Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Microsoft: Γενική συζήτηση

More
20 Jul 2011 11:24 #96262 by Kostas Milonas
Ενα στελεχος εταιριας λεει καλα λογια για τα δικα του προιοντα σε σχεση με τον ανταγωνισμο... Δε νομιζω να πεφτει κανεις απο τα συννεφα για αυτη την τακτικη, απλα αν γινει συγκριση ολων των παιχτων της τρεχουσας γενιας η Nintendo ειναι ξεκαθαρα νικητης. Σε σχεση με την Sony βεβαια εχει ενα πολυ καλο κεφαλι, ειδικα αν σκεφτουμε την θεση που ηταν η Sony στην προηγουμενη γενια.

http://gamercard.xboxresource.com/xbox_modern/asmilonGR

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Jul 2011 13:06 #96280 by Βασίλης Δρέττας
IloveGames αντιστοιχα υπαρχουν αρκετοι τιτλοι του xbox που δεν εχουν ανταγωνιστη. για παραδειγμα το σεναριο του alan wake πιο παιχνιδι μπορει να το φτασει ? το ξεχασμενο Kameo: Elements of Power ? ή τη σειρα halo πιο παιχνιδι μπορει να την αντιμετωπισει, το killzone ή το resistance. Φυσικα και το ps3 εχει μερικους τιτλους που ειναι εκτος συναγωνισμου οπως το heavy rain και αλλα που δεν μου ερχονται τωρα στο μυαλο

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Aug 2011 15:38 #97181 by eliminator


Προσφέρει χρηματική αμοιβή στο καλύτερο λογισμικό προστασίας

Οι συχνές κυβερνοεπιθέσεις σε επιχειρήσεις-μεγαθήρια που συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα, φαίνεται πως απασχολούν πολύ σοβαρά τη Microsoft. Για τον λόγο αυτό δημιούργησε το έπαθλο «BlueHat».

Πρόκειται για το βραβείο που θα κερδίσει όποιος καταφέρει να φτιάξει το καλύτερο και αποτελεσματικότερο λογισμικό προστασίας από κυβερνοεπιθέσεις. Ο ίδιος θα πάρει και το χρηματικό έπαθλο των 200.000 δολαρίων.

Τα προγράμματα που θα κερδίσουν τη δεύτερη και την τρίτη θέση τον «βάθρο», θα μοιραστούν το ποσό των 50.000 δολαρίων ενώ όλοι οι δύο νικητές θα κερδίσουν και μια MSDN Universal συνδρομή αξίας 10.000 δολαρίων, η οποία θα τους δώσει τη δυνατότητα να δημιουργήσουν το δικό τους λογισμικό για τη Microsoft.

Σύμφωνα με την υπεύθυνη του τομέα Ασφαλείας της εταιρείας, Katie Moussouris: «Αυτό είναι το πρώτο και το μεγαλύτερο βραβείο που έχει δοθεί από τη Microsoft –και πιθανότητα από όλη τη βιομηχανία- με στόχο ένα δημόσιο κίνητρο.

Στόχος μας είναι να κάνουμε τη ζωή των εγκληματιών δυσκολότερη. Η αξία αυτού του βραβείου ξεπερνά το χρηματικό έπαθλο. Θέλουμε να δώσουμε κίνητρο σε ερευνητές της βιομηχανίας, ακαδημαϊκούς, ακόμα και χομπίστες».

Καλή κίνηση της Microsoft, βέβαια τράβηξε τα βλέμματα και ίσως αυτό να μην είναι και τόσο καλό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Oct 2011 22:17 #100429 by eliminator


Μια νέα τεχνολογία αιχμής από την Microsoft που μετατρέπει οποιαδήποτε επιφάνεια σε οθόνη αφής!

Η Microsoft δουλεύει πάνω σε μια νέα τεχνολογία την οποία ονομάζει "OmniTouch".

Το OmniTouch είναι αποτέλεσμα συνεργασίας των Andy Wilson και Hrvoje Benko από το κέντρο ερευνών της Microsoft και του Πανεπιστημίου Carnegie Mellon που εδρεύει στο Κατάρ. Η λειτουργία του έχει ως εξής. Με μία κάμερα η οποία τοποθετείται στον ώμο σας, μπορείτε να μετατρέψετε οποιαδήποτε επιφάνεια (όπως ένα γραφείο ή ένας τοίχος) σε οθόνη αφής και να αλληλεπιδράσετε πάνω της ανοίγοντας μενού ή εκτελώντας εφαρμογές! Το παρακάτω βίντεο θα σας δώσει ένα πρώτο δείγμα.

[youtube:1cvllab1]
[/youtube:1cvllab1]

Όπως μπορείτε να δείτε, στις επιφάνειες αφής συγκαταλέγεται ακόμα και...το χέρι σας!

Η κάμερα έχει δημιουργηθεί από την Ισραηλινή εταιρεία PrimeSense και είναι μια τροποποιημένη έκδοση της κάμερας του Kinect, όπως άλλωστε μαρτυράει και το σχήμα της. Για τους μη γνώστες, η PrimeSense έχει άλλωστε αναλάβει και την κατασκευή της original κάμερας του Kinect. Στην τελική έκδοση του OmniTouch δεν γνωρίζουμε φυσικά αν το σχήμα της κάμερας θα είναι τόσο μεγάλο. Πάντως γεγονός είναι ότι η ανταπόκρισή της σε πρώτη φάση είναι κάτι παραπάνω από θετική.

Άραγε η Microsoft απλά πειραματίζεται ή μήπως ξεκινάει μια νέα εποχή στις συσκευές αφής; Όπως και να 'χει, με όλα αυτά αντιλαμβάνεστε ότι για άλλη μια φορά, τεχνολογικά είμαστε δεκαετίες πίσω σε σχέση με άλλες χώρες.


Μάνος Γρυπάρης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Nov 2011 11:35 #101630 by bkbilly
Και η Google το κάνει αυτό με τον chrome.
Όποιος βρεί κάποια ευπάθεια, οποιαδήποτε κι αν είναι αυτή τον πληρώνει αρκετά χρήματα!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Mar 2012 20:03 #105708 by Γιώργος Λόλας


1ms χρόνος απόκρισης σε οθόνες αφής από την Microsoft
Από τα 100ms που είναι σήμερα.

Το τμήμα εφαρμοσμένων επιστημών της Microsoft, ανέπτυξε μια νέα τεχνολογία, η οποία μειώνει το χρόνο απόκρισης μιας οθόνης αφής στο 1ms, από τα 100ms των περισσότερων οθονών. Η τεχνολογία αυτή είναι αρκετά σημαντική, γιατί εξαλείφει το lag που παρατηρείται από τη στιγμή που θα σύρουμε το δάχτυλό μας επάνω στην οθόνη, μέχρι να δούμε την κίνηση αυτή να πραγματοποιείται.

Η εν λόγω τεχνολογία είναι έτοιμη για εμπορική διάθεση, οπότε θα την δούμε να ενσωματώνεται σύντομα σε νέα προϊόντα. Δεν έχει γίνει πάντως ακόμα γνωστό σε ποιες εταιρείες θα διαθέσει την τεχνολογία της η Microsoft, αν και το μόνο σίγουρο είναι ότι η Nokia θα είναι μια από αυτές.

Ο Paul Dietz, του τμήματος Applied Sciences της Microsoft, εξηγεί την σημαντικότητα της μείωσης του χρόνου απόκρισης στο 1ms στο παρακάτω βίντεο.

[youtube:mrrqvn0f]
[/youtube:mrrqvn0f]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Mar 2012 02:24 #105793 by Ανδρέας Γρυπάρης
fake
δεν είναι 100ms, είναι πολύ μικρότερο, μάρκετιγκ τρικ (κλασσική Microsoft)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Mar 2012 18:13 #105862 by Άγγελος Φασούλης


Το πρώην στέλεχος της Sony αντικατέστησε τον Peter Molyneux.

Ο Phil Harrison, πάλαι ποτέ διοικητικός αντιπρόσωπος της Sony Computer Entertainment και αντιπρόεδρος της Sony Computer Entertainment Europe, βρίσκεται πλέον στην Microsoft, αναλαμβάνοντας χρέη αντιπροέδρου στο IEB (Interactive Entertainment Business) της Microsoft Europe.

Μετά την αποχώρηση του Peter Molyneux, στόχος της Microsoft είναι να εδραιωθεί ακόμη περισσότερο στην ευρωπαϊκή αγορά με το Xbox 360, εδώ όπου το PlayStation 3 βρίσκεται πιο ψηλά σε θέμα πωλήσεων. Πέραν αυτού, ο Harrison θα βοηθήσει και στο κομμάτι των mobile και social games, ενώ θα οργανώσει και τις προγραμματιστικές εταιρείες Lionhead Studios (δημιουργό της σειράς Fable), Soho Productions, καθώς και την Rare που τελευταία έχει προσανατολιστεί στο Kinect με το Kinect Sports.

Για να δούμε λοιπόν τι αποτελέσματα θα επιφέρει αυτή η αλλαγή. Πάντως, η θητεία του Harrison επί εποχής Sony μπορεί σίγουρα να θεωρηθεί επιτυχημένη, με βάση τα τότε νούμερα του PlayStation 2, του οποίου οι 155 εκατομμύρια πωλήσεις θεωρούνται ακόμα αξεπέραστες.


Μάνος Γρυπάρης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Apr 2012 14:30 #106763 by eliminator


Ο Βρετανός video game designer ανοίγει τα χαρτιά του.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Eurogamer, ο Peter Molyneux αποκάλυψε τους λόγους για τους οποίους αποχώρησε από την Microsoft.

Ο 52χρονος σχεδιαστής βιντεοπαιχνιδιών δήλωσε χαρακτηριστικά: “Στη Microsoft και την Lionhead ήμουν ασφαλής και άνετος. Υπήρχε το Fable, οι καλοί μου συνεργάτες κι η Microsoft είναι μια θαυμάσια εταιρεία. Όμως 18 μήνες πριν, άρχισαν να συμβαίνουν διάφορα. Κέρδιζα βραβεία επιτευγμάτων, βραβεία BAFTA και ποιος ξέρει τι άλλο. Σκέφτηκα αν όντως όλα αυτά είναι για πράγματα που έκανα στο παρελθόν κι αν αντικατοπτρίζουν το καλύτερο που θα μπορούσα να κάνω ή μία πρόκληση που θα ήθελα να κάνω. Δεν μπόρεσα να δεχτώ ότι αυτό είναι το καλύτερο που έχω πετύχει. Μίλησα με την Microsoft πριν από λίγους μήνες και με καταλάβανε. Αυτό που ήθελα ήταν να δημιουργήσω νέα games σε συνθήκες κινδύνων και μεγάλου ρίσκου. Και με ανθρώπους διαφορετικούς απ’ ότι στη Lionhead. Έτσι, αποφάσισα να φύγω απ’ τη Microsoft και να ιδρύσω μια νέα εταιρεία”.

Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι ο Molyneux έφτασε στην σημερινή του φάση με δικιά του ευθύνη. Το 1987 ίδρυσε την Bullfrog, η οποία το 1995 εξαγοράστηκε από την EA. Το 1997 έφυγε απ’ την EA για να ιδρύσει την Lionhead η οποία το 2006 εξαγοράστηκε από την Microsoft. Επομένως και στις δύο περιπτώσεις, η πώληση μιας εταιρείας στο peak της ήταν απόφαση του ίδιου. Τώρα, καλείται να ιδρύσει την τρίτη μεγάλη προγραμματιστική του εταιρεία και να δοκιμάσει κάτι το διαφορετικό.

[youtube:2qneogp3]
[/youtube:2qneogp3]

Ο Peter Molyneux ίδρυσε την 22Cans μαζί με τον Peter Murphy και τον Tim Rance, παλιούς του συνεργάτες στην Lionhead. Ένας απ’ τους λόγους για τους οποίους το έκανε, πέρα απ’ το ότι οι φιλοδοξίες του αλλάζουν συνεχώς, είναι διότι η Microsoft τον περιόριζε εν μέρει να πειραματιστεί. “Ήθελα να πειραματιστώ και να επενδύσω σε νέα πράγματα που θα χρησιμοποιούν κάθε είδους τεχνολογία, κάτι που ήταν εν μέρει προβληματικό για μια μεγάλη εταιρεία σαν την Microsoft” είπε μεταξύ άλλων, κατηγορώντας την ευθέως για την ακύρωση του “Milo & Kate”, το οποίο επρόκειτο να κυκλοφορήσει για Kinect. Η Microsoft ήθελε πιο σίγουρα projects στο στυλ του Fable, το οποίο πάντως ο Molyneux παραδέχτηκε ότι δεν "βαρέθηκε" να αναπτύσσει όλα αυτά τα χρόνια.

Σχετικά με τα επόμενα σχέδιά του, ο Βρετανός απέκλεισε το ενδεχόμενο δημιουργίας video game για iOS το προσεχές διάστημα. Όσο για το publishing, η 22Cans προς το παρόν έχει κεφάλαιο, αλλά μελλοντικά ο Molyneux θα ήταν ανοιχτός σε οποιεσδήποτε συζητήσεις με publisher. Σχετικά με το τι θα δημιουργήσει, η επόμενη ατάκα του ήταν: “Σκεφτείτε μια εμπειρία που θα έμοιαζε με χόμπι. Ένα video game που θα παίζατε επί εβδομάδες, μήνες ή ακόμα και χρόνια. Αυτό πιστεύω ότι είναι πραγματικά συναρπαστικό”. Σε αυτό προσθέστε και την άποψή του για τους casual gamers: “Γιατί να μην γίνουν όλοι gamers; Όταν έχεις συσκευές όπως κινητά και tablets τα οποία ανταγωνίζονται το console gaming, είναι πολύ πιθανό να γίνει. Δεν φαντάζει περίεργο”.

O Molyneux υποσχέθηκε ότι θα ανακοινώσει τα σχέδιά του για το πολυπόθητο video game μέσα στους προσεχείς μήνες, καλώς εχόντων των πραγμάτων και φυσικά των νέων developers με τους οποίους συνεργάζεται. Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει για PC κι αργότερα σε κονσόλες, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με το σκεπτικό ενός τίτλου παρόμοιου με τον Milo. Εκτός κι αν ο ευφυής designer χρησιμοποιήσει πρώτος το Kinect στα PC. Στόχος του Molyneux είναι να δημιουργήσει ένα online game που θα φέρει τους χρήστες πιο κοντά, ακόμα κι αν έχουν διαφορετικά ενδιαφέροντα και ικανότητες. Εξέφρασε μάλιστα τον θαυμασμό του για το FarmVille και το CityVille. Απέκλεισε δε το ενδεχόμενο νέου sequel για τα Dungeon Keeper, Black & White και Populous, τρία εκ των κορυφαίων games που έχει δημιουργήσει.

Η συνέντευξη έκλεισε με αναφορά σε ένα από τα μέρη που συχνάζει ο Peter Molyneux και συγκεκριμένα στην pub "The Stoke" στο Guildford. Όσοι μας διαβάζετε από την Αγγλία, θα ξέρετε στο εξής που ενδέχεται να τον πετύχετε.

Θέλετε να διαβάσετε περισσότερα για τον Peter Molyneux; Δείτε την συνέντευξη που μας παραχώρησε στην Gamescom 2011 .


Μάνος Γρυπάρης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 May 2012 12:18 #107453 by eliminator


Δεν θα κρατιέται αλλά...θα φοριέται.

Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες

Please Log in or Create an account to join the conversation.