Halo: Reach

Hot
REVIEWED ON Xbox 360  

Μέχρι που θα φτάνατε για να σώσετε το ανθρώπινο γένος;

Μέχρι που θα φτάνατε για να σώσετε το ανθρώπινο γένος;

Μέχρι που θα φτάνατε για να σώσετε το ανθρώπινο γένος;

Στον χώρο του gaming πάντοτε υπήρχαν κάποια παιχνίδια σταθμοί. Τίτλοι που έκαναν την διάφορα και άλλαξαν τα δεδομένα μιας συγκεκριμένης εποχής μέσα σε μια στιγμή. Ένα τέτοιο παιχνίδι ήταν και το Halo: Combat Evolved, που κυκλοφόρησε περίπου πριν από μια δεκαετία και κατόρθωσε να κάνει όλα τα υπόλοιπα FPS να δανείζονται στοιχεία από αυτό. Μάλιστα, αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο, είναι το γεγονός πως ήταν ένα παιχνίδι κονσόλας και όχι αποκλειστικότητα του PC. Εκείνη την εποχή ήταν αδιανόητο να καταφέρει ένα First-Person Shooter να κάνει επιτυχία σε άλλη πλατφόρμα πέρα του υπολογιστή, λόγω του ότι μόνο σε αυτή ο χειρισμός θεωρούνταν ότι είναι ο καταλληλότερος για το είδος.

Το διαμάντι που δημιούργησε η Bungie δεν σταμάτησε όμως ποτέ να εξελίσσεται, μιας που με το πέρασμα των χρόνων κυκλοφόρησαν αρκετά sequels με το ίδιο franchise. Τα περισσότερα από αυτά έκαναν μάλιστα πολύ μεγαλύτερη επιτυχία από ότι θα περίμενε κανείς, καθώς κάθε φορά εισάγονταν και κάτι το διαφορετικό που πάντα έκανε την διαφορά και τραβούσε κόσμο. Τώρα, την σκυτάλη παίρνει το Halo: Reach, προσπαθώντας να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες των οπαδών της σειράς.

 



 

Καλωσορίσατε στον 26ο αιώνα: Το σενάριο
Στο Reach τα γεγονότα παίρνουν μέρος πριν από αυτά του Halo: Combat Evolved. Μιλάμε δηλαδή για ένα prequel ολόκληρης της σειράς το οποίο δεν διηγείται ιστορίες του Master Chief, αλλά μιας ομάδας που αποτελείται από έξι Spartans, την Noble Team. Εσείς παίρνετε το μέρος του Noble Six, ενός θαρραλέου μαχητή που μαζί με την υπόλοιπη ομάδα προσπαθεί να σταματήσει την εισβολή της εχθρικής εξωγήινης φυλής Covenant στον πλανήτη Reach. Ο Reach αποτελεί ουσιαστικά έναν από τους λίγους πλανήτες που είναι κατοικήσιμος και που δεν είχε γίνει στόχος από τους εξωγήινους μέχρι πρότινος. Τώρα όμως βρίσκεται σε κίνδυνο, οπότε ελέγχοντας το Noble Six πρέπει να πάρετε την μοίρα του πλανήτη στα χέρια σας και να προσπαθήσετε να εξουδετερώσετε όλους τους εισβολείς προκειμένου να σωθεί το ανθρώπινο γένος.

Το σενάριο μπορεί να φαίνεται αρκετά απλό, όμως όσο απίθανο και αν ακούγεται, ο τρόπος που εξελίσσεται κατά την διάρκεια του παιχνιδιού το κάνει να ξεχωρίζει. Δεν είναι λίγες οι φορές που ενώ τα πράγματα φαίνεται να πηγαίνουν καλά για την Noble Team τα πάντα τελικά αλλάζουν μέσα σε μερικά λεπτά. Βεβαία όλες αυτές οι αλλαγές δεν αποτελούν έκπληξη για όσους από εσάς έχετε παίξει τους προηγούμενους τίτλους της σειράς καθώς η συνέχεια θα σας είναι γνωστή.

Χειρισμός: Τι πατάω είπαμε;
Πιάνοντας το χειριστήριο για πρώτη φορά στα χέρια σας, ίσως να επικρατήσει μια σύγχυση λόγω του ιδιόρρυθμου χειρισμού που κατέχει. Παρόλα αυτά, αν έχετε παίξει κάποιον από τους προηγούμενους τίτλους της σειράς τα πράγματα θα σας φανούν πολύ πιο απλά. Αν δεν έχετε παλαιότερες εμπειρίες από κάποιο άλλο Halo ή προτιμάτε κάποιον παρόμοιο χειρισμό από κάποιο άλλο παιχνίδι, σας δίνεται η επιλογή να αλλάξετε τα controls σας μέσω των options.

Από την άλλη, παρατηρείται κάτι που δεν το βλέπουμε συχνά στα υπόλοιπα παιχνίδια. Οι σχεδιαστές του Reach έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στον τρόπο που λειτουργεί το force feedback. Συγκεκριμένα, όποτε βρίσκεστε σε κίνδυνο, λόγω του ότι η στολή σας είναι έτοιμη να καταστραφεί το χειριστήριο σας μπορεί να αρχίσει να δονείται για να σας προειδοποιήσει πως αν δεν κάνετε κάτι δεν θα έχετε αίσιο τέλος. Βεβαίως, σε περίπτωση που για κάποιο λόγο δεν θέλετε ή δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την λειτουργία της δόνησης του χειριστηρίου, μπορείτε να δείτε τα διάφορα warnings στην οθόνη σας.

 



 

Μάχες υψηλού επιπέδου
Ένας τομέας που τα περισσότερα FPS απογοητεύουν το κοινό τους είναι το φτωχό AI που κατέχουν οι φιλικοί και οι εχθρικοί χαρακτήρες. Στο Halo: Reach ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Χωρίς καμία υπερβολή, το εχθρικό AI είναι το καλύτερο που έχουμε συναντήσει ποτέ σε παιχνίδι, είτε μιλάμε για FPS είτε για κάποιο άλλο είδος. Όλοι οι στρατιώτες της Covenant χρησιμοποιούν πολύ έξυπνα τα αντικείμενα και τους χώρους γύρω τους για την κάλυψή τους. Μάλιστα, αναλόγως με το τι όπλα έχουν στην κατοχή τους, σας επιτίθενται με διαφορετικό τρόπο. Για παράδειγμα, αν έχουν ένα οποιοδήποτε plasma gun και ένα όπλο για melee επιθέσεις, αρχικά θα προσπαθήσουν να σας πετύχουν με το πιστόλι τους. Αν δουν πως δεν μπορούν να το κάνουν αυτό, τότε θα σας πλησιάσουν για να σας κάνουν επίθεση από κοντά ή τουλάχιστον θα σας πετάξουν ένα σωρό χειροβομβίδες.

Φεύγοντας από το θέμα του AI, δεν πρέπει να ξεχνάτε πως σε αυτό τον πόλεμο δεν είστε μόνοι. Η Noble Team βρίσκεται σχεδόν πάντα δίπλα σας και σας βοηθάει να αντιστέκεστε σε οποιαδήποτε εξωγήινη επίθεση, πραγματοποιώντας ομαδικές επιθέσεις. Η πίεση που προκαλείται στους Covenant γίνεται ακόμη μεγαλύτερη όταν έχετε στην κατοχή σας κάποιο όχημα όπως το Warthog. Με αυτά μετακινείστε γρηγορότερα και μπορείτε να πυροβολείτε από την θέση του οδηγού ή αν πιστεύετε ότι δεν έχετε πολύ καλό σημάδι, να πιάσετε στα χέρια σας το τιμόνι και να οδηγήσετε την ομάδα στο στόχο της. Τις περισσότερες φορές όμως θα σας φανεί ευκολότερο να οδηγεί κάποιος άλλος παρά εσείς, διότι η οδήγηση μπορεί κάποιες φορές να γίνει ενοχλητική λόγω του ιδιόρρυθμου χειρισμού της. Τα περισσότερα από τα οχήματα που θα οδηγήσετε είναι αποκλειστικά οχήματα της ξηράς. Παρόλα αυτά, θα υπάρξουν φορές που θα χρειαστεί να πετάξετε στους αιθέρες ή ακόμη και στο διάστημα για να ολοκληρώσετε κάποιες αποστολές. Εκεί η οδήγηση γίνεται δραματικά πιο εύκολη αφού τα συστήματα πτήσης είναι υποβοηθούμενα και δεν χρειάζεται να πραγματοποιείτε εσείς όλες τις κινήσεις.

Η Bungie αποχαιρετά την σειρά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.



Τα πράγματα όμως δεν είναι πάντοτε εύκολα, καθώς υπάρχουν φορές που θα χρειαστεί να αποκοπείτε από την υπόλοιπη ομάδα και να τελέσετε το δύσκολο έργο της προστασίας του Reach ολομόναχοι. Για να το κάνετε αυτό θα χρειαστείτε δυο πράγματα. Εμπειρία στα FPS και κυρίως στρατηγική. Μέσα στο παιχνίδι υπάρχουν κάποια ειδικά power-ups καθώς και armor abilities. Αν αυτά χρησιμοποιηθούν σωστά εφαρμόζοντας τακτικές, μπορούν να σας βγάλουν πολλές φορές από κάποια δύσκολη θέση. Δυστυχώς, δεν μπορείτε να συνδυάσετε τις ικανότητες μεταξύ τους, οπότε αναγκαστικά χρησιμοποιείτε μόνο ένα την φορά. Μέσα σε παραπάνω power-ups συγκαταλέγεται και η δυνατότητα του τρεξίματος η οποία αποτελεί το default power-up οπότε καταλαβαίνετε πως θα πρέπει να συνηθίσετε στο αργό βάδην αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε κάτι διαφορετικό. Καθ’ όλη την διάρκεια του παιχνιδιού πάντως, θα μπορέσετε να επιλέξετε διάφορες άλλες βελτιώσεις, όπως όπλα δημιουργίας ολογραμμάτων, ασπίδες και jetpacks. Όλα αυτά μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεφύγετε από δύσκολες καταστάσεις, όμως τελικά αυτό που αποδεικνύεται περισσότερο αναγκαίο είναι απλώς το τρέξιμο. Η τεχνολογία αυτή δεν είναι αποκλειστικά δική σας και γι’ αυτό το λόγο θα δείτε κάποια από τα armor abilities να χρησιμοποιούνται από τους στρατιώτες της Covenant.

 



 

Ένας πόλεμος δίχως τέλος: Το online
Συνδέοντας την κονσόλα σας στο διαδίκτυο ένας νέος κόσμος σας ξετυλίγεται και σας προσφέρει νέες δυνατότητες και επιλογές για το Halo: Reach. Αρχικά, σε περίπτωση που θεωρείτε το παιχνίδι δύσκολο για να το ολοκληρώσετε μπορείτε πολύ απλά να βρείτε κάποια άλλα άτομα που είναι στην ίδια θέση με εσάς και να σας βοηθήσουν να το τερματίσετε, παίζοντας το campaign online. Βέβαια, το μεγαλύτερο νόημα έγκειται στα ανταγωνιστικά modes, όπου οι παίκτες χωρίζονται σε δυο ομάδες, τους UNSC και τους Covenant.

Πέρα από τα κλασικά Slayer και King of the Hill (αντίστοιχα Deathmatch και Capture the Flag) που υπήρχαν σε όλα τα Halo, έχουν προστεθεί αρκετά νέα modes όπως το Headhunter και το Stockpile, τα οποία ανεβάζουν το ενδιαφέρον του Online mode ακόμη περισσότερο. Οι αγώνες πραγματοποιούνται σε πολλά νέα maps βασισμένα στις περιοχές του campaign, αλλά και σε παλαιότερα που προέρχονται από προηγούμενους τίτλους. Τις περισσότερες φορές όμως, παρατηρείται πως ο κόσμος μέσω του νέου matchmaking (αναλύεται παρακάτω) προτιμά να παίζει στους παλαιότερους χάρτες, παρά στους καινούργιους. Αυτό συμβαίνει διότι οι υπερβολικά μεγάλες σε έκταση νέες πίστες, δεν σας επιτρέπουν να παίξετε στρατηγικά, αφού χρειάζεστε πιο πολύ χρόνο για να φτάσετε από το ένα μέρος στο άλλο παρά για να σκεφτείτε πως να κινηθείτε. Αντίθετα, οι παλιότεροι χάρτες είναι πολύ μικρότεροι και το παιχνίδι γίνεται πιο γρήγορο άρα και πιο διασκεδαστικό.

Το matchmaking που αναφέραμε παραπάνω, αποτελεί τον τρόπο που επιλέγονται οι χάρτες αλλά και οι παίκτες που συνδέονται σε έναν server, προκειμένου να βρεθούν αντιμέτωποι. Αρχικά, οι χρήστες επιλέγονται με βασικό κριτήριο τα level τους, προκειμένου να υπάρχει μια ισορροπία στους αγώνες. Εν συνεχεία, τα maps αλλάζουν ανάλογα με τις προτιμήσεις των παικτών που ψηφίζουν σε κάθε γύρο. Αν και όλα αυτά λειτουργούν πολύ σωστά, μερικές φορές το όλο σύστημα ανταποκρίνεται πολύ αργά, προκαλώντας αναστάτωση και νεύρα σε όσους περιμένουν να αρχίσουν να παίζουν.

Όταν ολοκληρώνετε κάποιο παιχνίδι ή αποστολή (online και μη) κερδίζετε experience points και χρήματα, με τα οποία αγοράζετε μηχανικά μέρη που βελτιώνουν την αισθητική της ειδικής στολής που φοράτε. Αυτό μπορεί ουσιαστικά να μην προσφέρει κάτι στο gameplay, όμως αποτελεί έναν πολύ έξυπνο τρόπο για να μπορείτε να υπερηφανεύεστε για το πόσο μακριά έχετε φτάσει το παιχνίδι, δείχνοντας μόνο και μόνο την customized στολή σας.

 



 

Εξαίρετα γραφικά για ένα εξαίρετο παιχνίδι
Στο Reach βλέπουμε επιτέλους ότι περιμέναμε απ’ τη σειρά όλα αυτά τα χρόνια. Γραφικά σε High Definition ποιότητα. Η Bungie μπορεί να ισχυριζόταν για τους παλαιότερους τίτλους της πως είχαν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε ότι αφορά τον οπτικό τομέα, όμως κάτι τέτοιο δεν ίσχυε απόλυτα. Φέτος, οι υποσχέσεις τηρήθηκαν και έτσι σε αυτή την έκδοση τα πάντα προβάλλονται με εξαιρετική λεπτομέρεια.

Ξεκινώντας το παιχνίδι, από το πρώτο κιόλας επίπεδο, παρατηρείται πως πράγματι έχει γίνει πάρα πολύ καλή δουλειά. Βλέποντας αρχικά το γύρω περιβάλλον, μπορείτε να δείτε την σχετικά έντονη βλάστηση του Reach καθώς και την παχιά ομίχλη που καλύπτει τα πάντα εις βάθος της τεράστιας έκτασης του πλανήτη. Όλα αυτά βεβαίως παρουσιάζονται με μεγάλη λεπτομέρεια στο σχεδιασμό, ενώ δεν μπορούμε να παραλείψουμε πως πίσω από την ομίχλη φαίνονται αχνά κάποια βουνά τα οποία βρίσκονται σε τρομερά μεγάλη απόσταση. Αυτό προφανώς δείχνει την προσοχή που δόθηκε ακόμη και στο draw distance και μάλιστα κάτι τέτοιο γίνεται ακόμα περισσότερο αντιληπτό στις περιπτώσεις που η ομίχλη εξαφανίζεται. Πέρα όμως από τις ομίχλες, παρατηρούνται και άλλα καιρικά φαινόμενα, όπως καταρρακτώδεις βροχές και άνεμοι οι οποίοι μπορεί να ξεκινήσουν οποιαδήποτε στιγμή και να σας αναγκάσουν να αλλάξετε τακτικές μάχης.

Όσον αφορά τον σχεδιασμό τον χαρακτήρων κι αυτός με την σειρά του είναι άψογος. Οι στρατιώτες της Noble Team αλλά και όλοι οι κακομούτσουνοι της εξωγήινης φυλής των Covenant, είναι πραγματικά αψεγάδιαστοι μέχρι και το τελευταίο pixel. Δυστυχώς, όταν φτάσετε στο σημείο που πρέπει να ξεκινήσει η μάχη, εκεί τα πράγματα λίγο αλλάζουν. Το frame rate από εκεί που θα έπρεπε να μένει σταθερό στα 30 FPS, με την εμφάνιση ενός μικρού γκρουπ εχθρών πέφτει δραματικά και κυμαίνεται ανάμεσα σε 20-30 frames. Παρόλα αυτά, αν και τα κολλήματα είναι αρκετά, το παιχνίδι εξακολουθεί να είναι playable χωρίς πολλά προβλήματα.

Ξεπερνώντας το παραπάνω θέμα και πηγαίνοντας στο «ζουμί» των μαχών, βλέπουμε πως έχουν δημιουργηθεί όμορφα animations για τις κινήσεις όλων των χαρακτήρων, βασικών και μη. Επιπλέον, έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στα physics. Για παράδειγμα, έπειτα από έκρηξη μιας βόμβας, πετάγονται στον αέρα κομμάτια από το έδαφος μαζί φυσικά με τους άτυχους εχθρούς σας.

Μουσική… από άλλο πλανήτη!
Όταν ακούει κανείς την λέξη Halo, τότε σίγουρα δυο πράγματα του έρχονται στο μυαλό. Ο Master Chief και η εντυπωσιακή μουσική επένδυση που υπάρχει σε κάθε τίτλο της σειράς. Στην περίπτωση του Reach, δυστυχώς ο πρώτος εκλείπει, δεν ισχύει όμως το ίδιο και για το δεύτερο. Κατά την διάρκεια του ταξιδιού σας, θα σας δίνει κουράγιο το πραγματικά ανατριχιαστικό (με την καλή έννοια) soundtrack που κάνει τον τίτλο να ξεχωρίζει. Μέσα σε αυτό υπάρχουν διαφόρων ειδών κομμάτια, που ως επί το πλείστον τα περισσότερα είναι είτε ορχηστρικά, είτε χορωδίες. Όλα τα τραγούδια ακούγονται τόσο κατά την διάρκεια μαχών, όσο και στα διάφορα cutscenes προκειμένου να μπείτε στο κλίμα του σεναρίου.

 



Τα voice overs αποτελούνται και αυτά με την σειρά τους από επιτυχημένες στον τόνο και καθαρές σε ποιότητα φωνές. Κάθε χαρακτήρας έχει ταιριαστή χροιά στην ομιλία του, μόνο που στην περίπτωση του πρωταγωνιστή, ο οποίος δεν είναι ιδιαίτερα ομιλητικός, σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε εσείς την φωνή του. Αυτό όπως καταλαβαίνετε δεν βοηθάει και πολύ στο να δεθείτε περισσότερο με τον χαρακτήρα, σε αντίθεση με τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς που ο Master Chief μιλούσε αρκετά συχνά χρησιμοποιώντας έξυπνες ατάκες που έχουν αφήσει ιστορία.

 

Επίλογος: Ευχαριστούμε Bungie
Ενώ η ιστορία του παιχνιδιού είχε ολοκληρωθεί και η κυκλοφορία του Halo: Reach φάνταζε με μια πρώτη σκέψη περιττή. εντούτοις η Bungie δείχνοντας τον καλύτερο της εαυτό, δημιούργησε ένα παιχνίδι που τελικά είναι άξιο να βρίσκεται ανάμεσα στα υπόλοιπα της σειράς. Ίσως να το έκανε για να αποχαιρετήσει τον τίτλο (λόγω του ότι πλέον γίνεται ανεξάρτητη εταιρία και τα πνευματικά δικαιώματα περνάνε στην Microsoft) ή μπορεί να ήθελε να καλύψει τα όποια κενά μπορεί να υπήρχαν στην ιστορία.

Όποιος και να είναι όμως ο λόγος, το μόνο σίγουρο είναι πως το Halo επέστρεψε και μας άλλαξε για άλλη μια φορά τον τρόπο που παίζουμε τα FPS. Ίσως χωρίς αυτό να μην υπήρχαν τώρα παρόμοιοι τίτλοι στις κονσόλες και τα πράγματα να μην ήταν όπως ακριβώς τα γνωρίζουμε σήμερα. Γι’ αυτό και μόνο τον λόγο, θα πρέπει όλοι μας να είμαστε ευγνώμονες στην Bungie και να εκτιμήσουμε το αποχαιρετιστήριο παιχνίδι της που ακούει στο όνομα Halo: Reach.

Θετικά:


- Όμορφα γραφικά
- Εξαιρετική μουσική επένδυση
- Τρομακτικά ευφυέστατο εχθρικό AI
- Βελτιωμένο Online

Αρνητικά:
- Για του περισσότερους, το σενάριο είναι ήδη γνωστό
- Συνεχής πτώση του frame rate
- Λιγομίλητος πρωταγωνιστής
- Μερικές φορές το Matchmaking ανταποκρίνεται αργά

 

Βαθμολογία
Γραφικά: 9
Ήχος: 10
Gameplay: 9
Αντοχή: 9
Γενικά: 9.1

Ένας τίτλος που για κάποιους από τους τομείς του πρέπει να γίνει πρότυπο για τα υπόλοιπα παιχνίδια.

Μπάμπης Χαραλάμπους

NEWS   VIEW ALL

No News

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Geonick (Level31) 27/09/2010 21:43
Χθες ημουνα σε ενα φιλο ο οποιος λιωνει εδω και μερες στο Online του Halo.εκατσα λοιπον κι εγω διπλα του και συνδεθηκαμε να δουμε τι παιζει.τωρα λοιπον καταλαβα γιατι ειναι τοσο καμενος!!
#2 mrpao131 (Level5) 11/02/2011 17:03
Αφού έχω παίξει το Halo: Combat Evolved που είναι ένα από τα αγαπημένα μου fps, πιστεύω από το review πώς το Halo: Reach θα είναι πάρα πολύ καλύτερο.
#3 rafor (Level18) 11/02/2011 17:03
Δεν εχει τυχει να παιξω καποιον απο τους τιτλους του Halo ,αλλα απο τις διαφορες παρουσιασεις στις συνεντευξεις τυπου , θεωρω οτι το παιχνιδι ειναι πολυ καλα δουλεμενο και υποσχεται παραπανω απ' οτι καποιοι μπορει να περιμεναν.
#4 maragkakis (Level3) 11/02/2011 17:03
ανυπομονώ να το παίξω!επιτέλους ήρθε ένας ακόμα τίτλος αποκλειστικότητα για to xbox!
#5 siar16 (Level2) 11/02/2011 17:03
Το παιχνιδι απλα δεν υπαρχει, κριμα που τελειωσε τετοιο siquel. παντως ειναι ενας αξιολογος λογος για να εχει καποιος xbox
#6 guards54 (Level11) 11/02/2011 17:03
Εντάξει όλοι το χουν ρίξει στα prequels μόδα έχει καταντήσει πια sorry αλλά το ODST ti ήταν sequel??
Στα συν τι το feeling του forcefeedback σιγά τίτλοι και τίτλοι το έχουν χρησιμοποιήσει.
#7 coder1600 (Level5) 11/02/2011 17:03
εξαιρετικό παιχνίδι παρόμοιο μεν με τα προηγούμενα της σειράς. Το τσεκούρι νομίζω θα έπρεπε να είναι πιο δυνατό.
#8 tigriszboy (Level2) 11/02/2011 17:03
ενα παιχνιδι με οπλα ειναι λιγο περιεργο γτ αθτο δεν εχει καμια σχεσι με τα αλλα πεχνιδια ποθ εχοθν κιλκλοφορισι
#9 papajimis (Level2) 11/02/2011 17:03
tigris εισαι λιγο σκουφος η νομιζω?Γιατι τα αλλα παιχνιδια δεν εχουν οπλα?πρωτοτυπει το halo?
#10 savanos (Level4) 11/02/2011 17:03
mia seira titlon pou eftasan to xbox ekei pou einai
#11 -1 vadimakos (Level4) 11/02/2011 17:03
kalo to paixnidi paidia alla den nomizw oti a3izei na dwsoume fetos ta leyta mas gia to sygkekrimeno dioti erxetai to BLACK OPS kai to paixnidaki tha skisei!!!!!
#12 hulk1027 (Level4) 11/02/2011 17:03
kata ti gnwmh mou einai ena apo ta kalutera paixnidia ever
#13 hulk1027 (Level4) 11/02/2011 17:03
σε αυτο το παιχνιδι μου αρεσει οτι βρισκεται στον 26ο αιωνα αλλα και απο αποψη χειρισμου ειναι πολυ καλυτερο απο τα προηγουμενα χαλο
#14 hagaspar (Level3) 11/02/2011 17:03
Einai to prwto Halo game pou tha agorasw gia to xbox. An kai den exw paixei kanena apo ta prohgoumena, h poiothta aytou tou titlou me exei kerdisei.
#15 tahlias (Level4) 11/02/2011 17:03
Ενας απο τους καλύτερους τίτλους ever
#16 elfakos (Level5) 11/02/2011 17:03
φυσικά ο καλύτερος τίτλος για το xbox και δεν χρειάζεται κανένα σχόλιο.. παιξτε το και δείτε μόνοι σας.
#17 scorch62 (Level3) 22/06/2011 15:14
εξαιρετικά γραφικά και gameplay...Όποιος καθίσει να παίξει το παιχνίδι αυτό δεν πρόκειται να ξανα σηκωθεί από την καρέκλα του!Και ας το έχει τερματίσει!!!από τα καλύτερα παιχνίδια που έχουμε συναντήσει ποτέ!
#18 snikefriend (Level23) 14/12/2011 13:11
Διαθέτει forge,theater,file sharing,άπειρο game customization,firefight,replayable campaign με skulls,πάρα πολλά multiplayer games και....
Ρε παιδιά δεν φτάνουν αυτά !!!!!!!!!!!!!!!
#19 +1 TheReaper (Level23) 30/04/2016 14:18
Πρόσφατα τελείωσα το παιχνίδι. Μόνο σε μένα φάνηκε μικρή η διάρκεια του campaign?
Score  9.1
8.92 User Score
(31  votes)
User Reviews 0
Genre: First-Person Shooter
Developer: Bungie
Publisher: Microsoft Game Studios
Διάθεση: Microsoft Hellas
Players:
Official Website: Κλικ εδώ
Release Date: 2010-09-14
Χρήστες που το θέλουν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν (VIEW ALL)
thumb thumb
Χρήστες που το είχαν
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα (VIEW ALL)
thumb
RELATED GAMES
No Games found.
VIDEOS
No Videos found.

Top reviews (τρέχον έτος)

Top Reviews (by user score)

Latest User Reviews

1.
User levels   (10.0)
2.
User levels   (10.0)
3.
User levels   (10.0)
4.
User levels   (10.0)
5.
User levels   (10.0)
6.
User levels   (9.5)
7.
User levels   (3.0)
8.
User levels   (9.5)
10.
User levels   (10.0)