Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Steam: Γενική Συζήτηση/Απορίες

More
09 Dec 2021 04:24 #257933 by Stathis Moose Stathopoulos
Οι μηνύσεις απορρίφθηκαν



Οι μηνύσεις της Valve απορρίφθηκαν από τον αρμόδιο δικαστή.
με τις εξής δικαιολογίες. Καταρχήν ως προς το ότι η Valve έχει συνδέσει παράνομα το Steam store με την πλατφόρμα, ο ισχυρισμός απορρίπτεται γιατί η πλατφόρμα Steam και το κατάστημα θεωρούνται μία κοινή πλατφόρμα. Δεύτερον, ως προς το μονοπώλιο και την χρέωση 30% ποσοστοί επί των πωλήσεων στους developers, ο ισχυρισμός επίσης απορρίφθηκε με την αιτιολογία του ότι ήταν πάντοτε ο ίδιος, ακόμα και την στιγμή που στο παρελθόν άλλα online stores που χρέωναν λιγότερο τους developers, εμφανίστηκαν και μετά εξαφανίστηκαν από την αγορά.

Η απόφαση αυτή σίγουρα παρουσιάζει ενδιαφέρον, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι και η Apple κατηγορείται για μονοπωλιακές πρακτικές από την Epic Games.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 04:40 #257999 by Stathis Moose Stathopoulos
27 εκατομμύρια ταυτόχρονοι χρήστες



Το Black Friday ήταν ο λόγος που οι ταυτόχρονοι χρήστες του Steam έγιναν ακόμη περισσότεροι, καθώς έσπασαν το προηγούμενο ρεκόρ. 27 εκατομμύρια gamers συνδέθηκαν στο Steam ταυτόχρονα, ρεκόρ που σημειώθηκε πριν από μερικές ώρες. 27.182.532 για την ακρίβεια ήταν το peak, σύμφωνα με το SteamDB.
Τα πιο δημοφιλή games ήταν τα εξής:
1) Counter-Strike: Global Offensive με 849,144 ταυτόχρονους παίκτες
2) DotA 2 με 663,561
3) PUBG με 241,902
4) Apex Legends
5) New World
6) Grand Theft Auto 5
7) Team Fortress 2
8) Rust
9) MIR4
10) Wallpaper Engine

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Jan 2022 02:16 #259541 by Nikos Georgopoulos
Τα Top σε πωλήσεις games του Steam το 2021




Τόσο από φετινές κυκλοφορίες, όσο και όλων των εποχών.

Η Vave ανακοίνωσε τα κορυφαία σε πωλήσεις games του Steam για το 2021.

Οι λίστες που δημοσίευσε έχουν ως συνήθως games σε τυχαία σειρά. Τα Top 12 ονομάζονται "Platinum". Δεν δημοσιεύτηκε δηλαδή ως συνήθως μία κατάταξη, με 1ο, 2ο, 3ο κτλ.

Ακολουθεί η λίστα με τα games που πούλησαν περισσότερο το 2021:
Apex Legends
PUBG: Battlegrounds
Counter-Strike: Global Offensive
Battlefield 2042
Naraka: Bladepoint
Dead by Daylight
Destiny 2
New World
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
Valheim
Dota 2
Grand Theft Auto 5

Παρακάτω ακολουθεί η λίστα με τα games που κυκλοφόρησαν το 2021 και πούλησαν περισσότερο φέτος:
Age of Empires 4
Back 4 Blood
Forza Horizon 5
Outriders
Valheim
Halo Infinite
Resident Evil Village
Battlefield 2042
New World
Mass Effect: Legendary Edition
Naraka: Bladepoint
Farming Simulator 22

Ακολουθούν τα games που είχαν πάνω από 200.000 ταυτόχρονους παίκτες. Όπως πάντα σε τυχαία σειρά.

Counter-Strike: Global Offensive
New World
Dota 2
Valheim
PUBG: Battlegrounds
Apex Legends
Halo Infinite
Rust
Cyberpunk 2077
Grand Theft Auto 5

Δείτε επίσης και τα top games στις κατηγορίες Silver και Platinum. Στη Silver συναντάμε το Cyberpunk 2077 και στην Platinum το The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition, παρότι βγήκε το 2016. Because...Skyrim.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Jan 2022 17:35 #259749 by Nikos Georgopoulos
28 εκατομμύρια ταυτόχρονοι χρήστες



Το Steam έσπασε ένα ακόμη ρεκόρ, καθώς ακριβώς ένα χρόνο μετά το προηγούμενο, η Valve ανακοίνωσε ότι 28 εκατομμύρια ταυτόχρονοι χρήστες συνδέθηκαν αυτές τις ημέρες στην πλατφόρμα της. Σίγουρα η αύξηση των κρουσμάτων παγκοσμίως και οι περιορισμοί που υπήρχαν αυτές τις ημέρες θα έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να μείνει περισσότερος κόσμος σπίτι και να παίξει games.
Το ρεκόρ κατεγράφη στις 2 Ιανουαρίου και ώρα Ελλάδας 17:00. Νο.1 παιχνίδι ήταν το Counter-Strike: Global Offensive με 867.000 χρήστες. Ακολούθησε το Dota 2 με 761.000.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Feb 2022 23:36 #261441 by Nikos Georgopoulos
Steam Next Fest: Φεβρουάριος 2022




Έρχονται εκατοντάδες demos.

Η Valve ανακοίνωσε το Steam Next Fest για τον Φεβρουάριο του 2022.

Θα ξεκινήσει σε λίγες μέρες και οι developers ανά τον κόσμο θα μας δώσουν demos από τα νέα τους games για να τα δοκιμάσουμε. Από τις 21 έως τις 28 Φεβρουαρίου, μπορείτε να παίξετε εκατοντάδες demos από παιχνίδια που θα κυκλοφορήσουν στο μέλλον στο Steam.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι developers θα θέλουν να ακούσουν το feedback σας. Επίσης θα διοργανωθούν livestreams, ενώ μπορείτε να αναζητήσετε τα games που θέλετε να παίξετε σύμφωνα με το είδος τους αλλά και το υπό-είδος. Θα μπορείτε επίσης να κάνετε αναζητήσεις και για livestreams.

Το προηγούμενο Steam Next Fest διεξήχθη τον Οκτώβριο και υπήρχαν τόσα πολλά διαθέσιμα demos που δύσκολα μπορούσαμε να αποφασίσουμε ποια θα πρωτοπαίξουμε.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Mar 2022 00:35 #261783 by Nikos Georgopoulos
Valve: "Δεν θα φτιάξουμε Game Pass, αλλά η Microsoft μπορεί να το βάλει στο Steam"




Δήλωση απ' τον Gabe Newell.

Ο Gabe Newell, διευθύνων σύμβουλος της Valve, δήλωσε ότι δεν θα ήθελε να αναπτύξει κάποια συνδρομητική υπηρεσία Game Pass για το Steam, αλλά είναι ανοιχτός στο ενδεχόμενο η Microsoft να φέρει το Xbox Game Pass...στο Steam.

Συγκεκριμένα ο Newell ρωτήθηκε αν η Valve σκοπεύει να αναπτύξει ένα Game Pass σαν αυτό της Microsoft στο Xbox Live και απάντησε: "Δεν νομίζω ότι το Game Pass είναι κάτι που πρέπει να κάνουμε οι ίδιοι, δηλαδή να φτιάξουμε μία συνδρομητική υπηρεσία αυτή τη στιγμή. Αλλά για τους πελάτες είναι μια δημοφιλής επιλογή και είμαστε θετικοί να δουλέψουμε μαζί τους για να την φέρουμε στο Steam".

Άρα την δεδομένη στιγμή ξεχνάμε το Steam Pass. Αν η Microsoft συμφωνεί τότε θα μπορούσε να φέρει το Game Pass στο Steam. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο Gabe Newell δεν...ενδιαφέρεται ιδιαίτερα από πιθανές πωλήσεις που θα έχανε από τα εκατοντάδες games του Game Pass. Φυσικά, επειδή το Steam έχει δεκάδες χιλιάδες games, αν ένα Steam Pass κόστιζε 10 ευρώ/μήνα και έδινε πρόσβαση σε όλα αυτά, ίσως η Valve να έχανε έσοδα.

Αλήθεια, πόσα ξοδεύετε στο Steam κάθε χρόνο; Μήπως θα μας συνέφερε ένα Game Pass ή θα συνέφερε περισσότερο την Valve;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Mar 2022 00:37 #261790 by Nikos Georgopoulos
Gabe Newell: "Όταν δεχτήκαμε το Bitcoin στο Steam, το 50% των συναλλαγών ήταν απάτες"




Ο CEO της Valve αποκαλύπτει.

Ο Gabe Newell, διευθύνων σύμβουλος της Valve, δήλωσε ότι όταν ενεργοποίησε την επιλογή για αγορά με Bitcoin στο Steam, είδε ότι το 50% των συναλλαγών ήταν απάτες κι έτσι σταμάτησε να δέχεται κρυπτονομίσματα.

Το Bitcoin εισήχθη ως μέθοδος πληρωμής στο Steam τον Απρίλιο του 2016 και αφαιρέθηκε τον Δεκέμβριο του 2017 λόγω της αστάθειας της τιμής του Bitcoin και «μιας σημαντικής αύξησης των τελών για την επεξεργασία συναλλαγών στο δίκτυο Bitcoin», όπως έγραψε τότε η Valve. Πιο πρόσφατα, η Valve προκάλεσε την οργή των οπαδών των κρυπτονομισμάτων απαγορεύοντας τα Crypto games και τα NFT games στο Store.

Ο Gabe Newell δήλωσε στο PC Gamer: «Το πρόβλημα είναι ότι πολλοί από όσους βρίσκονται σε αυτόν τον χώρο δεν είναι άνθρωποι που θέλετε να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες σας. Είχαμε προβλήματα όταν αρχίσαμε να δεχόμαστε κρυπτονομίσματα ως επιλογή πληρωμής. Το 50% αυτών των συναλλαγών ήταν απάτη, κάτι που είναι εκπληκτικό νούμερο. Αυτοί ήταν πελάτες που δεν θέλαμε να έχουμε. Υπάρχει πραγματικά ενδιαφέρουσα τεχνολογία στα blockchains και στο να βρεις πώς να κάνεις ένα distributed ledger, αλλά νομίζω ότι οι άνθρωποι δεν έχουν καταλάβει γιατί χρειάζεσαι πραγματικά ένα distributed ledger. Υπάρχει διαφορά μεταξύ αυτού που θα έπρεπε να είναι και αυτού που πραγματικά είναι αυτή τη στιγμή στον πραγματικό κόσμο. Και κάπως έτσι βρισκόμαστε με τα NFT που βασίζονται σε blockchain: Έχουν πάρει πολλά χρήματα από πελάτες. Δεν ήταν αυτό που θέλουμε να κάνουμε. Δεν θέλουμε να χάσουμε μεγάλο αριθμό πελατών", οπότε αυτό μας οδήγησε σε αυτήν την απόφαση».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Mar 2022 00:22 #261884 by Nikos Georgopoulos
Gabe Newell: "Οι εξαγορές από Sony και Microsoft δεν σημαίνει ότι τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα για τους gamers"




Η Valve λειτουργεί διαφορετικά και δεν ενδιαφέρεται.

Ο Gabe Newell δεν ενδιαφέρεται για τις μεγάλες εξαγορές της Microsoft και της Sony.

Η πρόσφατη προσφορά της Microsoft για την εξαγορά της Activision Blizzard ήταν μια τεράστια είδηση: μια μετατόπιση 68,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την gaming βιομηχανία που ήρθε να προστεθεί σε μια σειρά άλλων εξαγορών, συμπεριλαμβανομένης της Bethesda μόλις πέρυσι. Η Sony έχει επίσης επιδιώξει να ενισχύσει τις εταιρείες ανάπτυξης της πρώτης ομάδας και απέκτησε την Bungie για 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Sony και η Microsoft συνεχίζουν να επεκτείνουν τους τομείς τους ωστόσο και οι δύο δημοσιεύουν τα games τους για PC. Tα δισεκατομμύρια δολάρια που πετιούνται για την εξαγορά στούντιο δεν έχουν δελεάσει, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, τη Valve.

O πρόεδρος της Valve, Gabe Newell, δήλωσε: "Ξέρετε, οι ενοποιήσεις πολλές φορές μπορεί να υποκινούνται από περίεργους λόγους. Έχω καθίσει σε αίθουσες συνεδριάσεων όπου οι άνθρωποι έχουν μιλήσει για τη λήψη αποφάσεων σχετικά με μια εξαγορά επειδή θα μπορούσαν να απολύσουν ένα σωρό από αυτά που ονομάζονται έξοδα G&A . Και είναι σαν, πραγματικά; Αυτή είναι η στρατηγική σας; Όταν ακούς "συνέργεια", αυτό που πραγματικά σημαίνει είναι ότι θα απολύσεις ένα σωρό μεσαία στελέχη που είναι γενικά έξοδα. Κάποιος βγάζει ένα λογιστικό φύλλο και λέω: "Ναι, αλλά δεν νομίζω ότι καταλαβαίνετε πόσους από τους βασικούς developers και μηχανικούς σας θα χάσετε εξαιτίας των διαταραχών. Έχετε αυτή την εντελώς μη ρεαλιστική άποψη για το τι θα συμβεί στην πραγματικότητα, που αποτελεί κίνητρο για αυτές τις αποφάσεις. Ως πρόεδρος ο ίδιος, καταλαβαίνω γιατί είναι πολύ διασκεδαστικό να είσαι ένας κινητήριος μοχλός και να κάνεις αυτά τα πράγματα, απλά δεν νομίζω ότι αυτός είναι ένας αρκετά καλός λόγος για να κάνεις πραγματικά τα πράγματα καλύτερα για τους πελάτες. Έτσι, υποψιάζομαι ότι κάποιες από αυτές τις εξαγορές θα αποσυρθούν. Και μερικές από αυτές θα αποδειχθούν επιτυχείς. Επειδή [σε αυτές τις περιπτώσεις] όποιος κάνει την εξαγορά έχει σκεφτεί πώς είναι προσθετική. Όχι πώς έκανα την αυτοκρατορία μου μεγαλύτερη, αλλά: Ποια είναι η ευκαιρία να κάνουμε καλύτερη δουλειά στο να δημιουργούμε σπουδαίες εμπειρίες παιχνιδιών για τους ανθρώπους; Δεν ξαγρυπνώ αργά τη νύχτα λέγοντας: Τι πρέπει να κάνουμε; Ποια είναι η ανταγωνιστική μας απάντηση για κάτι τέτοιο. Eίναι κάπως άσχετο σε σχέση με όλα τα πράγματα που θεωρούμε ενδιαφέροντα και με τον τρόπο με τον οποίο η Valve λειτουργεί την επιχείρησή της".

 


Ο Newell δήλωσε ότι υπήρξαν "κύματα αυτού του είδους για πάντα" εντός και εκτός της gaming βιομηχανίας, επισημαίνοντας τη δημοτικότητα των συγχωνεύσεων ομίλων τη δεκαετία του 1970 . Πολλές από αυτές δεν διαρκούν, και είναι αλήθεια ότι τα τελευταία χρόνια μερικοί από τους μεγαλύτερους ομίλους στις ΗΠΑ έχουν διασπαστεί σε ξεχωριστές εταιρείες (ή σχεδιάζουν να το κάνουν), συμπεριλαμβανομένων των General Electric και Johnson & Johnson. Ο Newell προέβλεψε ότι θα δούμε το ίδιο πράγμα να συμβαίνει με κάποιες από τις πρόσφατες ενοποιήσεις της gaming βιομηχανίας, και υπάρχει και εκεί προηγούμενο καθώς η Bungie ανεξαρτητοποιήθηκε από τη Microsoft το 2007, και πιο πρόσφατα την εταιρεία ανάπτυξης Hitman IO Interactive εξαγόρασε την ελευθερία του από τον εκδότη Square Enix το 2017.

Η Valve φαίνεται να επικεντρώνεται στην ανάπτυξη του Steam από μόνη της και στην επέκταση του αποτυπώματός της στο PC gaming hardware με το Steam Deck. Η Valve έχει εξαγοράσει μόνο δύο εταιρείες στην ιστορία της: Την εταιρεία 3D ήχου Impulsonic το 2017 και τον προγραμματιστή του Firewatch Campo Santo το 2018 (αν και όπως κάθε εταιρεία έχει πάρει μεμονωμένα ταλέντα, όπως έκανε όταν απέκτησε την Kim Swift και το μαθητικό game που τελικά έγινε Portal το 2005). Οι πιο σημαντικές εξαγορές της Valve ήταν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας για mods όπως το Counter-Strike και το Dota, τα οποία με την πάροδο του χρόνου η Valve μετέτρεψε στα πιο προσοδοφόρα games της.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Mar 2022 00:47 #261909 by Nikos Georgopoulos
[UPDATE: 2/3/22 Νέα δήλωση από τον game designer



Ο Greg Coomer, game designer της Valve, δήλωσε ότι η Αμερικάνικη εταιρεία ετοιμάζει πολλά games και πρόσθεσε ότι "ορισμένα από αυτά είναι συναρπαστικά".
Διαβάστε ακόμη για την δήλωση του Gabe Newell, ο οποίος νιώθει άσχημα για την CD Projekt Red και όσα έπαθε για το Cyberpunk.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Mar 2022 01:48 #262121 by Nikos Georgopoulos
Το Steam είχε για το 2021 69 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε ημέρα




132 το μήνα.

Το Steam είχε 69 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες το 2021, κάθε ημέρα και 132 εκατομμύρια το μήνα.

Η Valve δημοσίευσε το Steam Year σε Review 2021. Το Year in Review είναι ένας συνδυασμός στατιστικών στοιχείων για τους πελάτες και συζητήσεων για developers που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα. Τα νέα νούμερα είναι εντυπωσιακά. Το 2021 το Steam είχε 69 εκατομμύρια ενεργούς παίκτες κάθε ημέρα, 132 εκατομμύρια μοναδικούς μηνιαίους χρήστες και τον υψηλότερο αριθμό ταυτόχρονων παικτών. 27,4 εκατομμύρια άτομα.

Οι παίκτες ξόδεψαν κάτι λιγότερο από 38 δισεκατομμύρια ώρες στο Steam το 2021, μια αύξηση 21% σε σχέση με το 2020 και η Valve επισημαίνει ότι αυτό σημαίνει 4,3 εκατομμύρια χρόνια παιχνιδιού. Η Valve έχει δώσει 33...exabyte περιεχομένου στους χρήστες του Steam. Η Valve αναφέρει ότι ο αριθμός αυτός είναι περίπου πόσα δεδομένα θα χρησιμοποιούσατε αν τα 330 εκατομμύρια άτομα στις ΗΠΑ έκαναν download ένα παιχνίδι 100 GB."

Οι δαπάνες των παικτών αυξάνονται επίσης κατά 27% και 2,6 εκατομμύρια παίκτες έκαναν την πρώτη τους αγορά το 2021. Επίσης, οι κάτοχοι VR headset αυξήθηκαν κατά 11%. Το Oculus Quest 2 αποτελεί πλέον περισσότερο από το ένα τρίτο των ακουστικών Steam VR. 48 εκατομμύρια χειριστήρια χρησιμοποιούνται από τους παίκτες Steam, που αποτελούν λίγο περισσότερο από το 10% των καθημερινών sessions παιχνιδιού. Το ένα τρίτο των κορυφαίων games στο Steam προέρχονται από νέους developers και οι Κινέζοι προγραμματιστές έχουν ωφεληθεί ιδιαίτερα. Η Valve λέει ότι αυτή η ομάδα σημείωσε "300% αύξηση στις πωλήσεις από μη κινεζικές αγορές μόνο το περασμένο έτος".

Please Log in or Create an account to join the conversation.