- Reviews
- The Legend of Zelda: Twilight Princess
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Hot The Legend of Zelda: Twilight Princess
O Link στην καλύτερη φάση της καριέρας του
Σενάριο
Η υπόθεση εξελίσσεται λίγες δεκαετίες μετά τα γεγονότα του “The Legend of Zelda: Ocarina of Time”. Ο Link είναι πλέον εργάτης σε μία φάρμα στο χωριό Ordon. Μία μέρα καταδιώκει μια ομάδα τεράτων που απήγαγαν δύο χωρικούς και χωρίς να το περιμένει εισβάλει στο Twilight Realm. Εκεί, μεταμορφώνεται σε λύκο και φυλακίζεται στο κάστρο Hyrule. Η Midna, ένα πλάσμα του συγκεκριμένου κόσμου, βοηθάει τον Link να δραπετεύσει και ενώνει τις δυνάμεις της μαζί του. Λίγη ώρα αργότερα συναντούν την πριγκίπισσα Zelda η οποία είναι επίσης αιχμάλωτη του κάστρου. Τους εξηγεί ότι ο Zant, βασιλιάς του Twilight Realm, προσπαθεί να ενώσει το Twilight Realm με το κάστρο του Hyrule δημιουργώντας το απόλυτο χάος. Έτσι, ο Link θα πρέπει να επαναφέρει τα τέσσερα πνεύματα του κάστρου Hyrule για να νικήσει τον βασιλιά Zant.
Γραφικά
Η ποιότητα γραφικών στο Zelda: Twilight Princess είναι σαφώς ανώτερη σε σχέση με τα υπόλοιπα launch games του Nintendo Wii, παρά το ότι στα περισσότερα σημεία του μας θυμίζει αρκετά το Gamecube. Η κίνηση του Zelda είναι απόλυτα φυσική και χωρίς πτώση του frame rate ενώ τα οπτικά εφέ –αν και καρτουνίστικα- έχουν υποστεί σημαντικές αλλαγές σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις του παιχνιδιού. Τα πρώτα κιόλας επίπεδα του παιχνιδιού κάνουν μία επιτυχημένη επίδειξη των visual effects νερού και λάβας καθώς και των lightning effects. Η δράση όμως δεν περιορίζεται μόνο σε όσα θα δείτε στην αρχή αφού όσο προχωράτε στο παιχνίδι θα ανακαλύψετε πολύ όμορφους κόσμους που διαθέτουν τεράστια ποικιλία αντικειμένων αλλά και εχθρών. Αρκετές πίστες θα σας θυμίσουν αρκετά το Ocarina of Time, μόνο που στην προκειμένη περίπτωση τα γραφικά τους θα είναι περισσότερο εντυπωσιακά.
Ο Link είναι σχεδιασμένος με πολύ καλύτερη λεπτομέρεια σε σχέση με τα προηγούμενα Zelda ενώ οι εχθροί του παρουσιάζουν πιο ρεαλιστικές κινήσεις. Τα textures συνεχίζουν να ακολουθούν την λογική των παιχνιδιών της Nintendo, δηλαδή εμφανίζονται χοντροκομμένα. Αυτό μας βάζει σε σκέψεις για το αν έπρεπε εσκεμμένα να έχουν αυτή την εμφάνιση ή αν η κονσόλα φτάνει μέχρι εκεί.
Το Zelda είναι ένας από τους πιο αναγνωρίσμους τίτλους στις κονσόλες της Nintendo. Από την εποχή του παλιού καλού NES μέχρι σήμερα το παιχνίδι παραμένει πάντοτε συναρπαστικό και το Twilight Princess δικαιώνει όλα όσα είχαν ειπωθεί πριν την κυκλοφορία του.
Ήχος
Ακολουθώντας την παλιά καλή συνταγή, η Nintendo μας παρουσιάζει άλλο ένα παιχνίδι χωρίς ουσιαστική δουλειά στα vocals. Οι φωνές μέσα στο παιχνίδι είναι σχεδόν ανύπαρκτες (έλεος πια. Δηλαδή ο Mario γιατί μιλάει έστω και λίγο;) ενώ η μουσική ακολουθεί το μοτίβο των προηγούμενων εκδόσεων, αν και συνεχίζει να διατηρεί την ποιότητα που έχουμε συνηθίσει από το Nintendo 64 και το Gamecube. Την κατάσταση σώζουν τα υπόλοιπα, άκρως ρεαλιστικά, ηχητικά εφέ από σπαθί, ασπίδα, τόξο ή ήχους από άλλα αντικείμενα που θα συναντήσετε στο δρόμο σας και τα οποία φτάνουν με όμορφο τρόπο στα αυτιά σας μέσω του Wii Remote.
Gameplay
Η Nintendo καταφέρνει για άλλη μια φορά να μας εντυπωσιάσει. Το “The Legend of Zelda: Twilight Princess” είναι ίσως το ιδανικότερο παιχνίδι για το Nintendo Wii όσον αφορά τον χειρισμό του. Άλλωστε ο συγκεκριμένος τίτλος είναι αποτέλεσμα δουλειάς τεσσάρων ετών και σίγουρα όσοι ασχοληθείτε μαζί του θα ψυλλιαστείτε από την αρχή ότι τα χειριστήρια του Wii ενδέχεται να δημιουργήθηκαν για πάρτη του. Το Wii Remote και το Nunchuk σας δίνουν την αίσθηση ότι έχετε τον έλεγχο των χεριών του Link αφού πιάνουν ακριβώς την κίνηση των χεριών σας σε κάθε του αντίδραση. Τα όπλα του Link χρειάζονται είτε το ένα χέρι σας (σπαθί, ασπίδα, μπούμερανγκ κτλ.), είτε και τα δύο χέρια μαζί (τόξο).
Μέχρι να φτάσετε στην κυρίως δράση θα χρειαστεί να περάσετε από διάφορες δοκιμασίες τις οποίες θα πρέπει να φέρετε εις πέρας ώστε να πάρετε στα χέρια σας τα πρώτα όπλα. Αυτές οι δοκιμασίες ενδέχεται να σας φανούν αρκετά έως υπερβολικά κουραστικές. Τα adventure στοιχεία του Zelda προβάλλονται περισσότερο σε σημείο που να ξεπερνούν κάποιο όριο. Αρχικός στόχος του Link είναι να ολοκληρώσει κάποια μικρά quests στο χωριό όπου διαμένει, ρωτώντας διαρκώς τους διάφορους κατοίκους και λύνοντας τα μικροπροβλήματά τους.
Ακολούθως, ο έλεγχος του Link σε μορφή λύκου χαρακτηρίζεται ως ένα διαδικαστικό κομμάτι του παιχνιδιού. Εκεί, μπορεί να μην έχετε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσετε τα όπλα σας ως Link, αλλά θα μπορείτε να τρέξετε, να μπείτε σε κλειστά περάσματα ή να πραγματοποιήσετε μακρινά άλματα, πάντα σε συνεργασία με την Midna, η οποία σας βοηθάει να αποδράσετε από το κελί σας και να επιστρέψετε στην γνώριμη, ανθρώπινή σας μορφή.
Στο κυρίως μέρος του παιχνιδιού, οι ειδικές κινήσεις που μπορείτε να πραγματοποιήσετε με το σπαθί απαιτούν λίγη εξάσκηση και θα χρειαστείτε αρκετή ώρα για να τις μάθετε, αν και η δυσκολία αντιμετώπισης των εχθρών είναι κατώτερη του αναμενόμενου, θυσιάζοντας για άλλη μια φορά το επίπεδο δυσκολίας για χάρη των μικρότερων ηλικιών ή των αρχάριων gamers. Το τόξο απαιτεί από εσάς αρκετή ακρίβεια, τόσο για να αντιληφθείτε που ακριβώς στοχεύετε με τον κέρσορα στην οθόνη όσο και στο να βρείτε τον τελικό στόχο και αποτελεί το καλύτερο όπλο για να εξουδετερώσετε εχθρούς από μεγάλη απόσταση, χωρίς καν να χρειαστεί να τους πλησιάσετε. Επιπλέον, τόσο το τόξο όσο και το μπούμερανγκ, αποτελούν δύο σημαντικά όπλα για την επίλυση αρκετών γρίφων οι οποίοι σε αρκετές περιπτώσεις θα σας πάρουν πολύ περισσότερο χρόνο από τις μάχες με τους απλούς εχθρούς. Φυσικά εδώ δεν εννοούμε ότι τα big-bosses είναι αρκετά ισχυρά για να σας δυσκολέψουν αφού όσοι έχετε προηγούμενη εμπειρία με action games θα βρείτε το επίπεδο δυσκολίας σχετικά μέτριο αλλά ελαφρώς πιο δύσκολο σε σχέση με τον προκάτοχό του, το “The Wind Waker”.
Πέρα απ’ όλα αυτά, ο Link μπορεί να πραγματοποιήσει τις κλασικές του σβούρες, να περπατήσει πάνω σε τοίχους χάρη σε ειδικές μπότες και γενικά να κινηθεί με μεγάλη ευελιξία αλλά και ρεαλισμό, χάρη στο ειδικό motion capturing της Nintendo.
Όπως συμβαίνει και στις πίστες, το πρώτο όνομα ακολουθεί στο τέλος. Η Nintendo βάζει μπροστά τον Link με το Zelda: Twilight Princess για να κρατήσει το πρόγραμμα και ο Mario θα ακολουθήσει αργότερα. Το νέο Zelda καταφέρνει να ξεχωρίζει σαν την μύγα μες στο γάλα σε σχέση με τα υπόλοιπα Launch games του Wii που θα μπορούσαν κάλλιστα να συνοδεύουν κονσόλα της Atari.
Επίλογος
Πρόκειται αναμφισβήτητα για το καλύτερο παιχνίδι της σειράς Zelda. Εκτός από το μοναδικό gameplay που σας προσφέρει μέσω των controllers του Wii, το “The Legend of Zelda: Twilight Princess” έχει μεγάλη διάρκεια ζωής αφού μέχρι να το ολοκληρώσετε θα σας κρατήσει τουλάχιστον για 40-50 ώρες, ανάλογα με το επίπεδό σας. Όπως καταλαβαίνετε είναι ένας τίτλος ο οποίος αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω!
Θετικά: Πρωτοποριακό gameplay χάρη στο Wii Remote και το Nunchuk, μεγάλη διάρκεια ζωής για action game, έξυπνοι γρίφοι, ο Link είναι άψογα σχεδιασμένος
Αρνητικά: Απουσία ουσιαστικής ομιλίας στους χαρακτήρες, ανά διαστήματα πολύ κουραστικό στους γρίφους του, ορισμένα περίεργα textures στα γραφικά
Βαθμολογία
Γραφικά: 8.5
Ήχος: 8.5
Gameplay: 9.5
Αντοχή: 10
Γενικά: 9.2
Από τους καλύτερους τίτλους, τόσο στο Nintendo Wii όσο και σε όλη την σειρά Zelda.
Μάνος Γρυπάρης
Comments
η καμερα ειχε κατι θεματακια...αλλα δεν θα με εμποδισουν να το ξαναπαιξω σε καποια φαση...