Το Steam έφτασε τους 30 εκατομμύρια Κινέζους χρήστες
Τα αμιγώς Κινέζικα games πουλάνε εκατοντάδες χιλιάδες αντίτυπα.
Το Steam έφτασε τους 30 εκατομμύρια Κινέζους gamers, σύμφωνα με τον αναλυτή Daniel Ahmad της Niko Partners.
Η δημοφιλία του Steam ανέβηκε στην Κίνα λόγω του DotA 2 αλλά ανέβηκε εξαιτίας κι άλλων games που κυκλοφόρησαν στα Κινέζικα, λόγω του regional pricing, των πολλών διαφορετικών τρόπων πληρωμών και αρκετών games που απαγορεύτηκαν στην Κίνα.
Ο μεγάλος όγκος των gamers βοήθησε τους Κινέζικους indie developers να πετύχουν στο Steam. Το Κινέζικο The Scroll of Taiwu, που έχει να κάνει με δύο γονείς που μεγαλώνουν το παιδί τους και το στέλνουν στο Πανεπιστήμιο, πούλησε 600.000 αντίτυπα στο Steam. Επίσης, η Κινεζική κυβέρνηση έχει ήδη συστάσει προτάσεις για τους game developers και τα Internet Cafe της χώρας να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους, κάτι που δεν είχαμε δει ποτέ.
Παρά το πάγωμα των games στην Κίνα, οι gamers της χώρας δεν σταματούν να αναζητούν νέους τρόπους απόκτησης των games τους. Βέβαια στον αντίποδα, απ' τη μία έχουμε το hacking να οργιάζει από Κινέζους σε Shooters και ειδικά στο PUBG κι από την άλλη η Tencent αντιμετώπιζε λειτουργικά ζητήμτα με την κυβέρνηση της Κίνας λόγω αρκετών απαγορεύσεων. Οι μετοχές της σύμφωνα με το CNN έπεσαν 40% από τον Ιανουάριο του 2018 μέχρι σήμερα, σε μια απώλεια της τάξεως των 230 δις δολαρίων και πλέον δεν συγκαταλέγεται στις κορυφαίες 10 εταιρείες σε τζίρο παγκοσμίως.