Pro παίκτες του Overwatch έκαναν exploit, η Blizzard τους "τιμώρησε" απλά με επανάληψη γύρου
Αφορούσε κίνηση που κανονικά θα έπρεπε να αφαιρεθεί με
patch
.
Ένα έξυπνο παιχνίδι από την ομάδα esports του Overwatch 2, Florida Mayhem, κρίθηκε ως "παράνομος ελιγμός" από την Blizzard.
Η ομάδα επιτέθηκε αιφνιδιαστικά στους αντίπαλους παίκτες του Paris Eternal τηλεμεταφερόμενη πάνω και πάνω από μια ταράτσα, με αποτέλεσμα να αναγκαστούν να επαναλάβουν τον γύρο. H Florida Mayhem τελικά κέρδισε τον αγώνα, αλλά ακόμα και η Blizzard παραδέχεται ότι το απαγορευμένο παιχνίδι είχε πλάκα να το παρακολουθήσεις.
Η στρατηγική των Florida Mayhem βασίστηκε γύρω από τη Mei και τη Symmetra, δύο ήρωες με ικανότητες που μπορούν να βοηθήσουν μια ομάδα να κινηθεί στους χάρτες. Η Mei στην αρχή του γύρου έβαλε ένα Ice Wall στην κορυφή μιας κοντινής στέγης. Αυτό συνήθως δεν είναι εφικτό καθώς Το τείχος της Mei απαιτεί κανονικά στερεό, επίπεδο έδαφος για να τοποθετηθεί, αλλά περιστασιακά μπορείτε να το κάνετε να λειτουργήσει σε κάποια εκτός ορίων μέρη των χαρτών. Το τείχος Mei ήταν έτοιμο, η Symmetra των Mayhem τοποθέτησε έναν τηλεμεταφορέα στην κορυφή του για να μεταφέρει ολόκληρη την ομάδα πάνω από την ταράτσα, αιφνιδιάζοντας τους αντιπάλους τους και κερδίζοντας την πρώτη ομαδική μάχη με ευκολία.
Ο David "Dpei" Pei, πρώην προπονητής της Overwatch League
δήλωσε
: "Δεν επιτρέπεται να [τηλεμεταφέρεστε] πάνω σε τοίχους, η [Blizzard] μίλησε γι' αυτό πέρυσι ή κάποια χρονιά. Δεν επιτρέπεται να το κάνεις". Οι Mayhem κέρδισαν τελικά τον αγώνα, αλλά πριν προχωρήσουν στον επόμενο χάρτη, η μετάδοση του Overwatch League καθυστέρησε για 20 λεπτά, ενώ η Blizzard έκανε την απόφαση. Η ομάδα έπρεπε να επαναλάβουν τον γύρο επίθεσης, ο οποίος οδήγησε σε νίκη ακόμα και χωρίς το δημιουργικό παιχνίδι.
Ο επικεφαλής της Overwatch League, Sean Miller, δήλωσε στο Twitter ότι ο κανόνας αυτός είχε ξεκαθαριστεί πριν από την έναρξη της σεζόν αναφέροντας: "Ενώ καταλαβαίνουμε ότι αυτό ήταν ένα διασκεδαστικό παιχνίδι, η απόφαση εδώ είναι ότι η χρήση ενός τοίχου Mei για να φτάσετε σε άχρηστες τοποθεσίες με το τηλεμεταφορέα Symmetra είναι εκμετάλλευση και δεν έχει επιτραπεί ποτέ σε αγώνες OWL. Αυτός ο κανόνας κοινοποιήθηκε στις ομάδες και τους παίκτες πριν από την έναρξη της σεζόν".
Τα τεχνάσματα, όπως η χρήση του τηλεμεταφορέα της Symmetra για να στείλει ένα Bastion μπρος-πίσω, είναι συνηθισμένα σε casual αγώνες Overwatch. Οι ήρωες που πετούν ή μπορούν να πηδήξουν στον αέρα συχνά γλιστρούν ή "ισορροπούν" σε ταράτσες για να προσγειωθούν σε ανυποψίαστους εχθρικούς παίκτες και η Blizzard δεν εκδίδει απαγορεύσεις για κάτι τέτοιο. H Blizzard έχει αφαιρέσει ελάχιστα από τα πιο εξωφρενικά κόλπα που βασίζονται στον χάρτη, συνήθως αυτά που σας επιτρέπουν να περνάτε μέσα από τη γεωμετρία του χάρτη και να γίνεστε ουσιαστικά αόρατοι στους εχθρικούς παίκτες. Ένα παιχνίδι όπως αυτό των Mayhem δεν μοιάζει φυσιολογικό, ο τοίχος του Mai μοιάζει παράταιρος σε μια κεκλιμένη οροφή, αλλά τίποτα σε αυτό δεν φαίνεται ιδιαίτερα άδικο.
Aυτές οι τακτικές είναι διασκεδαστικές σε παιχνίδι επαγγελματικού επιπέδου, ακόμα και αν, όπως γνωρίζουν οι περισσότεροι παίκτες του Overwatch, λειτουργούν μόνο μία ή δύο φορές πριν μια ομάδα αρχίσει να τις περιμένει και να τις παρακάμπτει. Η συνέπεια είναι δίκαιο στο επαγγελματικό παιχνίδι, αλλά δεν είναι απαραίτητα συναρπαστικό να το παρακολουθείς. Ήρωες όπως ο Symmetra, ο Doomfist και ο Pharah δεν έχουν δει πολλή χρήση στην ιστορία του Overwatch League και αυτό πιθανότατα οφείλεται στα όρια που έχουν τεθεί στα exploits του χάρτη.