηστών του Steam έχει παίξει με VR headset
Άνοδος 0,9% μέσα σε ένα μήνα.

Σύμφωνα με τα νέα στατιστικά του Steam, το 1,9% των χρηστών διαθέτει vR headset. Ωστόσο, θυμίζουμε ότι τα στατιστικά αφορούν όσους έχουν συνδεθεί με τον λογαριασμό τους στο Steam και μετά σύνδεσαν VR headset και όχι τους ενεργούς χρήστες. Ενδέχεται δηλαδή οι gamers αυτοί να δανείστηκαν ένα VR headset για να παίξουν το Half-Life: Alyx

Μέσα στον Απρίλιο, οι gamers που σύνδεσαν VR headsets στον λογαριασμό τους ανέρχονται σε 950.000. Συνολικά 2,7 εκατομμύρια λογαριασμοί έχουν χρησιμοποιήσει VR headset.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.