Διευθύντρια της EA DICE: "Το Battlefield 2042 δεν τα πήγε καλά γιατί δουλεύαμε από το σπίτι, είμαστε απογοητευμένοι"
Η Rebecka Coutaz είπε τι συνέβη και πως θα διορθωθούν τα λάθη.
Η Rebecka Coutaz, διευθύντρια της EA Dice, εταιρείας ανάπτυξης του Battlefield 2042, δήλωσε ότι όλοι οι
developers
απογοητεύτηκαν, καθώς το παιχνίδι δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους.
Η Rebecka Coutaz είπε ότι ένα από τα πρώτα ζητήματα που είχε το Battlefield 2042 ήταν η οργάνωση της ομάδας ανάπτυξης και η οργάνωση εργασίας από το σπίτι του καθενός, προβλήματα που προκάλεσε η πανδημία. «Είναι διαφορετικό να δουλεύεις από το σπίτι, παρόλο που έτσι εργαζόμαστε τώρα, χρειάστηκε χρόνος για να προσαρμοστούμε και για να μάθουμε πώς να συνεργαζόμαστε καλά» είπε η Coutaz.
"Όλοι ήταν απογοητευμένοι -- η κοινότητά μας, οι παίκτες μας και η ομάδα μας επίσης. Είναι μια ομάδα που έχει επενδύσει χρόνια από τη ζωή της σε αυτό το παιχνίδι", πρόσθεσε για το δύσκολο ξεκίνημα του παιχνιδιού. "Και για να μην ανταποκριθεί αυτό το παιχνίδι στις προσδοκίες από την ομάδα ή από τους παίκτες, ήταν δύσκολο. Προχωράμε μπροστά και έχουμε κάνει πολλά πράγματα από τότε."
Στον απόηχο της δύσκολης εκκίνησης του Battlefield 2042, η DICE αναμόρφωσε την ομάδα. Ο προηγούμενος γενικός διευθυντής του DICE, Oskar Gabrielson, έφυγε από το στούντιο, μαζί με τον υπεύθυνο περιεχομένου, τον επικεφαλής του σχεδιασμού και τον εκτελεστικό παραγωγό της EA DICE ως μέρος μιας ευρύτερης ανανέωσης. Η Coutaz μπήκε στο ρόλο της γενικής διευθύντριας και συγκέντρωσε μια νέα ηγετική ομάδα, συμπεριλαμβανομένων έμπειρων παικτών όπως ο δημιουργικός διευθυντής Lars Gustavsson και οι παραγωγοί Ryan McArthur και Andreas Morell.
Μετά την εγκατάσταση μιας νέας ηγετικής ομάδας, η Coutaz είπε ότι η επόμενη εργασία ήταν να προσαρμόσει το Battlefield 2042 σε live management. Σύμφωνα με το προηγούμενο καθεστώς, οι ομάδες ήταν οργανωμένες γύρω από την αποστολή του Battlefield 2042 για το λανσάρισμα, αλλά όχι απαραίτητα για το...υπόλοιπο ταξίδι, είπε η Coutaz. «Πρέπει να οργανωθούμε για να μπορούμε να διαχειριζόμαστε live τα πάντα, ώστε να μπορούμε να συνεχίσουμε να διορθώνουμε την κατάσταση του παιχνιδιού και να συνεχίσουμε να δημιουργούμε εξαιρετικό και ποιοτικό περιεχόμενο για τους παίκτες μας», είπε.
Η Coutaz επιβεβαίωσε επίσης ότι η DICE πραγματοποίησε συναντήσεις για την κακή κυκλοφορία του Battlefield 2042, συγκεντρώνοντας σχόλια από τα DICE, EA Gothenburg, Criterion και Ripple Effect. «Μας πήρε περίπου δύο μήνες για να κάνουμε αυτό το είδος ανάλυσης και από τότε κάναμε αλλαγές στην οργάνωση, στη δομή και τα εργαλεία και τις διαδικασίες και την επικοινωνία στη συν-ανάπτυξη, οπλίζοντας πραγματικά τους εαυτούς μας για να μπορέσουμε να κάνουμε υπέροχα παιχνίδια και να κάνουμε το Battlefield 2042 ένα υπέροχο παιχνίδι και πάλι», είπε η Coutaz.
Δείτε τους ταυτόχρονους παίκτες του Battlefield 2042 που στο Steam έπεσαν κάτω από 1000.