Σε πρόσφατη έρευνα του Recode.net
όπου συμμετείχαν 10 εκατομμύρια mobile gamers, προέκυψε ότι μόλις το 2,2% εξ αυτών έχει ξοδέψει χρήματα σε in-game μικροπληρωμές.
Οι μικροπληρωμές αυτές μπορούν να αφορούν διακοσμητικά in-game αντικείμενα, όπλα που έχουν καλύτερη αποτελεσματικότητα ή ακόμα και in-game χρόνο κάτι που παρατηρούμε κυρίως σε Facebook games. Οι περισσότεροι χρήστες πάντως φεύγουν συνήθως μέσα σε μία ημέρα (!) ενώ επιλέγουν να περιμένουν και όχι να ξοδεύουν χρήματα για να παίξουν περισσότερο.
Τα αποτελέσματα
H έρευνα διεξήχθη σε 90 ημέρες, ξεκινώντας από τον περασμένο Νοέμβριο. Το 19% των 10 εκατομμυρίων παικτών άνοιξε τα games μία φορά και το 66% σταμάτησε να παίζει μέσα σε 24 ώρες. Κατά μέσο όρο οι παίκτες ξοδεύουν 45 cents στους τρεις αυτούς μήνες. Γεγονός είναι πάντως ότι οι developers αποσκοπούν στο να κερδίσουν χρήματα από τις in-game διαφημίσεις ενώ τα offline games δεν έχουν κόστος ανά παίκτη κάτι που ισχύει για τα online.
Το 46% αυτών των εσόδων προέρχεται μόλις από το 10% των παικτών, δηλαδή από ένα εκατομμύριο παίκτες. Επίσης, τo 53% των αγορών γίνεται μέσα στην πρώτη εβδομάδα, δείγμα του ότι οι περισσότεροι βαριούνται εύκολα, ικανοποιούν την διασκέδασή τους και αποχωρούν.
Μία ακόμη έρευνα του SuperDataResearch δείχνει πως τα επιτυχημένα games κερδίζουν πολύ σημαντικά ποσά ανά παίκτη, με πρώτο και καλύτερο το World of Tanks. Αναλυτικά η λίστα:
1)World of Tanks
2)Team Fortress 2
3)Guild Wars 2 (buy to play)
4)War Thunder
5)PlanetSide 2
6)Combat Arms
7)Crossfire
8)Dota 2
9)Heroes of Newerth
10)League of Legends
Ίσως πολλοί δεν το περιμένατε αλλά το League of Legends βρίσκεται στη 10η θέση της λίστας παρότι παίζεται από εκατομμύρια παίκτες στον κόσμο. Άλλωστε τα skins είναι καθαρά για...SWAG λόγους.