Blizzard: "Μειώσαμε την τοξικότητα στο Overwatch κατά 40%"
Τα μέτρα της έπιασαν τόπο.
Η Blizzard ισχυρίζεται πως πέτυχε στο έργο της να μειώσει την τοξικότητα που επικρατεί στο community του Overwatch.
Η κοινότητα του δημοφιλούς FPS παρουσιάστηκε ιδιαίτερα αρνητική το τελευταίο χρονικό διάστημα και η Blizzard χρειάστηκε να αναλάβει μέτρα ώστε να περιορίσει, αν όχι, εξαλείψει την κατάσταση. Όλα τα competitive games συναντούν ανάρμοστες συμπεριφορές στους παίκτες τους, είναι στο χέρι όμως της εκάστοτε εταιρείας το πώς θα τους αντιμετωπίσει. Με βάση τα όσα είπα όμως η Blizzard κατά την διάρκεια της GDC 2019, το toxicity στο Overwatch μειώθηκε κατά 40%, ύστερα από τις προσπάθειες τις εταιρείας να επιδιορθώσει την δυσμενή κατάσταση που δημιουργούσαν αρκετοί παίκτες με την συμπεριφορά τους.
Σύμφωνα με τους δημιουργούς του Overwatch η προσθήκη των συστημάτων endorsement και Looking for Group επέφερε σημαντικά αποτελέσματα από την πρώτη κιόλας μέρα. Μεταξύ άλλων ανέφεραν: “Υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα πραγματικά και τα online communities. Αν είστε συνεχώς αργοί και καταβάλετε την ελάχιστη προσπάθεια στο έργο σας, δεν θα πάρετε προαγωγή. Θα πρέπει να δείτε κάποιον άλλο να παίρνει την αύξηση επειδή κάνει την δουλειά του. Στα online communities, συνήθως δεν υπάρχουν συνέπειες για την αρνητική συμπεριφορά και καθόλου επιβράβευση για τους διακριθέντες. Θέλαμε το community να έχει το δικό του reward system”.
Επίσης, σημαντικό βήμα για την Blizzard ήταν σύμφωνα με τους ίδιους η δυνατότητα που παρείχαν στους παίκτες να διορθώσουν την συμπεριφορά τους μετά την ποινή τους. Όταν δηλαδή λάμβαναν πολλά endorsements έχοντας διορθώσει την στάση τους, ανταμείβονταν αναλόγως και αυτό τους απέτρεπε από το να επιστρέψουν στην παλιά τους συμπεριφορά. Επέλεξαν να συνοψίσουν όλη τους την προσπάθεια σε μία φράση: “Το σύστημά μας κάνει τους ανθρώπους καλύτερους”. Δεν μπορεί να πει κανείς ότι έχουν άδικο, και η πτώση της τοξικότητας κατά 40% είναι μεγάλο βήμα προόδου στα σίγουρα.