Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ubisoft: Γενική συζήτηση

More
19 Feb 2024 10:27 #275083 by Nikos Georgopoulos
Απεργία 700 εργαζομένων της Ubisoft στη Γαλλία για τους μισθούς




Μετά από αποτυχημένες διαπραγματεύσεις.

Πάνω από 700 συνδικαλιστές υπάλληλοι της Ubisoft που εργάζονται στη Γαλλία συμμετείχαν σε μια οργανωμένη απεργία μετά την κατάρρευση των ετήσιων διαπραγματεύσεων για τους μισθούς. Η απεργία, που οργανώθηκε από το γαλλικό συνδικάτο εργαζομένων για games, το STJV (Syndicat des Travailleurs et Travailleuses du Jeu Vidéo = Σωματείο εργαζομένων για βιντεοπαιχνίδια), πραγματοποιήθηκε στις 14 Φεβρουαρίου στα στούντιο της Ubisoft στο Παρίσι, στο Montpellier, στο Annecy, στη Lyon και στο Bordeaux. Το STJV είχε ξεκινήσει τη δράση του στην αρχή του μήνα, λέγοντας ότι οι ετήσιες διαπραγματεύσεις για τον μισθό είχαν φτάσει σε μια ανεπαρκή ολοκλήρωση.

Το STJV έγραψε σε μια δήλωση που κοινοποιήθηκε τότε: «Τις τελευταίες εβδομάδες, υποχρεωτικές ετήσιες διαπραγματεύσεις για τους μισθούς έχουν πραγματοποιηθεί σε αρκετά στούντιο της Ubisoft στη Γαλλία και το STJV ήταν προφανώς παρόν. Παρά τις συντονισμένες προσπάθειες των συνδικαλιστικών οργανώσεων να βρουν ένα αποδεκτό συμβιβασμό, οι διαπραγματεύσεις χτύπησαν έναν τοίχο». Το STJV κατηγόρησε τη διοίκηση της Ubisoft ότι προσφέρει " budget για αυξήσεις κάτω από τον πληθωρισμό, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά", λέγοντας ότι η εταιρεία κρυβόταν πίσω από μια "καθαρά αυθαίρετη πολιτική μείωσης του κόστους". Το STJV έγραψε «Πώς συσχετίζουμε αυτή την περιφρόνηση με τις προτροπές του CEO μας να «αποκτήσουμε ευελιξία και αποτελεσματικότητα»; Πώς θα μπορούσαμε να δεχθούμε ένα τόσο χαμηλό επίπεδο αυξήσεων όταν η εταιρεία υπερηφανεύεται για ένα δεύτερο τρίμηνο "πολύ πέρα από τις προσδοκίες [μας]", ενώ θέλει να «αποτίσει φόρο τιμής στην εξαιρετική αφοσίωση των ομάδων»; Αυτό το σύστημα ανταμοιβής φαίνεται πολύ κακώς ισορροπημένο σε εμάς. Το ότι μια εταιρεία που συνεχίζει να πραγματοποιεί κέρδη, παρά το πολυελλιπής διοίκηση, αποφασίζει να κάνει τους υπαλλήλους να πληρώσουν για να αυξήσει τα κέρδη της είναι απλώς απαράδεκτο». Το SJV ολοκλήρωσε καλώντας σε απεργία όλα τα studio της Ubisoft στη Γαλλία στις 14 Φεβρουαρίου.


?✊On a fini les comptes et…ce sont près de 700 salarié·es d’Ubisoft qui ont suivi la journée de grève nationale !
Paris, Montpellier, Annecy, Lyon, Bordeaux…
Bravo et merci à tout le monde pour cette mobilisation historique ! pic.twitter.com/MYcKMwXiRh

— Syndicat des Travailleurs·ses du Jeu Vidéo (@stjv_fr) February 15, 2024

Μετά την απεργία της Τετάρτης, το STJV μοιράστηκε μια ενημέρωση στα social media, γράφοντας ότι «τελείωσε την καταμέτρηση των αριθμών και... σχεδόν 700 εργαζόμενοι της Ubisoft συμμετείχαν στην απεργία σε ολόκληρη τη χώρα. Τα πικέτα προσελκύσαν πολύ κόσμο και είμαστε ιδιαίτερα ευγνώμονες προς τους συναδέλφους από άλλες εταιρείες και τους φοιτητές που ήρθαν να δώσουν τη στήριξή τους, αποδεικνύοντας ότι ο αγώνας θα μας ενώνει πάντα. Το μήνυμα προς τη διοίκηση της Ubisoft είναι εξαιρετικά σαφές, σε μια εταιρεία όπου ο CEO κάποτε περιφερόταν και ισχυριζόταν ότι «όταν έρθει ένα σωματείο στην Ubisoft, θα φύγω» ».

Η απεργιακή δράση αυτής της εβδομάδας ακολουθεί την πρόσφατη κριτική μιας άλλης γαλλικής εταιρείας από το STJV. Σε μια αναφορά που δημοσιεύτηκε την περασμένη εβδομάδα, το σωματείο κατηγόρησε την Don’t Nod, εταιρεία ανάπτυξης των Banishers: Ghosts of Eden και Jusant για κακοδιαχείριση, λέγοντας: «Σε μια εταιρεία όπου κάθε project ακολουθεί ακανόνιστα ένα άλλο, ο απαιτούμενος χρόνος και το απαιτούμενο μακροπρόθεσμο όραμα για την ευημερία των εργαζομένων εξαφανίζεται». Οι ανησυχίες του STJV για την κακομεταχείριση των εργαζομένων έρχονται σε μια χρονιά που ήταν ήδη καταστροφική για τους εργαζόμενους σε όλη τη gaming βιομηχανία, με τουλάχιστον 6.000 απολύσεις να έχουν ανακοινωθεί από το 2024 που ξεκίνησε - σε σύγκριση με τις 10.500 περικοπές θέσεων εργασίας που έγιναν ολόκληρο το περασμένο έτος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Mar 2024 12:38 #275385 by Nikos Georgopoulos
Η Ubisoft θέλει να φτιάξει NPCs μέσω A.I. που θα κάνουν πραγματικές συζητήσεις




Ακόμα βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο.

Η Ubisoft θέλει να φτιάξει NPCs μέσω A.I. που θα κάνουν πραγματικές συζητήσεις.

Το project ονομάζεται NEO NPC και σκοπός του είναι οι NPCs να έχουν προϊστορία και προσωπικότητες με ξεχωριστές απαντήσεις προς το παίκτη κάθε φορά. Το NEO NPC αναπτύσσεται από την Ubisoft Paris με την χρήση του Audio2Face της Nvidia και το Large Language Model της Inworld. Ο στόχος είναι να μπορούν οι narrative designers να δημιουργούν χαρακτήρες, να γράφουν την προσωπικότητα και την ιστορία τους και να διδάσκουν στο μοντέλο πώς να αντιδράει στους παίκτες. Στην συγκεκριμένη λειτουργία θα υπάρχουν και όρια που δεν θα επιτρέπουν στους παίκτες να κάνουν ακραία πράγματα και να λαμβάνουν ακραίες αντιδράσεις.

Οι NPCs δεν θα μπορούν να αντιδράσουν σε οτιδήποτε κάνουν οι παίκτες, αλλά θα περιορίζονται από τον ρόλο τους στην εκάστοτε ιστορία. Παρότι ο σκοπός είναι οι NPCs να δημιουργούν τον δικό τους διάλογο, η αντιπρόεδρος του τμήματος τεχνολογίας της Ubisoft, Guillemette Picard, τόνισε ότι οι NPCs πάλι δημιουργούνται από ανθρώπους. Ο ίδια είπε ότι το project θα έχει αξία για τους παίκτες αν ακόμα χρησιμοποιεί τους developers και την δημιουργικότητά τους. Η Ubisoft δήλωσε ότι το project NEO NPC είναι ακόμα σε πολύ πρώιμο στάδια και έχει ακόμα αρκετό δρόμο για να μπορέσει να χρησιμοποιηθεί σε video games. Επίσης θέλει τα tools του να μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε ΑΑΑ παραγωγές και σε μικρότερα projects.


Conversations with in-game characters are getting more real!

Presenting our research project, NEO NPCs, a new kind of NPC that uses generative AI to really talk to you! Discover how our team of writers and developers are coming together in this exciting experiment:… pic.twitter.com/FvvyvXWZKu

— Ubisoft (@Ubisoft) March 19, 2024

Ο πρόεδρος της Ubisoft, Yves Guillemot, ερωτήθηκε σε συνέντευξή του για αν είναι πολύ νωρίς και παρομοίασε το NEO NPC με άλλα στοιχήματα νέας τεχνολογίας, όπως το Kinect του Xbox και το χειριστήριο του Wii. Συγκεκριμένα δήλωσε: "Δεν είναι πάντα πολύ νωρίς. Κάποιες φορές είναι σωστός. Αλλά το ότι μπορέσαμε να προσαρμοστούμε στο Wii νωρίς ήταν καλή κίνηση, διότι μπορούσαμε να κάνουμε πράγματα που δεν είναι εφικτά πριν. Το Kinect ήταν επίσης αρκετά ενδιαφέρον, επειδή μας έδωσε την δυνατότητα να δημιουργήσουμε νέες εμπειρίες που ήταν πολύ διαδραστικές. Δημιουργήσαμε το Just Dance για το Wii."

Ο Guillemot συνέχισε: "Θεωρούμε ότι κάθε φορά που έρχεται μία νέα τεχνολογία σε ένα νέο μηχάνημα, υπάρχει και η πιθανότητα να δημιουργήσουμε νέες εμπειρίες. Όταν ήρθε η χωρητικότητα του Xbox, μπορέσαμε να δημιουργήσουμε το Splinter Cell. Πάντα μπορείς να κάνεις νέα πράγματα που ήθελες επειδή η τεχνολογία είναι στο επίπεδο που στο επιτρέπει. Αλλά δεν πετυχαίνει πάντα. Κάποιες φορές το κάνεις πολύ νωρίς."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Apr 2024 11:36 #275511 by Nikos Georgopoulos
Απολύσεις στη Ubisoft και το 2024




Άλλα 45 άτομα έχασαν τις θέσεις τους.

Η Ubisoft πραγματοποίησε αρκετές απολύσεις το 2023, αλλά απ' ότι φαίνεται αυτές δεν ήταν αρκετές, καθώς συνεχίζονται και το 2024, στη χρονιά των μεγάλων απολύσεων της gaming βιομηχανίας.

Αυτή τη φορά απολύθηκαν 45 άτομα, ιδιαίτερα από τις θέσεις publishing της εταιρείας και τα τμήματα Ασίας και Αυστραλίας. Οι θέσεις εργασίας περικόπηκαν σε προσπάθειες να «αναδιοργανωθούν οι κεντρικές μας δομές publishing και Ασίας και Αυστραλίας και να βελτιωθεί η συλλογική μας αποτελεσματικότητα».

Η Ubisoft απέλυσε την τελευταία φορά πάνω από 1.000 εργαζόμενους τον Νοέμβριο του 2023. Τον Ιανουάριο του 2024, η Microsoft απέλυσε 1.900 άτομα μόνο από το τμήμα Xbox. Τον Φεβρουάριο, η Sony απέλυσε 900 άτομα.

Η Ubisoft δήλωσε για τις απολύσεις: «Τους τελευταίους μήνες, κάθε ομάδα της Ubisoft διερευνά τρόπους για να εξορθολογήσει τις δραστηριότητες και να ενισχύσει τη συλλογική μας αποτελεσματικότητα, ώστε να είμαστε σε καλύτερη θέση για επιτυχία μακροπρόθεσμα. Οι τωρινές αλλαγές μας θα επηρεάσουν συνολικά 45 θέσεις. Αυτές δεν είναι αποφάσεις που λαμβάνονται εύκολα. Παρέχουμε ολοκληρωμένη υποστήριξη στους επηρεαζόμενους συναδέλφους μας που απολύθηκαν. Θέλουμε επίσης να μοιραστούμε τη μέγιστη ευγνωμοσύνη και το σεβασμό μας για τις πολλές συνεισφορές τους στην εταιρεία».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Apr 2024 10:41 #275596 by Nikos Georgopoulos
Director που δούλεψε για την Ubisoft: "Τα indie games είναι πιο καινοτόμα"




Ο Andrew Williams του DeathSpring 66 το έδωσε.

Στα πλαίσια του Game Developers Conference 2024, ο Andrew Williams, Director του DeathSpring 66, για το οποίο εργάστηκε για λογαριασμό της Ubisoft, δήλωσε ότι τα games περιορισμένου μπάτζετ έχουν μεγαλύτερη καινοτομία.

Συγκεκριμένα, ο Williams είπε: "Όταν η τιμή ενός video game είναι κάτω από 80 δολάρια, μπορείς να είσαι πιο δημιουργικός. Έχεις πιο περιορισμένο μπάτζετ από τα triple-A games και πιο περιορισμένο χρονικό διάστημα, οπότε θεωρώ ότι παράγεις μεγαλύτερη καινοτομία. Δεν είναι indie, δεν είναι triple-A, είναι κάτι ενδιάμεσο. Και όταν βλέπω τα indie games και τις καινοτομίες που υπάρχουν, βρίσκω συναρπαστικά πράγματα που δεν συναντάμε σε triple-A games. Οι developers των μικρότερων ομάδων νιώθουν ότι έχουν μεγαλύτερο ρόλο κι ότι έχουν περισσότερη "ιδιοκτησία" στα games που αναλαμβάνουν, σε σχέση με τα triple-A games των περισσότερων ατόμων. Στο Grow Home π.χ. ήμασταν 6-7 developers".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Jun 2024 11:35 #276445 by Nikos Georgopoulos
Η Ubisoft στο Toronto θα απολύσει 33 υπαλλήλους




Eνώ έχουν ξεκινήσει την ανάπτυξη του Prince of Persia: The Sands of Time remake .

Οι μαζικές απολύσεις συνεχίζουν να «χτυπούν» την gaming βιομηχανία από το ξεκίνημα του 2023. Το 2023 είχαν γίνει 10.500, αλλά το 2024 έχουν γίνει 10.100 απολύσεις που έχουν καταγραφεί μέχρι τα μέσα Μαίου. Τώρα αυτός ο αριθμός αυξάνεται καθώς η Ubisoft απολύει άλλους 33 υπαλλήλους στα γραφεία της στο Toronto.

Ένας αντιπρόσωπος της Ubisoft είπε στο PC Gamer : «Η Ubisoft στο Toronto αποφάσισε να να πραγματοποιήσει μια στοχευμένη επανευθυγράμμιση για να διασφαλίσει ότι μπορεί να υλοποιήσει το πλάνο της. Δυστυχώς, αυτό θα επηρεάσει τον ρόλο 33 μελών της ομάδας που θα πρέπει να φύγουν από τη Ubisoft. Δεσμευόμαστε να τους παρέχουμε ολοκληρωμένη υποστήριξη, συμπεριλαμβανομένης της απόλυσης και της επαγγελματικής βοήθειας, για να βοηθήσουμε σε αυτή τη αλλαγή».

Το γεγονός ότι η Ubisoft στο Toronto θα απολύσει 33 άτομα είναι λίγο απότομο, διότι η εταιρεία πρόσφατα ξεκίνησε να δουλεύει για το Prince of Persia: The Sands of Time remake, ενώ ταυτόχρονα φτιάχνουν ένα remake για το Splinter Cell. Αν και τώρα νομίζετε ότι η Ubisoft χρειάζεται παραπάνω άτομα για το project, η εταιρεία ανάπτυξης είπε: «Οι στόχοι μας δεν θα αλλάξουν και οι ομάδες μας δουλεύουν για να φτιάξουν το Splinter Cell remake και άλλα projects στην εταιρεία» και ότι οι απολύσεις δεν θα επηρεάσουν τη δουλειά τους.

Μέσα στο 2024, η Ubisoft είχε απολύσει άλλους 45 υπαλλήλους. Συνολικά για τη Ubisoft το 2024 οι απολύσεις τώρα έφτασαν τις 77.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Aug 2024 19:59 #277199 by Nikos Georgopoulos
Έφτασαν τις 123



Η Ubisoft απέλυσε μαζικά άλλα 45 άτομα στην Αμερική, όσα δηλαδή είχε διώξει και τον Απρίλιο. Πλέον, οι συνολικές απολύσεις της Ubisoft μόνο για το 2024 ανέρχονται σε 123, σύμφωνα με το Bloomberg. Οι συνολικές μαζικές απολύσεις έχουν ξεπεράσει τις 1.000 τα τελευταία χρόνια και πλέον είναι εμφανές ότι η Ubisoft έχει πολύ μεγάλη ανάγκη από πωλήσεις στα games της. Εάν για παράδειγμα το Star Wars Outlaws, το Assassin's Creed Shadows και τα άλλα triple-A games της Γαλλικής εταιρείας δεν φέρουν πωλήσεις, τότε θα υπάρξει μεγάλο πρόβλημα στο άμεσο μέλλον!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Sep 2024 09:59 #277421 by Nikos Georgopoulos
Μέτοχος της Ubisoft: "Κάντε δραστικές αλλαγές αλλιώς βουλιάζουμε"




Στα 13 δολάρια έπεσε η μετοχή, 52% τον τελευταίο χρόνο!

Η Ubisoft έχει υποστεί το ένα στραβοπάτημα μετά το άλλο στα περισσότερα games των τελευταίων ετών κι έτσι η μετοχή της το τελευταίο έτος έπεσε κατά 52%! Η μεγαλύτερη πτώση σημειώθηκε την τελευταία εβδομάδα με -18%, λόγω του ότι το Star Wars: Outlaws δεν πούλησε τα αναμενόμενα αντίτυπα.

Πλέον, η μετοχή της Γαλλικής εταιρείας έχει πέσει στα 13 δολάρια . Θυμίζουμε ότι πέρυσι είχε ανέβει προσωρινά εν μέσω φημών εξαγοράς της Ubi. Η μεγάλη πρόταση εξαγοράς δεν ήρθε όμως. Πλέον, η κεφαλαιοποίηση έχει πέσει και αυτή στα 1,7 δις δολάρια.

Ένα fund-μέτοχος της Ubisoft προέτρεψε την εταιρεία να κάνει δραστικές αλλαγές εν μέσω της πτώσης των μετοχών. Σε δημόσια επιστολή προς τη διοίκηση, το hedge fund AJ Investments με έδρα τη Σλοβακία εξέφρασε «βαθιά δυσαρέσκεια» για την απόδοση και τη στρατηγική κατεύθυνση της Ubisoft.

Η επιστολή ανέφερε τα πρόσφατα τριμηνιαία αποτελέσματα ως απογοητευτικά λόγω καθυστερήσεων σε games και σε αξιόλογες σειρές όπως το Rainbow Six Siege και το The Division, καθώς και μια μειωμένη προοπτική εσόδων για το δεύτερο τρίμηνο του 2024. (Σύμφωνα με την Wall Street Journal, η AJ Investments κατέχει λιγότερο από 1% της συνολικής μετοχής της Ubisoft, άρα πλέον 17 εκατομμύρια δολάρια. Η επιστολή ζητά περαιτέρω από την Ubisoft να ιδιωτικοποιηθεί ή να πωληθεί σε στρατηγικό επενδυτή.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Sep 2024 07:20 #277434 by Μάνος Γρυπάρης
Η Ubisoft ανακοίνωσε ότι τα The Crew 2 και The Crew: Motorfest θα αποκτήσουν offline mode, ώστε να μην κλείσουν οριστικά όπως το πρώτο The Crew.

 Η Γαλλική εταιρεία ξεκίνησε να αφαιρεί το The Crew από τα stores τον Δεκέμβριο του 2023 και ανακοίνωσε το κλείσιμο των servers στις 31 Μαρτίου. Πέρα από τα online modes, οι παίκτες έχασαν την πρόσβαση και στο single-player περιεχόμενό του. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα αρκετές αντιδράσεις αλλά και την δημιουργία του Stop Killing Games, ένα κίνημα το οποίο έχει σκοπό να εμποδίζει τους publishers να κάνουν unplayable τα games, τα οποία έχει αγοράσει κόσμος. Η συζήτησε έγινε ακόμα πιο έντονη όταν η Ubisoft ξεκίνησε να αφαιρεί τις άδειες από τους παίκτες κάνοντας αδύνατο το download και την εγκατάσταση του The Crew.

 

We heard your concerns about access to The Crew games

Today, we want to express our commitment to the future of The Crew 2 and The Crew Motorfest.

We can confirm an offline mode to ensure long term access to both titles, stay tuned for more news in the next months. pic.twitter.com/KDlz8h09OT — The Crew Motorfest (@TheCrewGame) September 10, 2024



Πλέον η Ubisoft δήλωσε ότι γνωρίζει για τις αντιδράσεις και τις ανησυχίες του κόσμου και δήλωσε στο Twitter: "Έχουμε ακούσει τις ανησυχίες σας για την πρόσβαση στα The Crew games. Σήμερα θέλουμε να δεσμευτούμε για το μέλλον των The Crew 2 και The Crew Motorfest και επιβεβαιώνουμε ότι θα αποκτήσουν offline modes για να επιβεβαιώσουμε την μακροχρόνια πρόσβαση και στους δύο τίτλους. Τα συγκεκριμένα modes θα έρθουν μέσα στους επόμενους μήνες."

 Ο ιδρυτής του Stop Killing Games και YouTuber Ross Scott δήλωσε: "Τα The Crew 2 και The Crew Motorfest θα πάρουν offline mode. Ελπίζω ότι αυτή είναι μία ανταπόκριση στις ανησυχίες των καταναλωτών σε πολλές χώρες οι οποίοι ερευνούν την νομιμότητα του κλεισίματος του The Crew, το οποίο είχε πωληθεί ως αγορά χωρίς ημερομηνία λήξης."

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Sep 2024 11:40 #277750 by Nikos Georgopoulos
Τα PC games της Ubisoft θα κυκλοφορούν από την πρώτη ημέρα στο Steam




Το Star Wars Outlaws έρχεται και το AC Shadows θα έρθει day one.

Η Ubisoft αντιστρέφει την πολιτική της για το Steam και στο εξής θα κυκλοφορεί εκεί όλα της τα PC games από την πρώτη ημέρα. Παλιότερα η Γαλλική εταιρεία κυκλοφορούσε τα games μόνο στη δική της πλατφόρμα.

Τα νέα αυτά έρχονται καθώς η Γαλλική εταιρεία χρειάζεται να ανεβάσει το συντομότερο δυνατό τις πωλήσεις της από τα games. Το Star Wars Outlaws για παράδειγμα είναι ένα από αυτά τα games που δεν πούλησαν κι έτσι η Ubisoft όχι μόνο έχει περιορισμένο μπάτζετ, αλλά και πτώση μετοχής. Έτσι, τόσο το Star Wars Outlaws, όσο και το Assassin's Creed Shadows θα κυκλοφορήσουν στο Steam, το δεύτερο μάλιστα αναμένεται να εμφανιστεί από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του στις 14 Φεβρουαρίου 2025.

Το 2019, το στέλεχος της Ubisoft, Chris Early, εξήγησε γιατί η εταιρεία είχε αποσυρθεί από το Steam και μοιράστηκε τις σκέψεις του για το επιχειρηματικό της μοντέλο. «Δεν είναι ρεαλιστικό το τρέχον επιχειρηματικό μοντέλο που έχουν. Δεν αντικατοπτρίζει πού βρίσκεται ο κόσμος σήμερα όσον αφορά τη διανομή των games». Το Steam να σημειώσουμε ότι κρατάει 30% προμήθεια, δηλαδή ακριβώς το ίδιο με το PSN και το Xbox Live. Απλά εκεί δεν μπορεί κανένας publisher να παρακάμπτει τα stores των Sony και Microsoft, ενώ στα PC...απλά μπορεί,

Πάντως η Ubisoft έχει υποστηρίξει το Epic Games Store επειδή εκεί έχει καλύτερη προμήθεια (88% έναντι 70%).

Το Star Wars Outlaws θα κυκλοφορήσει στο Steam στις 21 Νοεμβρίου, ενώ το Assassin's Creed Shadows θα κυκλοφορήσει στο Steam ταυτόχρονα με το ντεμπούτο του στις κονσόλες στις 14 Φεβρουαρίου 2025.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Sep 2024 10:28 #277769 by Nikos Georgopoulos
Νέο ιστορικό χαμηλό, κάτω από τα 10 δολάρια



Η μετοχή της Ubisoft έπεσε για πρώτη φορά κάτω από τα 10 δολάρια, στο χειρότερο σημείο που έχει βρεθεί εδώ και 11 χρόνια.
Από την μία η διοίκηση δήλωση ότι δεν υιοθετεί καμία ατζέντα, από την άλλη ανακοινώθηκε νέα απεργία για τον Οκτώβριο επειδή στη Γαλλία οι εργαζόμενοι της Ubi θέλουν να δουλεύουν από το σπίτι...και μέσα σε όλα αυτά το Assassin's Creed Shadows θα καθυστερήσει για τον Φεβρουάριο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα νέα πτώση της μετοχής.

Μέσα σε όλα αυτά, ο αναλυτής Brian Pitz της BMO Capital έγραψε σε χθεσινό άρθρο του ότι η μετοχή της Ubisoft θα ξανανέβει στα 20 δολάρια και προτείνει στους επενδυτές να αγοράσουν. Η Ubisoft είχε να δει θετική αξιολόγηση για αγορά της μετοχής της για σχεδόν...ένα μήνα. Το αν όμως θα καταφέρει η Ubi να ανέβει και πάλι έχει να κάνει καθαρά και μόνο από τις πωλήσεις και σε μεγάλο βαθμό εξαρτάται από το Assassin's Creed Shadows για το οποίο έχει δεχθεί σφοδρή κριτική για ιστορικές ανακρίβειες. Η κεφαλαιοποίηση της Ubisoft αυτή τη στιγμή είναι στα 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια, αρκετά χαμηλή για έναν τόσο μεγάλο publisher .

Για εκτενή συζήτηση για trading, καθημερινές συμβουλές και για να δείτε αποτελέσματα μπείτε στο Facebook group Trading: Cryptos & Tech Stocks .

Please Log in or Create an account to join the conversation.