Γιάννη, εμένα μου καθυστέρησε το Dead Space 2 που παρήγγειλα. Μετά από ένα μήνα και το παιχνίδι άφαντο. Τα λεφτά τα είχαν τραβήξει κανονικότατα από την κάρτα μου. Τους στέλνω mail και δηλώνω πως το παιχνίδι έχει χαθεί. Μου απαντάνε "Λυπούμαστε για την κατάσταση, πείτε μας τι θέλετε να κάνουμε." Είχα δύο επιλογές:
1) Να μου κάνουν Refund την κάρτα μου (επιστροφή χρημάτων)
2) Να μου στείλουν άλλο Dead Space 2
Φυσικά επέλεξα το πρώτο. Να μου επιστραφούν τα λεφτά και όντως μου έκαναν Refund την 2η κιόλας μέρα. (30 ευρώ έκανε το παιχνίδι)
Μετά από 3 μέρες βλέπω μέσα στο Mail Box μου το Dead Space 2! 'Οπα λέω εδώ είμαστε! ΗΡΘΕ επιτέλους! Και με τα χρήματα σκέφτομαι τι έγινε? Ξανακοιτάω και ήταν μέσα στην κάρτα.
Επειδή δεν γουστάρω να κλέβω τους στέλνω mail οτι το παιχνίδι μου ήρθε και οτι μπορούν να ξανατραβήξουν τα χρήματα. Δεν μου απάντησαν. Τους στέλνω 2ο mail. Τίποτα πάλι! Ε δεν θα κάτσω να τους παρακαλέσω κιόλας, αν δεν θέλουν λεφτά τι να τους κάνω! Και έτσι είχα το DS2 χωρίς κανένα ευρώ!
Τέτοια λάθη να γίνονται πιο συχνά!