Κι ενώ η beta του πολυαναμενόμενου Titanfall μας άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις, τις τελευταίες ημέρες, ενώ πλησιάζουμε προς το launch του παιχνιδιού, έχουν φουντώσει οι φήμες σχετικά με τα τελικά χαρακτηριστικά του, αλλά και άλλες πιο "πιπεράτες".
Οι τελευταίες αφορούν την υποτιθέμενη
δωροδοκία
μελών του ειδικού τύπου από τη Respawn, για να "αγαπήσουν" το παιχνίδι λίγο περισσότερο! Η εταιρεία ανήρτησε σχόλιο στο
NeoGAF
δηλώνοντας ότι οι φήμες αυτές είναι προσβλητικές, ειδικά όταν αναφέρονται σε ένα στούντιο που πάλεψε σκληρά για να μπει το ίδιο και το παιχνίδι του στο δύσκολο τοπίο των FPS. Λέτε οι μεγάλοι publisher του χώρου να ένιωσαν απειλή μετά τη beta και να δοκίμασαν να αμαυρώσουν λίγο την εικόνα του παιχνιδιού, υπονοώντας ότι τα διθυραμβικά preview είναι και λίγο "στημένα"; Μα είναι δυνατόν να έκανε κάτι τέτοιο, ας πούμε, η Activision;
Αφήνοντας τώρα το σκοτεινό παρασκήνιο και προχωρώντας στο πολυαγαπημένο Resolutiongate, το σκάνδαλο(
των αναλύσεων που πετυχαίνει το Xbox One, μετά τα 792p της beta πολλά έχουν ακουστεί. Κάποιοι μίλησαν για 720p
γεγονός που έσπευσε να διαψεύσει η Respawn
, ενώ τελευταία υπήρξαν φήμες ότι τελικά θα
επιτευχθεί το πολυπόθητο 1080p
. Εγώ πάντως κλίνω προς τη συμπαθέστατη PRίστα της Respawn που είχε αναφέρει μετά τη beta ότι η ανάλυση του τελικού παιχνιδιού στο Xbox One θα
είναι μεγαλύτερη από την beta και κάπου στην περιοχή των 900p
.
Όπως καταλαβαίνετε η θερμοκρασία αναβαίνει όσο φτάνουμε στο release. Τι νομίζω πως πρέπει να κρατήσουμε εμείς από όλο αυτό το κουβάρι ειδήσεων και φημών; Χμ, για να είμαι ειλικρινής όχι και πολλά. Το θέμα είναι ότι το gameplay που είδαμε στη beta είναι πολύ δυνατό και τελικά αυτό έχει σημασία. Πιστεύω ότι σε λίγες μέρες θα έχουμε την ευκαιρία να παίξουμε ένα από τα καλύτερα παιχνίδια της χρονίας και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό αν συνυπολογίσουμε και τις "αστοχίες" των τελευταίων major τίτλων (Thief, Final Fantasy, Castlevania). Τώρα, ότι καλύτερο πάρουμε σε ανάλυση και οπτικό/τεχνικό τομέα, καλοδεχούμενο!!!