- Reviews
- Dead or Alive 6
Dead or Alive 6
HotΕπιχειρηματολογούμε με κλωτσομπουνίδια.
Επιχειρηματολογούμε με κλωτσομπουνίδια.
Ο θρύλος του franchise Dead or Alive διατηρείται ζωντανός και ακμαίος εδώ και 23 χρόνια. Από την πρώτη στιγμή αγκαλιάσαμε την σειρά Fighting της Κoei Tecmo διότι δεν είχε και κάτι που να μην μας αρέσει. Φοβερά γραφικά και animations, άριστο gameplay, γρήγορη δράση και έξυπνος χειρισμός, όμορφοι χαρακτήρες, διαχειρίσιμη δυσκολία. Οι εργασίες για τον έκτο επίσημο τίτλο της σειράς άρχισαν από τα τέλη του 2017 και το project ανακοινώθηκε επίσημα στα μέσα του επόμενου έτους. Μετά από καθυστέρηση δύο εβδομάδων στην ημερομηνία κυκλοφορίας του, το Dead or Alive 6 είναι εδώ και μας προσκαλεί να βγάλουμε το άχτι μας σε ένα πρωτάθλημα γεμάτο ξύλο και θέαμα.
Δεν θα σχολιάσουμε εις βάθος τις αηδίες του σύγχρονου δόγματος της πολιτικής ορθότητας η οποία κλαψουρίζει για σεξισμό, υποχρεώνοντας τους developers του νέου Dead or Alive να απολογούνται και να δηλώνουν ότι τον μείωσαν. Φυσικά δεν μείωσαν τίποτε στην ουσία. Μια μικρή μείωση της έντονης σεξουαλικότητας των χαρακτήρων, βρίσκει τις ηρωίδες να φορούν περισσότερα ρούχα. Παρά την ενίσχυση του υφάσματος στα κοστούμια, οι άνδρες απολαμβάνουμε οπτικά ένα σωρό πλούσια στήθη, βρακάκια και χαριτωμένες υπάρξεις και οι γυναίκες χαίρονται τους καλοφτιαγμένους μυώνες των αθλητών που αρνούνται επιδεικτικά να φορέσουν μπλουζάκια. Ενώ οπτικά το θέαμα μας ικανοποιεί, βρίσκουμε εντούτοις ότι μας αποσπά την προσοχή από την δράση. Παρακολουθώντας μια χαριτωμένη κοπέλα να κάνει... χαρούλες, το μόνο που θέλουμε είναι να την σφίξουμε στην αγκαλιά μας, ούτε λόγος για τεχνικές καράτε, jiu jitsu ή... fujitsu.
22 μαχητές κυνηγούν το νοκ άουτ
Το roster των 22 χαρακτήρων δεν είναι μεγάλο, ούτε μικρό, είναι ένας ικανοποιητικός αριθμός. Ο κάθε ήρωας και ηρωίδα εξασκεί διαφορετικό είδος πολεμικής τέχνης με ευρύτατη γκάμα κινήσεων και πάρα πολλά απολαυστικά animations. Τερματίζοντας το Story mode και τσακίζοντας το Arcade με το σύνολο των χαρακτήρων, ξεχωρίσαμε εύκολα μια χούφτα ανάμεσά τους. Η Honoka μας μάγεψε με την εμφάνιση και την προσωπική πολεμική τέχνη που χρησιμοποιεί. Ένα combo από γροθιές καταλήγει σε άκρως θανατηφόρο ενεργειακό χτύπημα που ισοπεδώνει το health του εχθρού. Ένα δεύτερο combo που θυμίζει “μεθυσμένο καράτε”, αιφνιδιάζει τον αντίπαλο και τον ξαπλώνει στο τέταρτο χτύπημα. Ο Brad Wong είναι ο διασκεδαστικότερος μαχητής που ελέγξαμε. Οδηγώντας τον στην μάχη συνειδητοποιήσαμε την καταπληκτική αλληλεπίδραση χειρισμού – κινήσεων. Ο Wong προσέρχεται πάντοτε στην μάχη... ντίρλα γιατί είναι δάσκαλος της πολεμικής τέχνης Zui Quan η οποία μιμείται τις κινήσεις ενός μέθυσου. Η εκτέλεση των τεχνικών παρουσιάζεται εξίσου ανορθόδοξη με αυτές, βάζοντάς μας να στρέφουμε τον μοχλό σε διαγώνιες κατευθύνσεις, ποτέ ευθεία, πάντοτε εκτός ισορροπίας.
Την ανάγκη μας για κλώνους του Bruce Lee ικανοποίησε ο Jann Lee με τις Jeet Kune Doe τεχνικές του. Οι αστραπιαίες γροθιές, οι θανάσιμες κλωτσιές και το φοβερό χτύπημα με τους δύο αγκώνες τσάκισαν τόσα πολλά health bars που χάσαμε τον λογαριασμό. Δύο ακόμη χαρακτήρες μονοπώλησαν το ενδιαφέρον μας, οι Rig και Zack. Τα καταπληκτικά kick combos τους εκτελούνται με μεγάλη ευκολία και κεραυνοβολούν τα εχθρικά κορμιά με κλωτσιές που μπορούν άνετα να τσακίσουν μια δέσμη από καλάμια μπαμπού. Από όλες τις τεχνικές που εφαρμόσαμε το highlight είναι το Break Blow της Tina Armstrong. Έχοντας κοροϊδέψει άπειρες φορές φίλους και αντιπάλους που απειλούν ότι θα μας “αυτώσουν”, να πάρουν φόρα και να έρθουν με την όπισθεν, λιώσαμε στο γέλιο βλέποντας την Tina να το πράττει. Με την ενεργοποίηση του Break Blow, η σέξι παλαίστρια παίρνει φόρα και μας ρίχνει μια ξεγυρισμένη... κωλιά με τον πισινό της.
Η ποιότητα της μάχης στο Dead or Alive 6 είναι ανυπέρβλητη, η καλύτερη δυνατή σε ένα Fighting. Την λατρέψαμε διότι ικανοποιεί εξίσου τους οπαδούς του button mashing και εκείνους που προτιμούν να απομνημονεύουν κινήσεις και να χειρίζονται με επιδεξιότητα αράχνης το gamepad. Το game περιλαμβάνει πολυάριθμα tutorials χωρισμένα σε ειδικές ενότητες, σε περίπτωση που θέλουμε να μάθουμε όλα τα κόλπα των αγώνων, από το πως θα κάνουμε δύο βήματα έως την εξαπόλυση μιας μακριάς αλυσίδας χτυπημάτων. Εναλλακτικά, πηγαίνουμε στο moves list του κεντρικού menu εντός του αγώνα και βλέπουμε μια προς μια τις τεχνικές του χαρακτήρα μας. Οι μελετηροί gamers θα περάσουμε ώρες ολόκληρες μέχρι να συνδυάζουμε αυτόματα κλωτσιές, γροθιές, λαβές, απόκρουση και μπλοκάρισμα χτυπημάτων.
Καλά τα συμβατικά χτυπήματα αλλά εμείς γουστάρουμε να προξενούμε σεισμούς με τα κλωτσομπουνίδια μας και την ανάγκη αυτή έρχεται να καλύψει το Break Gauge. Το νέο σύστημα απεικονίζεται οπτικά σαν γαλάζια μπάρα κάτω από το health, η οποία γεμίζει με κάθε πετυχημένο μας χτύπημα. Πιέζοντας το Special button, το right button του χειριστηρίου δηλαδή, ο μαχητής μας εκτελεί μια τετράδα ειδικών χτυπημάτων που καλείται Fatal Rush. Αν δεν την αποκρούσει ο φουκαράς που μας αντιμάχεται, θα χάσει ένα σωρό health και θα σταθεί για λίγο σαστισμένος, ανοίγοντας μας τον δρόμο για περισσότερα combos. Ωραίο το Fatal Rush αλλά το Break Blow είναι το μοναδικό χτύπημα κατά το οποίο ο εχθρός νιώθει... Ρίχτερ στο κορμάκι του. Είναι ένα είδος Fatality χωρίς την αιματοχυσία των Mortal Kombat, ένα χτύπημα που θρυμματίζει το health bar του αντιπάλου, εκσφενδονίζοντας τον αρκετά μέτρα μακριά. Το Break Gauge μπορεί να καταναλωθεί και για αμυντικούς σκοπούς. Θυσιάζουμε τμήμα της μπάρας για να σπάσουμε ένα δύσκολο combo του αντιπάλου ή να βάλουμε φρένο στο Fatal Rush του προτού μας εξαφανίσει το health. Τα παραπάνω κάνουν το Break Gauge να μοιάζει με Πανάκεια, ένα σύστημα που προσφέρει λύσεις στα πάντα αλλά δεν ισχύει. Ένας λανθασμένος υπολογισμός στην απόσταση του αντιπάλου και στην κίνηση που ετοιμάζει, οδηγεί εύκολα στην εξάντληση της μπάρας και στο άμεσο “άνοιγμα” του χαρακτήρα μας σε εχθρική αντεπίθεση.
Ιστορία, ποια ιστορία;
Η απογοήτευσή μας ήταν πολύ μεγάλη όταν διαπιστώσαμε ότι το Story Mode μας απασχόλησε μόλις ένα δίωρο. Η δομή του είναι ανεπαρκής, κατακερματισμένη σε επεισόδια που μοιάζουν ασύνδετα μεταξύ τους γιατί ανοίγουν σε άκυρες στιγμές της εξέλιξης του mode. Για παράδειγμα, εκεί που τελειώνουμε ένα επεισόδιο του τρίτου chapter, τσουπ ανοίγει ένα επεισόδιο από το πρώτο. Το αδιάκοπο μπρος – πίσω στην αφήγηση δυσκολεύει την “χώνεψη” της ιστορίας, αφήνοντας μας στο τέλος με την εντύπωση ότι παρακολουθήσαμε ασυνάρτητο σενάριο. Ευτυχώς το Dead or Alive 6 δεν βασίζεται στο σενάριό του για να μας καθηλώσει.
Το DOA Quest mode ανοίγει μια τεράστια λίστα από quests οι οποίες μας προτρέπουν να συντρίψουμε τους εχθρούς μας υπό προϋποθέσεις. Παρότι είναι λιγοστές, οι προϋποθέσεις αυτές μπορούν να μας δυσκολέψουν αρκετά έως ότου τις ολοκληρώσουμε. Καμία τους δεν έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και θα το είχαμε βαρεθεί γρήγορα το mode αν δεν αύξανε τα στατιστικά και δεν μας οδηγούσε προς μερικά “αστεράτα” achievements. Τα Fight modes είναι τα αναμενόμενα με το Arcade να μας απασχολεί περισσότερο και το Versus σε περίπτωση που έχουμε παρέα για να παίξουμε κανένα “διπλό”. Το Survival μας ενθουσίασε περισσότερο απ’ ότι περιμέναμε. Ήμασταν επιφυλακτικοί στους πρώτους αγώνες, προσέχοντας το health μας ως “κόρη οφθαλμού” για να μην περάσουμε στον επόμενο αγώνα ετοιμοθάνατοι. Τελικά εκπλαγήκαμε από το πόσο εύκολα σπάζαμε κόκαλα, ξεθαρρέψαμε, πήραμε πρωτοβουλίες και η μια νίκη διαδεχόταν την άλλη, αυξάνοντας την απόλαυση.
DOA χωρίς θεϊκές ατάκες δεν νοείται. “Θα το τελειώσω γρήγορα (το ματς)”, “Μόνο αυτά μπορείς να κάνεις;”, “Αλήθεια σε πόνεσα τόσο πολύ;”, “Θα παίξω μαζί σου μέχρι να σπάσεις”.
Η ωμή βία είναι πολύ φτωχή για να κρατήσει το ενδιαφέρον μας αν δεν συνοδεύεται από κάποιο, υποτυπώδες έστω, progression system. Η πρόοδος στο Dead or Alive 6 έρχεται με τις αλλεπάλληλες νίκες. Τρεις δείκτες καθορίζουν την πρόοδό μας αλλά δεν μας συνάρπασε κανένας τους. Είτε ανέβουμε επίπεδο σαν παίκτες, είτε ο χαρακτήρας που χειριστήκαμε, ποσώς μας ενδιαφέρουν τα κοστούμια που θα ξεκλειδώσουμε και οι τίτλοι άνευ ουσίας που θα κερδίσουμε. Λίγο μας νοιάζει το να κολυμπήσουμε στο νόμισμα του game εφόσον οι αγορές που θα κάνουμε με αυτό είναι ασήμαντες. Γενικά το progression system μας προσφέρει διακοσμητικά προϊόντα και βραβεία, δεν μας δίνει σοβαρό κίνητρο για να συσσωρεύσουμε xp και νομίσματα.
Το DOA Central είναι μια περιοχή του main menu που κρύβει σημαντικά πράγματα. Για παράδειγμα, τα πλήρη στατιστικά της καριέρας μας θέλουμε να τα βλέπουμε από καιρός εις καιρό και να απολαμβάνουμε τα κατορθώματά μας. Τα replays έχουν αξία αν επιθυμούμε να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας διαμέσου της μελέτης περασμένων αγώνων. Οι ενότητες Music και Library ενσωματώνουν τα μοναδικά πράγματα για τα οποία αξίζει να μαζεύουμε ψηφιακό χρήμα. Η απόκτηση μουσικών κομματιών βελτιώνει αισθητά την όλη εμπειρία ενώ η γνώση του lore της σειράς συμπληρώνει τα κενά που έχουμε και αυξάνει το ενδιαφέρον μας.
Η αξία των ηττημένων καθορίζει την αξία των νικητών
Τα πέντε επίπεδα δυσκολίας καλύπτουν όλο το φάσμα των ικανοτήτων μας. Τα τρία πρώτα επίπεδα δυσκολίας, έως και το Normal δηλαδή, είναι κατάλληλα για όλους. Με απλό button mashing σε συνδυασμό με αυθαίρετα ημικύκλια και διαγώνιες κινήσεις του μοχλού, οι χαρακτήρες εξαπολύουν μπαράζ χτυπημάτων που ισοπεδώνει σχετικά εύκολα τον αντίπαλο. Στα Hard και Champ επίπεδα, οι ανταγωνιστές συμπεριφέρονται σαν ζωντανοί αντίπαλοι, σαν users με υψηλή ευφυΐα και επιδεξιότητα που δεν χαρίζουν... κάστανα.
Το πραγματικό παλούκι αρχίζει από την στιγμή που διαβαίνουμε το κατώφλι του Online mode. Δεν λέμε, καλά τα Ranked Matches με αγνώστους αλλά θα θέλαμε μεγαλύτερη ποικιλία στα διαθέσιμα ματς, την δυνατότητα ίσως για Tag αναμετρήσεις, για συμμαχίες και Survival δωμάτια με πολλαπλούς αντιπάλους. Πιστεύουμε ότι η Koei Tecmo θα διορθώσει τις ελλείψεις με πρόσθετο περιεχόμενο μέσα στον χρόνο. Η ανεύρεση αντιπάλων για το online μακελειό είναι ένα βάσανο που δεν αντιμετωπίσαμε. Οι αντίπαλοι είναι αρκετοί, καλά προπονημένοι, οι τέλειοι παρτενέρ στην προπόνηση που θα μας μετατρέψει στους απόλυτους μαχητές του Dead or Alive 6. Οι servers σηκώνουν τον φόρτο του online μακελειού με ευκολία σε σημείο να μην παρατηρούμε προβλήματα στην κίνηση και στο φόρτωμα.
Προαπαιτούμενο για μεγαλειώδη Fighting εμπειρία είναι τα 60 frames per second και οι υψηλές αναλύσεις, τα οποία προσφέρει απλόχερα το Dead or Alive 6. Τα γραφικά ανήκουν στις βασικές ιδιότητες της σειράς που την κατέστησαν αγαπητή. Η σωματική δομή των χαρακτήρων αποτυπώνει λεπτομερειακά κάθε φυσικό χαρακτηριστικό τους και αυτό έχει ως συνέπεια την μεγαλοποίηση των κινήσεων. Τα σώματα των πολεμιστών είναι “ημερολόγια” που καταγράφουν λεπτομερώς την εξέλιξη του αγώνα, μεταφράζοντας κάθε χτύπημα σε μελανιές, σκισίματα, πρηξίματα κ.ο.κ. Η εμπειρία εκτοξεύεται σε θεϊκό επίπεδο με τα ρεαλιστικά animations, την αμεσότητα και ρευστότητα στην εκτέλεσή τους. Ο χειρισμός ομαδοποιεί χτυπήματα, περιορίζει τον αριθμό των buttons που χρειάζονται για να εκτελεστούν τα combos, διευκολύνει τις ενέργειές μας και βασίζεται περισσότερο στα ρεφλέξ παρά στην απομνημόνευση. Η κινηματογραφική διάσταση των Break Blows με το slow motion και τα close ups μας μεταδίδει την αίσθηση του συντριπτικού χτυπήματος, μιας Fatality που μόνο υπεράνθρωπος μπορεί να την εκτελέσει.
Ο σχεδιασμός των levels είναι υποδειγματικός και παντρεύει το ρεαλιστικό στοιχείο με την υπερβολή. Όταν ένα χτύπημα κολλάει έναν μαχητή πάνω στο πλήθος, οι πωρωμένοι θεατές σπρώχνουν βιαίως τον πληγωμένο στο ρινγκ, επιθυμώντας διακαώς να συνεχιστεί η αιματοχυσία. Την πρώτη φορά που κοπανήσαμε με μανία έναν εχθρό στο φόντο και είδαμε ένα τεράστιο πλοκάμι να τον αρπάζει, να τον ταρακουνά στον αέρα σαν κούκλα και να τον πετά στο έδαφος, μείναμε με ανοιχτό το στόμα. Kraken, ενοχλημένοι πτεροδάχτυλοι και αμάξια που ανατινάζονται είναι μερικοί από τους κομπάρσους των levels που αγαπήσαμε.
Δεν υπάρχει καλύτερος ήχος από τα βογγητά των αντιπάλων μας όταν προσγειώνεται στο κορμί τους ένα ισχυρό χτύπημα. Βασικά υπάρχει και δεν είναι άλλος από τα κομμάτια που συνέθεσαν με πολλή προσοχή και μπόλικο ταλέντο οι Ιάπωνες συνθέτες Hiromu Akaba και Yosuke Kinoshita για τις ανάγκες του soundtrack. Το main theme For Your Existence είναι ένας δυναμικός παιάνας που μας προετοιμάζει ψυχολογικά για κοσμοϊστορικούς αγώνες. Τα χορωδιακά φωνητικά του with the Goddess ταξίδεψαν την φαντασία μας σε ονειρικούς κόσμους. Στο συντριπτικό τους ποσοστό τα υπόλοιπα κομμάτια κυριαρχούνται από ροκιές, μεταλλιές και λοιπούς δυναμικούς ήχους, από ηχητικά combos που κρατούν την αδρεναλίνη στα ύψη.
Το voice acting γέρνει απότομα την πλάστιγγα υπέρ των Ιαπώνων voice actors. Οι αγγλόφωνοι μοιάζουν να παρωδούν τους χαρακτήρες τους, θα ταίριαζαν περισσότερο στην μεταγλώττιση σειρών του Nickelodeon παρά σε Fighting. Οι Ιάπωνες αντίθετα συνδυάζουν παιδικότητα με σοβαρότητα όπου χρειάζεται, “ζωντανεύοντας” με τον καλύτερο τρόπο τους ήρωες και τις ηρωίδες. Διαπιστώσαμε μόνο μια εξαίρεση του γενικού κανόνα, τον Zack. Ενώ το αγγλικό ντουμπλάρισμα του είναι εύστοχο όσο δεν πάει, το ιαπωνικό μας ξέρανε στα γέλια. Δύσκολα φανταζόμαστε γελοιότερο θέαμα από ένα μαύρο μαχητή που μιλά με φωνή σαμουράι.
Το υπερθέαμα έχει τιμή και δεν μας αρέσει καθόλου
Το Dead or Alive 6 ξεχειλίζει από θέαμα, modes και αμέτρητους συνδυασμούς κινήσεων που οι περισσότερες πηγάζουν από πραγματικές πολεμικές τέχνες. Είναι προσβάσιμο για όλους τους gamers, ικανοποιώντας εξίσου τον σκληροπυρηνικό και τον casual με την κυμαινόμενη δυσκολία του. Είναι ότι πρέπει για συγκρούσεις με φίλους σε σπιτικές μαζώξεις και πρόκειται να διαπρέψει στον κόσμο των eSports όταν οι developers ολοκληρώσουν το Online mode. Ενώ περιέχει ευχάριστους χαρακτήρες, χωλαίνει στον σεναριακό τομέα, μια έλλειψη που αντισταθμίζει με την ενσωματωμένη εγκυκλοπαίδεια του.
Τις πολλές θετικές πτυχές του Dead or Alive 6 κινδυνεύει να επισκιάσει η απληστία των δημιουργών του, η δίψα τους για άφθονο χρήμα. Ας δεχτούμε ότι, η εκπληκτική δουλειά που έχει γίνει στην παραγωγή του, αξίζει το ποσό των 60 ευρώ στο οποίο κοστολογούνται όλοι οι μεγάλοι τίτλοι όταν βγαίνουν για πρώτη φορά στην αγορά. Πάνω στην αρχική αυτή τιμή, έρχεται να μπει “καπέλο” το season pass που κοστίζει μόλις... 90 ευρώ, 30 ευρώ παραπάνω από το game! Βλέποντας την τιμή, ο ενθουσιασμός μας κυριεύει καθώς φανταζόμαστε μια season με πολλούς νέους χαρακτήρες, κινήσεις, αμφιέσεις, quests, story missions και ότι άλλο καλό μπορεί να χωρέσει ένα πακέτο των 90 ευρώ. Διαβάζοντας την περιγραφή του season pass μας έπιασε νευρικό γέλιο. Δύο νέοι χαρακτήρες και 62 κοστούμια κοστίζουν όλα αυτά τα λεφτά; Παράλληλα με την season θα κυκλοφορήσουν και άλλα DLC που δεν θα συμπεριλαμβάνονται στην τιμή και θα τα αγοράσουμε ξεχωριστά; Φοβούμαστε ότι το επιχειρηματικό μοντέλο... βρικόλακα που ακολουθείται στο Dead or Alive 6 θα αποτρέψει πολλούς από την αγορά του, ούτε λόγος βέβαια για το παραφουσκωμένο season pass.
Θετικά:
- Πανέμορφα γραφικά και καταπληκτικά animations
- Τεράστιος αριθμός χτυπημάτων βασισμένων σε αληθινές πολεμικές τέχνες
- Εύκολα και αναλυτικά tutorials
- Πολλά modes
- Επίπεδα δυσκολίας για κάθε gamer
- Ιδανικό για eSports events
- Πολύ καλό soundtrack και Ιαπωνικό voice over
Αρνητικά:
- Ελλιπές Online mode
- Αδιάφορο progression system
- Κακή αγγλική μεταγλώττιση
- Απαράδεκτα κοστολογημένο season pass με πενιχρό περιεχόμενο
Βαθμολογία
Γραφικά: 8.5
Ήχος: 8
Gameplay: 8
Αντοχή: 7
Γενικά: 7.8
Η πασίγνωστη σειρά συνεχίζει την μακροχρόνια πορεία της στα ίδια ποιοτικά επίπεδα.
Γιάννης Μοσχονάς
NEWS VIEW ALL
Dead or Alive 6: Διαθέσιμη η free-to-play έκδοση
[Αρχική δημοσίευση: 31/1/19] O διευθυντής ανάπτυξης του Dead or Alive 6, Yohei Shimbori, έδωσε μια συνέντευξη στο Siliconera. Στην συνέντευξη αυτή, ο Shimbori αναφέρθηκε σε μια ανάρτηση που έγ...Posted (16 Mar 2019)
Dead or Alive 6: Οι απαιτήσεις στα PC
To Dead or Alive 6 κυκλοφορεί 1 Μαρτίου και οι επίσημες ελάχιστες απαιτήσεις ανακοινώθηκαν λίγα 24 πριν. Οι ελάχιστες απαιτήσεις δεν είναι απαγορευτικές για τον μέσο PC gamer αλλά οι προτεινόμενες απα...Posted (28 Feb 2019)
Stream του Dead or Alive 6 διεκόπη λόγω ακατάλληλου περιεχομένου
Η μετάδοση της παρουσίασης του Dead or Alive 6 διακόπηκε λόγω ακατάλληλου περιεχομένου. Στο Evo Japan πραγματοποιήθηκε ένα προωθητικό livestream για το επερχόμενο Fighting. Τα όσα αποφάσισαν να δε...Posted (16 Feb 2019)
Dead or Alive 6
[Αρχική δημοσίευση: 9/6/18] Η Team Ninja αποκάλυψε τον ερχομό του Dead or Alive 6. Λίγο πριν ξεκινήσει η E3 2018, η Team Ninja σε συνεργασία με την Koei Temco, αποφάσισε να ανακοινώσει το Dead or A...Posted (13 Jan 2019)
Dead or Alive 6 beta
Η Koei Temco ανακοίνωσε την διεξαγωγή μίας beta έκδοσης για το Dead or Alive 6. Μέσω ενός post στο Twitter ανακοινώθηκε πως θα διεξαχθεί μία ανοιχτή beta για το επερχόμενο Fighting. Στην αρχή δεν ...Posted (12 Jan 2019)
Dead or Alive 6: Οι νέοι χαρακτήρες
[Αρχική δημοσίευση: 2/8/18 - Diego, ο νέος χαρακτήρας] Η Koei Tecmo έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο gameplay τρέιλερ για το Dead or Alive 6, στο οποίο παρουσιάζεται ένας νέος χαρακτήρας, ...Posted (15 Dec 2018)
To Dead or Alive 6 θα χρησιμοποιήσει physics από πραγματικά στήθη
[Αρχική δημοσίευση: 24/6/18] Η Team Ninja ανακοίνωσε ότι δεν θα δώσει τόση βάση στην σεξουαλικοποίηση στο Dead or Alive 6, καθώς θα χρησιμοποιήσει physics από στήθη πραγματικών γυναικών και ...Posted (25 Aug 2018)
Dead or Alive 6 gameplay video
Κυκλοφόρησε το πρώτο gameplay video του Dead or Alive 6. Η Team Ninja μας ξάφνιασε με την απότομη ανακοίνωση του νέου της Fighting λίγο πριν ξεκινήσει η E3. Η εταιρεία όμως δεν περιορίστηκε εκεί, α...Posted (10 Jun 2018)
Dead or Alive 6: Ημερομηνία κυκλοφορίας
[Αρχική δημοσίευση: 10/1/18 - Ημερομηνία κυκλοφορίας] Τα κορίτσια και οι μυοκέφαλοι του Dead or Alive έρχονταιΗ Team Ninja ανακοίνωσε την ημερομηνία κυκλοφορία για το επερχόμενο fighting της. Μαζί με ...Posted (08 Jan 2018)
Comments