Απολύσεις στην εταιρεία ανάπτυξης του Star Citizen
Εν μέσω κατηγοριών για "τοξικό περιβάλλον εργασίας".
Οι απολύσεις στην gaming βιομηχανία δεν σταματούν, καθώς είναι συνηθισμένο πλέον φαινόμενο να ακούμε κάθε ημέρα να γίνεται από ένα νέο κύμα απολύσεων σε εταιρείες ανάπτυξης και
publishers
.
H Cloud Imperium Games, η οποία
έχει λάβει χρηματοδότηση 600 εκατομμύρια δολάρια
για το Star Citizen, πραγματοποίησε ένα αξιοσημείωτο -για τα δεδομένα της- κύμα απολύσεων.
Ο director του παιχνιδιού, Todd Papy, έφυγε από την εταιρεία ανάπτυξης τον περασμένο μήνα, σύμφωνα με το LinkedIn. Ο βασικός παραγωγός, Jake Ross, ο level designer Dane Kubicka, ο επικεφαλής του τμήματος QA στο Austin των ΗΠΑ, Vincent Sinatra και ο Lead QA του Austin, Andrew Rexroth, αποτελούν επίσης παρελθόν, όπως και αρκετοί ακόμη συνάδελφοί τους.
Επίσης, η πρώην παραγωγός Annie Bouffard, είπε στο LinkedIn ότι είχε παραιτηθεί από μια «άκρως τοξική εταιρεία» και ισχυρίστηκε ότι δέχθηκε «gaslighting» όταν εξέφρασε την ανησυχία της για πιθανές απολύσεις. Είπε ότι οι μαζικές απολύσεις έχουν μεταμφιεστεί ως «μετακίνηση προσωπικού», όταν λίγοι ήταν σε θέση ή πρόθυμοι να μετακινηθούν.
Οι Rexroth, Kubicka και Sinatra έχουν πει στο LinkedIn ότι έχουν απολυθεί, με τον Kubicka να διευκρινίζει ότι αυτό οφείλεται σε «αναδιάρθρωση» της εταιρείας.
Δείτε το πακέτο των διαστημοπλοίων που κοστίζει 48.000 δολάρια.