Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Titanfall

More
27 Feb 2014 13:35 #140981 by Jester
Replied by Jester on topic Titanfall
Κι ενώ η beta του πολυαναμενόμενου Titanfall μας άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις, τις τελευταίες ημέρες, ενώ πλησιάζουμε προς το launch του παιχνιδιού, έχουν φουντώσει οι φήμες σχετικά με τα τελικά χαρακτηριστικά του, αλλά και άλλες πιο "πιπεράτες".

Οι τελευταίες αφορούν την υποτιθέμενη δωροδοκία μελών του ειδικού τύπου από τη Respawn, για να "αγαπήσουν" το παιχνίδι λίγο περισσότερο! Η εταιρεία ανήρτησε σχόλιο στο NeoGAF δηλώνοντας ότι οι φήμες αυτές είναι προσβλητικές, ειδικά όταν αναφέρονται σε ένα στούντιο που πάλεψε σκληρά για να μπει το ίδιο και το παιχνίδι του στο δύσκολο τοπίο των FPS. Λέτε οι μεγάλοι publisher του χώρου να ένιωσαν απειλή μετά τη beta και να δοκίμασαν να αμαυρώσουν λίγο την εικόνα του παιχνιδιού, υπονοώντας ότι τα διθυραμβικά preview είναι και λίγο "στημένα"; Μα είναι δυνατόν να έκανε κάτι τέτοιο, ας πούμε, η Activision; :P

Αφήνοντας τώρα το σκοτεινό παρασκήνιο και προχωρώντας στο πολυαγαπημένο Resolutiongate, το σκάνδαλο(;) των αναλύσεων που πετυχαίνει το Xbox One, μετά τα 792p της beta πολλά έχουν ακουστεί. Κάποιοι μίλησαν για 720p γεγονός που έσπευσε να διαψεύσει η Respawn , ενώ τελευταία υπήρξαν φήμες ότι τελικά θα επιτευχθεί το πολυπόθητο 1080p . Εγώ πάντως κλίνω προς τη συμπαθέστατη PRίστα της Respawn που είχε αναφέρει μετά τη beta ότι η ανάλυση του τελικού παιχνιδιού στο Xbox One θα είναι μεγαλύτερη από την beta και κάπου στην περιοχή των 900p .

Όπως καταλαβαίνετε η θερμοκρασία αναβαίνει όσο φτάνουμε στο release. Τι νομίζω πως πρέπει να κρατήσουμε εμείς από όλο αυτό το κουβάρι ειδήσεων και φημών; Χμ, για να είμαι ειλικρινής όχι και πολλά. Το θέμα είναι ότι το gameplay που είδαμε στη beta είναι πολύ δυνατό και τελικά αυτό έχει σημασία. Πιστεύω ότι σε λίγες μέρες θα έχουμε την ευκαιρία να παίξουμε ένα από τα καλύτερα παιχνίδια της χρονίας και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό αν συνυπολογίσουμε και τις "αστοχίες" των τελευταίων major τίτλων (Thief, Final Fantasy, Castlevania). Τώρα, ότι καλύτερο πάρουμε σε ανάλυση και οπτικό/τεχνικό τομέα, καλοδεχούμενο!!!

Τempora mutantur et nos mutamur in illis

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Feb 2014 14:16 #140982 by Alex Filos
Replied by Alex Filos on topic Titanfall
Γενικά είμαι πολύ υπέρ του διαχωρισμού Single Player και Multiplayer παιχνιδιών. Δε βλέπω το λόγο να χώνεται συνεχώς ένα multiplayer mode σε παιχνίδια που δεν ταιριάζει και δε χρειάζεται, μόνο και μόνο για να υπάρχει. Από την άλλη πιστεύω θα ήταν υποκριτικό αν κατέκρινα multiplayer-only games επειδή δεν έχουν single player campaign.

Αυτή η έλλειψη, όμως, είναι και ο λόγος που μάλλον δε θα παίξω Titanfall. Παίζω ελάχιστα shooters αλλά το Titanfall φαίνεται αρκετά εντυπωσιακό ώστε να αξίζει μια δοκιμή. Δεν είμαι όμως του multiplayer, ειδικά του competitive και χωρίς ένα campaign το πιο πιθανό είναι να το παίξω κάνα δύωρο και να το αφήσω μετά. 35 ευρώ είναι πολλά για μια τόσο σύντομη εμπειρία.

Δεν λέω ότι θα έπρεπε να έχει single player. Καλύτερα να μην έχει καθόλου παρά να ξοδέψουν πολύτιμο χρόνο για να κυκλοφορήσουν με ένα βιαστικά φτιαγμένο single player campaign. Θα ήθελα όμως να δώσουν ένα demo, μια πίστα ίσως με ένα είδος χαρακτήρα και ένα είδος Mech με περιορισμένη επιλογή όπλων. Έτσι απλά για να το δούμε. Ίσως είναι τόσο καλό που ακόμα και οι single player παίχτες να θέλουν να το παίξουν.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Feb 2014 15:43 #140993 by Jester
Replied by Jester on topic Titanfall
[UPDATE] Δεν ξέρω αν ο Vince Zampella διάβασε το post μου, αλλά πριν λίγες ώρες έδωσε στα τέλος στα σενάρια που ήθελαν το Xbox One να πετυχαίνει τα 1080p στο Titanfall με ένα λακωνικό σχόλιό του στο twitter .

Όσο για την τοποθέτηση του Vitril, συμφωνώ μερικώς με αυτά που λες φίλε Alex. Δεν θα προσέθετε κάτι στο παιχνίδι ένα πρόχειρο, αδιάφορο campaign τύπου Battlefield. Υπό αυτό το πρίσμα, καλύτερα που δεν υπάρχει. Οπωσδήποτε θα ήταν καλύτερο να υπήρχε ένα σεναριακά άρτιο single player mode, αλλά πόσες φορές το είδαμε αυτό τα τελευταία χρόνια; Είναι σαφές ότι η εταιρεία διάλεξε να προσπαθήσει να ικανοποιήσει τα μέγιστα παίκτες που, όπως κι εγώ, παίζουν FPS μόνο για το multiplayer. Δε θα μπω στον πειρασμό να σχολιάσω αν αυτό είναι καλό ή κακό για το industry γενικά, γιατί είναι σαφές ότι δε θα καταφέρω να κρίνω αμερόληπτα (ως αρκετά hardcore FPSάκιας). Θα ήθελα όμως να διαβάσω κι άλλες διαφορετικές απόψεις όπως του Alex.

Τempora mutantur et nos mutamur in illis

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Feb 2014 17:01 #141005 by tony g
Replied by tony g on topic Titanfall
Τα τελευταία 2-3 χρόνια το metacritic αποτελεί το σημείο αναφοράς ολόκληρης της βιομηχανίας. Η ΕΑ sports πιέζει τους προγραμματιστές της να χτυπάνε κάθε χρόνο 90/100 και τόσο η ms όσο και η sony στα freebies τους έχουν θέσει κατώτατο όριο το 70/100 metacritic score. Το titanfall, αποφεύγοντας την προσθήκη single player (κάτι για το οποίο αν το είχε θα κρινόταν και τα τελευταία χρόνια όλα τα fps βαθμολογικά πάτωσαν στα review λόγω κακού single player) εξασφαλίζει ένα περήφανο sticker 85-90% metacritic score (κράχτης) πάνω στο boxed copy του. Σα παίκτης δε με χάλαγε η προσθήκη single player. Marketing wise όμως είναι πανέξυπνη και τρομερή κίνηση.
vince zampella i salute you

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Feb 2014 19:09 #141034 by Γιώργος Λόλας
Replied by Γιώργος Λόλας on topic Titanfall
Κι εγώ μια χαρά preview έγραψα και δε με πλήρωσαν, θα απαιτήσω τα λεφτά μου! Χαχαχα :lol:

Όπως είχα πει και στο κείμενο μου, η Respawn πήρε ένα μεγάλο ρίσκο με το Multiplayer-only. Όσο μεγάλο μπορεί να θεωρηθεί τουλάχιστον από την στιγμή που τα Battlefield/CoD βασίζονται στο 80% στο multiplayer τους. Βέβαια, πρέπει να περιμένουμε να δούμε και αυτό το single-player φάση σκηνικό που θα υπάρχει, το οποίο σίγουρα δε θα αντικαθιστά μια ολοκληρωμένη singleplayer εμπειρία όμως όπως και να έχει.

Από την μια, υπάρχει χώρος για multiplayer-only FPS. Blacklight: Retribution πχ και μην ξεχνάμε και τα υπέρτατα Counter Strike (αν και είχε βγει και ένα... δείγμα δωρεάν singleplayer με το Deleted Scenes). Από την άλλη πάντως θέλω και τα FPS με το τρομερό singleplayer.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Mar 2014 18:37 #141437 by Γιάννης Μακρής
Νέες πληροφορίες μιλάνε για DLC και Season Pass. Link

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past. -Kane
[img

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Mar 2014 19:20 #141658 by Jester
Replied by Jester on topic Titanfall
Όνειρο ήταν (τα 900p) και πάνε

Οι πρώτες πληροφορίες που έφτασαν από την Αμερική, όπου σε λίγες ώρες launchάρει το Titanfall είναι μάλλον απογοητευτικές για το Xbox One. Όπως αναφέρει το Digital Foundry για λογαριασμό του Eurogamer τελικώς και στην release έκδοση του παιχνιδιού έχει υιοθετηθεί η περίεργη ανάλυση των 792p.

Το γεγονός επιβεβαιώθηκε και από τον Richard Baker, "αρχιμηχανικό" (lead engineer) της Respawn. Ο Baker σχολίασε ότι η επιλεχθείσα ανάλυση σχετίζεται με τη διαχείριση της "περίφημης" ESRAM του συστήματος σε συνδυασμό με FXAA. Ανέφερε επίσης ότι συνεχίζονται οι δοκιμές και δεν αποκλείεται στο μέλλον να υπάρξει "αναβάθμιση" της ανάλυσης εάν επιτευχθεί το απαραίτητο optimisation, τονίζοντας ωστόσο ότι δεν διατίθεται (σ.σ. η Respawn) να θυσιάσει άλλα στοιχεία του παιχνιδιού (frame rate;;;) για να πετύχει μεγαλύτερες αναλύσεις.

Το Titanfall είναι ένας από τους πιο αναμενόμενους τίτλους της χρονιάς και η σημαία της Microsoft στην προσπάθειά της να ανακτήσει το χαμένο έδαφος στην κούρσα των κονσολών νέας γενιάς. Όσο κι αν δε μου αρέσει να ασχολούμαι τόσο πολύ με τα γραφικά, οφείλω να ομολογήσω ότι η νέα αυτή αποτυχία κατά τη γνώμη μου αποτελεί ένα ακόμη μελανό σημείο στη σύντομη αλλά αρκετά ταραχώδη ιστορία του Xbox One. Κι απ' ότι φαίνεται να προκύπτει από τις απόψεις αυτόν που παρακολουθούν πιο στενά το θέμα (δείτε και το σύνδεσμο που παρέθεσα) η επιλογή της Microsoft για ESRAM+FXAA δε φαίνεται να της "βγαίνει" σε αυτή τη γενιά (η οποία σημειωτέον μόλις ξεκίνησε)...

Τempora mutantur et nos mutamur in illis

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Mar 2014 19:24 #141659 by tony g
Replied by tony g on topic Titanfall

Jester wrote: Όνειρο ήταν (τα 900p) και πάνε

Οι πρώτες πληροφορίες που έφτασαν από την Αμερική, όπου σε λίγες ώρες launchάρει το Titanfall είναι μάλλον απογοητευτικές για το Xbox One. Όπως αναφέρει το Digital Foundry για λογαριασμό του Eurogamer τελικώς και στην release έκδοση του παιχνιδιού έχει υιοθετηθεί η περίεργη ανάλυση των 792p.

Το γεγονός επιβεβαιώθηκε και από τον Richard Baker, "αρχιμηχανικό" (lead engineer) της Respawn. Ο Baker σχολίασε ότι η επιλεχθείσα ανάλυση σχετίζεται με τη διαχείριση της "περίφημης" ESRAM του συστήματος σε συνδυασμό με FXAA. Ανέφερε επίσης ότι συνεχίζονται οι δοκιμές και δεν αποκλείεται στο μέλλον να υπάρξει "αναβάθμιση" της ανάλυσης εάν επιτευχθεί το απαραίτητο optimisation, τονίζοντας ωστόσο ότι δεν διατίθεται (σ.σ. η Respawn) να θυσιάσει άλλα στοιχεία του παιχνιδιού (frame rate;;;) για να πετύχει μεγαλύτερες αναλύσεις.

Το Titanfall είναι ένας από τους πιο αναμενόμενους τίτλους της χρονιάς και η σημαία της Microsoft στην προσπάθειά της να ανακτήσει το χαμένο έδαφος στην κούρσα των κονσολών νέας γενιάς. Όσο κι αν δε μου αρέσει να ασχολούμαι τόσο πολύ με τα γραφικά, οφείλω να ομολογήσω ότι η νέα αυτή αποτυχία κατά τη γνώμη μου αποτελεί ένα ακόμη μελανό σημείο στη σύντομη αλλά αρκετά ταραχώδη ιστορία του Xbox One. Κι απ' ότι φαίνεται να προκύπτει από τις απόψεις αυτόν που παρακολουθούν πιο στενά το θέμα (δείτε και το σύνδεσμο που παρέθεσα) η επιλογή της Microsoft για ESRAM+FXAA δε φαίνεται να της "βγαίνει" σε αυτή τη γενιά (η οποία σημειωτέον μόλις ξεκίνησε)...

microsoft secret sauce+kinect+power of the clouds=792p

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Mar 2014 22:42 #141755 by Γιώργος Λόλας
Replied by Γιώργος Λόλας on topic Titanfall
Ελπίζω όλο αυτό το θέμα με την ανάλυση στα παιχνίδια του Xbox One να είναι κάτι παροδικό και τα πράγματα να βελτιωθούν με τον καιρό όταν οι developers πάρουν το κολάι. Προσωπικά δε με νοιάζει αν ένα game "τρέχει" σε χαμηλότερη ανάλυση από 1080p, ο οπτικός τομέας μπορεί να είναι εντυπωσιακός ακόμα και με λιγότερα pixels. Υπάρχουν πολλές λύσεις (οπτικά εφέ, φωτισμός, level design και δε ξέρω κι εγώ τι άλλο) ώστε ένα παιχνίδι να είναι όμορφο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Mar 2014 10:16 #141780 by Jester
Replied by Jester on topic Titanfall

geololj wrote: Ελπίζω όλο αυτό το θέμα με την ανάλυση στα παιχνίδια του Xbox One να είναι κάτι παροδικό και τα πράγματα να βελτιωθούν με τον καιρό όταν οι developers πάρουν το κολάι. Προσωπικά δε με νοιάζει αν ένα game "τρέχει" σε χαμηλότερη ανάλυση από 1080p, ο οπτικός τομέας μπορεί να είναι εντυπωσιακός ακόμα και με λιγότερα pixels. Υπάρχουν πολλές λύσεις (οπτικά εφέ, φωτισμός, level design και δε ξέρω κι εγώ τι άλλο) ώστε ένα παιχνίδι να είναι όμορφο.


Θα συμφωνήσω Γιώργο, υπάρχουν πολλοί τρόποι πέραν του pixel count για να πετύχει κανείς ένα εντυπωσιακό οπτικό αποτέλεσμα. Ωστόσο, αυτό δε φαίνεται να γίνεται στις κονσόλες τις Microsoft προς το παρόν τουλάχιστον. Τα cross platform παιχνίδια που έχουν μεγαλύτερη ανάλυση στο PS4 δείχνουν καλύτερα (τουλάχιστον απ' ότι φαίνεται στα συγκριτικά του Digital Foundry, δείτε π.χ. το Battlefield 4).

Ως "φίλος" του Xbox brand προσπαθώ κι εγώ να πείσω τον εαυτό μου ότι το "πρόβλημα" θα αντιμετωπιστεί, αλλά, δυστυχώς, δεν το βλέπω. Ο συνδυασμός ESRAM+FXAA, αν και πρωτοποριακός πριν από 8 χρόνια οπότε κι έδωσε τα σκήπτρα της προηγούμενης γενιάς στο Xbox 360 (στον τεχνικό τομέα), έμεινε τεχνολογικά στάσιμος και σταδιακά, απ' ότι φαίνεται, ξεπεράστηκε από τις πιο "συμβατικές" σχεδιάσεις. Έτσι, η pc friendly αρχιτεκτονική που επέλεξε η Sony για τη γενιά αυτή φαίνεται να της εξασφαλίζει την απαραίτητη "ισχύ", εκεί που η Microsoft, όντας πιστή στις "παλιές" αρχιτεκτονικές της, φαίνεται να υστερεί.

Τempora mutantur et nos mutamur in illis

Please Log in or Create an account to join the conversation.