Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Microsoft: Γενική συζήτηση

More
14 Apr 2022 13:20 #263139 by Nikos Georgopoulos
Έρευνα: Το 50% των έφηβων στην Αμερική είναι υπέρ του Metaverse, το 26% έχει VR




Το 68% των εφήβων στην έρευνα αυτοπροσδιορίστηκαν ως gamers.

Οι έφηβοι είναι διχασμένοι σχετικά με το metaverse ωστόσο το 50% των έφηβων στην Αμερική είναι υπέρ.

Η χρήση του Facebook και του Instagram μειώνεται σταθερά μεταξύ των νεότερων χρηστών, αλλά η Meta μπορεί να δυσκολευτεί στο να δημιουργήσει ένα κοινό στο metaverse. Μια πρόσφατη ερευνητική έκθεση  από την Piper Sandler αναφέρει ότι το 50% των εφήβων που συμμετείχαν στην έρευνα δεν είναι σίγουροι για το "metaverse" ή δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον και δεν σκοπεύουν να αγοράσουν ακουστικά VR.



Tο 26% των εφήβων, σύμφωνα με την έρευνα, κατέχουν συσκευή VR, αλλά μόνο το 5% τη χρησιμοποιεί καθημερινά, ενώ το 48% των εφήβων κατόχων headset τη χρησιμοποιούν "σπάνια". Το 9% από τους εφήβους που δεν έχουν στην κατοχή τους ένα VR headset, σχεδιάζει ενεργά να αγοράσει ένα. Το 68% των εφήβων που συμμετείχαν στην έρευνα αυτοπροσδιορίστηκαν ως gamers. Η Meta μπορεί να στηρίζεται στην πεποίθηση ότι οι gamers μπορούν να γίνουν metaversersers, δεδομένου ότι δόθηκε αρκετή ώθηση προς το Horizon Worlds, το οποίο ξεκίνησε ως κοινωνική πλατφόρμα VR και gaming τον Δεκέμβριο.



Η έρευνα της Piper Sandler αποκαλύπτει επίσης ότι το 87% των εφήβων έχει ακούσει για το κρυπτονόμισμα και το 11% δηλώνει ότι έχει λάβει μέρος σε κάποια συναλλαγή. Το ερευνητικό κοινό περιλάμβανε πάνω από 7.000 έφηβους από 44 πολιτείες και ο μέσος όρος ηλικίας ήταν 16 ετών. Μια διαφορετική έρευνα , στην οποία συμμετείχαν πάνω από 4.000 ενήλικες, της δείχνει ότι περίπου οι μισοί από τους ενήλικες Millennials και Gen Z δηλώνουν ότι "ενδιαφέρονται ή ενδιαφέρονται κάπως" για το metaverse, αλλά δείχνουν ελαφρώς λιγότερο ενδιαφέρον τόσο για το Horizon Worlds όσο και για το Horizon Workroom, την πλατφόρμα της Meta για επιχειρηματικές συναντήσεις που πραγματοποιούνται σε εικονική πραγματικότητα. Gen Z είναι όποιος γεννήθηκε μεταξύ 1997 και 2012. Οι Millennials γεννήθηκαν μεταξύ 1980 και 1996.

Οι δύο έρευνες φαίνεται να εξισώνουν το metaverse και το VR, αν και τα Fornite και Roblox θεωρούνται συχνά μέρος του "metaverse" και δεν είναι VR games. Εταιρείες όπως η Sony και η Lego επένδυσαν πρόσφατα δισεκατομμύρια στο metaverse της Epic που απευθύνεται σε παιδιά. H Meta ωστόσο θα πρέπει να κάνει καλύτερη δουλειά για να προσελκύσει τους νέους από τον χώρο του κρέατος στον εικονικό της.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Apr 2022 13:52 #263150 by Nikos Georgopoulos
Έρευνα: Το 50% των έφηβων στην Αμερική είναι υπέρ του Metaverse, το 26% έχει VR




Το 68% των εφήβων στην έρευνα αυτοπροσδιορίστηκαν ως gamers.

Οι έφηβοι είναι διχασμένοι σχετικά με το metaverse ωστόσο το 50% των έφηβων στην Αμερική είναι υπέρ.

Η χρήση του Facebook και του Instagram μειώνεται σταθερά μεταξύ των νεότερων χρηστών, αλλά η Meta μπορεί να δυσκολευτεί στο να δημιουργήσει ένα κοινό στο metaverse. Μια πρόσφατη ερευνητική έκθεση  από την Piper Sandler αναφέρει ότι το 50% των εφήβων που συμμετείχαν στην έρευνα δεν είναι σίγουροι για το "metaverse" ή δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον και δεν σκοπεύουν να αγοράσουν ακουστικά VR.



Tο 26% των εφήβων, σύμφωνα με την έρευνα, κατέχουν συσκευή VR, αλλά μόνο το 5% τη χρησιμοποιεί καθημερινά, ενώ το 48% των εφήβων κατόχων headset τη χρησιμοποιούν "σπάνια". Το 9% από τους εφήβους που δεν έχουν στην κατοχή τους ένα VR headset, σχεδιάζει ενεργά να αγοράσει ένα. Το 68% των εφήβων που συμμετείχαν στην έρευνα αυτοπροσδιορίστηκαν ως gamers. Η Meta μπορεί να στηρίζεται στην πεποίθηση ότι οι gamers μπορούν να γίνουν metaversersers, δεδομένου ότι δόθηκε αρκετή ώθηση προς το Horizon Worlds, το οποίο ξεκίνησε ως κοινωνική πλατφόρμα VR και gaming τον Δεκέμβριο.



Η έρευνα της Piper Sandler αποκαλύπτει επίσης ότι το 87% των εφήβων έχει ακούσει για το κρυπτονόμισμα και το 11% δηλώνει ότι έχει λάβει μέρος σε κάποια συναλλαγή. Το ερευνητικό κοινό περιλάμβανε πάνω από 7.000 έφηβους από 44 πολιτείες και ο μέσος όρος ηλικίας ήταν 16 ετών. Μια διαφορετική έρευνα , στην οποία συμμετείχαν πάνω από 4.000 ενήλικες, της δείχνει ότι περίπου οι μισοί από τους ενήλικες Millennials και Gen Z δηλώνουν ότι "ενδιαφέρονται ή ενδιαφέρονται κάπως" για το metaverse, αλλά δείχνουν ελαφρώς λιγότερο ενδιαφέρον τόσο για το Horizon Worlds όσο και για το Horizon Workroom, την πλατφόρμα της Meta για επιχειρηματικές συναντήσεις που πραγματοποιούνται σε εικονική πραγματικότητα. Gen Z είναι όποιος γεννήθηκε μεταξύ 1997 και 2012. Οι Millennials γεννήθηκαν μεταξύ 1980 και 1996.

Οι δύο έρευνες φαίνεται να εξισώνουν το metaverse και το VR, αν και τα Fornite και Roblox θεωρούνται συχνά μέρος του "metaverse" και δεν είναι VR games. Εταιρείες όπως η Sony και η Lego επένδυσαν πρόσφατα δισεκατομμύρια στο metaverse της Epic που απευθύνεται σε παιδιά. H Meta ωστόσο θα πρέπει να κάνει καλύτερη δουλειά για να προσελκύσει τους νέους από τον χώρο του κρέατος στον εικονικό της.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Apr 2022 21:53 #263360 by Nikos Georgopoulos
Η Microsoft είχε προσπαθήσει να εξαγοράσει την Westwood στα 90's




Η EA αγόρασε τελικά την εταιρεία και την έκλεισε πέντε χρόνια μετά.

Ο Ed Fries του Xbox θυμάται ότι η Microsoft προσπαθούσε να αγοράσει την Westwood, σημερινή Blizzard.

Η Microsoft βρίσκεται στη διαδικασία σύναψης συμφωνίας για την αγορά της Blizzard , δεν είναι όμως η πρώτη φορά που προσπαθεί να αγοράσει την εταιρεία, σύμφωνα με τον Ed Fries, ο οποίος ηγήθηκε της ανάπτυξης της πρώτης κονσόλας Xbox, είναι στην πραγματικότητα η τρίτη. Ο Fries, σε συνέντευξη του στο podcast The XboxEra, ρωτήθηκε αν υπήρχαν "εξαγορές παιχνιδιών" που θα ήθελε να είχε ολοκληρώσει κατά τη διάρκεια της θητείας του στη Microsoft και είναι εκπληκτικά ειλικρινής στην απάντηση του.



Ο Fries, σε συνέντευξη του στο podcast The XboxEra αναφέρει ότι η Microsoft προσπάθησε να αγοράσει την Blizzard όχι μία αλλά δύο φορές, πράγμα που θα έκανε αυτή την τρίτη προσπάθεια να αγοράσει την εταιρεία πίσω από το WarCraft και το Diablo. Η Microsoft έκανε μια προσπάθεια να αγοράσει την Westwood Studios, ένα όνομα που μπορεί να μη λέει πολλά στους νεότερους αναγνώστες, αλλά που για ένα διάστημα ήταν ένας από τους μεγαλύτερους και πιο επιτυχημένους gaming developers για PC στον πλανήτη.



H Westwood βρισκόταν πίσω από το Dune 2 μέχρι το Command & Conquer, από το Red Alert μέχρι το Blade Runner και ότι άγγιζε γινόταν χρυσός, οπότε ήταν αναμενόμενο ότι μεγάλες εταιρείες άρχισαν να μυρίζονται και να προσπαθούν να την αγοράσουν. Αδύνατο είναι να δούμε πώς θα ήταν η ζωή αν η Microsoft είχε αγοράσει τη Westwood, σίγουρα όμως θα ήταν ένα καλύτερα γεγονότα από αυτά που συνέβησαν με την EA να την αγοράζει για 120 εκατομμύρια δολάρια το 1998 και να την κλείνει μόλις πέντε χρόνια αργότερα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 May 2022 23:43 #264524 by Nikos Georgopoulos
3 διοικητικά στελέχη της Microsoft κατηγορούνται ότι έβλεπαν VR πορνό και ότι παρενοχλούσαν σεξουαλικά γυναίκες




Κάποιοι έχουν αποχωρήσει.

Σε ένα νέο ρεπορτάζ που έρχεται στο φως της δημοσιότητας , ορισμένα διοικητικά στελέχη της Microsoft κατηγορούνται για σεξουαλική και λεκτική παρενόχληση, καθώς επίσης και ότι έβλεπαν VR πορνό μπροστά σε συναδέλφους τους.

Οι Alex Kipman, Terry Myerson και Tom Keane της Microsoft έχουν κατηγορηθεί ότι δημιούργησαν ένα τοξικό περιβάλλον εργασίας κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους με την εταιρεία. Το πιο αξιοσημείωτο και απίστευτα ανησυχητικό, είναι ότι ο Kipman (ο οποίος επί του παρόντος επιβλέπει τις προσπάθειες της Microsoft στο Metaverse) αναφέρεται ότι παρακολουθούσε ακατάλληλα πλάνα μέσω ενός VR headset, το οποίο στη συνέχεια προβλήθηκε σε μια εξωτερική οθόνη, ενώ βρισκόταν σε ένα δωμάτιο γεμάτο με τους συναδέλφους του. Το VR headset που αναφέρεται προφανώς και είναι το Microsoft Hololens, αφού ο Alex Kipan είναι δημιουργός του συγκεκριμένου VR headset.

Στη δήλωσή του, ένας εργαζόμενος της Microsoft αναφέρει για τον Alex Kipman: «Στο βίντεο που γέμισε την οθόνη, πολλές νεαρές γυναίκες με ελάχιστα ρούχα χάζευαν σε ένα κρεβάτι. Ακολούθησε μια απροκάλυπτα σεξουαλική μαξιλαρομαχία» Ένας υπάλληλος περιέγραψε τη σκηνή ως "VR πορνό", λέγοντας ότι οι παρευρισκόμενοι "αντάλλασσαν ματιές γεμάτες απορία" και αρκετοί από αυτούς έφυγαν από το δωμάτιο. Μετά από αυτό το περιστατικό, πολλές γυναίκες είπαν ότι η όλη κατάσταση τους έκανε να νιώθουν «πολύ άβολα».

Η αναφορά συνεχίζει κατηγορώντας την Kipman ότι προάγει «μια κουλτούρα που μειώνει τις συνεισφορές των γυναικών» και περιγράφει ένα περιστατικό όπου ο Kipman έτριβε συνεχώς τους ώμους μιας γυναίκας υπαλλήλου, ακόμη και όταν εκείνη σκόπιμα «σήκωσε τους ώμους της» σε μια προσπάθεια να τον κάνει να σταματήσει και τον κοίταξε με ένα "πολύ άβολο βλέμμα".



Εν τω μεταξύ, ο Terry Myerson, ο οποίος προηγουμένως ήταν προϊστάμενος στο τμήμα των Windows και ο Tom Keane, αντιπρόεδρος της θυγατρικής εταιρείας cloud computing Azure, εμφανίζονται επίσης στην αναφορά του Insider για την συμπεριφορά τους. Ο Myerson επέπληξε λεκτικά πολλούς συναδέλφους του σε ένα event της Microsoft, κάτι που φέρεται να οδήγησε στην αποχώρησή του από την εταιρεία το 2018.

Η ιστορία του Keane είναι παρόμοια, με τον πρώην στέλεχος να κατηγορείται ότι έκανε τους υπαλλήλους του να κλαίνε δημόσια και ότι είχε ένα δικτατορικό χαρακτήρα (και οι θιγόμενοι υφιστάμενοί του τον αποκαλούσαν "King Tom"). Ο Keane επαναπροσλήφθηκε από την Microsoft φέτος τον Ιανουάριο και είναι διευθυντής για εκατοντάδες άτομα στην εταιρεία.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 May 2022 23:54 #264569 by Nikos Georgopoulos
Μέτοχοι της Activision Blizzard συζητούν να μην ψηφίσουν ξανά τον Bobby Kotick και 5 ακόμη άτομα




Έχουν 250 δις δολάρια σε μετοχές.

Με δημόσια δήλωση της, η επενδυτική εταιρεία SOC Investment Group, η οποία έχει ποσοστό μετοχών της Activision Blizzard, καλεί όλους τους μετόχους να μην ξαναψηφίσουν τον Bobby Kotick και 5 ακόμη άτομα του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, διότι τα θεωρεί "υπεύθυνα για την κρίση σεξουαλικών παρενοχλήσεων" εντός της εταιρείας.

Δείτε την δήλωση στο Twitter.


SOC Investment Group urges shareholders of #ActivisionBlizzard to vote against six directors who failed to address the company’s sexual harassment crisis. #CorpGov #EndSexualHarassment #ToneDeafAtTheTop

Read our letter here: t.co/qiT2zVDPT0 pic.twitter.com/uZivpdOlpA

— SOC Investment Group (@SOCInvGrp) May 27, 2022

Σε ανοιχτή επιστολή της, η SOC είπε συγκεκριμένα: «Καθένας από αυτούς τους διευθυντές δεν αναγνώρισε ότι η Activision Blizzard για χρόνια διατηρούσε μη ασφαλείς χώρους εργασίας που εμφάνιζαν συχνή και επαναλαμβανόμενη σεξουαλική παρενόχληση, σεξουαλική επίθεση και διακρίσεις φύλων και δεν αντιμετώπισε κατάλληλα την κουλτούρα αδελφότητας (σ.σ. μεταξύ ανδρών) και φτάσαμε στο σημείο όλα αυτά να αποκαλυφθούν δημόσια από την πολιτεία της Καλιφόρνια. Το Υπουργείο Δίκαιης Απασχόλησης και Στέγασης (DFEH) τα αποκάλυψε αυτά στην αγωγή του, η οποία κατατέθηκε τον Ιούλιο του 2021 και εκκρεμεί. "Ενώ οι μέτοχοι αναμένουν την αξιολόγηση της συγχώνευσης με τη Microsoft από τις ρυθμιστικές αρχές αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας, εναπόκειται σε αυτούς να θέσουν υπόλογους αυτούς τους σημερινούς διευθυντές για τις πολλαπλές αποτυχίες τους και την επακόλουθη βλάβη στη φήμη και τη μείωση της τιμής της μετοχής."".

Η SOC έχει 250 δις δολάρια σε μετοχές της Activision Blizzard.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 May 2022 12:13 #264603 by Nikos Georgopoulos
Η Activision Blizzard οφείλει περίπου 400 εκατομμύρια δολάρια για τα πρωταθλήματα Overwatch και Call of Duty




Η εταιρεία ανέβαλε τις πληρωμές για δύο χρόνια ως ανακούφιση από το COVID-19.

Η Activision Blizzard εξακολουθεί να οφείλει μεταξύ 390 και 420 εκατομμυρίων δολαρίων σε πληρωμές franchise από τις ομάδες των πρωταθλημάτων της.

Η εταιρεία ανέβαλε τις πληρωμές για δύο χρόνια ως ανακούφιση από το COVID-19. Τα 20 franchises της Overwatch League οφείλουν στον εκδότη περίπου 6 έως 7,5 εκατομμύρια δολάρια το καθένα, δηλαδή συνολικά 120-150 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τις πηγές. Oι ομάδες στο Call of Duty League,χρωστούν κατά μέσο όρο 22,5 εκατομμύρια δολάρια η καθεμία, σύμφωνα με τις πηγές - αφού καταβάλλουν μόνο την αρχική πληρωμή για το πρωτάθλημα, περίπου 2,5 εκατομμύρια δολάρια, πριν από την έξαρση του COVID το 2020. Οι όροι πληρωμής για το Call of Duty ποικίλλουν, με την τιμή του franchise να ξεκινά από 25 εκατομμύρια δολάρια, όπως αναφέρει το ESPN .

Οι ετήσιες πληρωμές και για τα δύο πρωταθλήματα αναβλήθηκαν το φθινόπωρο του 2020, όταν η Activision Blizzard τις προώθησε για το φθινόπωρο του 2022, στο πλαίσιο των μέτρων ανακούφισης των ομάδων από το COVID, σύμφωνα με την Washington Post . Μια συνεχής συζήτηση υπάρχει τώρα για την πιθανή αναβολή αυτών των πληρωμών για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ενδεχομένως μέχρι τις αρχές του 2024, ανέφεραν οι πηγές. Η Activision Blizzard αρνήθηκε να σχολιάσει την Παρασκευή. Η Overwatch League, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, μείωσε το χρέος που της χρωστούσαν οι ομάδες της, ισοπεδώνοντας την τιμολόγηση του franchise τόσο για τις 12 πρώτες ομάδες που αγόρασαν το 2017 όσο και για τις οκτώ ομάδες επέκτασης που εντάχθηκαν το 2018, σύμφωνα με τις πηγές.

Η νέα συνολική τιμή franchise για το Overwatch League ήταν περίπου 16 εκατομμύρια δολάρια, με τις ομάδες να έχουν ήδη πληρώσει μεταξύ 7,5 και 10 εκατομμυρίων δολαρίων η καθεμία, ανέφεραν οι πηγές. Αυτό σημαίνει ότι η Activision Blizzard έχει λάβει σχεδόν 200 εκατομμύρια δολάρια σε πληρωμές για το Overwatch League τα τελευταία πέντε χρόνια. Η Overwatch League το 2017, χρέωσε τις αρχικές 12 ομάδες της με 20 εκατομμύρια δολάρια η καθεμία και έγινε το πιο ακριβό πρωτάθλημα esports εκείνη την εποχή ενώ το 2018, η λίγκα πούλησε οκτώ θέσεις επέκτασης σε τιμές που κυμαίνονταν από 27 έως 35 εκατομμύρια δολάρια, ανέφεραν πηγές.

Η αγορά νωρίτερα των 12 πρώτα franchises της Overwatch League έδωσε το δικαίωμα σε τέσσερις πληρωμές κατά της απομείωσης του κέρδους ύψους περίπου 250.000 δολαρίων το καθένα, οι οποίες καταβάλλονταν μία φορά το χρόνο. Τα χρήματα αυτά θα αφαιρεθούν από τις πληρωμές των franchises επέκτασης. Η Activision Blizzard περίπου ένα χρόνο μετά την έναρξη της πανδημίας, επέτρεψε στα 12 franchises να επιλέξουν να λαμβάνουν αυτές τις πληρωμές εκ των προτέρων, με το οφειλόμενο ποσό να καταβάλλεται ως μία ενιαία πληρωμή. Ο πρώην επικεφαλής των esports της Activision Blizzard Brandon Snow πρότεινε την παραίτηση από όλες τις εκκρεμείς πληρωμές των franchise. Ο Snow έφυγε από την Activision Blizzard τον Φεβρουάριο για να αναλάβει εκτελεστικό ρόλο στη Formula 1.

Η Activision Blizzard δεν έχει αλλάξει τους όρους πληρωμών της και πιθανότατα δεν θα προβεί σε καμία ουσιαστική αλλαγή μέχρι να κλείσει η εξαγορά της από τη Microsoft στα μέσα του 2023, εν αναμονή πιθανών αντιμονοπωλιακών παρεμβάσεων της αμερικανικής κυβέρνησης. Η στάση της Microsoft σχετικά με τις ιδιότητες esports της Activision Blizzard είναι άγνωστη και η εταιρεία έχει παραμείνει σιωπηλή σχετικά με αυτό από τότε που ανακοίνωσε τα σχέδια εξαγοράς τον Ιανουάριο. Η πανδημία απέσυρε το εξωφρενικό home-and-away μοντέλο του Overwatch League μόλις δύο μήνες μετά την έναρξη της λειτουργίας του. Η Call of Duty League, η οποία σχεδίαζε ένα παρόμοιο περιοδεύον road show γύρω από τις ΗΠΑ, το Λονδίνο και το Παρίσι, αναγκάστηκε να ακυρώσει και αυτή τα σχέδιά της για εκδηλώσεις.

Η Overwatch League έχασε επίσης αρκετούς χορηγούς στον απόηχο της μήνυσης του Τμήματος Δίκαιης Απασχόλησης και Στέγασης της Καλιφόρνιας που κατατέθηκε εναντίον της Activision Blizzard και η οποία ισχυρίζεται ότι η εταιρεία επέτρεψε εν γνώσει της τη σεξουαλική κακομεταχείριση επί σειρά ετών. Μετά τη μήνυση του DFEH, η Coca-Cola, η Kellogg's και η State Farm διέκοψαν τη διαφήμισή τους στο Overwatch League και προς το παρόν δεν υπάρχουν διαφημιζόμενοι στον ιστότοπο της Overwatch League. Μόνο τέσσερις - η Zenni, η Scuf, η Mountain Dew και η Aimlab - είναι χορηγοί της Call of Duty League.

Οι αλλαγές για τον κλάδο των esports είναι πιο διαδεδομένες. Οι περισσότερες επιχειρήσεις esports, ανεξάρτητα από το video game, έχουν συνειδητοποιήσει τη δυσκολία να δημιουργήσουν αξιόπιστα έσοδα σε άλλες κατηγορίες εκτός από τη χορηγία και τη διαφήμιση. Πολλές αρχίζουν να στρέφονται, επεκτείνονται σε τεχνολογικές καθετοποιήσεις με λογισμικό, έργα Web3, ανάπτυξη παιχνιδιών ή παραγωγή μέσων ενημέρωσης λευκής ετικέτας.

Τα πρωταθλήματα Overwatch και Call of Duty είναι τα πιο ακριβά πρωταθλήματα esports στον κόσμο με βάση το κόστος δικαιόχρησης, γεγονός για το οποίο έχουν ασκήσει κριτική από τους γνώστες του κλάδου. H Activision Blizzard στρατολόγησε δισεκατομμυριούχους υψηλού προφίλ και ομάδες ιδιοκτησίας πολλών εκατομμυρίων δολαρίων που δεν είχαν επενδύσει ποτέ στο παρελθόν στα esports, συμπεριλαμβανομένης της οικογένειας Kraft των New England Patriots, του ιδιοκτήτη των Denver Nuggets και της Arsenal F.C. Kroenke Sports & Entertainment και της οικογένειας ιδιοκτησίας των New York Mets, τότε Wilpons, μέσω του κλάδου Sterling.VC. Aρκετοί ιδιοκτήτες της Overwatch League αποεπενδύθηκαν ή μείωσαν το ρίσκο τους φέρνοντας επιπλέον επενδυτές.

Η οικογένεια Kraft, η οποία ήταν ο πρώτος αγοραστής της Overwatch League, συγχώνευσε την ομάδα Boston Uprising με την Oxygen Esports, μια ομάδα τρίτων που συγκέντρωσε 20 εκατομμύρια δολάρια και απέκτησε μια θέση στην Call of Duty League. Oι Kraft μετέφεραν μεγάλο μέρος του οικονομικού βάρους στην Oxygen.

Η Immortals, στην οποία ανήκει η ομάδα Los Angeles Valiant, ανέθεσε το μεγαλύτερο μέρος των δραστηριοτήτων της ομάδας αυτής στην LinGan e-Sports και μετέφερε το franchise από τις ΗΠΑ στην Κίνα. Η Immortals πούλησε επίσης τη θέση της στο Call of Duty League στο τέλος της σεζόν 2020 στην 100 Thieves, η οποία μετονόμασε την ομάδα σε Los Angeles Thieves και πούλησε το εμπορικό σήμα της OpTic Gaming στον πρώην διευθύνοντα σύμβουλό της, Hector "H3CZ" Rodriguez, και στην NRG Esports. Ο Rodriguez και η NRG χώρισαν αργότερα το 2021, με την NRG να πουλάει στην Oxygen τη θέση της ομάδας της. Ο H3CZ συγχώνευσε την OpTic με τον μακροχρόνιο αντίπαλο Envy Gaming και μετέφερε την ομάδα στο Ντάλας, με το εμπορικό σήμα OpTic να αντικαθιστά το Dallas Empire.

Oι επιχειρήσεις τους εισέρχονται σε μεταγενέστερα στάδια, οι ομάδες esports θα αντιμετωπίσουν νέες προκλήσεις με την εξεύρεση επενδυτικών κεφαλαίων, με την πτώση του χρηματιστηρίου και με αυτό που πολλοί πιστεύουν ότι επίκειται ύφεση, οι επενδύσεις ιδιωτικών κεφαλαίων και επιχειρηματικών κεφαλαίων μειώνονται και επηρεάζονται οι εταιρείες σε όλους τους τομείς. Αυτό σημαίνει ότι πολλές ομάδες esports θα πρέπει να βρουν τρόπο να επιβιώσουν τα επόμενα χρόνια με τα υπάρχοντα μετρητά τους και να διαχειριστούν καλύτερα τα κέρδη και τις ζημίες τους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Jun 2022 00:53 #264811 by Nikos Georgopoulos
Η Microsoft απέλυσε τον συνδημιουργό του HoloLens για σεξουαλικές παρενοχλήσεις




Κατηγορείται ότι άγγιζε τις συναδέλφους του και έβλεπε VR πορνό.

Ο lead developer και συνδημιουργός του HoloLens, Alex Kipman, παραιτήθηκε από τη Microsoft μετά από πρόσφατες καταγγελίες για ανάρμοστη συμπεριφορά.

Ο Kipman κατηγορήθηκε για "ανεπιθύμητο άγγιγμα" στις συναδέλφους του, σύμφωνα με αναφορές που βγήκαν στη δημοσιότητα στο Business Insider στα τέλη Μαΐου. Μάλιστα αναφέρθηκε ένα περιστατικό όπου είχε παρακολουθήσει ένα βίντεο που περιγράφεται από έναν συνάδελφό του ως "VR porn" μπροστά σε μια ομάδα εργαζομένων. Αρκετές γυναίκες περιέγραψαν την κατάσταση ως «πολύ άβολη» και πολλές που επέλεξαν να φύγουν από το δωμάτιο κατά τη διάρκεια του περιστατικού. Ο Kipman κατηγορήθηκε επίσης ότι καλλιεργούσε «μια κουλτούρα που μειώνει τις συνεισφορές των γυναικών». Μετά την αναφορά, η Microsoft δήλωσε "κάθε αναφερόμενος ισχυρισμός που λαμβάνουμε διερευνάται και για κάθε ισχυρισμό που είναι τεκμηριωμένος, λαμβάνονται σαφή μέτρα".

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Satya Nadella έχει δηλώσει προηγουμένως η Microsoft δεν έχει περισσότερη ανοχή στους «ταλαντούχους σπασίκλες».

Ο Alex Kipman παραιτήθηκε και σε ένα εσωτερικό email που είδε το GeekWire, ο επικεφαλής του ομίλου Microsoft Cloud & AI Scott Guthrie έγραψε ότι οι δυο τους «αποφάσισαν αμοιβαία» να διακόψουν την συνεργασία, λέγοντας ότι επρόκειτο για «οργανωτικές αλλαγές» και για «ευθυγράμμιση και περαιτέρω επιτάχυνση των συνολικών προσπαθειών μας στο Metaverse». Συγκεκριμένα ο Guthrie δήλωσε: «Τους τελευταίους μήνες, ο Alex Kipman και εγώ συζητούσαμε για την πορεία της ομάδας και πως θα μπορούσε να εξελιχθεί. Αποφασίσαμε αμοιβαία ότι αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να φύγει από την εταιρεία για να αναζητήσει άλλες ευκαιρίες. Εκτιμώ το τεράστιο όραμα που έχει προσφέρει ο Alex στη Microsoft όλα αυτά τα χρόνια και όλα όσα έχει κάνει στις προσπάθειές μας για ένα Metaverse».

Διαβάστε περισσότερα για το χρονικό με το VR porn που έλαβε χώρα στη Microsoft και αφορά τρία στελέχη τα οποία παρενοχλούσαν τις συναδέλφους τους. Άραγε θα έχουμε δύο ακόμη απολύσεις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Jun 2022 13:30 #265063 by Nikos Georgopoulos
Activision Blizzard: "Σε έρευνά μας βρήκαμε ότι δεν αγνοήσαμε ποτέ καταγγελίες για παρενοχλήσεις"




Απάντηση προς την πολιτεία της Καλιφόρνια.

Σε συνέχεια της μήνυσης από την πολιτεία της Καλιφόρνια, η Activision Blizzard απάντησε ότι η διοίκησή της δεν αγνόησε ποτέ τις παρενοχλήσεις μεταξύ εργαζομένων (εννοώντας σεξουαλικές παρενοχλήσεις, τοξικότητα κτλ).

Η Αμερικάνικη εταιρεία δήλωσε μάλιστα ότι δεν υπάρχουν αποδείξεις για κάτι τέτοιο. Η κατάθεσή της στην υπόιεση αναφέρει τα εξής: «Τα ανώτερα στελέχη της Activision Blizzard ανταποκρίθηκαν έγκαιρα και με ακεραιότητα και αποφασιστικότητα για τη βελτίωση του χώρου εργασίας», αναφέρεται στην έκθεση. Ενώ υπάρχουν ορισμένες τεκμηριωμένες περιπτώσεις παρενόχλησης λόγω φύλου, αυτές οι ατυχείς περιστάσεις δεν υποστηρίζουν το συμπέρασμα ότι η ανώτερη ηγεσία της Activision ή το Διοικητικό Συμβούλιο γνώριζαν και ανέχονταν την παρενόχληση λόγω φύλου ή ότι υπήρξε ποτέ συστημικό ζήτημα παρενόχλησης, διάκρισης ή εκδίκησης. "

Συγκεκριμένα, η έκθεση αναφέρει ότι δεν υπάρχουν «αποδείξεις» ότι τα ανώτερα στελέχη αγνόησαν ή υποβάθμισαν σκόπιμα την παρενόχληση λόγω φύλου που αναφέρθηκε, ότι απέκρυψαν πληροφορίες από το Διοικητικό Συμβούλιο ή ότι το ίδιο το Διοικητικό Συμβούλιο αγνόησε ή υποβάθμισε την παρενόχληση. Καταλήγει στο συμπέρασμα ότι «Η κριτική των ανώτερων στελεχών ως αναίσθητα σε θέματα εργασιακού χώρου είναι αβάσιμη».

Η έκθεση αναφέρει επίσης μια ανεξάρτητη έρευνα από τον Gilbert Casellas, πρώην Πρόεδρο της EEOC και αρχή για θέματα παρενόχλησης στο χώρο εργασίας. Ο Casellas εξέτασε δεδομένα και αναφορές που κυμαίνονται από την 1η Σεπτεμβρίου 2016 έως τις 31 Δεκεμβρίου 2021. «Ο κ. Casellas κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν υπήρξε εκτεταμένη παρενόχληση, μοτίβο ή πρακτική παρενόχλησης ή συστημική παρενόχληση στην Activision Blizzard ή σε οποιαδήποτε από τις επιχειρηματικές της μονάδες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Ο κ. Casellas κατέληξε περαιτέρω στο συμπέρασμα ότι, με βάση τον όγκο των αναφορών, το ποσό της ανάρμοστης συμπεριφοράς που απεικονίζεται είναι συγκριτικά χαμηλό για μια εταιρεία του μεγέθους της Activision Blizzard», σημειώνει η έκθεση. 

Η Activision Blizzard καταλήγει δηλώνοντας ότι ο διακανονισμός της με το EEOC είναι διαθέσιμος στους υπαλλήλους για να υποβάλλουν αξιώσεις και όλες οι αξιώσεις που υποβάλλονται περνούν απευθείας από το EEOC. Υποδηλώνει ότι τα μέσα ενημέρωσης έχουν στοχοποιήσει την εταιρεία άδικα: «Αναγνωρίζουμε ότι καμία από αυτές τις βελτιώσεις δεν μπορεί να αλλάξει το παρελθόν για όσους αντιμετώπισαν ακατάλληλη συμπεριφορά στο χώρο εργασίαςΜε τα χρόνια, η εταιρεία έχει πειθαρχήσει και απομάκρυνε τους υπαλλήλους της για να διασφαλίσει ότι οι πρακτικές μας ταιριάζουν με τις πολιτικές μας. Απλώς δεν υπάρχει χώρος στην Activision Blizzard για όποιον δεν ασκεί την εταιρική μας αξία για την παροχή ενός ασφαλούς, χωρίς αποκλεισμούς και φιλόξενου χώρου εργασίας που να λειτουργεί ως πρότυπο για τον κλάδο μας».

Η αναφορά ολοκληρώνεται με μια σημείωση για το μέλλον. «Κατανοούμε ότι η κίνηση προς τα εμπρός περιλαμβάνει την αντιμετώπιση των ζητημάτων του παρελθόντος. Το διάταγμα συναίνεσης της ΕΕΟΕ, με τη διαφάνεια, ενισχύει τα οφέλη ψυχικής υγείας για κάθε θύμα παρενόχλησης (ανεξάρτητα από το πού εργάζονταν όταν συνέβησαν αυτά τα γεγονότα), καθώς επίσης παρέχει αποζημίωση και όλα αυτά είναι μόνο μέρος αυτής της προσπάθειας».

Το GamesIndustry.biz σημειώνει ότι η έρευνα δεν αφορούσε μια αναφορά της Wall Street Journal ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Activision Blizzard, Bobby Kotick, απέρριψε το τμήμα HR της εταιρείας όταν αποφάσισε ότι ένας συνεπικεφαλής της Treyarch έπρεπε να απολυθεί για φερόμενη σεξουαλική παρενόχληση.

Αυτό μπορεί να μην ικανοποιήσει τις υποψίες που ακολουθούν την εταιρεία, δεδομένου ότι είναι το συμπέρασμα των ερευνών που προκλήθηκαν από την ίδια την Activision. Είναι επίσης άγνωστο πώς ή αν αυτή η αναφορά θα μπορούσε να επηρεάσει τις συνεχιζόμενες αγωγές κατά της Activision, καθώς η αγωγή της DFEH από την Καλιφόρνια είναι ακόμη σε εξέλιξη. Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ξεκίνησε επίσης τη δική της έρευνα τον Σεπτέμβριο. Όλα αυτά έρχονται καθώς η Microsoft προσπαθεί να ολοκληρώσει την εξαγορά της Activision Blizzard.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Jun 2022 13:19 #265163 by Nikos Georgopoulos
Οι μέτοχοι της Activision Blizzard ψήφησαν υπέρ μιας νέας αναφοράς που θα καταγράψει την πρόοδο της εταιρείας ενάντια στις παρενοχλήσεις




Παρά τις αντιρρήσεις του διοικητικού συμβουλίου.

Τον Μάιο το διοικητικό συμβούλιο της Activision Blizzard είχε ζητήσει από τους μετόχους της να ψηφήσουν κατά μίας νέας αναφοράς σχετικά με τις προσπάθειες της εταιρείας να καταπολεμήσει τις παρενοχλήσεις και τις διακρίσεις, όμως τελικά έγινε το αντίθετο.

Το συμβούλιο είχε τονίσει ότι το να γίνει μία νέα αναφορά θα σπαταλούσε πόρους που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν αλλού και δεν θα ήταν αντιπροσωπευτικό των προσπαθειών της εταιρείας να λύσει τα προβλήματα που υπάρχουν στο χώρο της. Παρόλα αυτά οι περισσότεροι μέτοχοι ψήφησαν υπέρ της νέας αναφοράς με ποσοστό 67%. Το αν θα γίνει η αναφορά δεν είναι σίγουρο καθώς η συγκεκριμένη ψηφοφορία είχε περισσότερο συμβουλευτικό χαρακτήρα.



Εκπρόσωπος του συμβουλίου της Activision Blizzard δήλωσε : "Παραμένοντας πιστοί στις δεσμεύσεις μας, θα σκεφτούμε σοβαρά την πρόταση για να είμαστε πιο ανοιχτοί στο μέλλον. Η Activision Blizzard παραμένει δεσμευμένη στο να παρέχει ένα σεβαστό και ευχάριστο περιβάλλον για όλους τους συναδέλφους. Πιστεύουμε ότι η πλήρης επίγνωση των μετόχων μας είναι πολύ σημαντική για τη δέσμευσή μας για τους καλύτερους τρόπους διοίκησης. Το συμβούλιο έχει σε μεγάλη εκτίμηση τις απόψεις των μετόχων μας".

Παρόλα αυτά το 95% των μετόχων ψήφισαν κατά της πρότασης να έρθει ένας εργαζόμενος της εταιρείας στο διοικητικό συμβούλιο ως εκπρόσωπος των υπολοίπων. Το συμβούλιο είχε τονίσει ότι αν οι εργαζόμενοι επέλεγαν των δικό τους εκπρόσωπο, δεν θα υπήρχε η σωστή κρίση για την επιλογή που θα έπρεπε να υπάρχει για όσους μπαίνουν στο συμβούλιο. Εκπρόσωπος του συμβουλίου είχε δηλώσει το Μάιο: "Το συμβούλιο πρέπει να επιλέγει με προσοχή κάποιον με τα σωστά κριτήρια για να εξυπηρετεί σωστά τους μετόχους της εταιρείας".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Jul 2022 22:58 #265454 by Nikos Georgopoulos
Η εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft έχει νέα εμπόδια από την Επιτροπή Ανταγωνισμού του Ηνωμένου Βασιλείου




Θα περάσει από εξέταση για το πόσο συμφέρει την βιομηχανία.

Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου ξεκίνησε έρευνα σχετικά με την προγραμματισμένη εξαγορά της Activision Blizzard από τη Microsoft, επικαλούμενη την ανάγκη να διερευνηθεί η συμφωνία και να διαπιστωθεί εάν θα έχει επιζήμιο αντίκτυπο στους καταναλωτές και τους ανταγωνιστές.

Η Οργάνωση παρακολούθησης δήλωσε:” Θα εξετάσουμε εάν οι παίκτες θα μπορούσαν να καταλήξουν να πληρώνουν υψηλότερες τιμές, με λιγότερες επιλογές ή χαμηλότερη ποιότητα”. Η προθεσμία της CMA για την έρευνά της και για το εάν θα προτείνει περαιτέρω ενέργειες είναι η 1η Σεπτεμβρίου, αλλά ο οργανισμός πρόσθεσε ότι αναζητά σχόλια από τρίτους μέχρι τις 20 Ιουλίου.


We’ve launched an investigation into the proposed @Microsoft @ATVI_AB #merger .

 We’ll consider if gamers could end up paying higher prices, with less choice or lower quality.

Visit the case page: t.co/boZhWJ6nCy #Gaming #Activision pic.twitter.com/nfGindvder

— Competition & Markets Authority (@CMAgovUK) July 6, 2022

Η εξαγορά της Activision Blizzard, η οποία αποτιμάται σε σχεδόν 69 δισεκατομμύρια δολάρια, είναι η μεγαλύτερη στον κλάδο της gaming βιομηχανίας μέχρι σήμερα και βρίσκεται υπό έλεγχο από άλλους παρόμοιους οργανισμούς σε όλο τον κόσμο. Στις ΗΠΑ, η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου άρχισε να ερευνά την προτεινόμενη συμφωνία. Πρόσφατα, η FTC δήλωσε ότι σχεδίαζε να ελέγχει πιο επιθετικά παρόμοιες συμφωνίες, ειδικά όταν εμπλέκονται οι μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας στις ΗΠΑ.

Στα τέλη του περασμένου μήνα, οι μέτοχοι της Activision Blizzard ψήφισαν υπέρ της έγκρισης μιας έκθεσης που εξετάζει τις προσπάθειες της εταιρείας κατά της παρενόχλησης και επίσης ψήφισαν υπέρ της έγκρισης της λίστας με τους υποψηφίους του Διοικητικού Συμβουλίου, κάτι που διατηρεί τον CEO Bobby Kotick στην τρέχουσα θέση του προς το παρόν. Ο CEO έχει κατηγορηθεί ότι απέκρυψε όσα ήξερε σχετικά με τις καταγγελίες για παρενοχλήσεις και επιθέσεις στην Activision Blizzard και ότι φέρεται ότι διατήρησε την τοξική εργασιακή κουλτούρα της εταιρείας.



Τον Ιούνιο, η Activision Blizzard δημοσίευσε τα αποτελέσματα της δικής της εσωτερικής έρευνας μέσω του ιστότοπου επενδυτών της και ενώ αναγνώρισε μεμονωμένες περιπτώσεις παρενόχλησης, ισχυρίστηκε ότι δεν υπήρχαν "αποδείξεις" ότι ανώτερα στελέχη αγνόησαν την παρενόχληση ή απέκρυψαν πληροφορίες από το Διοικητικό Συμβούλιο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.