Νομίζω ότι το
review του Γρηγόρη για το Titanfall
τα λέει όλα. Η Respawn δεν απογοήτευσε και κατάφερε να μας δώσει ένα εξαιρετικό FPS, παντρεύοντας την καταιγιστική δράση του CoD με αρκετά νέα στοιχεία όπως το verticality και, προφανώς, τα τεράστια ρομπότ που πέφτουν στην πίστα μεταβάλλοντας συνεχώς της ισορροπίες.
Με βάση τα παραπάνω νομίζω ότι το Titanfall αποτελεί ένα καλό παράδειγμα για τους υπόλοιπους developers που δραστηριοποιούνται στο χώρο, καθώς αποδεικνύει πώς δεν χρειάζεται να ανακαλύψει κανείς ξανά τον τροχό για να πετύχει την πολυπόθητη ανανέωση. Με λίγες φρέσκες και έξυπνες προσθήκες ένα κατά τ' άλλα "βαλτωμένο" genre μπορεί πραγματικά να απογειωθεί.
Όσο για τα αρνητικά που σημειώνει ο Γρηγόρης, προσωπικά δεν με ανησυχούν καθόλου...Παίζω χρόνια competitive FPS και δε νομίζω ότι το lore ή το σχετικό content απασχολούν πολλοί τους παίχτες. Όλοι κοιτούν το gameplay και αυτό που μας προσφέρει η Respawn απ' ότι φαίνεται είναι winner. Κι αυτό σε μία χρονιά που τα μεγάλα franchises του χώρου (BF και CoD) αντιμετωπίζουν προβλήματα (το πρώτο) και αμφισβήτηση (το δεύτερο).
Τέλος καλό, όλα καλά λοιπόν για το Titanfall σε PC και Xbox One (με τα τεχνικά ζητήματα που έχω ήδη σημειώσει), αλλά ούτε κουβέντα ακόμα για την previous gen έκδοση του παιχνιδιού. Η μόνη πληροφορία που έχει διαρρεύσει προέρχεται από ένα
από ένα tweet του Pete Dodd
, γνωστού "πληροφοριοδότη" του χώρου", ο οποίος ισχυρίζεται πως το Titanfall στο Xbox 360 ακολουθεί τη λογική του BF4, θυσιάζοντας frame rate για να πετύχει σχετικά καλά γραφικά. Δεν ξέρω αν αυτό ακούγεται καλό, αλλά θα δούμε...