Είχα περίπου 1,5 χρόνο να ξανασχοληθώ λεπτομερώς με το Star Citizen και παρατηρώ ότι από την Alpha 2.5 που έκανα preview, έχουν προχωρήσει πλέον αρκετά τα πράγματα στην τωρινή 3.3.
Για αρχή, πλέον το δοκιμαστικό Persistent Universe δεν είναι πλέον σπαστά modules, αλλά ένας ενιαίος κόσμος-μινιατούρα. Μέσα σε ένα ηλιακό σύστημα, η Cloud Imperium Games έχει τοποθετήσει δείγματα για το πως περίπου θα δουλεύουν τα πράγματα σε μεγάλη κλίμακα. Πλέον ο κόσμος μπορεί να βγάζει χρήματα κάνοντας missions, αλλά και κάνοντας mining σε αστεροειδείς ή με εμπόριο (και λαθρεμπόριο).
Έχουν προστεθεί πολλά περισσότερα σκάφη και κομμάτια εξοπλισμού και εν γένει μπορεί να πει κανείς ότι έχει τα φόντα να σταθεί ως ένα σχετικά πλήρες game ήδη. Φυσικά αν είστε μόνοι δεν έχει πολλά πράγματα να κάνετε, αλλά αν έχετε παρέα, είναι απολαυστικότατο, καθώς με διαφορετικούς συνδυασμούς σκαφών μπορείτε να πάτε να κάνετε διαφορετικά πράγματα και να μοιραστείτε το ρίσκο και τα κέρδη.
Για παράδειγμα, στο φεγγάρι ενός πλανήτη υπάρχει ένα κρυφό εργαστήριο ναρκωτικών. Θεωρητικά ένα μεταγωγικό μπορεί να πάει μόνο του, να αγοράσει ουσίες και μετά να πάει να τις πουλήσει σε ένα συγκεκριμένο μέρος. Το πρόβλημα είναι ότι η τοποθεσία του είναι γνωστή και σε άλλους λαθρεμπόρους και δεν είναι λίγες οι φορές που ξεσπάνε μάχες για το ποιός θα πάρει το πολύτιμο φορτίο. Οπότε, το ρίσκο μικραίνει αν έχετε παρέα ένα μεγάλο gunship ή μαχητικά φίλων σας για συνοδεία. Μπορεί να βγάλετε μικρότερο κέρδος με την μοιρασιά, αλλά ασυνόδευτοι μπορεί να μην βγάλετε τίποτα και να καταλήξετε και νεκροί.
Τα bugs και τα glitches καλά κρατούν (είναι Alpha, μην ξεχνάμε), αλλά έχουν εντοπιστεί και αν και δεν αποτελούν άμεση προτεραιότητα της CIG, θα γίνουν οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες στο μέλλον.