Dark Souls II

Hot
Ετοιμαστείτε να πεθάνετε...ξανά.

Ετοιμαστείτε να πεθάνετε...ξανά.

Ετοιμαστείτε να πεθάνετε...ξανά.

Το 2011 αποτέλεσε μία ιδιαίτερα παραγωγική χρονιά στον χώρο των RPG, καθώς πέρα από το μνημειώδες The Elder Scrolls V: Skyrim, είδαμε το Dark Souls, τον πνευματικό απόγονο του Demon's Souls. Τα δύο αυτά σαδιστικά Action RPG, αλλά κυρίως το Dark Souls, βοήθησαν στην καθιέρωση της From Software στην βιομηχανία των video games, μιας εταιρείας που ήταν κυρίως γνωστή για την σειρά Armored Core. Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι στο παρελθόν η From Software είχε αναπτύξει αρκετά ακόμη Action RPG, όπως το Eternal Ring και την σειρά Kings' Field. Η τελευταία μάλιστα αποτελεί κατά γενική ομολογία τον πνευματικό πρόγονο του Demon's Souls.

Με δεδομένη την εμπορική επιτυχία, αλλά και την καθολική αποδοχή που γνώρισε το Dark Souls, όλοι περιμέναμε ένα ενδεχόμενο sequel. H πρώτη αναφορά στο Dark Souls II έγινε τον Απρίλιο του 2012, όταν οι Masanori Takeuchi και Eiichi Nakajima της From Software δήλωσαν κατηγορηματικά ότι η σειρά θα συνεχιστεί και οχτώ μήνες αργότερα στα Spike Video Game Awards 2012 είδαμε το πρώτο τρέιλερ. Εκείνο το διάστημα πάντως άρχισαν να εγείρονται διάφορα ερωτηματικά σχετικά με την προσέγγιση που θα ακολουθούσε η From Software όσον αφορά το Dark Souls II. Ένα από αυτά ήταν κατά πόσο το ύφος της σειράς θα έμενε αναλλοίωτο, κοινώς αν για ακόμη μια φορά θα είχαμε να κάνουμε με μία απόλυτα hardcore δημιουργία. Οι προβληματισμοί μάλιστα έγιναν ακόμη πιο έντονοι όταν έγινε γνωστό ότι ο Hidetaka Miyazaki, ο υπεύθυνος παραγωγής των Demon's Souls και Dark Souls, δεν θα συμμετείχε ενεργά στην ανάπτυξη του Dark Souls II.

H πρώτη μας γνωριμία με το σαδιστικό Action RPG της From Software έγινε τον περασμένο Οκτώβριο, όταν και είχαμε την τύχη να δοκιμάσουμε την beta έκδοσή του. Για να πούμε την αλήθεια οι πρώτες μας εντυπώσεις ήταν θετικότατες, παρόλα αυτά τότε δεν ήμασταν σε θέση να εκφέρουμε μία ολοκληρωμένη άποψη. Πλέον πάντως με περίσσεια σιγουριά μπορούμε να πούμε ότι το Dark Souls II, είναι ένα αξιόλογο sequel και η φυσική εξέλιξη του προκατόχου του. Επιπροσθέτως, η δημιουργία της From Software δικαιολογεί απόλυτα την φήμη της ως μία από τις πολυαναμενόμενες κυκλοφορίες του 2014. Πιείτε λοιπόν μια γουλιά από το Estus Flask σας και ετοιμαστείτε για ένα ακόμη επικίνδυνο ταξίδι στον μεσαιωνικό κόσμο της σειράς.

The curse of undeath
To Dark Souls II λαμβάνει χώρα στο βασίλειο του Drangleic, το οποίο πλέον έχει χάσει την παλιά αίγλη του (όπως η Boletaria του Demon's Souls και το Lordran στο Dark Souls), ύστερα από μία σειρά "ατυχών" γεγονότων. Ένα από αυτά είναι η κατάρα των απέθαντων, καθώς ο πληθυσμός τους έχει αυξηθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια. Ένας από αυτούς τους απέθαντους, είναι και ο κεντρικός ήρωας της περιπέτειάς μας, ο οποίος φτάνει στο Drangleic, αναζητώντας μια θεραπεία για την κατάρα που τον μαστίζει. Για να πετύχετε βέβαια τον στόχο σας θα πρέπει να ταξιδέψετε σε διάφορες τοποθεσίες, να πολεμήσετε με εκατοντάδες δαίμονες και να πεθάνετε εκατοντάδες φορές!

Όπως γίνεται αντιληπτό, τα γεγονότα δεν ακολουθούν τα αντίστοιχα του Dark Souls, παρόλα αυτά το γενικό concept παραμένει ίδιο. Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε ότι ενώ ο στόχος σας είναι εξ αρχής ξεκάθαρος, οι πληροφορίες που έχετε σχετικά με το βασίλειο του Drangleic είναι πραγματικά ελάχιστες. Τον πρώτο ρόλο κοινώς τον έχει για ακόμη μία φορά η δράση, καθώς το σενάριο περνά σε δεύτερη μοίρα. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως οι developers αμέλησαν να πλάσουν έναν ξεχωριστό κόσμο, καθώς το lore του Dark Souls II είναι αρκετά πλούσιο, παρόλα αυτά είναι στο χέρι σας το κατά πόσο θα εντρυφήσετε σε αυτό.

Διαμόρφωσε το πεπρωμένο σου
Αφού παρακολουθήσετε ένα ομολογουμένως εντυπωσιακό cutscene, το οποίο μοιάζει να έχει ξεπηδήσει από hollywoudιανή υπερπαραγωγή, θα βυθιστείτε (στην κυριολεξία) στην άβυσσο του Dark Souls II. Τα πρώτα σας βήματα θα σας οδηγήσουν σε μία καλύβα, εκεί όπου θα συναντήσετε μία...παρέα μαγισσών. Εδώ θα έχετε την ευκαιρία να δημιουργήσετε τον χαρακτήρα σας και να μάθετε τις πρώτες πληροφορίες σχετικά με την κατάρα που σας βαραίνει.

Στο character creation δεν συναντάμε ιδιαίτερες αλλαγές, καθώς μπορείτε να καθορίσετε το όνομα, το φύλο και την εξωτερική εμφάνιση του ήρωά σας. Στο τελευταίο κομμάτι πάντως και πάλι συναντάμε ελάχιστες στιλιστικές επιλογές, αν και το γεγονός αυτό δεν αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα, καθώς ως επί το πλείστον τα χαρακτηριστικά του πρωταγωνιστή καλύπτονται από την πανοπλία του. Τα classes είναι αυτή την φορά οχτώ (10 στα Demon's Souls και Dark Souls) και είναι διαφορετικά από αυτά που είχαμε δει στην beta έκδοση. Έτσι λοιπόν συναντάμε τους Bandit, Cleric, Warrior, Swordsman, Deprived, Sorcerer, Knight και Explorer. Να θυμίσουμε ότι η From Software είχε αναφέρει ότι υπήρχε μία πιθανότητα να καταργηθούν τα classes στο Dark Souls II, παρόλα αυτά κάτι τέτοιο δεν συνέβη.

Οι διαφορές μεταξύ των classes πρακτικά δεν είναι πολύ μεγάλες, αν και κάθε class έχει ξεχωριστά attributes και αρχικό εξοπλισμό. Επίσης, όπως είχαμε δει στο Dark Souls, κάθε class ξεκινά με διαφορετικό level. Για παράδειγμα, ο Cleric ξεκινά από το level 14, ενώ ο Deprived από το πρώτο. Όσοι πάντως είχατε ασχοληθεί εκτενέστερα με το πρώτο Dark Souls, γνωρίζετε ότι το class που θα επιλέξετε έχει μηδαμινή σημασία στην μετέπειτα εξέλιξη του ήρωά σας, καθώς υπάρχει απόλυτη ελευθερία σχετικά με το ποιο attribute θα ανεβάσετε όταν ανεβείτε level. Εν τω μεταξύ, αφού διαλέξετε το class θα πρέπει να διαλέξετε και ένα gift για τον χαρακτήρα σας. Εδώ πάντως απουσιάζουν "overpowered" επιλογές όπως το Master Key στο Dark Souls.

Αξίζει να σημειωθεί ότι εδώ συναντάμε ένα καινούργιο attribute, το οποίο ονομάζεται adaptability. To συγκεκριμένο αυξάνει την ταχύτητα του χαρακτήρα σας και την ταχύτητα με την οποία μπλοκάρετε κι επιπλέον ελαττώνει τον χρόνο που χρειάζεστε για να κάνετε recover ύστερα από ένα ισχυρό χτύπημα. Με βάση τα παραπάνω καλό θα είναι να "επενδύσετε" αρκετά souls (το νόμισμα του παιχνιδιού) σε αυτό και να το ανεβάσετε, όσο παραπάνω μπορείτε.

Power of thy sword
Μόλις δημιουργήσετε τον χαρακτήρα σας και βγείτε από την καλύβα με τις μάγισσες θα βρεθείτε στο Things Detwixt. Στην τοποθεσία αυτή, όπως και στο Undead Asulym του Dark Souls, θα παρακολουθήσετε τα πρώτα tutorials που σας εξηγούν τους μηχανισμούς μάχης και το μοντέλο χειρισμού. Βέβαια όσοι από εσάς είχατε παίξει την προαναφερθείσα δημιουργία θα νιώσετε αμέσως σε οικείο κλίμα, καθώς πλην ελαχίστων εξαιρέσεων το μοντέλο χειρισμού παραμένει ίδιο και απαράλλαχτο.

Όμοιο έχει παραμείνει και το user interface, με τις τυπικές health και stamina bars να καταλαμβάνουν την πάνω αριστερή πλευρά της οθόνης. Θα πρέπει πάντως να τονίσουμε ότι κάθε φορά που πεθαίνετε, τα διαθέσιμα hit points σας μειώνονται σημαντικά. Κάτι αντίστοιχο είχαμε δει στο Demon's Souls, όπου είχατε λιγότερα hit points όσο ήσασταν Hollow (undead). Για να επαναφέρετε τα hit points σας στο κανονικό επίπεδο θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα ειδικό αντικείμενο ονόματι Human Effigy, αντίστοιχο με το Humanity του Dark Souls.

Όσον αφορά τις μάχες, όπως είπαμε δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές, καθώς και πάλι το κλειδί της επιτυχίας είναι να blockάρετε τις επιθέσεις των αντιπάλων σας με την ασπίδα σας ή να κάνετε dodge. Ο rolling μηχανισμός πάντως, μέσω του οποίου κάνετε dodge πατώντας το κουμπί Ο έχει βελτιωθεί και είναι πολύ πιο λειτουργικός από ότι είχαμε δει στο παρελθόν. Αυτό γιατί σε αρκετές περιπτώσεις θα χρειαστεί να αποχωριστείτε την ασπίδα σας και να κουβαλήσετε έναν πυρσό στην θέση της.

Όπως είχαμε δει στο Dark Souls, ο θάνατος προέρχεται πάντα από κάποιο δικό μας λάθος και δεν είναι ποτέ "φτηνός".

Το παραπάνω στοιχείο δίνει μία νέα διάσταση στο gameplay, καθώς υπάρχουν αρκετές σκοτεινές περιοχές με μικρή ή ακόμη και μηδαμινή ορατότητα. Εγείρεται λοιπόν το δίλημμα κατά πόσο θα προτιμήσετε την ασφάλεια της ασπίδας σας ή το καλύτερο οπτικό πεδίο που σας παρέχει ο πυρσός σας. Ο τελευταίος μάλιστα είναι διαθέσιμος για ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο και μπορείτε να τον ανάψετε μόνο στα campfires ή σε ειδικά σημεία, οπότε απαιτείται προσοχή στο πως θα προσεγγίσετε μία ανεξερεύνητη σκοτεινή περιοχή.

Ένας κόσμος, δεκάδες περιοχές
Στο Dark Souls II διατηρείται η "open world" προσέγγιση του προκατόχου του, καθώς ανά πάσα στιγμή υπάρχουν δύο ή και περισσότερες πιθανές τοποθεσίες για να εξερευνήσετε. Εάν λοιπόν τα βρείτε σκούρα σε κάποιο boss fight, υπάρχει η δυνατότητα να μεταβείτε σε κάποια άλλη περιοχή να συλλέξετε νέα αντικείμενα και να δυναμώσετε ενδεχομένως τον χαρακτήρα σας ανεβαίνοντας level.

Εν τω μεταξύ, όπως είχαμε δει στο Nexus του Demon's Souls, έτσι και εδώ έχουμε μια ξεχωριστή περιοχή ονόματι Hajula που θα λέγαμε ότι αποτελεί το ορμητήριό σας. Στην Hajula βρίσκονται επίσης αρκετοί vendors, από τους οποίους μπορείτε να αγοράσετε νέα όπλα ή να αναβαθμίσετε τα ήδη υπάρχοντά σας, να προμηθευτείτε διάφορα consumables όπως lifegems, ή να αγοράσετε ammo για τα τόξα και τις βαλλίστρες σας. Τα lifegems είναι νέο είδος αντικειμένου, το οποίο αναπληρώνει σταδιακά τα hit points σας. Πέρα λοιπόν από τα Estus Flasks έχετε πρόσβαση σε ένα ακόμη θεραπευτικό item.

Σε αντίθεση με το Lordran, το βασίλειο του Drangleic είναι κατακερματισμένο σε δεκάδες περιοχές. Όσον αφορά την ποικιλία των τοποθεσιών, το Dark Souls II σαφώς υπερέχει σε σχέση με τον προκάτοχό του, παρόλα αυτά ενδεχομένως να σας δημιουργηθεί η εντύπωση ότι ο κόσμος του δεν έχει ξεκάθαρη δομή. Για παράδειγμα, την μία στιγμή βρίσκεστε στα ερείπια ενός κάστρου, την άλλη σε ένα πειρατικό λιμάνι και την επόμενη σε ένα βάλτο. Εξ' αρχής πάντως έχετε την δυνατότητα για fast travel μεταξύ των διαφόρων τοποθεσιών από τα εκάστοτε campfires, κάτι που αν μη τι άλλο είναι ένα θετικό στοιχείο.

Για τους μη μυημένους να υπενθυμίσουμε είναι ότι τα campfires, είναι συγκεκριμένα checkpoints, στα οποία μπορείτε να αναπληρώσετε τα hit points σας. Παρόλα αυτά κάθε φορά που τα ενεργοποιείτε οι εχθροί κάνουν respawn. Σε αντίθεση με τις προγενέστερες δημιουργίες της From Software πάντως εδώ το respawn είναι περιορισμένο, καθώς εάν σκοτώσετε έναν συγκεκριμένο εχθρό μερικές δεκάδες φορές θα σταματήσει να επανεμφανίζεται.

Ο θεριστής των ψυχών
To βασίλειο του Drangleic είναι γεμάτο με διάφορους τύπους εχθρών και για μία ακόμη φορά θα πρέπει να επιστρατεύσετε όλες σας τις ικανότητες αν θέλετε να φέρετε εις πέρας την αποστολή σας. Η Α.I. κινείται στα γνωστά υψηλά επίπεδα της σειράς, καθώς οι αντίπαλοί σας στήνουν ενέδρες και επιτίθενται ανελέητα κατά κύματα. Φυσικά η πρόκληση κορυφώνεται στα boss fights, τα οποία είναι αξιομνημόνευτα και σας προκαλούν μία εναλλαγή συναισθημάτων. Αρχικά λοιπόν και αφού πεθάνετε μερικές φορές θα θελήσετε να πετάξετε το DualShock 3 στον κοντινότερο τοίχο, αλλά μόλις καταφέρετε να νικήσετε το αίσθημα ικανοποίησης που θα νιώσετε είναι πραγματικά τεράστιο.

Όσον αφορά το κατά πόσο η From Software διατήρησε το hardcore ύφος της σειράς δεν χωρούν αμφιβολίες. Αυτό που θα πρέπει να σημειωθεί πάντως είναι ότι αρχικά το Dark Souls II φαίνεται πιο εύκολο από τον προκάτοχό του, ειδικά στις πρώτες 4-5 ώρες gameplay δεν θα συναντήσετε ιδιαίτερες δυσκολίες. Παρόλα αυτά στην πορεία ο βαθμός πρόκλησης αυξάνεται κλιμακωτά. Επιπλέον, όπως προαναφέραμε κάθε φορά που πεθαίνετε τα hit points σας μειώνονται και το να βγάλετε ένα boss fight με την μισή health μπάρα (25% αν σκοτώνετε πολίτες και γίνετε sinner) δεν είναι και το πιο εύκολο επίτευγμα.

Αυτό που διατηρείται αναλλοίωτο είναι το εθιστικό gameplay, ένα στοιχείο που θα πρέπει να διατεθεί κάθε σοβαρό Action RPG. O εθισμός λοιπόν χτυπά ξανά κόκκινο, καθώς από την στιγμή που θα πιάσετε το χειριστήριο στα χέρια σας θα κολλήσετε. Οι ώρες θα αρχίσουν να περνούν και θα αρχίσετε να σκέφτεστε "καλά θα ανέβω ένα level ακόμα και θα το κλείσω" ή "βγάζω το boss αυτό και πάω για ύπνο", αλλά το πιο πιθανό είναι ότι θα συνεχίσετε να παίζετε. Κοινώς, οι περίπου 60 ώρες που θα χρειαστεί να αφιερώσετε για να δείτε τα credits θα περάσουν...νεράκι και τα κυριότερο ευχάριστα, παρά το γεγονός ότι πεθάνετε πάνω από 200 φορές σε αυτό το διάστημα.

Join the Covenant
Ένα από τους λόγους στους οποίους οφείλεται η επιτυχία των Demon's Souls και Dark Souls είναι χωρίς αμφιβολία οι ιδιαίτεροι online μηχανισμοί τους. Άλλωστε στο παρελθόν ακόμη και ο Shuhei Yoshida της Sony είχε δηλώσει ότι το ασύγχρονο multiplayer των παραπάνω δημιουργιών αποτέλεσε πηγή έμπνευσης στην ανάπτυξη διαφόρων χαρακτηριστικών του PS4. Η From Software αυτή την φορά δούλεψε πολύ περισσότερο στο συγκεκριμένο κομμάτι δίνοντας μία νέα διάσταση τόσο στο co-op, όσο και στο PvP μέσω των Covenants, ενώ για πρώτη φορά στην σειρά συναντάμε και dedicated servers για το multiplayer.

Τα Covenants υπήρχαν και στο Dark Souls, παρόλα αυτά εδώ οι μηχανισμοί τους είναι πιο απλουστευμένοι. Πρακτικά η δομή του κάθε Covenant θυμίζει την αντίστοιχη των guilds στα διάφορα MMORPG. Αφού γίνετε μέλος σε κάποιο από αυτά διαφοροποιούνται σημαντικά οι co-op και οι PvP μηχανισμοί. Για παράδειγμα αν ανήκετε στους Blue Sentinels ή στο Way of the Blue Covenant στην περίπτωση που κάποιος παίκτης κάνει invade στον κόσμο σας ως Red Phantom αυτόματα θα εμφανιστούν οι σύμμαχοί σας από τις σχετικές αδελφότητες για να σας βοηθήσουν να τον αντιμετωπίσετε. H online εμπειρία πάντως είναι θετικότατη από όλες τις απόψιεις, καθώς ανά πάσα στιγμή μπορείτε να κάνετε summon κάποιον άλλον παίκτη στον κόσμο σας για να σας βοηθήσει ενδεχομένως σε κάποιο boss fight. Εν τω μεταξύ, υπάρχουν και τα ανάλογα Covenants για όσους αποφασίσουν να ασχοληθούν με το PvP.

Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά
Το πρώτο Dark Souls είχε σηκώσει πολύ ψηλά τον πήχη και στον οπτικό τομέα και με χαρά μας διαπιστώσαμε ότι οι developers δεν επαναπαύτηκαν στις δάφνες τους, αφού προέβησαν σε βελτιώσεις της engine. Ιδιαίτερη εντύπωση μας προκάλεσαν τα lighting effects και η χρήση του shadow mapping. Χωρίς ίχνος υπερβολής μας δόθηκε η εντύπωση ότι παίζουμε σε κάποια next-gen κονσόλα και όχι στο PS3.

Εν τω μεταξύ, το frame rate μένει ως επί τω πλείστον σταθερό, σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, όπου ειδικά στο PS3 βλέπαμε σημαντικές πτώσεις. Επιπλέον, η κίνηση του χαρακτήρα σας είναι πλέον πολύ πιο ρεαλιστική, αφού έχουν προστεθεί νέα animations. Οι πιο παρατηρητικοί από εσάς θα είχαν προσέξει ότι στο Dark Souls o ήρωάς σας έμοιαζε σαν να περπατά...στον αέρα, εδώ όμως κάτι τέτοιο δεν υφίστανται. Το μόνο ψεγάδι που παρατηρήσαμε έχει να κάνει με ορισμένα φαινόμενα aliasing που παρατηρούνται στα textures, παρόλα αυτά το συγκεκριμένο γεγονός δεν καταφέρνει σε καμία περίπτωση να αμαυρώσει την θετικότατη εικόνα που παρουσιάζει η δημιουργία της From Software.

Στο ηχητικό κομμάτι ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στα εξαιρετικά μουσικά θέματα του Motoi Sakuraba. To soundtrack είναι το λιγότερο μεγαλοπρεπές και διακρίνεται για την τεράστια ποικιλία του. Οι συνθέσεις διακρίνονται για το medieval ambient ύφος τους και συνοδεύουν αρμονικά την εξερεύνηση του κόσμου, αλλά και τα συναρπαστικά boss fights. Συν τις άλλοις τα ηχητικά εφέ δεν απογοητεύουν, καθώς κάθε όπλο έχει τον δικό του ξεχωριστό ήχο, ανάλογα με την επιφάνεια πάνω στην οποία χτυπά. Το voice acting παρόλα αυτά είναι το λιγότερο αδιάφορο, αφού οι ερμηνείες των ηθοποιών είναι τελείως άψυχες και σε αρκετές περιπτώσεις δεν ταιριάζουν με το μεσαιωνικό ύφος αυτού του Action RPG.

Συμπεράσματα
H From Software σε γενικές γραμμές δεν προέβη σε ριζικές αλλαγές, παρόλα αυτά τροποποίησε ιδανικά την gameplay φόρμουλα του Dark Souls, προσφέροντάς μας την φυσική εξέλιξή του. Βέβαια είναι φανερό πως αυτή την φορά η ιαπωνική εταιρεία προσπάθησε να προσελκύσει μια μεγαλύτερη μερίδα κοινού, κάτι που αντικατοπτρίζεται στον ελάττωση του βαθμού δυσκολίας στις πρώτες πίστες. Ακόμη και έτσι πάντως ο hardcore χαρακτήρας παραμένει αναλλοίωτος και αναμφίβολα το Dark Souls II δεν είναι μία δημιουργία για τις μάζες. Όπως και να έχει πάντως είναι ένας άρτιος τεχνικά τίτλος που έχει να επιδείξει επίσης πρωτότυπους multiplayer μηχανισμούς, μεγάλη διάρκεια και εθιστικό gameplay. Κατόπιν αυτού μέχρι στιγμής είναι μία από τις λίγες κυκλοφορίες της χρονιάς που καταφέρνει να δικαιολογήσει το hype που είχε αναπτυχθεί γύρω από το όνομά της. Όσοι λιώσατε τα Demon's Souls κα Dark Souls επενδύστε άφοβα.

Θετικά:
- Άρτιος τεχνικός τομέας
- Σταθερό frame rate
- Επική μουσική
- Πιστό στο hardcore ύφος της σειράς
- Εξελιγμένοι multiplayer μηχανισμοί
- Μεγάλη διάρκεια

Αρνητικά:
- "Άψυχο" voice acting στους NPC
- Κοινότυπο σενάριο

Βαθμολογία
Γραφικά: 9
Ήχος: 8
Gameplay: 8.5
Αντοχή: 9
Γενικά: 8.6

Πανάξιος διάδοχος του Dark Souls.

Παντελής Δασκαλέλος  

NEWS   VIEW ALL

No News

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 +3 jester (Level19) 13/03/2014 21:04
Ευχαριστούμε για το review Παντελή. Δύο σχόλια για να ξεκινήσει η κουβέντα. Πρώτον, μετά από τις πρόσφατες απογοητεύσεις από μεγάλα brand names, επιτέλους ένα game που στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και του βαρέως ονόματός του. Δεύτερον, για να ιντριγκάρω και λίγο, σύμφωνοι, άρτιος ο τεχνικός τομέας, αλλά εντάξει, δεν έβαλαν και πολύ ψηλά τον πήχη. Όμορφο αλλά όχι εντυπωσιακό το οπτικό κομμάτι και σίγουρα όχι αψεγάδιαστο.
#2 +2 geololj (Level28) 13/03/2014 21:30
Θα συμφωνήσω μαζί σου Jester ότι το Dark Souls II είναι από τα λίγα hyped games που κράτησαν την υπόσχεσή τους. Χαίρομαι που τα hardcore games απολαμβάνουν πλέον καλύτερη θέση. Αυτό είναι τελικά που κατάφερε η From Software. Όχι ότι δεν υπήρχαν στο παρελθόν (και πολλά μάλιστα), αλλά έγιναν πάλι της μόδας. Αναλυτικότατο το review Παντελή. Φαίνεται εξαιρετικό το Dark Souls II και σίγουρα θα πάω για αγορά όταν κυκλοφορήσει για PC.
#3 +2 Glamorous (Level27) 13/03/2014 21:35
Πολυ ωραιο review Παντελη! Παω στοιχημα οτι θα τραβηξες μεγαλες δυσκολιες μιας και το Dark Souls 2 ειναι ισως το πιο δυσκολο game του 2014. Ανυπομονω να το παιξω, κυριως για να δω πως δουλευει το adaptability. Πιστευω οτι ειναι καλη προσθηκη και σαν stat δεν το συνανταει κανεις καθε μερα αλλα πρεπει να το δω μονη μου για να αποφασισω αν ειναι ΟΚ η οχι. Ωραιο ακουγεται εξ αρχης αλλα δεν θα ηθελα να πρεπει να φτασω το adaptability στο 20 για να αρχισω να παιζω κανονικα...anyway θα το κοιταξω!
#4 +2 Bil128 (Level12) 13/03/2014 21:36
Δεν έχω παιξει το πρώτο μόνο λίγο το Demon's αλλα από αυτά που διαβάζω θα ήθελα να το δοκιμάσω σύντομα!!
#5 +3 Lordwinter (Level28) 13/03/2014 21:38

Quoting geololj:

Θα συμφωνήσω μαζί σου Jester ότι το Dark Souls II είναι από τα λίγα hyped games που κράτησαν την υπόσχεσή τους. Χαίρομαι που τα hardcore games απολαμβάνουν πλέον καλύτερη θέση. Αυτό είναι τελικά που κατάφερε η From Software. Όχι ότι δεν υπήρχαν στο παρελθόν (και πολλά μάλιστα), αλλά έγιναν πάλι της μόδας. Αναλυτικότατο το review Παντελή. Φαίνεται εξαιρετικό το Dark Souls II και σίγουρα θα πάω για αγορά όταν κυκλοφορήσει για PC.


Την PC έκδοση την περιμένω και εγώ. Νομίζω πως αυτή την φορά θα γίνει καλή δουλειά στο port. Το πρώτο Dark Souls το έχω πέντε φορές για την ιστορία. Κανονική και limited έκδοση στο PS3, limited στο Xbox 360 και digital για PC, κάτι τέτοιο βλέπω να γίνεται και εδώ.
#6 +3 SirLvr (Level27) 13/03/2014 22:36
Το παιχνίδι που αγαπάς να το μισείς. Ή μισείς να το αγαπάς. Ή κάτι τέτοιο. Δεν μπορώ άλλο. Πολύ φιλοσόφησα. χαχαχαχαχα Χαίρομαι που στέκεται αντάξιο του ονόματός του, και χαίρομαι ακόμα πιο πολύ που βγαίνουν παιχνίδια με υψηλό επίπεδο δυσκολίας. Γιατί τα περισσότερα και στο hard να τα παίξεις, πάλι δεν έχεις την αντίστοιχη πρόκληση που ζητάς. Πολύ ωραίο και αναλυτικό review.
#7 +5 alucard1984 (Level13) 13/03/2014 22:41
Μπράβο για το πολύ καλό review Παντελή!
Σήμερα αγόρασα την collectors και ξεκίνησα το πρώτο μου walkthrough με έναν bandit :-)
Πραγματικά για τον συγκεκριμένο τίτλο δεν έχω τι να πω. Μετά από 500+ ώρες στον πρώτο τίτλο και δοκιμάζοντας κάθε class και κάθε υβρίδιο σχεδόν που υπάρχει , παίζοντας το δύο σήμερα ένιωσα κάποιες στιγμές αρκετά noobas χεχεχ . Μου άρεσε πολύ επίσης και το επίπεδο δυσκολίας που ξεφεύγει και θυμίζει demons souls όπου σε κάθε θάνατο μειώνεται σταδιακά η ενέργεια του παίκτη μας. Πάντως είναι πολύ καλύτερο των προσδοκιών μου και προσωπικά ένα από τα καλύτερα games που έχω παίξει ποτέ.
Και μια συμβουλή προς όλους , για να σας μείνει αξιομνημόνευτο και αλησμόνητο το πρώτο σας walkthrough, αν θέλετε προσπαθήστε να το παίξετε χωρίς κάποιες βοήθειες από online οδηγούς στρατηγικής είτε διάφορα guides και κινηθείτε στα ''τυφλά'' στο dragleid ! Θα το καταευχαριστηθήτε :lol:
#8 +2 Lordwinter (Level28) 14/03/2014 00:08

Quoting alucard1984:

Μπράβο για το πολύ καλό review Παντελή!
Σήμερα αγόρασα την collectors και ξεκίνησα το πρώτο μου walkthrough με έναν bandit :-)
Πραγματικά για τον συγκεκριμένο τίτλο δεν έχω τι να πω. Μετά από 500+ ώρες στον πρώτο τίτλο και δοκιμάζοντας κάθε class και κάθε υβρίδιο σχεδόν που υπάρχει , παίζοντας το δύο σήμερα ένιωσα κάποιες στιγμές αρκετά noobas χεχεχ . Μου άρεσε πολύ επίσης και το επίπεδο δυσκολίας που ξεφεύγει και θυμίζει demons souls όπου σε κάθε θάνατο μειώνεται σταδιακά η ενέργεια του παίκτη μας. Πάντως είναι πολύ καλύτερο των προσδοκιών μου και προσωπικά ένα από τα καλύτερα games που έχω παίξει ποτέ.
Και μια συμβουλή προς όλους , για να σας μείνει αξιομνημόνευτο και αλησμόνητο το πρώτο σας walkthrough, αν θέλετε προσπαθήστε να το παίξετε χωρίς κάποιες βοήθειες από online οδηγούς στρατηγικής είτε διάφορα guides και κινηθείτε στα ''τυφλά'' στο dragleid ! Θα το καταευχαριστηθήτε :lol:


+1 από μένα. Στο πρώτο Dark Souls είχα το guide στο χέρι, εδώ όμως που δεν είχαν κυκλοφορήσει guides ευχαριστήθηκα περισσότερο το gameplay. Αν και έψαχνα μισή ώρα για να ανοίξω το watergate στην Majula και ο μοχλός ήταν μπροστά στα μάτια μου.
#9 +2 Vinset06 (Level10) 14/03/2014 10:55
Το αγορασα αλλα πρεπει να ειμαι ξεκουραστος αρκετα γιατι αναμενετε μεγαλη μαχη...
#10 ObsessedGeorge (Level17) 14/03/2014 20:23
Ρε Παντελή, εσύ που το έπαιξες τι έχεις να πεις για το downgrade των γραφικών σε σχέση με το αρχικό εντυπωσιακό build?


http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=781625

Εχω απογοητευθεί πολύ.
#11 Big Boss (Level11) 15/03/2014 10:47
DARK SOULS MASTER RACE
#12 +1 FotisOL (Level15) 17/03/2014 18:37
Μετά τις πρώτες 10 ώρες παιχνιδιού, οφείλω να πω ότι το παιχνίδι είναι πραγματικά πολύ καλό! Η δυσκολία κυμαίνεται στα επίπεδα του πρώτου Dark Souls, αν και στην αρχή ίσως σας φανεί κάπως ευκολότερο, στην πορεία όμως δυσκολεύει αρκετά. Αυτό με τη ζωή που μειώνεται κάθε φορά που πεθαίνουμε, μέχρι να πάει στο 50%, είναι λίγο σπαστικό, αλλά με το ring of binding η κατάσταση βελτιώνεται και με το humman effigy η ζωή επανέρχεται ολοκληρωτικά στο αρχικό της επίπεδο! Prepare to die...again!
#13 +1 Evilbetty (Level9) 18/03/2014 10:37

Quoting jester:

Ευχαριστούμε για το review Παντελή. Δύο σχόλια για να ξεκινήσει η κουβέντα. Πρώτον, μετά από τις πρόσφατες απογοητεύσεις από μεγάλα brand names, επιτέλους ένα game που στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και του βαρέως ονόματός του. Δεύτερον, για να ιντριγκάρω και λίγο, σύμφωνοι, άρτιος ο τεχνικός τομέας, αλλά εντάξει, δεν έβαλαν και πολύ ψηλά τον πήχη. Όμορφο αλλά όχι εντυπωσιακό το οπτικό κομμάτι και σίγουρα όχι αψεγάδιαστο.



Οντως μπρορω να πω οτι στιν αρχη που το εκανα installation επειδη το εκανα pre-order και ηταν στα 5,5G σαν ενα μεγαλο expansion του πρωτου στο θεμα οτι ολα φαινοντουσαν προβλεπομενα αλα στην πορεια δυσκολεψε αποτομα ( π.χ οι giant knights ηταν στην δευτερη περιοχη μετα απο την maiden fire για level up) αλα ευτυχως με τα νεα mechanics στην μαχη η συνεχεια γινοταν ολο και καλητερη
κai 'bad ass' gameplay πιστο στο story του Dark souls:D
P.S Η Black Maiden του Demon Souls ειναι χιλιες φορες καλυτερη απο την καινουργια που εχουν βαλει για level up......φαινεται boring..! :/
#14 +1 Lordwinter (Level28) 18/03/2014 17:27

Quoting ObsessedGeorge:

Ρε Παντελή, εσύ που το έπαιξες τι έχεις να πεις για το downgrade των γραφικών σε σχέση με το αρχικό εντυπωσιακό build?

http://www.youtube.com/watch?v=ykbT03r_9Zo
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=781625

Εχω απογοητευθεί πολύ.


Κοίταξε να δεις δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που βλέπουμε καλύτερη ποιότητα στα γραφικά σε ένα demo που προορίζεται για να προωθήσει το μια εταιρεία το προιόν της στα MME. Στην προκειμένη περίπτωση πάντως το τελικό αποτέλεσμα δεν απογοητεύει, αφού σε κάποιες περιπτώσεις γίνεται κατάχρηση των lighting effects, όπως βλέπουμε στο βίντεο από το demo σε κάποια σημεία υπάρχει φως χωρίς να υπάρχει η αντίστοιχη πηγή που να το εκπέμπει. Το στοιχείο αυτό δεν το συναντάμε στις εκδόσεις για PS3 και Xbox 360. Νομίζω ότι θα πρέπει να περιμένουμε και την PC έκδοση για να βγάλουμε συμπεράσματα. Κοινώς αν έγιναν "παραχωρήσεις" από τους developers στις console εκδόσεις για να βγει ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα με σταθερό frame rate κ.ο.κ.
#15 +1 Sotiris (Level29) 26/03/2014 03:31
Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με την σειρά αλλά κάποια στιγμή θα το δοκιμάσω.
#16 Shallow (Level15) 07/05/2014 03:41
ρε παιδια μια ερωτηση, το θεμα που υπηρχε με καποια crash και ετσι που διαβασα για την εκδοση απο το steam διορθώθηκε; αξίζει να το αγοράσω απο το steam ή καλυτερα να το παραγγειλω απο κανενα μαγαζί;
#17 +1 vaggelaraslol (Level7) 07/05/2014 23:39
Πολύ κάλο review άλλα εγω θα έβαζα 9 στο gameplay και 7 στα γραφικά δεν ξέρω γιατί άλλα δεν μου αρέσουν αρκετά για game του 2014 παίζω στα high και τα γραφικά μου φαίνονται λίγο πεθαμένα στο enviroment ειδικά στο πάτωμα έχουν κάτι λεπτομέρειες που μου φαίνονται άσχημες άλλα οι χαρακτήρες και τα τέρατα φαίνονται αρκετά ρεαλιστικά ;)
Σημείωση όσοι θέλουν να παίξουν Dark Souls 2 δεν το πρωτεινό με keyboard-mouse άλλα με gamepad .
#18 geololj (Level28) 08/05/2014 06:46

Quoting Shallow:

ρε παιδια μια ερωτηση, το θεμα που υπηρχε με καποια crash και ετσι που διαβασα για την εκδοση απο το steam διορθώθηκε; αξίζει να το αγοράσω απο το steam ή καλυτερα να το παραγγειλω απο κανενα μαγαζί;



Στέφανε, από ότι βλέπω στο προφίλ του παιχνιδιού στο Steam, έχει βγει patch που διορθώνει τα crashes. Όσο για αγορά σε retail (από μαγαζί σε δισκάκι) ή σε ψηφιακή μορφή μέσω Steam, την retail μπορείς να την ενεργοποιήσεις στο Steam κανονικά με το key που έχει μέσα, οπότε θα σου πρότεινα να πάρεις αυτήν την έκδοση.
#19 Shallow (Level15) 08/05/2014 11:22

Quoting geololj:

Στέφανε, από ότι βλέπω στο προφίλ του παιχνιδιού στο Steam, έχει βγει patch που διορθώνει τα crashes. Όσο για αγορά σε retail (από μαγαζί σε δισκάκι) ή σε ψηφιακή μορφή μέσω Steam, την retail μπορείς να την ενεργοποιήσεις στο Steam κανονικά με το key που έχει μέσα, οπότε θα σου πρότεινα να πάρεις αυτήν την έκδοση.



ευχαριστώ πολύ
#20 nikosou22 (Level7) 28/09/2014 15:23
Απο τα καλυτερα games αυτου του ειδους και το αγαπημενο μου
#21 +1 snikefriend (Level23) 20/04/2015 20:13
Παιχνιδάρα! Το 1 το έχω λιώσει!
#22 +1 Corruptor (Level6) 20/04/2015 21:15
Έχω παίξει το πρώτο Dark Souls στα PC.Πολύ καλό review που με κάλυψε πλήρως.Ανυπομονώ να δω κατά πόσο έχει βελτιωθεί στα γραφικά όπως και στο online για το οποίο δεν είχα και την καλύτερη γνώμη.
#23 mike kodima (Level20) 20/04/2015 23:22
Είναι από τους τίτλους που πρέπει οπωσδήποτε να παίξει ενας πραγματικός gamer.
#24 diokaz (Level9) 21/04/2015 23:28
φαινετε πολυ καλο.καμια σχεση με το πρωτο.θα μου πεις τωρα λογικο αλλα δε ειναι και παντα
#25 baldur21 (Level12) 23/04/2015 20:47
Εξαιρετικό review! Πολλά μπράβο!!! Η παράδοση της σειράς που θέλει τον παίκτη να τα δίνει όλα για να επιβιώσει συνεχίζεται. Κατά την γνώμη μου αυτό είναι ένα από τα πολύ δυνατά σημεία του παιχνιδιού κι ας μου σπάνε τα νεύρα όταν χάνω. Εξάλλου κάθε φορά που περνάς ένα σημείο του παιχνιδιού, είναι τέτοια η ικανοποίηση που ξεχνάς κάθε θάνατο που έχει προκύψει μέχρι τώρα. Η ατμόσφαιρα του παιχνιδιού είναι αυτό που λέει και ο τίτλος του παιχνιδιού, dark!!! Μόλις βρω τον απαραίτητο χρόνο, θα χαθώ στην μαγεία του!
#26 nekysok (Level8) 27/04/2015 18:04
Το review είναι εκπληκτικό και με προδιαθέτει ευχάριστα για να ασχοληθώ με το παιχνίδι. Δεν το ήξερα και ούτε έχω δοκιμάσει το πρώτο, οπότε δεν έχω προσωπική άποψη.
#27 joanna-ra (Level8) 27/04/2015 18:13
Έχω παίξει το πρώτο παιχνίδι του Dark Souls το οποίο μου είχε αρέσει ιδιαίτερα και το πραγματικά καταπληκτικό review του Παντελή μου αύξησε την επιθυμία για να παίξω και το 2ο συνέχεια της σειράς.
#28 Blood Prince (Level30) 04/04/2016 17:08
Πάει για μελλοντική αγορά μιας και οι απαιτήσεις με βολεύουν.Για την ώρα καλύτερα να μην αγοράσω το Rise of the Tomb Raider να είναι αργό και να αναγκαστώ να αγοράσω και μνήμη Ram..οπότε πιστεύω είναι το ιδανικό next game για μένα.
Score  8.6
8.66 User Score
(32  votes)
User Reviews 0
Genre: Action RPG
Developer: FromSoftware
Publisher: Namco Bandai Games
Διάθεση: Namco Bandai Hellas (210-6018800)
Players:
Requirements: 2GB RAM, Επεξεργαστής Intel Pentium Core 2 Duo E8500 3.17GHz ή AMD Phenom II X2 555 3.2GHz, Κάρτα γραφικών 1024MB, Χώρος στον σκληρό δίσκο 14GB, Λειτουργικό σύστημα Windows XP (SP3)/Vista (SP2)/7/8
Official Website: Κλικ εδώ
Release Date: 2014-03-14
Χρήστες που το θέλουν (VIEW ALL)
thumb thumb thumb
Χρήστες που το έχουν (VIEW ALL)
thumb thumb thumb
Χρήστες που το είχαν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα (VIEW ALL)
thumb thumb thumb
RELATED GAMES
thumb
VIDEOS

Top reviews (τρέχον έτος)

Top Reviews (by user score)

Latest User Reviews

1.
User levels   (10.0)
2.
User levels   (10.0)
3.
User levels   (10.0)
4.
User levels   (10.0)
5.
User levels   (10.0)
6.
User levels   (9.5)
7.
User levels   (3.0)
8.
User levels   (9.5)
10.
User levels   (10.0)