Ο Βρετανός video game designer ανοίγει τα χαρτιά του.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Eurogamer, ο Peter Molyneux αποκάλυψε τους λόγους για τους οποίους αποχώρησε από την Microsoft.
Ο 52χρονος σχεδιαστής βιντεοπαιχνιδιών δήλωσε χαρακτηριστικά: “Στη Microsoft και την Lionhead ήμουν ασφαλής και άνετος. Υπήρχε το Fable, οι καλοί μου συνεργάτες κι η Microsoft είναι μια θαυμάσια εταιρεία. Όμως 18 μήνες πριν, άρχισαν να συμβαίνουν διάφορα. Κέρδιζα βραβεία επιτευγμάτων, βραβεία BAFTA και ποιος ξέρει τι άλλο. Σκέφτηκα αν όντως όλα αυτά είναι για πράγματα που έκανα στο παρελθόν κι αν αντικατοπτρίζουν το καλύτερο που θα μπορούσα να κάνω ή μία πρόκληση που θα ήθελα να κάνω. Δεν μπόρεσα να δεχτώ ότι αυτό είναι το καλύτερο που έχω πετύχει. Μίλησα με την Microsoft πριν από λίγους μήνες και με καταλάβανε. Αυτό που ήθελα ήταν να δημιουργήσω νέα games σε συνθήκες κινδύνων και μεγάλου ρίσκου. Και με ανθρώπους διαφορετικούς απ’ ότι στη Lionhead. Έτσι, αποφάσισα να φύγω απ’ τη Microsoft και να ιδρύσω μια νέα εταιρεία”.
Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι ο Molyneux έφτασε στην σημερινή του φάση με δικιά του ευθύνη. Το 1987 ίδρυσε την Bullfrog, η οποία το 1995 εξαγοράστηκε από την EA. Το 1997 έφυγε απ’ την EA για να ιδρύσει την Lionhead η οποία το 2006 εξαγοράστηκε από την Microsoft. Επομένως και στις δύο περιπτώσεις, η πώληση μιας εταιρείας στο peak της ήταν απόφαση του ίδιου. Τώρα, καλείται να ιδρύσει την τρίτη μεγάλη προγραμματιστική του εταιρεία και να δοκιμάσει κάτι το διαφορετικό.
[youtube:2qneogp3]
[/youtube:2qneogp3]
Ο Peter Molyneux ίδρυσε την 22Cans μαζί με τον Peter Murphy και τον Tim Rance, παλιούς του συνεργάτες στην Lionhead. Ένας απ’ τους λόγους για τους οποίους το έκανε, πέρα απ’ το ότι οι φιλοδοξίες του αλλάζουν συνεχώς, είναι διότι η Microsoft τον περιόριζε εν μέρει να πειραματιστεί. “Ήθελα να πειραματιστώ και να επενδύσω σε νέα πράγματα που θα χρησιμοποιούν κάθε είδους τεχνολογία, κάτι που ήταν εν μέρει προβληματικό για μια μεγάλη εταιρεία σαν την Microsoft” είπε μεταξύ άλλων, κατηγορώντας την ευθέως για την ακύρωση του “Milo & Kate”, το οποίο επρόκειτο να κυκλοφορήσει για Kinect. Η Microsoft ήθελε πιο σίγουρα projects στο στυλ του Fable, το οποίο πάντως ο Molyneux παραδέχτηκε ότι δεν "βαρέθηκε" να αναπτύσσει όλα αυτά τα χρόνια.
Σχετικά με τα επόμενα σχέδιά του, ο Βρετανός απέκλεισε το ενδεχόμενο δημιουργίας video game για iOS το προσεχές διάστημα. Όσο για το publishing, η 22Cans προς το παρόν έχει κεφάλαιο, αλλά μελλοντικά ο Molyneux θα ήταν ανοιχτός σε οποιεσδήποτε συζητήσεις με publisher. Σχετικά με το τι θα δημιουργήσει, η επόμενη ατάκα του ήταν: “Σκεφτείτε μια εμπειρία που θα έμοιαζε με χόμπι. Ένα video game που θα παίζατε επί εβδομάδες, μήνες ή ακόμα και χρόνια. Αυτό πιστεύω ότι είναι πραγματικά συναρπαστικό”. Σε αυτό προσθέστε και την άποψή του για τους casual gamers: “Γιατί να μην γίνουν όλοι gamers; Όταν έχεις συσκευές όπως κινητά και tablets τα οποία ανταγωνίζονται το console gaming, είναι πολύ πιθανό να γίνει. Δεν φαντάζει περίεργο”.
O Molyneux υποσχέθηκε ότι θα ανακοινώσει τα σχέδιά του για το πολυπόθητο video game μέσα στους προσεχείς μήνες, καλώς εχόντων των πραγμάτων και φυσικά των νέων developers με τους οποίους συνεργάζεται. Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει για PC κι αργότερα σε κονσόλες, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με το σκεπτικό ενός τίτλου παρόμοιου με τον Milo. Εκτός κι αν ο ευφυής designer χρησιμοποιήσει πρώτος το Kinect στα PC. Στόχος του Molyneux είναι να δημιουργήσει ένα online game που θα φέρει τους χρήστες πιο κοντά, ακόμα κι αν έχουν διαφορετικά ενδιαφέροντα και ικανότητες. Εξέφρασε μάλιστα τον θαυμασμό του για το FarmVille και το CityVille. Απέκλεισε δε το ενδεχόμενο νέου sequel για τα Dungeon Keeper, Black & White και Populous, τρία εκ των κορυφαίων games που έχει δημιουργήσει.
Η συνέντευξη έκλεισε με αναφορά σε ένα από τα μέρη που συχνάζει ο Peter Molyneux και συγκεκριμένα στην pub "The Stoke" στο Guildford. Όσοι μας διαβάζετε από την Αγγλία, θα ξέρετε στο εξής που ενδέχεται να τον πετύχετε.
Θέλετε να διαβάσετε περισσότερα για τον Peter Molyneux; Δείτε την
συνέντευξη που μας παραχώρησε στην Gamescom 2011
.
Μάνος Γρυπάρης